Nou Wolfrolf, kom er maar in.quote:Op maandag 25 december 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gezien de hoge meuk dit komende uur en het feit dat de meeste stemmers van dit uur uit Zoetermeer komen, mag Zoetermeer wel platgegooid worden.
Jouw koning, voor mij is ie gewoon een diknek die in een gouden nest geboren is.quote:Op maandag 25 december 2017 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo minachtend over onze koning hè!
Zoetermeer is het Almere van zuid hollandquote:Op maandag 25 december 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gezien de hoge meuk dit komende uur en het feit dat de meeste stemmers van dit uur uit Zoetermeer komen, mag Zoetermeer wel platgegooid worden.
58% van de stemmers zijn vrouwen... zo zie je maar, net als Cee, vrouwen hebben geen smaakquote:
quote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Zoetermeer is het Almere van zuid holland
Dus het was ooit wel wat?quote:
Dat hele gebied met Alphen a/d Rijn en Waddinxveen is een Mini-Flevoland.quote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Zoetermeer is het Almere van zuid holland
Wees gewoon trots op je vaderland ende monarchiequote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Jouw koning, voor mij is ie gewoon een diknek die in een gouden nest geboren is.
Ik van zn chickquote:Op maandag 25 december 2017 14:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een poster van de partner van Enrique op mijn kamer hangen
Zolang je Nederlands bent/in Nederland woont is het ook jouw koning. Hij is gewoon het staatshoofd hier.quote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Jouw koning, voor mij is ie gewoon een diknek die in een gouden nest geboren is.
Heel troosteloos daar ja..quote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hele gebied met Alphen a/d Rijn en Waddinxveen is een Mini-Flevoland.
Mensen die trots zijn moet je altijd ernstig wantrouwen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wees gewoon trots op je vaderland ende monarchie
Hoezo?quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die trots zijn moet je altijd ernstig wantrouwen.
Dit plan had ik jarenlang geleden al voorgesteld maar niemand luistertquote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komende uur wordt ons ook mogelijk gemaakt door veel stemmers uit Limburg... snel maar afstoten en aan Belgie geven dan maar.
Ik heb zin om nu iets met Igor Anton te posten maar ik zal je sparen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mja, als ze trots zijn op dingen waar ze zelf van invloed op geweest zijn, prima. Trots zijn op dingen waar je nul invloed op gehad hebt, zoals je afkomst, dat is welquote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hij kent 'm van vroegerquote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus het was ooit wel wat?
Ik kan me daar maar moeilijk iets bij voorstellen.
Omdat die mensen dan per definitie irrationeel zijn.quote:
hij is in staat om het intro van Air vol te lullenquote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
Zo te lezen was Gijs Staverman heel erg netheb hem net vermeden
Niet de Top 2000 maar de grote Gijs Staverman-show.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is in staat om het intro van Air vol te lullen
Hoi Slob.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb zin om nu iets met Igor Anton te posten maar ik zal je sparen.
Ik douche ieder jaar op 31 juniquote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef _Hestia_ het volgende:
Zo, ik heb mn jaarlijkse douchebeurt weer gehad. Nog wat gemist de afgelopen 2 topics? Ik heb wel gewoon geluisterd offcourse
Rare en mevrouw.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
Kate
Maar het is wel een beetje een rare mevrouw
ja dat, beetje jammerquote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet de Top 2000 maar de grote Gijs Staverman-show.
Je mag toch trots zijn op je voorvaderen, die eeuwen in de loopgraven hebben gestaan voor jouw vrijheden en welvaart.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, als ze trots zijn op dingen waar ze zelf van invloed op geweest zijn, prima. Trots zijn op dingen waar je nul invloed op gehad hebt, zoals je afkomst, dat is wel
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe trotsheid voelt.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey.quote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoi Slob.
Jij ook een fijne kerst. Al wordt dat hele kerstgebeuren met het jaar vermoeiender.
Ik vond het altijd irritant toen Rob Stenders door intro's heenpraatte maar wat Gijs deed is werkelijk onvergefelijkquote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is in staat om het intro van Air vol te lullen
Gewoon een beetje schranzen en dan is de kerst alweer voorbij, hier dan.quote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoi Slob.
Jij ook een fijne kerst. Al wordt dat hele kerstgebeuren met het jaar vermoeiender.
Ach zo.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat die mensen dan per definitie irrationeel zijn.
ze hebben nog een dag of 5 om leden te werven.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Eightyone het volgende:
Al die zorgverzekering-reclames.
Het doet me weer beseffen dat ik blij ben met m'n internetradio's (op Fip e.d. hoor je die tenminste niet).
Dan ben je trots op hun, niet op jezelf..quote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag toch trots zijn op je voorvaderen, die eeuwen in de loopgraven hebben gestaan voor jouw vrijheden en welvaart.
Ja, zo gaat dat tegenwoordig hier ook.quote:Op maandag 25 december 2017 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje schranzen en dan is de kerst alweer voorbij, hier dan.
Ah joh, die verlieten gewoon op tijd het zinkende 3FM schip. SR gezien dit jaar?quote:Op maandag 25 december 2017 14:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Natuurlijk vinden die uitgerangeerde 3fm djs het leuk om bij r2 te werken, mogen ze tenminste wat eten enzo.
Inderdaad, het past prima in de lijst. Zelfs beter in de oudere lijsten dan die van nu.quote:Op maandag 25 december 2017 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Erg verrassend dat deze er nu pas is ingekomen
Dat is toch je afkomst en als je daar niet trots op bent hoe kun je het dan doorgeven aan de volgende generatiequote:Op maandag 25 december 2017 14:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan ben je trots op hun, niet op jezelf..
Ja, dat genot is straks wel weg hiernaquote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef alopio het volgende:
FM goden, is toch heerlijk dit
Wat een Genot
Snap ik. Sterkte daarmee.quote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat tegenwoordig hier ook.
Al mijn familieleden die met kerst jarig waren zijn inmiddels niet meer onder ons, dat maakt het geheel wel een stuk rustiger. Alleen duren de dagen daardoor wel wat langer.
en helaas is dat geen eens geblufquote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat genot is straks wel weg hierna
Bløf incoming zeker...dan ga ik zo maar even schijten denk ikquote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat genot is straks wel weg hierna
Nope. Voor t eerst in jaren niks van meegekregen. Luister nooit meer 3FM.quote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah joh, die verlieten gewoon op tijd het zinkende 3FM schip. SR gezien dit jaar?
...Ik niet, namelijk.
hij moet gewoon lekker drive-in shows doenquote:Op maandag 25 december 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach zo.
Het lijkt me best een aardige man, maar niet zo geschikt voor dit beroep.
Daarna komt shitty to shitty, dus dat is gepast.quote:Op maandag 25 december 2017 14:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Bløf incoming zeker...dan ga ik zo maar even schijten denk ik
Bløf is dichterbij dan ooit bij mijquote:Op maandag 25 december 2017 14:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Bløf incoming zeker...dan ga ik zo maar even schijten denk ik
Wie wel?quote:Op maandag 25 december 2017 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nope. Voor t eerst in jaren niks van meegekregen. Luister nooit meer 3FM.
Dan maak ik geen haast ermee. Ik zit al trouwens.quote:Op maandag 25 december 2017 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarna komt shitty to shitty, dus dat is gepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |