Als Tom niet wint gooi ik mezelf van mijn balkon af.quote:
Of Robert Wagner?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog een speciale dank aan Jacques Brinkman?
Bij mij is het dubbel. Tegelijk vind ik haar leuk en verschrikkelijk.quote:
De 'beste' toespraken bij zoiets komen dan ook van de mensen die het niet voorbereid hebben, bij hen die dat wel gedaan hebben klinkt het echt als een spreekbeurt in groep 6quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef fetX het volgende:
Dit is de avond waar de beste sprekers naar boven komen.
Het lijkt wel een praatgroep in het gemiddelde bejaardentehuis
Het is onmogelijk om haar leuk te vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij is het dubbel. Tegelijk vind ik haar leuk en verschrikkelijk.
Die jongen in rolstoel stond aardig te speechen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef fetX het volgende:
Dit is de avond waar de beste sprekers naar boven komen.
Het lijkt wel een praatgroep in het gemiddelde bejaardentehuis
Truequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 'beste' toespraken bij zoiets komen dan ook van de mensen die het niet voorbereid hebben, bij hen die dat wel gedaan hebben klinkt het echt als een spreekbeurt in groep 6
Gewoon WK 200m geworden...dan verdien je het wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dafne was toch wel degene die ik het minst verwacht had.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die jongen in rolstoel stond aardig te speechen.
Kunnen we ruilen? Nafi is veel leuker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef Columbiafan het volgende:
Net als in België wint een atlete
Dat liep op rolletjes.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die jongen in rolstoel stond aardig te speechen.
Zo'n slechte keuze is het niet nee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon WK 200m geworden...dan verdien je het wel.
twitter:edithbosch twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 21:44:52Mijn jurk in de kast laten hangen... geen spijt van. #sportgala reageer retweet
Klopt. Ze had geen top jaar, maar die titel is gewoon een topprestatie.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon WK 200m geworden...dan verdien je het wel.
Lol.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef Max23 het volgende:
Toch wel verrassend dat de NOS nog een zwarte piet gebruikt
Tijdvulling.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is dit nu weer voor categorie?
Keuze van de kindjes, of zoiets.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is dit nu weer voor categorie?
Straks nog de keuze van 50+.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Keuze van de kindjes, of zoiets.
Met Sky commentaar deels zelfsquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Max Verstappen-fragmenten met dat NOS-commentaar, laat dan maar
Sowieso Sven natuurlijk.quote:
Gaat me niet lukken, moet mezelf immers eerst van balkon gooienquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef IbanMayo het volgende:
Als ONZE TOM niet wint pak ik de hooivork en vertrek ik richting Hilversum. Wie gaat er mee
Count me in.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef IbanMayo het volgende:
Als ONZE TOM niet wint pak ik de hooivork en vertrek ik richting Hilversum. Wie gaat er mee
Ja, want al dat tijdverlies dat al die Oranjeleeuwinnen op het podium zijn en er weer van af moeten...quote:
TJ Flowersquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso Sven natuurlijk.
NOS-goden
#metooquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef IbanMayo het volgende:
Nee. Niemand met enig verstand weet t dan meer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Tom nu niet wint, dan weet ik het ook niet hoor.
Hebben wel vaker voetbalteams enzo gewonnen. Meestal eindigen ze met sportman.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, want al dat tijdverlies dat die Oranjeleeuwinnen op het podium zijn en er weer van af moeten...
Ik denk dat we dan een bus kunnen huren, dan gaan we allemaal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef IbanMayo het volgende:
Omdat Dumoulin uiteindelijk won, anders was het een soort sneeuwmuurtje geworden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Dat schijten in de berm was echt een van de meest epische sportmomenten ooit op Nederlandse TV
Hebben ze daarom maar de categorie van het beeldfragment afgeschaft?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Dat schijten in de berm was echt een van de meest epische sportmomenten ooit op Nederlandse TV
Klopt ook weer idd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben wel vaker voetbalteams enzo gewonnen. Meestal eindigen ze met sportman.
Gelukkig niet onderbroken door reclame.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Sneeuwmuurtje gaat ook wel de geschiedenisboeken inquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat Dumoulin uiteindelijk won, anders was het een soort sneeuwmuurtje geworden.
Nu van Moorsel nog.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jaaaaaa nog een dopinggodin
Neuh, Kramer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Iemand die slechts in 50% van de gevallen de finish haalt of iemand die wedstrijdjes wint in een C-sport?
Dit vindt Tinus geen leuke opmerking.quote:
Max was er vorig jaar ook niet.quote:
Warme broodjesquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit vindt Tinus geen leuke opmerking.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adriaan Helmantel bedankt!
En Aike Visbeek?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adriaan Helmantel bedankt!
Even gecorrigeerd.quote:
Was niet genomineerd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:56 schreef Columbiafan het volgende:
TomGOD. Heeft Mathieu hier eigenlijk wel top 5 gehaald (of is dat niet bekend)?
Mathieu beoefent geen sport.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:56 schreef Columbiafan het volgende:
Flikker een eind op.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mathieu beoefent geen sport.
Dan zal Royston wel 40/45 fouten hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:57 schreef marcodej het volgende:
Gemiddeld 18 fout, en de winnaar heeft 14
Hij was niet eens genomineerd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:56 schreef Columbiafan het volgende:
Vanavond is het mensonterend.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:58 schreef Remzz het volgende:
Ik zou bijna een klachtenbrief naar de NOS sturen, wat een afgrijselijk gala
Serieus?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was niet eens genomineerd.![]()
Bauke Mollema en Groenewegen wel.
Gratis zuipen en vreten, een andere reden kan ik niet bedenken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:59 schreef Marcoss het volgende:
Die sporters die niks hebben gewonnen, vragen zich inmiddels echt af waarom ze zijn gekomen
Bloedserieus.quote:
Vanavondquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:59 schreef Marcoss het volgende:
Die sporters die niks hebben gewonnen, vragen zich inmiddels echt af waarom ze zijn gekomen
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is dit voor belediging voor de Nederlandse sport mensheid
Denk dat je op zo'n avond ook wel wat kunt opscharrelen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gratis zuipen en vreten, een andere reden kan ik niet bedenken.
Alleen wij op FOK! hebben verstand van sport.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bloedserieus.
We hebben in Nederland niet zoveel verstand van sport, helaas.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Denk dat je op zo'n avond ook wel wat kunt opscharrelen.
Nu pas?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef franklop het volgende:
Derksen gooit zich nu van de brug af
Zo nu en dan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alleen wij op FOK! hebben verstand van sport.
Dat valt ook wel mee, want er kijken op dit moment allerlei proleten naar darts en roepen vervolgens dat het een sport is. Aan de andere kant heb je mensen die Noordse combinatie en langlaufen een sport vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alleen wij op FOK! hebben verstand van sport.
Jammer dat CU in de regering zit. Die verruiming van de euthanasie regeling was nu wel van pas gekomen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen van der Boom heeft professionele hulp nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.
Mo Farrah denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Froome sporter van het jaar geworden in het VK?
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
PijltjesgooiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zijn normale mode, iets anders kan hij niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
die overacting van Joris ook weer
Wout heeft ook geen top 10 gehaald in België.quote:1. David Goffin tennis 1.349
2. Greg Van Avermaet wielrennen 848
3. Kevin De Bruyne voetbal 338
4. Philippe Gilbert wielrennen 324
5. Thierry Neuville autosport 264
6. Eden Hazard voetbal 184
7. Dries Mertens voetbal 179
8. Toma Nikiforov judo 162
9. Luca Brecel snooker 126
10. Romelu Lukaku voetbal 106
Luca Brecel in de top 10 vind ik leukquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wout heeft ook geen top 10 gehaald in België.
klopt.maar ook al kijk ik het, en is Mathieu een GOD, veldrijden blijft een (prachtig) belgisch-nederlands sportje waar over t algemeen niet zoveel belang aan wordt gehecht.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bloedserieus.
We hebben in Nederland niet zoveel verstand van sport, helaas.
Een overwinning in de grote prijs Pino Cerami lijkt me niet voldoende voor een nominatie eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Joris gun ik echt van harte een poliep.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
die overacting van Joris ook weer
Bij de NOS kijken ze alleen naar de Tour de France.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kijk niet naar het sportgala, weinig verrassend allemaal. Maar Dielan en Bau boven Mathieu is
FroomeGODquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eerst betrapt worden en dan ook nog verliezen van een andere doper. Het zit Chris niet mee.
is al te laat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen van der Boom heeft professionele hulp nodig.
dat hij niet genomineerd is kan ik begrijpen maar dat hij de shortlist niet haalt en Dielan en Bau wel is lachwekkend.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
klopt.maar ook al kijk ik het, en is Mathieu een GOD, veldrijden blijft een (prachtig) belgisch-nederlands sportje waar over t algemeen niet zoveel belang aan wordt gehecht.
Ook op de mountainbike en op de weg genoeg gepresteerd. Alles bij elkaar duidelijk interessanter dan alle andere wielrenners op Dumoulin na.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
klopt.maar ook al kijk ik het, en is Mathieu een GOD, veldrijden blijft een (prachtig) belgisch-nederlands sportje waar over t algemeen niet zoveel belang aan wordt gehecht.
Wat heeft die Neuville gepresteerd?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar hij is nu EK geworden. Als hij WK, NK, wereldbeker, superprestige en eventueel DVV-trofee wint zal hij toch wel een nominatie krijgen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef IbanMayo het volgende:
Rico die ineens helemaal mainstream is
Die profiteert optimaal van een wedstrijd die eigenlijk nergens om gingquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef IbanMayo het volgende:
Rico die ineens helemaal mainstream is
WErd 2e in het WK rallyquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat heeft die Neuville gepresteerd?
2de achter Ogier bij het WK rallyquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
in zijn wereldkampioensjaar won hij er toch al 3 van de 4?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar hij is nu EK geworden. Als hij WK, NK, wereldbeker, superprestige en eventueel DVV-trofee wint zal hij toch wel een nominatie krijgen?
2e in WK rallyquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mathieu heeft de wereldbeker en DVV nog niet gewonnen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef franklop het volgende:
[..]
in zijn wereldkampioensjaar won hij er toch al 3 van de 4?
10 goals voor de mannshaft.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
2014/2015 WK, NK en Superprestigequote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef franklop het volgende:
[..]
in zijn wereldkampioensjaar won hij er toch al 3 van de 4?
Won toen wle de SP, NK en WK.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mathieu heeft de wereldbeker en DVV nog niet gewonnen.
Van Nelle stemquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:10 schreef Remzz het volgende:
Dat interview op het veld van Spitse na de winst
Lekker schor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:10 schreef Remzz het volgende:
Dat interview op het veld van Spitse na de winst
zonder beelden van de giroquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:12 schreef franklop het volgende:
Nou tot volgend jaar maar weer. Of komt er nog een sportjaaroverzicht aan?
Samenvattingsbeelden wel.quote:
Oudjaarsavond dus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:12 schreef franklop het volgende:
Nou tot volgend jaar maar weer. Of komt er nog een sportjaaroverzicht aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |