Waarop gebaseerd?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik kreeg een tip dat het een dikke tegenvaller/FUD zal worden mbt EMC2. Zelf heb ik ze niet btw
RTL Zquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:59 schreef Roellie80 het volgende:
Iemand zich aangemeld voor de webinar van RTL Z ?
https://www.onlineseminar(...)de-were/#description
een screencapture op youtube zou wel leuk zijn
Voelt toch alsof die uitdrukking bij crypto niet helemaal werkt. Je koopt namelijk bij the rumor en verkoopt al voor the news. Buy the rumor sell (just before) the news is toepasselijkerquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sell the news he, dus hij zal vlak ervoor wel flink dippen. Daarna of klapt hij hard naar beneden of naar boven.
wat had ik zondag hier nou gepostquote:Oprichter bitcoin.com verkoopt alles: 'Munt is onbruikbaar geworden'
Emil Oldenburg is medeoprichter van bitcoin.com, maar het vertrouwen in zijn eigen project heeft hij volledig verloren. ,,De bitcoin is zo goed als onbruikbaar geworden als valuta.'' Hij heeft inmiddels al zijn virtuele munten verkocht.
Tine Kintaert 19-12-17, 11:58 Laatste update: 12:28
1k
2
Op dit moment is 1 bitcoin meer dan 16.000 euro waard. Geweldig nieuws voor de oprichters van de website bitcoin.com, zou je denken. Toch is de Zweed Oldenburg er klaar mee.
Lees ook
Bitcoin tikt de 20.000 dollar aan
Bitcoin tikt de 20.000 dollar aan
Lees meer
AFM: ‘Steek 13e maand niet in bitcoins’
AFM: ‘Steek 13e maand niet in bitcoins’
Lees meer
De Chief Technology Officer van bitcoin.com kraakt een kritische noot: ,,Investeren in de bitcoin is op dit moment de meest riskante onderneming. Zelf heb ik de munten allemaal verkocht'', zegt hij tegen de website Breakit.
Kan het ze snel even niet meer terugvinden, sorry. Misschien overdreven fud van mijn kant, we gaan het wel zien, succes voor de holders btwquote:
Nee dit gaat niet onbeperkt door. Niets is onbeperkt. Ook Bitcoin niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verge is net gigantisch gestegen, je denkt dat dit ongelimiteerd doorgaat ofzo?Net zoals die onzin met IOTA is het een megapump en kakt het vervolgens weer in
Gelukkig ben je de 5e die het postquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat had ik zondag hier nou gepost
dat deze week de uitverkoop zou beginnen
maar ik was wel de eeerste hequote:Op dinsdag 19 december 2017 15:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gelukkig ben je de 5e die het post
IOTA staat gewoon op $4.40 hoorquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verge is net gigantisch gestegen, je denkt dat dit ongelimiteerd doorgaat ofzo?Net zoals die onzin met IOTA is het een megapump en kakt het vervolgens weer in
Straks wel weer, niet nu direct. Was een mooie pump iddquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom gaat alles gewoon weer lekker omhoog...quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat had ik zondag hier nou gepost
dat deze week de uitverkoop zou beginnen
Auwquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:16 schreef vigen98 het volgende:
Gatehub heeft in 1 dag mijn ticket behandelt.Ik had geen 2FA meer van Gatehub wallet en ze hebben het eraf gehaald
Nu het slechte stuk: Ik had 50k Ripple erop staan maar verkocht bijna alles maar dacht dat ik wel iets van 1000 er nog op heb. Nope heb er nog 60 erop
[ afbeelding ]
je zou sprinters kunnen kopen....quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:17 schreef BakkenKappen het volgende:
Beste platform om nu een beetje aan te kloten met daytraden met kleingeld? (Heb bijna alles op papieren wallets staan)
Usain Bolt en Dafne Schippers zijn een beetje aan de prijs waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je zou sprinters kunnen kopen....
sukkelquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Usain Bolt en Dafne Schippers zijn een beetje aan de prijs waarschijnlijk.
Maar GDAX, Bittrex etc is gewoon een pot nat of ? Wat is hier de standaard?
Ga ergens anders spelen knul.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sukkel
https://www.ingsprinters.nl
Ja dat begreep ik ook al wel, maar dat is niet wat ik zoek.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sukkel
https://www.ingsprinters.nl
Welke tradingsite is momenteel het beste qua aanbod en redelijk tot lage fees?quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Net even gecashed op de Gulden, ik ga alvast mijn vakantie boeken.
Ik zou het niet weten, zo heel erg zit ik er niet in.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke tradingsite is momenteel het beste qua aanbod en redelijk tot lage fees?
hey thanks voor je reply.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:18 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Sosa "Iemand onlangs nog nieuws of updates rondom maidsafe gelezen?
Ik vraag mij af hoe die zo in de vergetelheid geraakt is"
Om hier nog op te reageren:
MAIDsafe is inderdaad qua aandacht iets naar de achtergrond gedrukt tov alle andere coins. Ontwikkeling gaat echter constant door. Het team post geregeld updates.
Zit jij ook in MAID? Ik blijf het zeker holden, het is natuurlijk aantrekkelijk te verkopen omdat andere coins wel veel movement hebben. Imo een Coin voor de long long term
dat ligt er aan hoe groot de val zal zijn en of je in die val op tijd bent geweest met cashen.........quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat weten we allemaal hier, alles wat omhoog gaat, gaat ook weer omlaag. Zo gaat het al sinds 2011 in cryptoland. En zijn er best wat mensen hier die van de rit omhoog geld over houden, prima toch?
Mijn inleg is er al uitquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe groot de val zal zijn en of je in die val op tijd bent geweest met cashen.........
quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt geen bitcoin, je wil geen bitcoin en je hebt er de ballen verstand van. Post hier dan ook niet lutser
Ik heb ook geen bitcoin, en wil ook geen bitcoin. (of nouja kopen danquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt geen bitcoin, je wil geen bitcoin en je hebt er de ballen verstand van. Post hier dan ook niet lutser
50 miljoen maar? Peanuts vergeleken met de Fed.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:42 schreef TimKuik het volgende:
Jongens, BTC gaat straks weer omhoog:
http://omniexplorer.info/(...)Wkj9FMo5LsPTW1zBTwXL
50 Miljoen Tethers bijgedrukt!
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.quote:
Ik kan niets anders. Mijn coins staan vast tot de snapshot.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.
Iemand hier nog in de ARK trouwens? Ik kan niet echt iets vinden over de forecasts van ARK, vandaar.
Is dat raar dan?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
Jezus. VEN keldert ff weer naar het bedrag van voor de pump
Waarom? Omdat IOTAAAAAAA!!!!quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.
Mooiquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:08 schreef dimmak het volgende:
https://medium.com/@viaco(...)12-2017-c8689817a74c
De dev update van Viacoin is uit. Roadmap en website soon en Core 0.15 naar Q1 2018.
Dit is eigelijk de enige coin waarin ik in geloof op langere termijn, als ze het waar kunnen maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iemand hier nog in de ARK trouwens? Ik kan niet echt iets vinden over de forecasts van ARK, vandaar.
Wat, ARK of IOTA?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dit is eigelijk de enige coin waarin ik in geloof op langere termijn, als ze het waar kunnen maken natuurlijk.
Hoewel ik ook nog een paar andere coins aanhoud.
Nope, maar had verwacht dat hij door de announcements wel een iets hogere waarde zou aanhouden. Achja, hodl.quote:
Same. Komt wel weer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Nope, maar had verwacht dat hij door de announcements wel een iets hogere waarde zou aanhouden. Achja, hodl.
Mijn 400% winst jankt er niet omquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In die update staat helemaal niks nieuws toch?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:14 schreef Rossdale het volgende:
Oh VIA pump is al gestart, instant +10%
Heerlijke timing
Slacker. ik zit op ruim 700%quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn 400% winst jankt er niet om
Maakt niet uit, 10% is 10%quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:27 schreef Majkool het volgende:
[..]
In die update staat helemaal niks nieuws toch?
Snap ik zeker, maar erin blijven...? Tot?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn 400% winst jankt er niet om
Bittrex.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:35 schreef Warren_g het volgende:
Waar kan je viacoin kopen?
Litebit werkt niet.
Op bittrex, litebit moet je sowieso vermijden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:35 schreef Warren_g het volgende:
Waar kan je viacoin kopen?
Litebit werkt niet.
Is Bittrex de beste tradingsite? Of Coinbase ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Op bittrex, litebit moet je sowieso vermijden.
quote:
quote:We have received an enormous number of new account registrations over the past few weeks. We are excited to have so many new users who want to join the Bittrex community. Unfortunately, we have to make a few upgrades to our support and backend systems to handle the increased traffic and load. As such, we have halted new user registrations for the time being. If you already have an account on Bittrex, you will not be affected by this change. Please continue to the log in as you normally do.
Ik zie zelf Bittrex als de #1 exchange.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Bittrex de beste tradingsite? Of Coinbase ofzo?
Mja dat ze maar snel weer nieuwe mensen toelaten dan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zie zelf Bittrex als de #1 exchange.
Waarom zou je dan spreidenquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:46 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie toevallig in blockfolio dat mijn portfolio voor 50% uit bitcoin bestaat.. De grote vraag is, zo laten of een stukje daarvan omzetten en wat meer spreiden? Ik geloof dat er nog steeds flinke groei voor Bitcoin aan zit te komen
quote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu met 100% zekerheid zeggen dat ik inmiddels op 10x mijn oorspronkelijke inleg zit
Leuk maar wat was je inleg?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu met 100% zekerheid zeggen dat ik inmiddels op 10x mijn oorspronkelijke inleg zit
Wat maakt dat uit voor een x10?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:12 schreef Syd het volgende:
[..]
Leuk maar wat was je inleg?10x 1 euro is bij voorbeeld niet zo heel bijzonder
Ik sta op ongeveer 200x mijn oorspronkelijke inleg uit 2014...quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Lees je eens in in Waves. Vrij duidelijk wat ze willen...quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
idiota. Meeste coins begrijp ik niet wat ze willen. Enige uitzondering is Ripple
Wat willen ze danquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:19 schreef Frans449 het volgende:
[..]
Lees je eens in in Waves. Vrij duidelijk wat ze willen...
Ik zou meer spreiden, maar ik ben iemand die vind dat er betere altcoins zijn ipv Bitcoin.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:46 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie toevallig in blockfolio dat mijn portfolio voor 50% uit bitcoin bestaat.. De grote vraag is, zo laten of een stukje daarvan omzetten en wat meer spreiden? Ik geloof dat er nog steeds flinke groei voor Bitcoin aan zit te komen
Tjha als je begrijpelijk kunt lezen zeg ik dat het dan niet heel bijzonder is.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Tjha als je begrijpelijk kunt lezen zeg ik dat het dan niet heel bijzonder is.
Nee 10euro is niet hetzelfde als een miljoen en vooral niet in de crypto wereld.....quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:42 schreef Fred09 het volgende:
[..]
Is precies hetzelfde als van een ton een miljoen maken.
Leg uit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:43 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee 10euro is niet hetzelfde als een miljoen en vooral niet in de crypto wereld.....
Nou, aai over de bol. Gaat het weer? Als je bekomen bent van de schrik kun je mijn vraag beantwoorden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Tjha als je begrijpelijk kunt lezen zeg ik dat het dan niet heel bijzonder is.
Maar goed het is blijkbaar heel gevoelig om dit te vragen maar men wil het het liefst wel van de daken schreeuwen als er een kleine winst is maar owee als je het vraagt. Want dan krijg je blijkbaar tegen vragen zoals bij jouw.
883% hierquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, aai over de bol. Gaat het weer? Als je bekomen bent van de schrik kun je mijn vraag beantwoorden.
Pure percentages zijn juist veel beter voor een beeld van hoe goed je hebt gehandeld.
Vooral zo blijven denkenquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, aai over de bol. Gaat het weer? Als je bekomen bent van de schrik kun je mijn vraag beantwoorden.
Pure percentages zijn juist veel beter voor een beeld van hoe goed je hebt gehandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |