Ik kan er ook veel prima van aanhoren hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Ja leuk al die grappen over Anouk altijd, maar ze heeft veel zeer prima nummers.
vergeleken met Den Oeverquote:Op donderdag 28 december 2017 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik trouwens standaard deze PI: [ afbeelding ] omdat we hier in Den Helder zoveel zonuren hebben.
Omdat jij zo vaak noemt dat je daar woont (bijv ook in het weertopic), denk ik nu bij Den Helder altijd aan 'die ene FOKker'.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik trouwens standaard deze PI: [ afbeelding ] omdat we hier in Den Helder zoveel zonuren hebben.
De grappen vielen wel mee dit keer.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Ja leuk al die grappen over Anouk altijd, maar ze heeft veel zeer prima nummers.
de grappen of de nummers ?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan er ook veel prima van aanhoren hoor.
Ik ben een mensenmens, heb dat soort dingen meteen in de gaten.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Oh wacht, net als dat Tanzania-ding natuurlijk
De nummersquote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de grappen of de nummers ?
Crazy on You?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat jij zo vaak noemt dat je daar woont (bijv ook in het weertopic), denk ik nu bij Den Helder altijd aan 'die ene forummer'.
Doe je ook aan reiki?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben een mensenmens, heb dat soort dingen meteen in de gaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Goed nummer iddquote:
Van Nederland over de afgelopen 30 jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |