Eensquote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gewoon echt een KNEITERgoed liedje uit 2017
Dit heeft echt helemaal niets in petto om een so called blijvertje/klassiekertje te worden. Mij volstrekt een raadsel hoe je hiervan kunt genieten. Dat is vooral veel uithalen en uithalen bij willekeurige woorden.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mensen in dit soort aalgladde producties trappen.
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gewoon echt een KNEITERgoed liedje uit 2017
Deze gaat het inderdaad wel redden, i.t.t. bijvoorbeeld een Despacito. Die wordt vervangen door de Spaanstalige zomerhit van 2018.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar deze blijft er voorlopig echt nog wel even in staan. Ik geloof niet dat die er volgend jaar weer uit is.
tja, dat heb ik met meer uit de Top 2000. Hoor het het hele jaar niet en dan is het opeens legendarisch in deze weekquote:Op donderdag 28 december 2017 19:43 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het een prima nummer. Ik zou het alleen niet zelf snel draaien.
Dit is Madness, dit is Muse.quote:
Die uithalen bij willekeurige woorden, of vaak aan het eind van het zin, is ook zo'n modegril waar ik helemaal niks mee kan.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heeft echt helemaal niets in petto om een so called blijvertje/klassiekertje te worden. Mij volstrekt een raadsel hoe je hiervan kunt genieten. Dat is vooral veel uithalen en uithalen bij willekeurige woorden.
Nee hoor, is op 3FM volgens mij ook verkozen tot song van het jaar met grote meerderheid.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, dat heb ik met meer uit de Top 2000. Hoor het het hele jaar niet en dan is het opeens legendarisch in deze week
Heb je het nu over Everything Now?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee hoor, is op 3FM volgens mij ook verkozen tot song van het jaar met grote meerderheid.
Dit. Heerlijk nummer hoor. ❤quote:Op donderdag 28 december 2017 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
Madness is zo'n ontzettend goed lied. Veel fans vinden het niets en ik begrijp daar niets van.
Ik ga hier extra hard van genieten nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |