Mooiquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:08 schreef dimmak het volgende:
https://medium.com/@viaco(...)12-2017-c8689817a74c
De dev update van Viacoin is uit. Roadmap en website soon en Core 0.15 naar Q1 2018.
Dit is eigelijk de enige coin waarin ik in geloof op langere termijn, als ze het waar kunnen maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.
Iemand hier nog in de ARK trouwens? Ik kan niet echt iets vinden over de forecasts van ARK, vandaar.
Wat, ARK of IOTA?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dit is eigelijk de enige coin waarin ik in geloof op langere termijn, als ze het waar kunnen maken natuurlijk.
Hoewel ik ook nog een paar andere coins aanhoud.
Nope, maar had verwacht dat hij door de announcements wel een iets hogere waarde zou aanhouden. Achja, hodl.quote:
Same. Komt wel weer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Nope, maar had verwacht dat hij door de announcements wel een iets hogere waarde zou aanhouden. Achja, hodl.
Mijn 400% winst jankt er niet omquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.
Iemand hier nog in de ARK trouwens? Ik kan niet echt iets vinden over de forecasts van ARK, vandaar.
In die update staat helemaal niks nieuws toch?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:14 schreef Rossdale het volgende:
Oh VIA pump is al gestart, instant +10%
Heerlijke timing
Slacker. ik zit op ruim 700%quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn 400% winst jankt er niet om
Maakt niet uit, 10% is 10%quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:27 schreef Majkool het volgende:
[..]
In die update staat helemaal niks nieuws toch?
Snap ik zeker, maar erin blijven...? Tot?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn 400% winst jankt er niet om
Bittrex.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:35 schreef Warren_g het volgende:
Waar kan je viacoin kopen?
Litebit werkt niet.
Op bittrex, litebit moet je sowieso vermijden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:35 schreef Warren_g het volgende:
Waar kan je viacoin kopen?
Litebit werkt niet.
Is Bittrex de beste tradingsite? Of Coinbase ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Op bittrex, litebit moet je sowieso vermijden.
quote:
quote:We have received an enormous number of new account registrations over the past few weeks. We are excited to have so many new users who want to join the Bittrex community. Unfortunately, we have to make a few upgrades to our support and backend systems to handle the increased traffic and load. As such, we have halted new user registrations for the time being. If you already have an account on Bittrex, you will not be affected by this change. Please continue to the log in as you normally do.
Ik zie zelf Bittrex als de #1 exchange.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Bittrex de beste tradingsite? Of Coinbase ofzo?
Mja dat ze maar snel weer nieuwe mensen toelaten dan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zie zelf Bittrex als de #1 exchange.
Waarom zou je dan spreidenquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:46 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie toevallig in blockfolio dat mijn portfolio voor 50% uit bitcoin bestaat.. De grote vraag is, zo laten of een stukje daarvan omzetten en wat meer spreiden? Ik geloof dat er nog steeds flinke groei voor Bitcoin aan zit te komen
quote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu met 100% zekerheid zeggen dat ik inmiddels op 10x mijn oorspronkelijke inleg zit
Leuk maar wat was je inleg?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu met 100% zekerheid zeggen dat ik inmiddels op 10x mijn oorspronkelijke inleg zit
Wat maakt dat uit voor een x10?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:12 schreef Syd het volgende:
[..]
Leuk maar wat was je inleg?10x 1 euro is bij voorbeeld niet zo heel bijzonder
Ik sta op ongeveer 200x mijn oorspronkelijke inleg uit 2014...quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Lees je eens in in Waves. Vrij duidelijk wat ze willen...quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
idiota. Meeste coins begrijp ik niet wat ze willen. Enige uitzondering is Ripple
Wat willen ze danquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:19 schreef Frans449 het volgende:
[..]
Lees je eens in in Waves. Vrij duidelijk wat ze willen...
Ik zou meer spreiden, maar ik ben iemand die vind dat er betere altcoins zijn ipv Bitcoin.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:46 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie toevallig in blockfolio dat mijn portfolio voor 50% uit bitcoin bestaat.. De grote vraag is, zo laten of een stukje daarvan omzetten en wat meer spreiden? Ik geloof dat er nog steeds flinke groei voor Bitcoin aan zit te komen
Tjha als je begrijpelijk kunt lezen zeg ik dat het dan niet heel bijzonder is.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Tjha als je begrijpelijk kunt lezen zeg ik dat het dan niet heel bijzonder is.
Nee 10euro is niet hetzelfde als een miljoen en vooral niet in de crypto wereld.....quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:42 schreef Fred09 het volgende:
[..]
Is precies hetzelfde als van een ton een miljoen maken.
Leg uit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:43 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee 10euro is niet hetzelfde als een miljoen en vooral niet in de crypto wereld.....
Nou, aai over de bol. Gaat het weer? Als je bekomen bent van de schrik kun je mijn vraag beantwoorden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Tjha als je begrijpelijk kunt lezen zeg ik dat het dan niet heel bijzonder is.
Maar goed het is blijkbaar heel gevoelig om dit te vragen maar men wil het het liefst wel van de daken schreeuwen als er een kleine winst is maar owee als je het vraagt. Want dan krijg je blijkbaar tegen vragen zoals bij jouw.
883% hierquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, aai over de bol. Gaat het weer? Als je bekomen bent van de schrik kun je mijn vraag beantwoorden.
Pure percentages zijn juist veel beter voor een beeld van hoe goed je hebt gehandeld.
Vooral zo blijven denkenquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, aai over de bol. Gaat het weer? Als je bekomen bent van de schrik kun je mijn vraag beantwoorden.
Pure percentages zijn juist veel beter voor een beeld van hoe goed je hebt gehandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |