Ik vind het niet tevredenstellend. Aan de naam en de functie Serge Marcoux valt niet direct te zien dat het een goede vriend is. En ook een goede vriend geef je vaak niet zo'n duur cadeau. Daarom was het misschien beter geweest om het wel in het register te vermelden. Niet omdat er iets mis is met de schenking, maar om te voorkomen dat er twijfels ontstaan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:36 schreef archito het volgende:
Bericht van Pechtold op zijn facebookpagina:
[..]
Klopt. Let wel: die laatste drie zijn nog niet heel lang (weer) Kamerlid.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:37 schreef Leandra het volgende:
Als ik trouwens zie wat voor enorme lijsten Remco Dijkstra (wie?) en Rudmer Heerema (wie?) hebben, dan geloof ik echt al helemaal niemand meer die "Geen" opgegeven heeft, zeker een politcus als Asscher of Hennis Plasschaert niet, maar een Azarkan ook niet.
https://www.tweedekamer.n(...)enken_15-12-2017.pdf
Tja, er wordt door sommige mensen altijd gejankt dat nieuws over Wilders/Baudet opgeklopt wordt. Diezelfde mensen schreeuwen nu moord en brand omdat het Pechtold betreft. Hij heeft het onhandig aangepakt, maar om er nu CETA, landverraad en lijkenpikkerij bij te gaan betrekken is ook totaal nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:58 schreef ShevaJB het volgende:
Die reacties onder dat twitterbericht van Wilders![]()
Alsof je volledige leven in het teken moet staan van het dienen van alle Nederlandersquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:09 schreef thekolere het volgende:
Pechtold is één van de 150 mensen ( ex eerste kamer ) die direct invloed heeft op de levens van miljoenen Nederlanders.
Het was een bewuste keuze om dit appartement accepteren. Met deze keuze heeft hij niet het belang van miljoenen Nederlanders gediend. Namelijk dat wij als Nederlanders er op kunnen vertrouwen dat onze bewindslieden integer en transparant zijn. Pechtold geeft een verkeerd signaal af. Hij heeft nagedacht over twee opties nl. wel melden of niet melden. De derde optie “ weigeren “ in het belang van integriteit, eventuele belangenverstrengeling en een voorbeeldfunctie naar het Nederlandse volk heeft hij niet in overweging genomen. Daarom is hij af. Pure minachting.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:11 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Alsof je volledige leven in het teken moet staan van het dienen van alle Nederlanders![]()
Wat een ongeloofelijke kolder.
Hij heeft het zelf gezegd!quote:Ik zweer (verklaar) dat ik, om tot lid van de Staten-Generaal te worden benoemd, rechtstreeks noch middellijk, onder welke naam of welk voorwendsel ook, enige gift of gunst heb gegeven of beloofd. Ik zweer (verklaar en beloof), dat ik, om iets in dit ambt te doen of te laten, rechtstreeks noch middellijk enige belofte heb aangenomen of zal aannemen. Ik zweer (beloof) trouw aan de Koning, aan het Statuut voor het Koninkrijk en aan de Grondwet. Ik zweer (beloof) dat ik de plichten die mijn ambt oplegt getrouw zal vervullen."
Jij leest dat stukje niet echt goed, of wel?quote:
Makkelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:22 schreef SeLang het volgende:
Weer even een poll: Haalt Pechtold 2018?
Let op: deze poll is wat je DENKT dat er gaat gebeuren, niet wat jij vindt dat er ZOU MOETEN gebeuren!
Poll: Haalt Pechtold 2018?
• JA
• NEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar staat wel iets anders hoor.quote:
Hij zegt gewoon dat hij niemand heeft omgekocht/gechanteerd en zelf ook niet is omgekocht/chantabel is en dat hij zijn werkzaamheden niet zal laten afhangen van chantage of giften en dat hij trouw is aan Nederland. Niet dat al zijn acties in zijn hele ambtelijke leven in het teken staan van Nederland, alleen dat hij Nederlandse belangen niet zal tegenwerken zeg maar.quote:
Als de waarde op die manier bepaald is, lijkt het eigenlijk op een constructie om erf/schenkbelasting te ontwijken. Nu schenkbelasting betalen over een deel van de echte waarde, en niet de volle mep als die Canadees overlijdt. 135000 lijkt me een wat lage prijs voor een appartement in Scheveningen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de schenkingsakte wordt gesproken over een aangehecht kopie-taxatierapport waaruit zou blijken dat de waarde in het economisch verkeer 135.000 is.
Dat zal dan eind vorig jaar moeten zijn geweest.
Overigens wordt daarin ook gesproken van het recht van gebruik en bewoning door de schenker, waardoor het feitelijk om de helft van het appartement gaat.
Nou zijn de prijzen in Den Haag het afgelopen jaar wel flink gestegen, maar ik gok dat die taxatie op basis van bewoonde staat was, dus de waarde van de woning waarbij je hem niet zelf verkrijgt, maar waarin hij bewoond blijft door de huidige bewoner.
Overigens verwacht ik dat Pechtold de andere helft erft als de Canadees overlijdt.
Schenkings belasting geld ook nog, tot 100000 belasting vrij voor een bepaalde leeftijd mits gebruikt voor studie of woning?quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:37 schreef heite het volgende:
Het appartement wordt immers een één klap meer waard als hij overlijdt¨, en er daardoor geen bewonersrecht meer op die woning zit. Ik neem tenslotte aan dat je geen erfbelasting hoeft te betalen als een bewoner of huurder van je huis overlijdt.
Tot je 40ste, dus hij heeft gewoon ruim ¤ 22.500 mogen aftikken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Schenkings belasting geld ook nog, tot 100000 belasting vrij voor een bepaalde leeftijd mits gebruikt voor studie of woning?
Jawel hoor, dit is dan gewoon onderdeel van je erfenis.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:37 schreef heite het volgende:
[..]
Als de waarde op die manier bepaald is, lijkt het eigenlijk op een constructie om erf/schenkbelasting te ontwijken. Nu schenkbelasting betalen over een deel van de echte waarde, en niet de volle mep als die Canadees overlijdt. 135000 lijkt me een wat lage prijs voor een appartement in Scheveningen.
Het appartement wordt immers een één klap meer waard als hij overlijdt¨, en er daardoor geen bewonersrecht meer op die woning zit. Ik neem tenslotte aan dat je geen erfbelasting hoeft te betalen als een bewoner of huurder van je huis overlijdt.
Dat ligt helemaal aan de situatie. Denk je niet?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als morgen blijkt dat Wilders een grote schenking heeft aangenomen van een persoon die niet zo populair is bij regressief links. Dan krijg je weer dezelfde hypocriete spagaat als bij aanrander van Jole en #metoo.
Duidelijk wishful thinking dit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik vermoed een stiekem gay-romance of iets dergelijks.
Zoals de wat rechtsere userbase hier ook doet bedoel je. Wel jammer dat een normale discussie tussen niet gelijkgezinden steeds zeldzamer wordt op het interwebs.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als morgen blijkt dat Wilders een grote schenking heeft aangenomen van een persoon die niet zo populair is bij regressief links. Dan krijg je weer dezelfde hypocriete spagaat als bij aanrander van Jole en #metoo.
Het enige wat deze situatie nog kan verergeren is als blijkt dat er echt koehandel is gepleegd. Maar Pechtold heeft bewust de kamer en bevolking misleid door integriteitsregels te negeren waar hij aan heeft meegewerkt om te verscherpen toen het hem uitkwam tegen de PVV. Precies het hypocriete gedrag van van Jole.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:30 schreef agter het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de situatie. Denk je niet?
Tsja mensen die op Wilders hebben gestemd hebben tenminste nog op een man gestemd die tegen dit soort regels was. Wat minder boos worden op GW lijkt mij niet meer dan logisch in zo'n geval. Heeft weinig met hypocriet te maken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals de wat rechtsere userbase hier ook doet bedoel je. Wel jammer dat een normale discussie tussen niet gelijkgezinden steeds zeldzamer wordt op het interwebs.
Het probleem is een beetje dat mensen tegenwoordig weer een soort van ideologische waas voor hun ogen lijken te krijgen als iemand waar ze het niet mee eens zijn iets fout doen en de mantel der liefde gebruiken als hetzelfde gebeurd bij iemand waar ze het wel mee eens zijn. Maar dat probleem ligt niet bij één van de groepen maar gewoon bij allemaal. Fanboys (links/rechts/apple/android/ajax/feyenoord/etc/enz) zijn vervelend.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tsja mensen die op Wilders hebben gestemd hebben tenminste nog op een man gestemd die tegen dit soort regels was. Wat minder boos worden op GW lijkt mij niet meer dan logisch in zo'n geval. Heeft weinig met hypocriet te maken.
Is Canada dan zo impopulair in alt rechtse kringen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik verwacht van een fatsoenlijke partij als D66 meer dan van GW en consorten. Dit is zo fout. Een slimme man als Pechtold moet geweten hebben wat er zou gebeuren als dit uitkwam. En toch doet hij het zo om de een of andere reden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat mensen tegenwoordig weer een soort van ideologische waas voor hun ogen lijken te krijgen als iemand waar ze het niet mee eens zijn iets fout doen en de mantel der liefde gebruiken als hetzelfde gebeurd bij iemand waar ze het wel mee eens zijn. Maar dat probleem ligt niet bij één van de groepen maar gewoon bij allemaal. Fanboys (links/rechts/apple/android/ajax/feyenoord/etc/enz) zijn vervelend.
Dus tja, Pechtold heeft een flater geslagen en krijgt er nu eigenlijk door zijn eigen besluit van op zijn donder. Hij heeft geen landverraad gepleegd dus hoeft ook niet meteen zijn biezen te pakken. Uiteindelijk zal het er waarschijnlijk wel op uitlopen omdat zijn imago nu een dikke barst heeft opgelopen, of dat nou terecht is of niet maakt geen verschil.
Onderhand ben ik er wel van overtuigd dat het een emotioneel besluit is geweest.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verwacht van een fatsoenlijke partij als D66 meer dan van GW en consorten. Dit is zo fout. Een slimme man als Pechtold moet geweten hebben wat er zou gebeuren als dit uitkwam. En toch doet hij het zo om de een of andere reden.
De premier is een zelfverklaard feminist en heeft volgens mij ook een vrouwenquotum ingevoerd in zijn regering. De feministische golf die onder andere daar voor lobbyde is in de VS volgens mij een van de redenen van de populariteit van alt-rechts.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is Canada dan zo impopulair in alt rechtse kringen?
Dacht dat zijn voornemen was om dit de laatste rit te laten wezen van zijn carrière, vanaf daar achter de garaniums, in het bejaarden huis?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verwacht van een fatsoenlijke partij als D66 meer dan van GW en consorten. Dit is zo fout. Een slimme man als Pechtold moet geweten hebben wat er zou gebeuren als dit uitkwam. En toch doet hij het zo om de een of andere reden.
Overigens is de vriend van Pechtold van al meer dan tien jaar met pensioen en heeft dus weinig te maken met de huidige regering.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De premier is een zelfverklaard feminist en heeft volgens mij ook een vrouwenquotum ingevoerd in zijn regering. De feministische golf die onder andere daar voor lobbyde is in de VS volgens mij een van de redenen van de populariteit van alt-rechts.
Zou je ook zo luchtig doen als Geert morgen een huisje of mooi aandelenpakket (vanwege zijn permanente onderduiken...) heeft gekregen van een voormalige Russische diplomaat? Zonder het te melden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens is de vriend van Pechtold van al meer dan tien jaar met pensioen en heeft dus weinig te maken met de huidige regering.
Dan nog, beeldvormingsgewijs is een appartementje van een (oud) diplomaat niet heel geweldig. Zoals je ziet. Er is nu hoogstwaarschijnlijk geen koehandel geweest maar een gepensioneerde diplomaat kan altijd overtuigd worden om zijn contacten in te zetten voor [iets].quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens is de vriend van Pechtold van al meer dan tien jaar met pensioen en heeft dus weinig te maken met de huidige regering.
Het geld wat het kan opbrengen ook niet?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan nog, beeldvormingsgewijs is een appartementje van een (oud) diplomaat niet heel geweldig. Zoals je ziet. Er is nu hoogstwaarschijnlijk geen koehandel geweest maar een gepensioneerde diplomaat kan altijd overtuigd worden om zijn contacten in te zetten voor [iets].
Ik begrijp je niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het geld wat het kan opbrengen ook niet?
Tom Staal is de razende reporter van Geenstijl en doet het veldwerk. Niet zo mauwen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:09 schreef Ringo het volgende:
GS blijft doorblaffen over deze kwestie. Onze nationale pers-chihuahua.
En dan hebben ze die beroepsmongool Tom Staal ook nog op heer P. afgestuurd.
Niemand anders van de redactie wilde..
https://www.geenstijl.nl/(...)estie-penthousegate/
Whoehahahaha.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt voor deze discussie niet veel uit. Als zomer appartementje voor een feestje (heeft het ook een dakterras? ) lijkt het me wel geinig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat had je liever het appartement of het geld wat het waard is?
Mij ook maar ik ben niet de eigenaar, of toekomstige eigenaar, WOZ waarde hoeveel?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat maakt voor deze discussie niet veel uit. Als zomer appartementje voor een feestje (heeft het ook een dakterras? ) lijkt het me wel geinig.
Keine ahnung.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mij ook maar ik ben niet de eigenaar, of toekomstige eigenaar, WOZ waarde hoeveel?
Die richting wou in inderdaad uit, dank Paper.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het belendende penthouse staat overigens te koop voor ruim ¤60.000 meer. Lekker de waarde in box 3 drukken onze pechtold die maar al te graag andere belastingontwijkers de maat neemt. #boter #hoofd
Ik denk ¤135.000.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:17 schreef john2406 het volgende:
Hoeveel zou de WOZ waarde zijn van het pandje?
De man is slecht als putwater. Wel Trump de maat durven nemen waar na een miljoenenverslindend onderzoek nog geen begin van bewijs is gevonden en zelf zo corrupt zijn als een Afrikaanse leider.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die richting wou in inderdaad uit, dank Paper.
Ik weet het niet ik vind het wel vreemd maar wie ben ik om anderen de maat te nemen, zoekt men vervangende onderdelen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De man is slecht als putwater. Wel Trump de maat durven nemen waar na een miljoenenverslindend onderzoek nog geen begin van bewijs is gevonden en zelf zo corrupt zijn als een Afrikaanse leider.
Goede bijdrage.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De man is slecht als putwater. Wel Trump de maat durven nemen waar na een miljoenenverslindend onderzoek nog geen begin van bewijs is gevonden en zelf zo corrupt zijn als een Afrikaanse leider.
Wat een drammer die gast.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:13 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Tom Staal is de razende reporter van Geenstijl en doet het veldwerk. Niet zo mauwen.
Zeker maar zelfs een Eskimo kan net zo corrupt zijn als een Afrikaanse leider.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Goede bijdrage.
Maar hij is natuurlijk niet zo corrupt als Afrikanen, Pechtold heeft Europese genen.
Pechtold blijft trouw kijken zou ik op zo een manier ook in aanmerking komen voor zo een pandje?quote:
Tot dat iemand bij Trump of Wilders doorzaagt dan is het opeens een goede journalist. Pechtold zit fout. Klaar.quote:
Als hij deze schenking had geregistreerd was hij ook als corrupt bestempeld, kom nou toch.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Tot dat iemand bij Trump of Wilders doorzaagt dan is het opeens een goede journalist. Pechtold zit fout. Klaar.
Het ziet er dan ook niet goed uit voor Pechtold. En terecht.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zou je ook zo luchtig doen als Geert morgen een huisje of mooi aandelenpakket (vanwege zijn permanente onderduiken...) heeft gekregen van een voormalige Russische diplomaat? Zonder het te melden.
Dan had die wel de schijn kunnen volhouden, men heeft toch niks te verbergen, wie was dat al het internet verkeer?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:29 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als hij deze schenking had geregistreerd was hij ook als corrupt bestempeld, kom nou toch.
Maar die ex diplomaat uit Canada heeft toch niks meer met de regering te maken? Zelfs al zou je gelijk hebben wat dat betreft zegt het ook niks over de vraag voor wie de man nu werkt. Daarom openbaarheid, zelfs als het een bevriende natie betreft.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ziet er dan ook niet goed uit voor Pechtold. En terecht.
Vergelijking gaat echter mank. Rusland is geen bevriende natie.
Natuurlijk niet. Misschien was het gewoon domheid van de man wat aan zou sluiten bij de indruk die ik van de man heb. Of corrupt of dom in beide gevallen ongeschikt voor een leidende functie in dit land.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:29 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als hij deze schenking had geregistreerd was hij ook als corrupt bestempeld, kom nou toch.
Hans Wiegel of Jan Marijnese zijn officieel ook niet meer politiek actief. Niks zo handig als een oud diplomaat gebruiken voor wat hand en spandiensten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar die ex diplomaat uit Canada heeft toch niks meer met de regering te maken? Zelfs al zou je gelijk hebben wat dat betreft zegt het ook niks over de vraag voor wie de man nu werkt. Daarom openbaarheid, zelfs als het een bevriende natie betreft.
En jij bent mad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
Tot dat iemand bij Trump of Wilders doorzaagt dan is het opeens een goede journalist. Pechtold zit fout. Klaar.
Hij had het ook moeten openbaren. Mee eens.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar die ex diplomaat uit Canada heeft toch niks meer met de regering te maken? Zelfs al zou je gelijk hebben wat dat betreft zegt het ook niks over de vraag voor wie de man nu werkt. Daarom openbaarheid, zelfs als het een bevriende natie betreft.
Dit, maar van mij mag ie toch nog wel even blijven. Al was het maar om het zooitje quasi-verontwaardigde broekpissers hier te jennen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich geen ramp als Pechtold van het toneel verdwijnt. De man is toch over z'n houdbaarheidsdatum heen.
Iemand die diplomaat is, is nooit uitgewerkt. Die blijven hun land dienen met hand en spanddiensten door hun gebruik te maken van hun netwerk en kennis.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
He ik pis niet in mijn broek ik schijt erin, en nu?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dit, maar van mij mag ie toch nog wel even blijven. Al was het maar om het zooitje quasi-verontwaardigde broekpissers hier te jennen.
Vergeleken met Tom Staal is Jan Roos nog best een intelligente kerel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:13 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Tom Staal is de razende reporter van Geenstijl en doet het veldwerk. Niet zo mauwen.
Nee, dan niet want wie gaat er nu open en bloot geld aannemen. Nu denk ik in die geval ook niet aan corruptie maar hij had het wel moeten melden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:29 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik dacht al die is naar het broeken schijten van mij aan het eind van zijn latijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vergeleken met Tom Staal is Jan Roos nog best een intelligente kerel..
Om eerlijk te zijn moet er misschien wel uitgegaan worden van de huizenprijzen tijdens het regelen van de gift. Maar het lijkt wel een gevalletje 'dat kan er ook nog wel bij'quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het belendende penthouse staat overigens te koop voor ruim ¤60.000 meer. Lekker de waarde in box 3 drukken onze pechtold die maar al te graag andere belastingontwijkers de maat neemt. #boter #hoofd
Ja. Het had ook minder waard kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn moet er misschien wel uitgegaan worden van de huizenprijzen tijdens het regelen van de gift. Maar het lijkt wel een gevalletje 'dat kan er ook nog wel bij'
Ik denk dat ik zelfs een meisje had kunnen worden, koffie kan theekan wat kan allemaal tegenwoordig, mits men aan de bron zit?quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Het had ook minder waard kunnen worden.
Als blijkt dat de daadwerkelijke waarde tijdens de gift ook tienduizenden euro's boven de geregistreerde waarde is geweest is dat wederom pijnlijk voor de beeldvorming lijkt me. Ook al zou elke normale sterveling dat natuurlijk doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Het had ook minder waard kunnen worden.
Vooral niet gaan zitten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:50 schreef john2406 het volgende:
He ik pis niet in mijn broek ik schijt erin, en nu?
Kijk. Daar vinden we elkaar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich geen ramp als Pechtold van het toneel verdwijnt. De man is toch over z'n houdbaarheidsdatum heen.
Wat ernaar komt kan erger zijn!quote:
Denk niet dat D66 een politicus met dictatoriale ambities naar voren schuift, laat staan dat de ledenraad zo'n figuur in meerderheid gaat steunen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ernaar komt kan erger zijn!
Men weet wat men heeft niet wat men krijgen doet.
Zie hoe hete die (Hoesijn), wat kwam was beter?
Vraag blijft dan, waarom een student kunstgeschiedenis annex taxichauffeur een pad krijgt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Vind het wel een prima statement van Pechtold, hij heeft het beoordeeld als een gift van iemand waaraan geen politiek belang kleeft.
Ik had zelf misschien een andere afweging gemaakt, maar om hier nu een boos complot in te zien![]()
Dat was de start van een vriendschap die al 30 jaar duurt en waarvoor hij nu als dank een appartement heeft gekregen, het is geen hogere wiskundequote:Op dinsdag 19 december 2017 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag blijft dan, waarom een student kunstgeschiedenis annex taxichauffeur een pad krijgt.
Geen antwoorden dus gekomen vandaag?
Hij had die pad toch al gekregen als student???quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was de start van een vriendschap die al 30 jaar duurt en waarvoor hij nu als dank een appartement heeft gekregen, het is geen hogere wiskunde
En nu al weer in de verkoop.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wat?
[..]
Bron: de akte van schenking.
Als je het zo gezegd had dan hadden we iig kunnen concluderen dat je het appartement bedoelde, maar verder is een pad gewoon een soort van giftige kikker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Secret sex-pad?
Is dat geen woord dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |