Mooiquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:08 schreef dimmak het volgende:
https://medium.com/@viaco(...)12-2017-c8689817a74c
De dev update van Viacoin is uit. Roadmap en website soon en Core 0.15 naar Q1 2018.
Dit is eigelijk de enige coin waarin ik in geloof op langere termijn, als ze het waar kunnen maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.
Iemand hier nog in de ARK trouwens? Ik kan niet echt iets vinden over de forecasts van ARK, vandaar.
Wat, ARK of IOTA?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dit is eigelijk de enige coin waarin ik in geloof op langere termijn, als ze het waar kunnen maken natuurlijk.
Hoewel ik ook nog een paar andere coins aanhoud.
Nope, maar had verwacht dat hij door de announcements wel een iets hogere waarde zou aanhouden. Achja, hodl.quote:
Same. Komt wel weer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Nope, maar had verwacht dat hij door de announcements wel een iets hogere waarde zou aanhouden. Achja, hodl.
Mijn 400% winst jankt er niet omquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.
Iemand hier nog in de ARK trouwens? Ik kan niet echt iets vinden over de forecasts van ARK, vandaar.
In die update staat helemaal niks nieuws toch?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:14 schreef Rossdale het volgende:
Oh VIA pump is al gestart, instant +10%
Heerlijke timing
Slacker. ik zit op ruim 700%quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn 400% winst jankt er niet om
Maakt niet uit, 10% is 10%quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:27 schreef Majkool het volgende:
[..]
In die update staat helemaal niks nieuws toch?
Snap ik zeker, maar erin blijven...? Tot?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn 400% winst jankt er niet om
Bittrex.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:35 schreef Warren_g het volgende:
Waar kan je viacoin kopen?
Litebit werkt niet.
Op bittrex, litebit moet je sowieso vermijden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:35 schreef Warren_g het volgende:
Waar kan je viacoin kopen?
Litebit werkt niet.
Is Bittrex de beste tradingsite? Of Coinbase ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Op bittrex, litebit moet je sowieso vermijden.
quote:
quote:We have received an enormous number of new account registrations over the past few weeks. We are excited to have so many new users who want to join the Bittrex community. Unfortunately, we have to make a few upgrades to our support and backend systems to handle the increased traffic and load. As such, we have halted new user registrations for the time being. If you already have an account on Bittrex, you will not be affected by this change. Please continue to the log in as you normally do.
Ik zie zelf Bittrex als de #1 exchange.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Bittrex de beste tradingsite? Of Coinbase ofzo?
Mja dat ze maar snel weer nieuwe mensen toelaten dan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zie zelf Bittrex als de #1 exchange.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |