Welke tradingsite is momenteel het beste qua aanbod en redelijk tot lage fees?quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Net even gecashed op de Gulden, ik ga alvast mijn vakantie boeken.
Ik zou het niet weten, zo heel erg zit ik er niet in.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke tradingsite is momenteel het beste qua aanbod en redelijk tot lage fees?
hey thanks voor je reply.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:18 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Sosa "Iemand onlangs nog nieuws of updates rondom maidsafe gelezen?
Ik vraag mij af hoe die zo in de vergetelheid geraakt is"
Om hier nog op te reageren:
MAIDsafe is inderdaad qua aandacht iets naar de achtergrond gedrukt tov alle andere coins. Ontwikkeling gaat echter constant door. Het team post geregeld updates.
Zit jij ook in MAID? Ik blijf het zeker holden, het is natuurlijk aantrekkelijk te verkopen omdat andere coins wel veel movement hebben. Imo een Coin voor de long long term
dat ligt er aan hoe groot de val zal zijn en of je in die val op tijd bent geweest met cashen.........quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat weten we allemaal hier, alles wat omhoog gaat, gaat ook weer omlaag. Zo gaat het al sinds 2011 in cryptoland. En zijn er best wat mensen hier die van de rit omhoog geld over houden, prima toch?
Mijn inleg is er al uitquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe groot de val zal zijn en of je in die val op tijd bent geweest met cashen.........
quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt geen bitcoin, je wil geen bitcoin en je hebt er de ballen verstand van. Post hier dan ook niet lutser
Ik heb ook geen bitcoin, en wil ook geen bitcoin. (of nouja kopen danquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt geen bitcoin, je wil geen bitcoin en je hebt er de ballen verstand van. Post hier dan ook niet lutser
50 miljoen maar? Peanuts vergeleken met de Fed.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:42 schreef TimKuik het volgende:
Jongens, BTC gaat straks weer omhoog:
http://omniexplorer.info/(...)Wkj9FMo5LsPTW1zBTwXL
50 Miljoen Tethers bijgedrukt!
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.quote:
Ik kan niets anders. Mijn coins staan vast tot de snapshot.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.
Iemand hier nog in de ARK trouwens? Ik kan niet echt iets vinden over de forecasts van ARK, vandaar.
Is dat raar dan?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
Jezus. VEN keldert ff weer naar het bedrag van voor de pump
Waarom? Omdat IOTAAAAAAA!!!!quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat jullie in dat IOTA durven blijven zitten, ik hoor alleen maar klote verhalen verder erover, fakenews, slechte wallets, verdwijnende coins, alleen verkrijgbaar op louche exchanges, enz enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |