Half uur later en nog geen IOT te zien op Binancequote:Op dinsdag 19 december 2017 13:31 schreef ColeJ het volgende:
Net 75 IOTA's verstuurd vanaf Bitfinex naar Binance. Die ga ik inwisselen voor VEN. Had 500 IOTA gekocht nog onder de $1.00. Mooie rit mee gemaakt, tijd om stukje in te wisselen.
Jep en die gaat nog flink doorstijgen ook naar mijn gevoel:Pquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:04 schreef Komakie het volgende:
Wtf, ik had wel gezien dat Verge zo hard omhoog is gegaan, maar nu realiseer ik me pas wat.
Voor 16 euro ingekocht en nu 298 waard.... In een paar maanden tijd. Hoe bizar kan het zijn.
Moet je nagaan wanneer je er "gewoon" 1000 euro van had gekocht. Maarja daarom moet je ook je kansen spreiden, je kunt het nooit op voorhand weten welke echt door het plafond zal gaan. Maikuul heeft deze erg goed ingeschat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:04 schreef Komakie het volgende:
Wtf, ik had wel gezien dat Verge zo hard omhoog is gegaan, maar nu realiseer ik me pas wat.
Voor 16 euro ingekocht en nu 298 waard.... In een paar maanden tijd. Hoe bizar kan het zijn.
Hiero.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:40 schreef jackson het volgende:
Gaan we de 1000 dollar nog halen met de ETH voor einde jaar?
Mensen hier wat van die jongens in de tas?
Ja, nogal wiedes dat hij dat zegt, want bitcoin.com is eigendom van Roger "Mr. Bcash" Ver.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Over het Core team zegt hij overigens:
"Het is een groep fanatieke bitcoin-terroristen die zelf dagelijks geen bitcoin gebruiken . Ze zien Bitcoin zoals digitaal goud en een technisch experiment, en niet iets dat je eigenlijk zou moeten gebruiken. Het zal nooit een valuta zijn die wordt gebruikt in het dagelijks leven of voor mensen die bedrijven runnen."
Nee, maar ik volg sinds een aantal weken dit soort dingen wel. Denk dat het wel upcoming is maar dat je echt geduld moet hebben. Dit soort zaken gaan spelen naar mate die markt nog doller gaat worden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:03 schreef jna het volgende:
Zijn hier mensen die in Enigma zitten? https://www.enigma.co/
Mijn support ticket bij Bittrex loopt ook al een goeie 2 weken. Ik ga maar eens reageren op dat ticket, misschien helpt dat. Account moet manually geverifieerd worden omdat voornaam op paspoort niet overeen komt met mijn roepnaam. Als ik geverifieerd ben, ben ik met mijn centen weg bij die club.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:07 schreef ColeJ het volgende:
Bitfinex: Please be aware that withdrawals are currently backlogged. The current extraordinary demand for deposits and withdrawals exceeds what the wallets and staff can immediately process. Resources are being added to improve delays. In the meantime, withdrawals may take more than 24 hours to complete. Canceling pending withdrawals and resubmitting them will only cause more delays. Thank you for your patience.
Lekker dan weer. Dit is toch wel een probleem tegenwoordig in Cryptoland. Tevens is mijn ticket op Bittrex ook nog steeds niet opgelost (na meer dan 20 dagen)
Hahaha, hier EXACT hetzelfde probleem. Als het kan, gier ik meteen alles weg daar. En toch zit je raar te kijken, staat zo'n 6k in $ van mij maar het staat "vast".quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:12 schreef br210 het volgende:
[..]
Mijn support ticket bij Bittrex loopt ook al een goeie 2 weken. Ik ga maar eens reageren op dat ticket, misschien helpt dat. Account moet manually geverifieerd worden omdat voornaam op paspoort niet overeen komt met mijn roepnaam. Als ik geverifieerd ben, ben ik met mijn centen weg bij die club.
Ik had dat ook. Heb de hele meuk omgezet in waves en die naar m'n waves adres gestuurd. Dat ging goedquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:15 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Hahaha, hier EXACT hetzelfde probleem. Als het kan, gier ik meteen alles weg daar. En toch zit je raar te kijken, staat zo'n 6k in $ van mij maar het staat "vast".
Precies. Ik dan wat minder, maar als nog een aardig bedrag wat ik daar graag weg wil.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:15 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Hahaha, hier EXACT hetzelfde probleem. Als het kan, gier ik meteen alles weg daar. En toch zit je raar te kijken, staat zo'n 6k in $ van mij maar het staat "vast".
Ik hoor meer over bittrex, ik heb zelf ook enhanced verification gedaan net, ben benieuwd of het er doorheen komt, beetje vaag.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:15 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ik heb daar dus o.a. mijn lading waves staanquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:16 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik had dat ook. Heb de hele meuk omgezet in waves en die naar m'n waves adres gestuurd. Dat ging goed
Ow jezus. Dan ben ik net op tijd weg daarquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:18 schreef br210 het volgende:
[..]
Ik heb daar dus o.a. mijn lading waves staanKrijg zelfs met overzetten van 1 Waves een error dat ik boven het daily limit zit.
0.50 cent ongeveerquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Op hoeveel $ hebben jullie Ven gekocht?
Hebben we het nou over bittrex of bitfinex?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:20 schreef ColeJ het volgende:
Ja we kunnen helemaal niets weghalen, 0.0. Ben echt klaar met die club. Zelfs als je ze overspoelt met twitter berichten dan reageren ze niet. Toevallig vorige week een berichtje gekregen met: excuses dat het allemaal zo lang duurt maarja, druk druk druk
Bittrex. Alles werkt opzich prima. Totdat...... je ze nodig hebt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hebben we het nou over bittrex of bitfinex?
Waarom echt?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:18 schreef br210 het volgende:
[..]
Ik heb daar dus o.a. mijn lading waves staanKrijg zelfs met overzetten van 1 Waves een error dat ik boven het daily limit zit.
Paar dagen terug stond ie nog meer dan 50% hogerquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:04 schreef Komakie het volgende:
Er staat dat mn documents verified zijn maar nog niet zo'n groen vinkje als bij de basic verification, heb jij dat groene vinkje oko bij enhanced nu?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:30 schreef TimKuik het volgende:
Ik had bij Bittrex weinig moeite met de verificatie.
Duurde wel een dagje geloof ik.
Ja zeker. Het is ook voor de lange termijn schat ik in.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar ik volg sinds een aantal weken dit soort dingen wel. Denk dat het wel upcoming is maar dat je echt geduld moet hebben. Dit soort zaken gaan spelen naar mate die markt nog doller gaat worden.
-edit- met name het privacy vraagstuk. Schaalbaarheid geloof ik wel.
Verge is net gigantisch gestegen, je denkt dat dit ongelimiteerd doorgaat ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:57 schreef Apekoek het volgende:
Verge gaat straks nog weer zo hard door het plafond
quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Er staat dat mn documents verified zijn maar nog niet zo'n groen vinkje als bij de basic verification, heb jij dat groene vinkje oko bij enhanced nu?
Investeerders zien er goed uit, maar vraag me ook altijd af of dat niet gewoon een commercieel dingetje is. Ben altijd benieuwd naar de hoeveelheden die erin zitten, kom je vaak niet te weten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja zeker. Het is ook voor de lange termijn schat ik in.
Zeker, verge gaat naar de maan! Mcafee is een baas!quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verge is net gigantisch gestegen, je denkt dat dit ongelimiteerd doorgaat ofzo?Net zoals die onzin met IOTA is het een megapump en kakt het vervolgens weer in
Gezien hun dev activiteit gok ik op het laatste.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond om 21:00 uur de "mindblowing announcement" van EMC2. Ik wacht de koers even af tot een uurtje of 8 vanavond en zet dan een sell order 10% onder de prijs op dat moment.
Of hij moont dik (als zelfs een tweet van mcafee een shitcoin als verge al kan lanceren...) of hij klapt als een kaartenhuis in elkaar.
Ik ben erg benieuwd!
[ afbeelding ]
blockfolio appquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:53 schreef Simplythebest85 het volgende:
Is er een mogelijk om ergens een portfolio in te vullen zodat je gemakkelijk kan terugkijken wat de winst/verlies per dag op het einde van de dag tegenover het de vorige dag was? Dus bijvoorbeeld 18-12-2017 + 14 euro x%
Grote kans ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gezien hun dev activiteit gok ik op het laatste.
Ik had eigenlijk verwacht dat de koers tussen vannacht en vanmiddag al flink up was gegaan zoals wel vaker bij dit soort aankondigingen. Ben benieuwd of alles instort vlak voor de announcementquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond om 21:00 uur de "mindblowing announcement" van EMC2. Ik wacht de koers even af tot een uurtje of 8 vanavond en zet dan een sell order 10% onder de prijs op dat moment.
Of hij moont dik (als zelfs een tweet van mcafee een shitcoin als verge al kan lanceren...) of hij klapt als een kaartenhuis in elkaar.
Ik ben erg benieuwd!
[ afbeelding ]
quote:Difficult to buy right now as it’s not on any of the main exchanges.
Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:06 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Jep en die gaat nog flink doorstijgen ook naar mijn gevoel:P
Ik kreeg een tip dat het een dikke tegenvaller/FUD zal worden mbt EMC2. Zelf heb ik ze niet btwquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben erg benieuwd!
[ afbeelding ]
Sell the news he, dus hij zal vlak ervoor wel flink dippen. Daarna of klapt hij hard naar beneden of naar boven.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:57 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat de koers tussen vannacht en vanmiddag al flink up was gegaan zoals wel vaker bij dit soort aankondigingen. Ben benieuwd of alles instort vlak voor de announcement
Ik heb nog niet eens 1000 euro in het hele crypto verhaal gestoken. Dus "gewoon" is het voor mij nietquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Moet je nagaan wanneer je er "gewoon" 1000 euro van had gekocht. Maarja daarom moet je ook je kansen spreiden, je kunt het nooit op voorhand weten welke echt door het plafond zal gaan. Maikuul heeft deze erg goed ingeschat.
Ik heb er zelf deze zomer 150 euro van ingekocht en is nu 1800 euro waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |