Als Tom niet wint gooi ik mezelf van mijn balkon af.quote:
Of Robert Wagner?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog een speciale dank aan Jacques Brinkman?
Bij mij is het dubbel. Tegelijk vind ik haar leuk en verschrikkelijk.quote:
De 'beste' toespraken bij zoiets komen dan ook van de mensen die het niet voorbereid hebben, bij hen die dat wel gedaan hebben klinkt het echt als een spreekbeurt in groep 6quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef fetX het volgende:
Dit is de avond waar de beste sprekers naar boven komen.
Het lijkt wel een praatgroep in het gemiddelde bejaardentehuis
Het is onmogelijk om haar leuk te vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij is het dubbel. Tegelijk vind ik haar leuk en verschrikkelijk.
Die jongen in rolstoel stond aardig te speechen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef fetX het volgende:
Dit is de avond waar de beste sprekers naar boven komen.
Het lijkt wel een praatgroep in het gemiddelde bejaardentehuis
Truequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 'beste' toespraken bij zoiets komen dan ook van de mensen die het niet voorbereid hebben, bij hen die dat wel gedaan hebben klinkt het echt als een spreekbeurt in groep 6
Gewoon WK 200m geworden...dan verdien je het wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dafne was toch wel degene die ik het minst verwacht had.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die jongen in rolstoel stond aardig te speechen.
Kunnen we ruilen? Nafi is veel leuker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef Columbiafan het volgende:
Net als in België wint een atlete
Dat liep op rolletjes.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die jongen in rolstoel stond aardig te speechen.
Zo'n slechte keuze is het niet nee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon WK 200m geworden...dan verdien je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |