SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kom ik nog even met wat persoonlijke Propaganda van 3 plaatjes die echt veeeeel te ver onderaan staan voor waar ze horen te staan. De eerste is Duel van Propaganda (1995 in 2016) waarvan ik gewoon even roep dat ie teveel genot is om de Top 2000 uit te zien gaan.
De tweede is misschien wel de belangrijkste. Strange Fruit van Billie Holiday (1989 in 2016) is het laatste vooroorlogse liedje in de lijst en gaat bovendien over een belangrijk onderwerp – die tekst is niet mis. Als je de lijst een beetje van zijn charme wil laten behouden stem je gewoon hierop. Punt.
De derde is Daydream Believer van de Monkees. Om twee redenen. Allereerst moet dat prutswerk I’m A Believer niet hun enige notering zijn. Ten tweede horen dit soort klassieke 60s acts weldegelijk ergens onderin de lijst rond te hangen. Dus waarom niet Daydream Believer van de Monkees (1987 in 2016)
Nog een ander ding wat vorig jaar punt van discussie was is de schandalig lage notering van 60's classics als A Whiter Shade of Pale en Nights In White Satin. Misschien niet zo nijpend als de vorige gevallen, maar dit zijn met recht legendarische platen die hun status van uberklassieker wat ons betreft toch niet mogen verliezen. Absoluut iets om over na te denken.
Wanneer?
Maandag 25 december 09:00 tot en met Zondag 31 december 23:59.
De lijst van 2017
Die is hier te bekijken!
Presentatie
De presentatie is dit jaar in handen van:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Annemieke Schollaardt
16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 - 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Evelien de Bruijn
02.00 - 04.00 uur Cielke Sijben
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen. In een verneukte 2016 uitgave, dat dan weer wel.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2017 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 2 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men Cultura24 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
De stemweek was van 1 t/m 8 december
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl
Ook in 2017 hebben een aantal FOK!kers voor jou deze site afgespeurd en deze nieuwe nummers en afvallers gevonden:SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!Miss-Top 2000 van 2017 is houdjemond!die de lijst zelf op is gaan halen in het Top 2000-café!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Annemieke gaf vanaf de wachtplaats buiten de groetjes door aan ArnieAlberts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Love Like Blood
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze, ik vergeet hem altijd maar![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Love Over Gold zou die voor zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 19:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je naar de tekst luisterd, kan je bijna horen op welk album het uit was gekomen als Dire Straits het nummer zelf hadden gehouden. Volgens mij geschreven in periode dat ook Making Movies in de planning stond !Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Wel iets met een 'pole' wss.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:10 schreef djenneke het volgende: [..] Ze doet niet de polka, kan ik je vertellen.
Fade to Black![]()
Oh, jij meer kenner dan ikquote:Op donderdag 28 december 2017 19:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Love Over Gold zou die voor zijn![]()
![]()
Asteroid mag er ook wel in, dan heeft Grohl er weer een nummer bij in de lijst![]()
\M/|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarschijnlijk niets.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel geld heeft de Iron Maidenman eigenlijk neergelegd om zovaak in het Café te kunnen zijn?![]()
Prent het in en never forgetquote:Op donderdag 28 december 2017 19:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dit echt nog nooit gehoord.
Klinkt wel enorm typisch 80's.![]()
![]()
Doe dan gelijk het hele albumquote:Op donderdag 28 december 2017 19:15 schreef djenneke het volgende:
Deze moet ik even aan mijn spotifylijstje toevoegen
Hoor je gelijk waar Nirvana een rifje vandaan gejat heeft
Haters can be so lame and vicious
Bart Arens lijkt een saaie man, maar achter de schermen..quote:Op donderdag 28 december 2017 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel geld heeft de Iron Maidenman eigenlijk neergelegd om zovaak in het Café te kunnen zijn?![]()
![]()
De band met twee self-titled albums
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wij zijn ook gênant achter een scherm.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
Die mensen zijn zo gênant voor de camera|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ach, Peter Gabriel deed dat 4 keerquote:Op donderdag 28 december 2017 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
De band met twee self-titled albums
Wauw. Dat is nog een generatie voor mijquote:Op donderdag 28 december 2017 19:16 schreef Persefoneia het volgende:
In ons kraakpand aan de Churchilllaan in Adam
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
![]()
Ik ga het vloggenquote:Op donderdag 28 december 2017 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij zijn ook gênant achter een scherm.
-XOXO-![]()
vlog jij er lekker op losquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wat moeten die 4 dames bij Wouter?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hoorde dit nummer voor het eerst in de versie van de Housemartins
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik heb daar niet lang verblevenquote:Op donderdag 28 december 2017 19:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wauw. Dat is nog een generatie voor mijMij te griezelig, net iets te stoer. Maar wel iets bijzonders om bij te zijn.
![]()
Lol, wist ik niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, Peter Gabriel deed dat 4 keer
Killing Joke deed het toen ze weer bij elkaar kwamen, om een nieuwe periode aan te duiden. Van post-punk naar metal.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Moeilijk kiezen welquote:Op donderdag 28 december 2017 19:18 schreef Meike26 het volgende:
Deze is mooiMooiste versie die ik ken.
Willeke Alberti - Iemand die van je houdt (1977)
Lynn Anderson - 'How can I Unlove You (1971)
Angelo & Veronica - Angelo & Veronica
LaVern Baker - Woke Up This Mornin'
Bob Belden - Tapestry
Acker Bilk - All The Hits Plus More (2004)
The Brand New Heavies - Shelter (1997)
The Blind Boys of Alabama - Bridge Over Troubled Water
Petula Clark - Live in London (1974)
Jimmy Cliff - Humanitarian
Jim Cole - An Evening in Cincinnati
Billy Crawford - Billy Crawford (Japanse uitgave)
Skeeter Davis - Love Takes A Lot Of My Time
Xavier Davis - The Dance of Life
Céline Dion - VH1 Divas Live
Adina Edwards - Don't Forget to Remember
Ella Fitzgerald - Ella in London
Roberta Flack - Heavy Soul en Roberta Flack & Donny Hathaway
René Froger (met Ruth Jacott en Marco Borsato) - Live in concert (single) (1995)
Alex de Grassi - Alex de Grassi's Interpretation of James Taylor
Al Green - Soul Survivor
Scott Grimes - Scott Grimes (1989)
Common Ground - Fire & Rain
Ofra Haza - Ofra Haza (1997)
Hermes House Band - The Album (2000)
The Housemartins - Now That's What I Call Quite Good'
Javine Hylton - Don't Walk Away/You've Got A Friend (single). Deze versie is ook gebruikt voor de film "Garfield The Movie"
Michael Jackson - Got to Be There
Tom Jones - ...Sings the Ballads
Anita Kerr - Daytime Nighttime
Labelle - Labelle
Russell Malone - Playground
Mantovani - Magical Moods of Mantovani
Eric Marienthal - Got You Covered
Johnny Mathis - You've Got a Friend (1971)
Miki Matsubara - Blue Eyes
McFly - All About You/You've Got a Friend (single)(2005)
Me First and the Gimme Gimmes - Turn Japanese
Anne Murray - Talk It Over in The Morning
Peter Nero - Peter Nero's Greatest Hits
Vincent Price in een aflevering van The Muppet Show
Cliff Richard - Wanted
Barbra Streisand - Barbra Joan Streisand
Andy Williams - You've Got a Friend (1971)
Don Williams - You've Got a Friend (2004)
Winnie the Pooh - Winnie The Pooh - Friends Forever
Barbra Windsor - You've Got a Friend (1999)
Alessandra Amoroso - Amici (18 februari 2009)
Mnozil Brass - What are you going to do the rest of your life (2009)
Casa Mendoza - Casa Mendoza (2010)
Donny Hathaway and Roberta Flack - You've got a friend (1971)![]()
Wat zo zonde is, is dat je dit maar een keer per jaar hoort, voor de rest is Radio2 toch meer een hippe popzender geworden. Ik mis het kneuterige..![]()
![]()
Ik wou net net-niet-eens-semi-grappig doen door te zeggen dat het origineel van Willeke Alberti beter isquote:Op donderdag 28 december 2017 19:19 schreef asco het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen wel
Bob Belden - Tapestry
René Froger (met Ruth Jacott en Marco Borsato) - Live in concert (single) (1995)
Al Green - Soul Survivor
Javine Hylton - Don't Walk Away/You've Got A Friend (single). Deze versie is ook gebruikt voor de film "Garfield The Movie"
Labelle - Labelle
Cliff Richard - Wanted
Donny Hathaway and Roberta Flack - You've got a friend (1971)
Die zanger is ook een aantal jaar de weg kwijt geweest. Dacht dat de apocalypse kwam en verhuisde naar IJsland...quote:Op donderdag 28 december 2017 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lol, wist ik niet.
Killing Joke deed het toen ze weer bij elkaar kwamen, om een nieuwe periode aan te duiden. Van post-punk naar metal.Haters can be so lame and vicious
Oke, die van Winnie the Pooh is ook goed !quote:Op donderdag 28 december 2017 19:19 schreef asco het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen wel
Bob Belden - Tapestry
Al Green - Soul Survivor
Labelle - Labelle
Cliff Richard - Wanted
Donny Hathaway and Roberta Flack - You've got a friend (1971)![]()
Want daar kwam de apocalypse wel?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die zanger is ook een aantal jaar de weg kwijt geweest. Dacht dat de apocalypse kwam en verhuisde naar IJsland...
Goedeavond mensen
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Oke, die van Winnie the Pooh is ook goed !![]()
![]()
Nou, daar was dus volgens hem de overlevingskans het grootst enzo...quote:Op donderdag 28 december 2017 19:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Want daar kwam de apocalypse wel?Haters can be so lame and vicious
quote:
Oh was jij datquote:
Baggy Trousers
Jaaaa![]()
![]()
![]()
Madness
Britser kan bijna nietThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Was het een grote steen?quote:Haters can be so lame and vicious
De beste Madness van dit uur
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het een grote steen?
-XOXO-![]()
Een joekelorie moet dat geweest zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het een grote steen?![]()
Bah, te laat om Baggy Trousers helemaal te horen, dankzij een zelfingenomen kutwijf bij de supermarkt![]()
![]()
great balls of firequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De leukste Madness vind ik
House of Fun is ook leukThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dit is dan weer jammer.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja dat viel mij ook al opquote:
Bij Madness zitten we al in topic 132 denk ikquote:Op donderdag 28 december 2017 19:25 schreef Meike26 het volgende:
De titel #madnessman zou toch beter passen denk ik ipv #ironmaidenman![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is dan weer jammer.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is dan weer jammer.![]()
Pink![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Pink is live ook best goedThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:For you, there'll be no more crying.
dat zei m'n vrou.... laat maarquote:Op donderdag 28 december 2017 19:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Beetje saai, maar verder best okee.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat zei m'n vrou.... laat maarZeg het... waarover zei jouw vrouw dat?
Ja, want jij hebt geen vrouwquote:Op donderdag 28 december 2017 19:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat zei m'n vrou.... laat maar
Mooiste van het nummer is ook wel de oprechtheid die in het nummer klinkt. Niet dat ze echt een koppel zijn met struggled, maar je denkt bijna van wel![]()
![]()
Ik vind het een kutplaat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind deze gewoon leuk
Kan er helemaal niets mee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Als er iets glad en gelikt klinkt dan is het dit nog wel. Waar ontwaar jij enige oprechte gevoelens?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:28 schreef Meike26 het volgende:
Mooiste van het nummer is ook wel de oprechtheid die in het nummer klinkt. Niet dat ze echt een koppel zijn met struggled, maar je denkt bijna van welHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
nee, het was gewoon een slechte grapquote:Op donderdag 28 december 2017 19:27 schreef djenneke het volgende:
[..]Zeg het... waarover zei jouw vrouw dat?
![]()
![]()
We krijgen straks ook nog ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-madness, weet nooit zo goed wat ik daarvan moet vinden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat zijn vaak de bestequote:Op donderdag 28 december 2017 19:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, het was gewoon een slechte grap
welles!quote:Op donderdag 28 december 2017 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt geen vrouw![]()
![]()
![]()
De conversatie tussen hen, de verbazing in zijn stem en haar misplaatste/onderbuik gevoel. Glad, mwah, kan het mij wel voorstellen, maar het zit wel goed in elkaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er iets glad en gelikt klinkt dan is het dit nog wel. Waar ontwaar jij enige oprechte gevoelens?![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:30 schreef ok01 het volgende:
Even inschakelen met waiting on a friend![]()
Avond
Onder dwang?quote:Haters can be so lame and vicious
hoi hoiquote:Op donderdag 28 december 2017 19:30 schreef ok01 het volgende:
Even inschakelen met waiting on a friend![]()
Avond![]()
![]()
Black or White staat een plek voor Anouk, die heeft over het algemeen geen moeite om voor Black te kiezen
Ik snap de zin nietquote:Op donderdag 28 december 2017 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Black or White staat een plek voor Anouk, die heeft over het algemeen geen moeite om voor Black te kiezen
Goed puntquote:Op donderdag 28 december 2017 19:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zou ik ook vinden als die gozert zijn muil hieldUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, de productie is wel strak en zit goed in elkaar. Maar dat is dan ook weer meteen het probleem bij veel hedendaagse muziek.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
De conversatie tussen hen, de verbazing in zijn stem en haar misplaatste/onderbuik gevoel. Glad, mwah, kan het mij wel voorstellen, maar het zit wel goed in elkaar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mannen moeten niet als barende vrouwen klinken. Maar goed, dat is mijn mening.quote:I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Vrouwen ook niet. Tenminste niet als ze zingen.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mannen moeten niet als barende vrouwen klinken. Maar goed, dat is mijn mening.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vrouwen ook niet. Tenminste niet als ze zingen.
Ik klink niet als een barende vrouwquote:Op donderdag 28 december 2017 19:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mannen moeten niet als barende vrouwen klinken. Maar goed, dat is mijn mening.
-XOXO-![]()
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik klink niet als een barende vrouwI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mannen moeten niet als barende vrouwen klinken. Maar goed, dat is mijn mening.Fade to Black![]()
Maar het nummer zou als solo act veel minder hebben en niet kloppen ipv dit duet zoals het gemaakt is. Misschien was een andere zanger beter geweest, of in Pink haar geval, een andere vrouwquote:![]()
![]()
Nate Ruess. Maar het had ook over James Blunt kunnen gaanquote:
Toffe van de oorringen
Was even bang dat je het over Mick Jagger had haha.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nate Ruess. Maar het had ook over James Blunt kunnen gaanFade to Black![]()
Heb deze legendes afgelopen september eindelijk eens live gezien, briljant
Een van de betere Earrings
Barry nog steeds goed bij stem?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Heb deze legendes afgelopen september eindelijk eens live gezien, briljantFor you, there'll be no more crying.
Ik ook nietquote:
Heb eigenlijk nooit een barende vrouw meegemaakt. Maar het gaat om het idee
quote:Haters can be so lame and vicious
Was niets mis mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:36 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Barry nog steeds goed bij stem?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
Sheeeee flies on strange wings
Briljant nummer dit, doet niet onder voor Radar LoveFor you, there'll be no more crying.
Volgend uur weer één van de door mij gestemde platen. I'm going homemy baby, home! home to see my baby
Even weg, maar dat is bewust getimed. Wat een eeeh ... mindere periode komt er nu aan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Deze is gewoon goed
Dit is echt zo'n geweldige plaat....
Klassieker in de dop deze plaat
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:39 schreef djenneke het volgende:
Hee nog een van madness. Best goed nummer dat Muse
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, dit is dus helemaal niks.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Helemaal eensquote:
Op zich heeft die Harrie wel een klassieker gemaakt met dit nummer, hoor je over 20 jaar nog. Maar het hoort gewoon niet in de top 2000, dit jaar in iedergeval.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Weer zo'n nummer waar ik niet mee kan![]()
Geweldig nummer inderdaad.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En toch vind ik dat platen van hetzelfde jaar er nog niet in moeten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nederland is een smakeloos land, zeg ik altijd maar.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, dit is dus helemaal niks.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat mensen in dit soort aalgladde producties trappen.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land, zeg ik altijd maar.
En dit vind ik ook wel wat hebben. Die mellotron erin doet het hem wel."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Precies, wat goed is in 2017 is ook nog goed in 2018.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
En toch vind ik dat platen van hetzelfde jaar er nog niet in moeten.
En anders had het er sowieso niet in gehoord-XOXO-![]()
Maar deze blijft er voorlopig echt nog wel even in staan. Ik geloof niet dat die er volgend jaar weer uit is.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies, wat goed is in 2017 is ook nog goed in 2018.
En anders had het er sowieso niet in gehoordAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dit is gewoon echt een KNEITERgoed liedje uit 2017[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit einde
Eensquote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gewoon echt een KNEITERgoed liedje uit 2017![]()
Ik vind het een prima nummer. Ik zou het alleen niet zelf snel draaien.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Denk dat de meerderheid het er wel over eens is dat nummers uit zelfde jaar niet in lijst mogen, maar dat Radio2 het liever niet wil vanwege jonger publiek blabla![]()
Dit heeft echt helemaal niets in petto om een so called blijvertje/klassiekertje te worden. Mij volstrekt een raadsel hoe je hiervan kunt genieten. Dat is vooral veel uithalen en uithalen bij willekeurige woorden.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mensen in dit soort aalgladde producties trappen.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gewoon echt een KNEITERgoed liedje uit 2017
Terechte noteringFor you, there'll be no more crying.
Deze gaat het inderdaad wel redden, i.t.t. bijvoorbeeld een Despacito. Die wordt vervangen door de Spaanstalige zomerhit van 2018.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar deze blijft er voorlopig echt nog wel even in staan. Ik geloof niet dat die er volgend jaar weer uit is."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
tja, dat heb ik met meer uit de Top 2000. Hoor het het hele jaar niet en dan is het opeens legendarisch in deze weekquote:Op donderdag 28 december 2017 19:43 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het een prima nummer. Ik zou het alleen niet zelf snel draaien.![]()
Madness is zo'n ontzettend goed lied. Veel fans vinden het niets en ik begrijp daar niets van.
Ik ga hier extra hard van genieten nu.![]()
Nog een Madness, maar nu als titel."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Duffy deed dit beter
Verkeerde
Dit is Madness, dit is Muse.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Die uithalen bij willekeurige woorden, of vaak aan het eind van het zin, is ook zo'n modegril waar ik helemaal niks mee kan.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heeft echt helemaal niets in petto om een so called blijvertje/klassiekertje te worden. Mij volstrekt een raadsel hoe je hiervan kunt genieten. Dat is vooral veel uithalen en uithalen bij willekeurige woorden.
Je zingt niet opeens oprecht en met gevoel door het ene woord harder uit te spreken dan het ander. Het wordt er juist alleen maar nepper door. Het Glennis Grace-effect. Eng, eng, eng.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nee hoor, is op 3FM volgens mij ook verkozen tot song van het jaar met grote meerderheid.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, dat heb ik met meer uit de Top 2000. Hoor het het hele jaar niet en dan is het opeens legendarisch in deze week![]()
Ik ben best een Musefan, maar van dit nummer weet ik nog steeds niet wat ik ervan moet denken.Koel en donker bewaren![]()
Heb je het nu over Everything Now?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee hoor, is op 3FM volgens mij ook verkozen tot song van het jaar met grote meerderheid.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Madness is een crimineel slecht nummer. Hier naar luisteren zou je in Tanzania toch al snel op 20 stokslagen komen te staan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit. Heerlijk nummer hoor. ❤quote:Op donderdag 28 december 2017 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
Madness is zo'n ontzettend goed lied. Veel fans vinden het niets en ik begrijp daar niets van.
Die van Afscheid Afschijt maakte.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die uithalen bij willekeurige woorden, of vaak aan het eind van het zin, is ook zo'n modegril waar ik helemaal niks mee kan.
Je zingt niet opeens oprecht en met gevoel door het ene woord harder uit te spreken dan het ander. Het wordt er juist alleen maar nepper door. Het Glennis Grace-effect. Eng, eng, eng."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit vind ik ook maar matigFor you, there'll be no more crying.
Ik ookquote:Op donderdag 28 december 2017 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ookal ingekort. EikelsGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Nee, Sign of the Times van Harry Styles.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je het nu over Everything Now?![]()
Is dat een kunst?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Madness is een crimineel slecht nummer. Hier naar luisteren zou je in Tanzania toch al snel op 20 stokslagen komen te staan.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Everything Now is Song van het jaar dusquote:Op donderdag 28 december 2017 19:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, Sign of the Times van Harry Styles.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Weet ik veel, ik kom daar nooit.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar deze blijft er voorlopig echt nog wel even in staan. Ik geloof niet dat die er volgend jaar weer uit is.-XOXO-![]()
Daarom lijkt het me ook gepast Wouter gewoon consequent Wout te noemen.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Je praat eigenlijk gewoon onzin?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom daar nooit.
Moondance
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat had ondertussen toch wel duidelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je praat eigenlijk gewoon onzin?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Welke bedoel je ? Die van net of die van nu ?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef Bakkertjeee het volgende:
Dit is toch gewoon een goed nummer?![]()
George Ivan!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, ik nam je volledig serieusquote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had ondertussen toch wel duidelijk moeten zijn.
Welke dit? Titelquote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef Bakkertjeee het volgende:
Dit is toch gewoon een goed nummer?Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Hé ? Meen je dat ?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Everything Now is Song van het jaar dusIk zat een dag na de verkiezing in de auto naar Zeeland en toen werd Harrie zo afgekondigd als winnaar ? Herman
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik nam je volledig serieusHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Als iemand zo'n liedje voor je schrijft, dan dans je wel met hem. Zelfs als de man in kwestie zo lelijk is en alcoholist als Van. Dit werkt.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.![]()
![]()
volgens mij ben je ook al jaren geen scholier meerquote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had ondertussen toch wel duidelijk moeten zijn.![]()
![]()
Dit wel een heerlijk plaatje hoor, kende hem nog niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook al jaren geen scholier meer![]()
![]()
Nummers zoals Believer vind ik ook zo verschrikkelijk. Ook vooral veel luid geschreeuw, harde geluidjes en dat is het dan. Weg is de oprechtheid, weg het pakkende en dan zou het moeten blijven hangen of moeten we het leuk vinden. Tegenwoordig kun je bands beter adviseren om op hun piek te stoppen voordat het ergerlijk of gênant wordt. Er zullen altijd fanboys zijn die toch braaf fappen op elke nieuwe productie en dan hebben wij er ook weer last van.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die uithalen bij willekeurige woorden, of vaak aan het eind van het zin, is ook zo'n modegril waar ik helemaal niks mee kan.
Je zingt niet opeens oprecht en met gevoel door het ene woord harder uit te spreken dan het ander. Het wordt er juist alleen maar nepper door. Het Glennis Grace-effect. Eng, eng, eng.![]()
Ik woon wel gewoon in een geldpakhuis hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 19:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook al jaren geen scholier meer
Die fluit doet me denken aan Sweet Smoke - Just a PokeDie moet ook in de lijst trouwens.
En je hebt zwemvliezenquote:Op donderdag 28 december 2017 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon wel gewoon in een geldpakhuis hoor
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat zag je net bij Muse ook wel weer. Mensen die van die meuk als Madness goed moeten vinden omdat het nu eenmaal Muse is.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nummers zoals Believer vind ik ook zo verschrikkelijk. Ook vooral veel luid geschreeuw, harde geluidjes en dat is het dan. Weg is de oprechtheid, weg het pakkende en dan zou het moeten blijven hangen of moeten we het leuk vinden. Tegenwoordig kun je bands beter adviseren om op hun piek te stoppen voordat het ergerlijk of gênant wordt. Er zullen altijd fanboys zijn die toch braaf fappen op elke nieuwe productie en dan hebben wij er ook weer last van.
tuurlijk...quote:Op donderdag 28 december 2017 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon wel gewoon in een geldpakhuis hoor![]()
One ExcelFor you, there'll be no more crying.
Hoe weet jij dat nou? Oh wacht, net als dat Tanzania-ding natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zag je net bij Muse ook wel weer. Mensen die van die meuk als Madness goed moeten vinden omdat het nu eenmaal Muse is.
Ja leuk al die grappen over Anouk altijd, maar ze heeft veel zeer prima nummers.Koel en donker bewaren![]()
Eensch.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Ja leuk al die grappen over Anouk altijd, maar ze heeft veel zeer prima nummers.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik kan er ook veel prima van aanhoren hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Ja leuk al die grappen over Anouk altijd, maar ze heeft veel zeer prima nummers.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
vergeleken met Den Oeverquote:Op donderdag 28 december 2017 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik trouwens standaard deze PI: [ afbeelding ] omdat we hier in Den Helder zoveel zonuren hebben.![]()
![]()
Omdat jij zo vaak noemt dat je daar woont (bijv ook in het weertopic), denk ik nu bij Den Helder altijd aan 'die ene FOKker'.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik trouwens standaard deze PI: [ afbeelding ] omdat we hier in Den Helder zoveel zonuren hebben.Koel en donker bewaren![]()
Volgend uur weer Heart
De grappen vielen wel mee dit keer.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Ja leuk al die grappen over Anouk altijd, maar ze heeft veel zeer prima nummers.![]()
de grappen of de nummers ?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan er ook veel prima van aanhoren hoor.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik ben een mensenmens, heb dat soort dingen meteen in de gaten.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Oh wacht, net als dat Tanzania-ding natuurlijkHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De nummersquote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de grappen of de nummers ?
Crazy on You?quote:For you, there'll be no more crying.
Volgens mij kwam ik de laatste keer ook al binnen vallen bij een Anouk nummer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat jij zo vaak noemt dat je daar woont (bijv ook in het weertopic), denk ik nu bij Den Helder altijd aan 'die ene forummer'.
Doe je ook aan reiki?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben een mensenmens, heb dat soort dingen meteen in de gaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Goed nummer iddquote:
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het hier?![]()
Dit vind ik altijd wel een lekker nummertje trouwens"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Van Nederland over de afgelopen 30 jaarquote:
HEEEEE HEEEEEEEEE AH AH HEEEEEEEEEE|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doe je ook aan reiki?Klinkt niet als iets waar ik me ooit mee bezig zou houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:
It don't matter if you're black or white![]()
![]()
![]()
Zo zouden meer mensen moeten denken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Blindstaren op vlaggetjes, namen of andere productietitels... Ik heb in 90% van de gevallen nooit moeite om dat los van elkaar te zien. Ik kan prima toegeven dat bij lange na niet alles van Spinvis fantastisch is, bij Queen, bij Arcade Fire.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zag je net bij Muse ook wel weer. Mensen die van die meuk als Madness goed moeten vinden omdat het nu eenmaal Muse is.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:58 schreef het_fokschaap het volgende:
één van de mindere van Michael Jackson
Wat een afsluiter
920 Dani California Red Hot Chili Peppers
919 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny Group
918 A Kind Of Magic Queen
917 Crazy On You Heart
916 Sovereign Light Cafe Keane
915 In A Lifetime Clannad
914 Avalon Roxy Music
913 Stay With Me Sam Smith
912 Lonely Boy The Black Keys
911 Lay All Your Love On Me ABBA
910 Everybody Needs Somebody To Love The Blues Brothers
909 I'm Going Home Ten Years After
908 België (Is Er Leven Op Pluto…?) Het Goede Doel![]()
Wat goed van jouquote:Op donderdag 28 december 2017 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blindstaren op vlaggetjes, namen of andere productietitels... Ik heb in 90% van de gevallen nooit moeite om dat los van elkaar te zien. Ik kan prima toegeven dat bij lange na niet alles van Spinvis fantastisch is, bij Queen, bij Arcade Fire.
Rellende_Rotscholier
![]()
Lijkt me ook niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blindstaren op vlaggetjes, namen of andere productietitels... Ik heb in 90% van de gevallen nooit moeite om dat los van elkaar te zien. Ik kan prima toegeven dat bij lange na niet alles van Spinvis fantastisch is, bij Queen, bij Arcade Fire.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
spoilersquote:Op donderdag 28 december 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een afsluiter
920 Dani California Red Hot Chili Peppers
919 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny Group
918 A Kind Of Magic Queen
917 Crazy On You Heart
916 Sovereign Light Cafe Keane
915 In A Lifetime Clannad
914 Avalon Roxy Music
913 Stay With Me Sam Smith
912 Lonely Boy The Black Keys
911 Lay All Your Love On Me ABBA
910 Everybody Needs Somebody To Love The Blues Brothers
909 I'm Going Home Ten Years After
908 België (Is Er Leven Op Pluto…?) Het Goede Doel
Koel en donker bewaren![]()
As opposed to....?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zelfgeile user.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Oh wist ik nietquote:Op donderdag 28 december 2017 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds het eerste uur posten we een uurlijstje. Verschrikkelijk, hé?![]()
Koel en donker bewaren![]()
920 Dani California Red Hot Chili Peppers![]()
919 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny Group![]()
918 A Kind Of Magic Queen![]()
917 Crazy On You Heart![]()
916 Sovereign Light Cafe Keane![]()
915 In A Lifetime Clannad![]()
914 Avalon Roxy Music![]()
913 Stay With Me Sam Smith![]()
912 Lonely Boy The Black Keys![]()
911 Lay All Your Love On Me ABBA![]()
910 Everybody Needs Somebody To Love The Blues Brothers![]()
909 I'm Going Home Ten Years After![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Lekker bezig weer Ess.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:01 schreef essnhills het volgende:
920 Dani California Red Hot Chili Peppers![]()
919 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny Group![]()
918 A Kind Of Magic Queen![]()
917 Crazy On You Heart![]()
916 Sovereign Light Cafe Keane![]()
915 In A Lifetime Clannad![]()
914 Avalon Roxy Music![]()
913 Stay With Me Sam Smith![]()
912 Lonely Boy The Black Keys![]()
911 Lay All Your Love On Me ABBA![]()
910 Everybody Needs Somebody To Love The Blues Brothers![]()
909 I'm Going Home Ten Years After![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: