Je mag toch trots zijn op je voorvaderen, die eeuwen in de loopgraven hebben gestaan voor jouw vrijheden en welvaart.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, als ze trots zijn op dingen waar ze zelf van invloed op geweest zijn, prima. Trots zijn op dingen waar je nul invloed op gehad hebt, zoals je afkomst, dat is wel
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe trotsheid voelt.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die trots zijn moet je altijd ernstig wantrouwen.
Hey.quote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoi Slob.
Jij ook een fijne kerst. Al wordt dat hele kerstgebeuren met het jaar vermoeiender.
Ik vond het altijd irritant toen Rob Stenders door intro's heenpraatte maar wat Gijs deed is werkelijk onvergefelijkquote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is in staat om het intro van Air vol te lullen
Gewoon een beetje schranzen en dan is de kerst alweer voorbij, hier dan.quote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoi Slob.
Jij ook een fijne kerst. Al wordt dat hele kerstgebeuren met het jaar vermoeiender.
Ach zo.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat die mensen dan per definitie irrationeel zijn.
ze hebben nog een dag of 5 om leden te werven.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Eightyone het volgende:
Al die zorgverzekering-reclames.
Het doet me weer beseffen dat ik blij ben met m'n internetradio's (op Fip e.d. hoor je die tenminste niet).
Dan ben je trots op hun, niet op jezelf..quote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag toch trots zijn op je voorvaderen, die eeuwen in de loopgraven hebben gestaan voor jouw vrijheden en welvaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |