Nou Wolfrolf, kom er maar in.quote:Op maandag 25 december 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gezien de hoge meuk dit komende uur en het feit dat de meeste stemmers van dit uur uit Zoetermeer komen, mag Zoetermeer wel platgegooid worden.
Jouw koning, voor mij is ie gewoon een diknek die in een gouden nest geboren is.quote:Op maandag 25 december 2017 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo minachtend over onze koning hè!
Zoetermeer is het Almere van zuid hollandquote:Op maandag 25 december 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gezien de hoge meuk dit komende uur en het feit dat de meeste stemmers van dit uur uit Zoetermeer komen, mag Zoetermeer wel platgegooid worden.
58% van de stemmers zijn vrouwen... zo zie je maar, net als Cee, vrouwen hebben geen smaakquote:
quote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Zoetermeer is het Almere van zuid holland
Dus het was ooit wel wat?quote:
Dat hele gebied met Alphen a/d Rijn en Waddinxveen is een Mini-Flevoland.quote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Zoetermeer is het Almere van zuid holland
Wees gewoon trots op je vaderland ende monarchiequote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Jouw koning, voor mij is ie gewoon een diknek die in een gouden nest geboren is.
Ik van zn chickquote:Op maandag 25 december 2017 14:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een poster van de partner van Enrique op mijn kamer hangen
Zolang je Nederlands bent/in Nederland woont is het ook jouw koning. Hij is gewoon het staatshoofd hier.quote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Jouw koning, voor mij is ie gewoon een diknek die in een gouden nest geboren is.
Heel troosteloos daar ja..quote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hele gebied met Alphen a/d Rijn en Waddinxveen is een Mini-Flevoland.
Mensen die trots zijn moet je altijd ernstig wantrouwen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wees gewoon trots op je vaderland ende monarchie
Hoezo?quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die trots zijn moet je altijd ernstig wantrouwen.
Dit plan had ik jarenlang geleden al voorgesteld maar niemand luistertquote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komende uur wordt ons ook mogelijk gemaakt door veel stemmers uit Limburg... snel maar afstoten en aan Belgie geven dan maar.
Ik heb zin om nu iets met Igor Anton te posten maar ik zal je sparen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mja, als ze trots zijn op dingen waar ze zelf van invloed op geweest zijn, prima. Trots zijn op dingen waar je nul invloed op gehad hebt, zoals je afkomst, dat is welquote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hij kent 'm van vroegerquote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus het was ooit wel wat?
Ik kan me daar maar moeilijk iets bij voorstellen.
Omdat die mensen dan per definitie irrationeel zijn.quote:
hij is in staat om het intro van Air vol te lullenquote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
Zo te lezen was Gijs Staverman heel erg netheb hem net vermeden
Niet de Top 2000 maar de grote Gijs Staverman-show.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is in staat om het intro van Air vol te lullen
Hoi Slob.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb zin om nu iets met Igor Anton te posten maar ik zal je sparen.
Ik douche ieder jaar op 31 juniquote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef _Hestia_ het volgende:
Zo, ik heb mn jaarlijkse douchebeurt weer gehad. Nog wat gemist de afgelopen 2 topics? Ik heb wel gewoon geluisterd offcourse
Rare en mevrouw.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
Kate
Maar het is wel een beetje een rare mevrouw
ja dat, beetje jammerquote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet de Top 2000 maar de grote Gijs Staverman-show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |