quote:Op donderdag 28 december 2017 19:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doe je ook aan reiki?Klinkt niet als iets waar ik me ooit mee bezig zou houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:
Blindstaren op vlaggetjes, namen of andere productietitels... Ik heb in 90% van de gevallen nooit moeite om dat los van elkaar te zien. Ik kan prima toegeven dat bij lange na niet alles van Spinvis fantastisch is, bij Queen, bij Arcade Fire.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zag je net bij Muse ook wel weer. Mensen die van die meuk als Madness goed moeten vinden omdat het nu eenmaal Muse is.
quote:Op donderdag 28 december 2017 19:58 schreef het_fokschaap het volgende:
één van de mindere van Michael Jackson
Wat goed van jouquote:Op donderdag 28 december 2017 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blindstaren op vlaggetjes, namen of andere productietitels... Ik heb in 90% van de gevallen nooit moeite om dat los van elkaar te zien. Ik kan prima toegeven dat bij lange na niet alles van Spinvis fantastisch is, bij Queen, bij Arcade Fire.
Lijkt me ook niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blindstaren op vlaggetjes, namen of andere productietitels... Ik heb in 90% van de gevallen nooit moeite om dat los van elkaar te zien. Ik kan prima toegeven dat bij lange na niet alles van Spinvis fantastisch is, bij Queen, bij Arcade Fire.
spoilersquote:Op donderdag 28 december 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een afsluiter
920 Dani California Red Hot Chili Peppers
919 This Is Not America David Bowie & Pat Metheny Group
918 A Kind Of Magic Queen
917 Crazy On You Heart
916 Sovereign Light Cafe Keane
915 In A Lifetime Clannad
914 Avalon Roxy Music
913 Stay With Me Sam Smith
912 Lonely Boy The Black Keys
911 Lay All Your Love On Me ABBA
910 Everybody Needs Somebody To Love The Blues Brothers
909 I'm Going Home Ten Years After
908 België (Is Er Leven Op Pluto…?) Het Goede Doel
As opposed to....?quote:Op donderdag 28 december 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zelfgeile user.
Oh wist ik nietquote:Op donderdag 28 december 2017 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds het eerste uur posten we een uurlijstje. Verschrikkelijk, hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |