Ja, zo gaat dat tegenwoordig hier ook.quote:Op maandag 25 december 2017 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje schranzen en dan is de kerst alweer voorbij, hier dan.
Ah joh, die verlieten gewoon op tijd het zinkende 3FM schip. SR gezien dit jaar?quote:Op maandag 25 december 2017 14:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Natuurlijk vinden die uitgerangeerde 3fm djs het leuk om bij r2 te werken, mogen ze tenminste wat eten enzo.
Inderdaad, het past prima in de lijst. Zelfs beter in de oudere lijsten dan die van nu.quote:Op maandag 25 december 2017 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Erg verrassend dat deze er nu pas is ingekomen
Dat is toch je afkomst en als je daar niet trots op bent hoe kun je het dan doorgeven aan de volgende generatiequote:Op maandag 25 december 2017 14:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan ben je trots op hun, niet op jezelf..
Ja, dat genot is straks wel weg hiernaquote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef alopio het volgende:
FM goden, is toch heerlijk dit
Wat een Genot
Snap ik. Sterkte daarmee.quote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat tegenwoordig hier ook.
Al mijn familieleden die met kerst jarig waren zijn inmiddels niet meer onder ons, dat maakt het geheel wel een stuk rustiger. Alleen duren de dagen daardoor wel wat langer.
en helaas is dat geen eens geblufquote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat genot is straks wel weg hierna
Bløf incoming zeker...dan ga ik zo maar even schijten denk ikquote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat genot is straks wel weg hierna
Nope. Voor t eerst in jaren niks van meegekregen. Luister nooit meer 3FM.quote:Op maandag 25 december 2017 14:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah joh, die verlieten gewoon op tijd het zinkende 3FM schip. SR gezien dit jaar?
...Ik niet, namelijk.
hij moet gewoon lekker drive-in shows doenquote:Op maandag 25 december 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach zo.
Het lijkt me best een aardige man, maar niet zo geschikt voor dit beroep.
Daarna komt shitty to shitty, dus dat is gepast.quote:Op maandag 25 december 2017 14:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Bløf incoming zeker...dan ga ik zo maar even schijten denk ik
Bløf is dichterbij dan ooit bij mijquote:Op maandag 25 december 2017 14:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Bløf incoming zeker...dan ga ik zo maar even schijten denk ik
Wie wel?quote:Op maandag 25 december 2017 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nope. Voor t eerst in jaren niks van meegekregen. Luister nooit meer 3FM.
Dan maak ik geen haast ermee. Ik zit al trouwens.quote:Op maandag 25 december 2017 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarna komt shitty to shitty, dus dat is gepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |