Als Tom niet wint gooi ik mezelf van mijn balkon af.quote:
Of Robert Wagner?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog een speciale dank aan Jacques Brinkman?
Bij mij is het dubbel. Tegelijk vind ik haar leuk en verschrikkelijk.quote:
De 'beste' toespraken bij zoiets komen dan ook van de mensen die het niet voorbereid hebben, bij hen die dat wel gedaan hebben klinkt het echt als een spreekbeurt in groep 6quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef fetX het volgende:
Dit is de avond waar de beste sprekers naar boven komen.
Het lijkt wel een praatgroep in het gemiddelde bejaardentehuis
Het is onmogelijk om haar leuk te vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij is het dubbel. Tegelijk vind ik haar leuk en verschrikkelijk.
Die jongen in rolstoel stond aardig te speechen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef fetX het volgende:
Dit is de avond waar de beste sprekers naar boven komen.
Het lijkt wel een praatgroep in het gemiddelde bejaardentehuis
Truequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 'beste' toespraken bij zoiets komen dan ook van de mensen die het niet voorbereid hebben, bij hen die dat wel gedaan hebben klinkt het echt als een spreekbeurt in groep 6
Gewoon WK 200m geworden...dan verdien je het wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dafne was toch wel degene die ik het minst verwacht had.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die jongen in rolstoel stond aardig te speechen.
Kunnen we ruilen? Nafi is veel leuker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef Columbiafan het volgende:
Net als in België wint een atlete
Dat liep op rolletjes.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die jongen in rolstoel stond aardig te speechen.
Zo'n slechte keuze is het niet nee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon WK 200m geworden...dan verdien je het wel.
twitter:edithbosch twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 21:44:52Mijn jurk in de kast laten hangen... geen spijt van. #sportgala reageer retweet
Klopt. Ze had geen top jaar, maar die titel is gewoon een topprestatie.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon WK 200m geworden...dan verdien je het wel.
Lol.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef Max23 het volgende:
Toch wel verrassend dat de NOS nog een zwarte piet gebruikt
Tijdvulling.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is dit nu weer voor categorie?
Keuze van de kindjes, of zoiets.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is dit nu weer voor categorie?
Straks nog de keuze van 50+.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Keuze van de kindjes, of zoiets.
Met Sky commentaar deels zelfsquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Max Verstappen-fragmenten met dat NOS-commentaar, laat dan maar
Sowieso Sven natuurlijk.quote:
Gaat me niet lukken, moet mezelf immers eerst van balkon gooienquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef IbanMayo het volgende:
Als ONZE TOM niet wint pak ik de hooivork en vertrek ik richting Hilversum. Wie gaat er mee
Count me in.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef IbanMayo het volgende:
Als ONZE TOM niet wint pak ik de hooivork en vertrek ik richting Hilversum. Wie gaat er mee
Ja, want al dat tijdverlies dat al die Oranjeleeuwinnen op het podium zijn en er weer van af moeten...quote:
TJ Flowersquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso Sven natuurlijk.
NOS-goden
#metooquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef IbanMayo het volgende:
Nee. Niemand met enig verstand weet t dan meer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Tom nu niet wint, dan weet ik het ook niet hoor.
Hebben wel vaker voetbalteams enzo gewonnen. Meestal eindigen ze met sportman.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, want al dat tijdverlies dat die Oranjeleeuwinnen op het podium zijn en er weer van af moeten...
Ik denk dat we dan een bus kunnen huren, dan gaan we allemaal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef IbanMayo het volgende:
Omdat Dumoulin uiteindelijk won, anders was het een soort sneeuwmuurtje geworden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Dat schijten in de berm was echt een van de meest epische sportmomenten ooit op Nederlandse TV
Hebben ze daarom maar de categorie van het beeldfragment afgeschaft?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Dat schijten in de berm was echt een van de meest epische sportmomenten ooit op Nederlandse TV
Klopt ook weer idd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben wel vaker voetbalteams enzo gewonnen. Meestal eindigen ze met sportman.
Gelukkig niet onderbroken door reclame.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |