abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176248362
Mijn avond is minder leuk, ze is net geland en nu moeten we kijken of hoe we het contact kunnen behouden! :{

[ Bericht 6% gewijzigd door Themeparktommy op 02-01-2018 22:27:00 ]
pi_176249444
Date nummer 2 met de expat gehad... vorige date was ze nogal gereserveerd met de zoen. Maar nu.... holy crap.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:42:10 #278
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176253586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:26 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.
Waarom zouden ze hem dan al matchen als ze zijn foto's maar 'meh' vinden?

Ik vind zelf het 'wel matchen, maar geen antwoord geven en ook niet unmatchen' ook een beetje vaag gedrag.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176253825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik vind zelf het 'wel matchen, maar geen antwoord geven en ook niet unmatchen' ook een beetje vaag gedrag.
Dit komt omdat datingsites en apps ook plaatsen zijn waar mensen willen controleren of ze nog een beetje goed in de markt liggen. Een soort egoboost dus. Men vindt het wel mooi zo'n rij matches maar doet er niks mee.
  woensdag 3 januari 2018 @ 11:07:28 #280
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176253979
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:59 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dit komt omdat datingsites en apps ook plaatsen zijn waar mensen willen controleren of ze nog een beetje goed in de markt liggen. Een soort egoboost dus. Men vindt het wel mooi zo'n rij matches maar doet er niks mee.
Daar geloof ik niks van, want 9 van de 10 mannen swipen echt alles naar rechts wat een beetje kans maakt.

Wat er dus hooguit gebeurt is dat je als man kan zien hoe je in de markt ligt, maar als vrouw hou je jezelf een beetje voor de gek omdat je altijd wel gematched wordt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176254532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, want 9 van de 10 mannen swipen echt alles naar rechts wat een beetje kans maakt.

Wat er dus hooguit gebeurt is dat je als man kan zien hoe je in de markt ligt, maar als vrouw hou je jezelf een beetje voor de gek omdat je altijd wel gematched wordt.
Maar waarom swipen mannen dan alles naar rechts als ze iemand onaantrekkelijk vinden?
pi_176254603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat klopt.
Men houdt zich dan enorm voor de gek.

Dat mannen bijna alles naar rechts swipen komt omdat vrouwen zo ongelooflijk kritisch zijn. Als de kans op een match klein is dan ga je niet de moeite doen om alle profielen door te spitten. Dan draait het om efficiency. Dus terwijl je op de plee zit of in de file staat swipe je het boeltje met een half oog naar rechts en kijkt wat hier van over blijft.
  woensdag 3 januari 2018 @ 11:45:09 #283
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176254792
quote:
5s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:35 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Maar waarom swipen mannen dan alles naar rechts als ze iemand onaantrekkelijk vinden?
Omdat het aandeel mannen wat naar rechts geswiped wordt door de mannen in verhouding heel klein is (en dat komt door het enorme aandeel aan kansloze profielen), waardoor veel mannen de houding hebben van 'we geven de vrouwen wel de keus'.

Immers, als iemand echt onaantrekkelijk blijkt kun je ze altijd nog unmatchen.
pi_176254799
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het gemak van zo'n app denk ik (geen idee hoe het bij een datingsite zit verder). Zoals ik al eerder hier reageerde, ik doe het ook. Gewoon, soms vraag ik me ook wel eens af waarom ik een match heb met iemand. Als die echt niks is (vleeskeuring) delete ik haar alsnog. Als 't mwah mwah is doe ik meestal gewoon niks eigenlijk. Ik heb ook genoeg gesprekken openstaan waar ik niet op gereageerd heb. Idem de andere kant op.

Niet iedereen ziet de app als een vervanger voor een datingsite. Ik ga niet elke keer tinderen/happnen met het idee 'zo ff lekker een date scoren nu'. Het is deels tijdverdrijf, deels gewoon kijken of er echt iets leuks voorbij komt en kijken of daar iets van terecht komt.

Het is daarnaast ook onzin dat mannen alles naar rechts swipen. Zou ook raar zijn, aangezien je maar een beperkt aantal likes hebt op tinders. Daarnaast verneuk je je eigen algoritme ermee. Dit doe je alleen als je betaald hebt of gewoon geen eisen hebt en zo wanhopig bent dat je overal genoegen mee neemt.
Het is ook onzin dat vrouwen dit doen. Die zijn echt véél kritischer. Alleen ook die zullen wel gewoon eens als tijdverdrijf erop hebben gezeten en niet per se zin hebben om ook daadwerkelijk te praten. Of je valt uiteindelijk gewoon wat tegen maar niet te erg om te deleten. Of ze hebben op dat moment misschien wel gewoon een ander heel leuk gesprek wat ze te erg afleidt (of hij).

Vaagheid ten top misschien. Maar accepteer het maar gewoon.
pi_176254805
quote:
5s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:35 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Omdat het bijvoorbeeld minder tijd kost dan zorgvuldig alle foto's te bekijken en profielen te lezen. Als je dan een match hebt, Kun je het alsnog bekijken.
pi_176254848
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Omdat het bijvoorbeeld minder tijd kost dan zorgvuldig alle foto's te bekijken en profielen te lezen. Als je dan een match hebt, Kun je het alsnog bekijken.
Dit ook inderdaad ja
pi_176254880
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef Stoney3K het volgende:
Immers, als iemand echt onaantrekkelijk blijkt kun je ze altijd nog unmatchen.
Dat zie je toch wel aan de foto.
pi_176254887
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Kansloos.
  woensdag 3 januari 2018 @ 11:51:21 #289
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176254956
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:48 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Dat zie je toch wel aan de foto.
Niet altijd, ik kom ook vaak genoeg een match tegen die op de foto 'wel leuk' lijkt, maar ik niet de tijd neem om tekst of andere foto's te bekijken. En als het dan een blanco profiel is, het zoveelste Instagram-model, een 'fulltime mama van me zoontje' of een foto met Snapchat-oortjes dan gaat het nog altijd de prullenbak in.

Als vrouw heb je meer de gelegenheid om elk profiel uitgebreid te bekijken want 9 van de 10 mannen die je naar rechts swiped, zullen toch wederzijds matchen, doordat het aantal mannen op Tinder zo veel groter is dan het aantal vrouwen.
pi_176254959
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:48 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Kansloos.
Hoezo?
pi_176255392
Vannacht rond 3 uur tijdens de storm een beetje liggen Tinderen, want kon niet slapen.
Verstuurde een Super-Like naar iemand, wat ik normaal overigens nooit doe, en warempel ik word weer wakker en ze heeft terug geliked (om 4:00 's nachts).

Maar, nog geen reactie, zou me verbazen als die uiteindelijk nog komt nu.

Dus ja, voor beide was het waarschijnlijk meer tijdverdrijf.
pi_176255444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Vannacht rond 3 uur tijdens de storm een beetje liggen Tinderen, want kon niet slapen.
Verstuurde een Super-Like naar iemand, wat ik normaal overigens nooit doe, en warempel ik word weer wakker en ze heeft terug geliked (om 4:00 's nachts).

Maar, nog geen reactie, zou me verbazen als die uiteindelijk nog komt nu.

Dus ja, voor beide was het waarschijnlijk meer tijdverdrijf.
Of ze slaapt nog :P
pi_176255556
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:48 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Kansloos.
Waarom? Jij bent graag uren bezig met profielen bekijken?
pi_176256472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:51 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Niet altijd, ik kom ook vaak genoeg een match tegen die op de foto 'wel leuk' lijkt, maar ik niet de tijd neem om tekst of andere foto's te bekijken. En als het dan een blanco profiel is, het zoveelste Instagram-model, een 'fulltime mama van me zoontje' of een foto met Snapchat-oortjes dan gaat het nog altijd de prullenbak in.

Als vrouw heb je meer de gelegenheid om elk profiel uitgebreid te bekijken want 9 van de 10 mannen die je naar rechts swiped, zullen toch wederzijds matchen, doordat het aantal mannen op Tinder zo veel groter is dan het aantal vrouwen.
Dat valt echt reuze mee hoor. Ik swipe best kritisch en heb echt in minder dan de helft van de gevallen een match. En voor mensen gaan roepen dat ik dan vast onaantrekkelijk ben, dat is niet zo :6
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 3 januari 2018 @ 13:11:01 #295
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176256794
quote:
2 minuten kunnen uitzitten, the cringe... _O-
pi_176257231
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat valt echt reuze mee hoor. Ik swipe best kritisch en heb echt in minder dan de helft van de gevallen een match. En voor mensen gaan roepen dat ik dan vast onaantrekkelijk ben, dat is niet zo :6
Enig idee wat de matchratio van een doorsnee man is?
De doorsnee man moet zeer veel swipen om een match te krijgen (ik niet want ik heb een trucje gelukkig waar ik de matches meteen zie). Dus al heb jij in 'maar' in 25% van de gevallen een match dan is dat nog steeds vele malen meer dan een doorsnee man.
Als de kans heel klein is op een wederzijdse match ga je niet uren turen, wikken en wegen.
  woensdag 3 januari 2018 @ 13:31:27 #297
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176257292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:29 schreef MGTOW het volgende:

[..](ik niet want ik heb een trucje gelukkig waar ik de matches meteen zie).
Je bereik op 1 kilometer zetten zeker?

Dat werkt tegenwoordig al niet meer, ik krijg een melding van 3+ likes als ik Tinder Gold zou kopen, maar als ik mijn bereik binnen 1 kilometer zet zie ik niemand. Dus die cheat hebben ze vast aangepakt toen ze Tinder Gold gingen aanbieden.
pi_176257307
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:29 schreef MGTOW het volgende:

[..]
(ik niet want ik heb een trucje gelukkig waar ik de matches meteen zie).
Een trucje? Je hebt gewoon Tinder gold gekocht dus? _O-
pi_176257319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je bereik op 1 kilometer zetten zeker?

Dat werkt tegenwoordig al niet meer, ik krijg een melding van 3+ likes als ik Tinder Gold zou kopen, maar als ik mijn bereik binnen 1 kilometer zet zie ik niemand. Dus die cheat hebben ze vast aangepakt toen ze Tinder Gold gingen aanbieden.
Bij mij werkt dat nog wel.
Let wel dat je in het gold logootje ook de mensen krijgt te zien die jouw hebben geliket terwijl jij hen NIET hebt geliket (naar links geswipet)
pi_176257421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:32 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Een trucje? Je hebt gewoon Tinder gold gekocht dus? _O-
Je kunt tegenwoordig bij iPhone als promo zien dat iemand je geliked heeft. Je krijgt dan een vervaagde foto te zien. Als je die vervaagde foto goed bestudeert kun je hem zo herkennen als die foto weer voorbij komt.
Tot nog toe elke keer gelukt en net even iets beter kijken ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')