Waarop gebaseerd?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik kreeg een tip dat het een dikke tegenvaller/FUD zal worden mbt EMC2. Zelf heb ik ze niet btw
RTL Zquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:59 schreef Roellie80 het volgende:
Iemand zich aangemeld voor de webinar van RTL Z ?
https://www.onlineseminar(...)de-were/#description
een screencapture op youtube zou wel leuk zijn
Voelt toch alsof die uitdrukking bij crypto niet helemaal werkt. Je koopt namelijk bij the rumor en verkoopt al voor the news. Buy the rumor sell (just before) the news is toepasselijkerquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sell the news he, dus hij zal vlak ervoor wel flink dippen. Daarna of klapt hij hard naar beneden of naar boven.
wat had ik zondag hier nou gepostquote:Oprichter bitcoin.com verkoopt alles: 'Munt is onbruikbaar geworden'
Emil Oldenburg is medeoprichter van bitcoin.com, maar het vertrouwen in zijn eigen project heeft hij volledig verloren. ,,De bitcoin is zo goed als onbruikbaar geworden als valuta.'' Hij heeft inmiddels al zijn virtuele munten verkocht.
Tine Kintaert 19-12-17, 11:58 Laatste update: 12:28
1k
2
Op dit moment is 1 bitcoin meer dan 16.000 euro waard. Geweldig nieuws voor de oprichters van de website bitcoin.com, zou je denken. Toch is de Zweed Oldenburg er klaar mee.
Lees ook
Bitcoin tikt de 20.000 dollar aan
Bitcoin tikt de 20.000 dollar aan
Lees meer
AFM: ‘Steek 13e maand niet in bitcoins’
AFM: ‘Steek 13e maand niet in bitcoins’
Lees meer
De Chief Technology Officer van bitcoin.com kraakt een kritische noot: ,,Investeren in de bitcoin is op dit moment de meest riskante onderneming. Zelf heb ik de munten allemaal verkocht'', zegt hij tegen de website Breakit.
Kan het ze snel even niet meer terugvinden, sorry. Misschien overdreven fud van mijn kant, we gaan het wel zien, succes voor de holders btwquote:
Nee dit gaat niet onbeperkt door. Niets is onbeperkt. Ook Bitcoin niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verge is net gigantisch gestegen, je denkt dat dit ongelimiteerd doorgaat ofzo?Net zoals die onzin met IOTA is het een megapump en kakt het vervolgens weer in
Gelukkig ben je de 5e die het postquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat had ik zondag hier nou gepost
dat deze week de uitverkoop zou beginnen
maar ik was wel de eeerste hequote:Op dinsdag 19 december 2017 15:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gelukkig ben je de 5e die het post
IOTA staat gewoon op $4.40 hoorquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verge is net gigantisch gestegen, je denkt dat dit ongelimiteerd doorgaat ofzo?Net zoals die onzin met IOTA is het een megapump en kakt het vervolgens weer in
Straks wel weer, niet nu direct. Was een mooie pump iddquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom gaat alles gewoon weer lekker omhoog...quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat had ik zondag hier nou gepost
dat deze week de uitverkoop zou beginnen
Auwquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:16 schreef vigen98 het volgende:
Gatehub heeft in 1 dag mijn ticket behandelt.Ik had geen 2FA meer van Gatehub wallet en ze hebben het eraf gehaald
Nu het slechte stuk: Ik had 50k Ripple erop staan maar verkocht bijna alles maar dacht dat ik wel iets van 1000 er nog op heb. Nope heb er nog 60 erop
[ afbeelding ]
je zou sprinters kunnen kopen....quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:17 schreef BakkenKappen het volgende:
Beste platform om nu een beetje aan te kloten met daytraden met kleingeld? (Heb bijna alles op papieren wallets staan)
Usain Bolt en Dafne Schippers zijn een beetje aan de prijs waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je zou sprinters kunnen kopen....
sukkelquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Usain Bolt en Dafne Schippers zijn een beetje aan de prijs waarschijnlijk.
Maar GDAX, Bittrex etc is gewoon een pot nat of ? Wat is hier de standaard?
Ga ergens anders spelen knul.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sukkel
https://www.ingsprinters.nl
Ja dat begreep ik ook al wel, maar dat is niet wat ik zoek.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sukkel
https://www.ingsprinters.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |