quote:Op donderdag 28 december 2017 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
volgens mij ben je ook al jaren geen scholier meerquote:Op donderdag 28 december 2017 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had ondertussen toch wel duidelijk moeten zijn.
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook al jaren geen scholier meer
Nummers zoals Believer vind ik ook zo verschrikkelijk. Ook vooral veel luid geschreeuw, harde geluidjes en dat is het dan. Weg is de oprechtheid, weg het pakkende en dan zou het moeten blijven hangen of moeten we het leuk vinden. Tegenwoordig kun je bands beter adviseren om op hun piek te stoppen voordat het ergerlijk of gênant wordt. Er zullen altijd fanboys zijn die toch braaf fappen op elke nieuwe productie en dan hebben wij er ook weer last van.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die uithalen bij willekeurige woorden, of vaak aan het eind van het zin, is ook zo'n modegril waar ik helemaal niks mee kan.
Je zingt niet opeens oprecht en met gevoel door het ene woord harder uit te spreken dan het ander. Het wordt er juist alleen maar nepper door. Het Glennis Grace-effect. Eng, eng, eng.
Ik woon wel gewoon in een geldpakhuis hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 19:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook al jaren geen scholier meer
En je hebt zwemvliezenquote:Op donderdag 28 december 2017 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon wel gewoon in een geldpakhuis hoor
Dat zag je net bij Muse ook wel weer. Mensen die van die meuk als Madness goed moeten vinden omdat het nu eenmaal Muse is.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nummers zoals Believer vind ik ook zo verschrikkelijk. Ook vooral veel luid geschreeuw, harde geluidjes en dat is het dan. Weg is de oprechtheid, weg het pakkende en dan zou het moeten blijven hangen of moeten we het leuk vinden. Tegenwoordig kun je bands beter adviseren om op hun piek te stoppen voordat het ergerlijk of gênant wordt. Er zullen altijd fanboys zijn die toch braaf fappen op elke nieuwe productie en dan hebben wij er ook weer last van.
tuurlijk...quote:Op donderdag 28 december 2017 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon wel gewoon in een geldpakhuis hoor
Hoe weet jij dat nou? Oh wacht, net als dat Tanzania-ding natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zag je net bij Muse ook wel weer. Mensen die van die meuk als Madness goed moeten vinden omdat het nu eenmaal Muse is.
Eensch.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Ja leuk al die grappen over Anouk altijd, maar ze heeft veel zeer prima nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |