En Kate Bushquote:Op maandag 25 december 2017 13:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blof leuk vinden....
Elke geloofwaardigheid die je had ben je nu kwijt
Ja, Cee is een troll.... kan niet andersquote:
Als ik tussen blof en enrique moet kiezen, moet ik toch wel diep nadenken...quote:Op maandag 25 december 2017 13:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blof leuk vinden....
Elke geloofwaardigheid die je had ben je nu kwijt
Terwijl Alexia qua leeftijd meer in je straatje past.quote:Op maandag 25 december 2017 14:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel gemeenschapszin in Koningin Maxima.
Kerstboodschap van Orban > toespraak koningquote:Op maandag 25 december 2017 14:01 schreef Bos81 het volgende:
Wat een monotoom geneuzel weer van WimLEx
Zn moeder is al het hele jaar aan het breien.quote:Op maandag 25 december 2017 14:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gaat hij nu bij elk nieuwsbericht een andere trui aan doen?
Beide op mutequote:Op maandag 25 december 2017 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik tussen blof en enrique moet kiezen, moet ik toch wel diep nadenken...
Niet zo minachtend over onze koning hè!quote:Op maandag 25 december 2017 14:02 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Willempie heeft het charisma van een geplette banaan.
Niet haten op Willem. Ik heb niks met het koningshuis, maar onze huidige koning is gewoon een baasquote:Op maandag 25 december 2017 14:02 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Zolang het geen bruine trui is, niet iets om ons zorgen over te maken.quote:Op maandag 25 december 2017 14:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zn moeder is al het hele jaar aan het breien.
Geworden?quote:Op maandag 25 december 2017 14:03 schreef Symphonic het volgende:
Blij dat Gijs opgebokt is
Echt wat een ramp is dat geworden
Ik had vroeger een poster van de partner van Enrique op mijn kamer hangenquote:Op maandag 25 december 2017 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik tussen blof en enrique moet kiezen, moet ik toch wel diep nadenken...
Willem is een prima kerelquote:Op maandag 25 december 2017 14:02 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |