Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Hoezo?quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die trots zijn moet je altijd ernstig wantrouwen.

Dit plan had ik jarenlang geleden al voorgesteld maar niemand luistertquote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komende uur wordt ons ook mogelijk gemaakt door veel stemmers uit Limburg... snel maar afstoten en aan Belgie geven dan maar.

Ik heb zin om nu iets met Igor Anton te posten maar ik zal je sparen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

Mja, als ze trots zijn op dingen waar ze zelf van invloed op geweest zijn, prima. Trots zijn op dingen waar je nul invloed op gehad hebt, zoals je afkomst, dat is welquote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

hij kent 'm van vroegerquote:Op maandag 25 december 2017 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus het was ooit wel wat?
Ik kan me daar maar moeilijk iets bij voorstellen.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Omdat die mensen dan per definitie irrationeel zijn.quote:

hij is in staat om het intro van Air vol te lullenquote:Op maandag 25 december 2017 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
Zo te lezen was Gijs Staverman heel erg netheb hem net vermeden

Niet de Top 2000 maar de grote Gijs Staverman-show.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is in staat om het intro van Air vol te lullen

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Hoi Slob.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb zin om nu iets met Igor Anton te posten maar ik zal je sparen.

Ik douche ieder jaar op 31 juniquote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef _Hestia_ het volgende:
Zo, ik heb mn jaarlijkse douchebeurt weer gehad. Nog wat gemist de afgelopen 2 topics? Ik heb wel gewoon geluisterd offcourse

Rare en mevrouw.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
Kate
Maar het is wel een beetje een rare mevrouw

ja dat, beetje jammerquote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet de Top 2000 maar de grote Gijs Staverman-show.

Je mag toch trots zijn op je voorvaderen, die eeuwen in de loopgraven hebben gestaan voor jouw vrijheden en welvaart.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, als ze trots zijn op dingen waar ze zelf van invloed op geweest zijn, prima. Trots zijn op dingen waar je nul invloed op gehad hebt, zoals je afkomst, dat is wel

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe trotsheid voelt.quote:Op maandag 25 december 2017 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

Hey.quote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoi Slob.
Jij ook een fijne kerst. Al wordt dat hele kerstgebeuren met het jaar vermoeiender.

Ik vond het altijd irritant toen Rob Stenders door intro's heenpraatte maar wat Gijs deed is werkelijk onvergefelijkquote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is in staat om het intro van Air vol te lullen

Gewoon een beetje schranzen en dan is de kerst alweer voorbij, hier dan.quote:Op maandag 25 december 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoi Slob.
Jij ook een fijne kerst. Al wordt dat hele kerstgebeuren met het jaar vermoeiender.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Ach zo.quote:

Nee hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat die mensen dan per definitie irrationeel zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |