abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2017 @ 14:31:57 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175838140
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 13:37 schreef heite het volgende:

[..]

Als de waarde op die manier bepaald is, lijkt het eigenlijk op een constructie om erf/schenkbelasting te ontwijken. Nu schenkbelasting betalen over een deel van de echte waarde, en niet de volle mep als die Canadees overlijdt. 135000 lijkt me een wat lage prijs voor een appartement in Scheveningen.

Het appartement wordt immers een één klap meer waard als hij overlijdt¨, en er daardoor geen bewonersrecht meer op die woning zit. Ik neem tenslotte aan dat je geen erfbelasting hoeft te betalen als een bewoner of huurder van je huis overlijdt.
Jawel hoor, dit is dan gewoon onderdeel van je erfenis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175840859
Ik zou het wel grappig vinden als morgen blijkt dat Wilders een grote schenking heeft aangenomen van een persoon die niet zo populair is bij regressief links. Dan krijg je weer dezelfde hypocriete spagaat als bij aanrander van Jole en #metoo.
pi_175840935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als morgen blijkt dat Wilders een grote schenking heeft aangenomen van een persoon die niet zo populair is bij regressief links. Dan krijg je weer dezelfde hypocriete spagaat als bij aanrander van Jole en #metoo.
Dat ligt helemaal aan de situatie. Denk je niet?
Make my day!
pi_175840936
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik vermoed een stiekem gay-romance of iets dergelijks.
Duidelijk wishful thinking dit.
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:34:52 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175841007
quote:
Zoals de wat rechtsere userbase hier ook doet bedoel je. Wel jammer dat een normale discussie tussen niet gelijkgezinden steeds zeldzamer wordt op het interwebs.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_175841024
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:30 schreef agter het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan de situatie. Denk je niet?
Het enige wat deze situatie nog kan verergeren is als blijkt dat er echt koehandel is gepleegd. Maar Pechtold heeft bewust de kamer en bevolking misleid door integriteitsregels te negeren waar hij aan heeft meegewerkt om te verscherpen toen het hem uitkwam tegen de PVV. Precies het hypocriete gedrag van van Jole.
pi_175841095
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Zoals de wat rechtsere userbase hier ook doet bedoel je. Wel jammer dat een normale discussie tussen niet gelijkgezinden steeds zeldzamer wordt op het interwebs.
Tsja mensen die op Wilders hebben gestemd hebben tenminste nog op een man gestemd die tegen dit soort regels was. Wat minder boos worden op GW lijkt mij niet meer dan logisch in zo'n geval. Heeft weinig met hypocriet te maken.
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:51:33 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175841386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Tsja mensen die op Wilders hebben gestemd hebben tenminste nog op een man gestemd die tegen dit soort regels was. Wat minder boos worden op GW lijkt mij niet meer dan logisch in zo'n geval. Heeft weinig met hypocriet te maken.
Het probleem is een beetje dat mensen tegenwoordig weer een soort van ideologische waas voor hun ogen lijken te krijgen als iemand waar ze het niet mee eens zijn iets fout doen en de mantel der liefde gebruiken als hetzelfde gebeurd bij iemand waar ze het wel mee eens zijn. Maar dat probleem ligt niet bij één van de groepen maar gewoon bij allemaal. Fanboys (links/rechts/apple/android/ajax/feyenoord/etc/enz) zijn vervelend.

Dus tja, Pechtold heeft een flater geslagen en krijgt er nu eigenlijk door zijn eigen besluit van op zijn donder. Hij heeft geen landverraad gepleegd dus hoeft ook niet meteen zijn biezen te pakken. Uiteindelijk zal het er waarschijnlijk wel op uitlopen omdat zijn imago nu een dikke barst heeft opgelopen, of dat nou terecht is of niet maakt geen verschil.
Vrijheid
pi_175841462
quote:
Is Canada dan zo impopulair in alt rechtse kringen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175841475
De (ma_fia) van waar?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2017 16:55:19 ]
pi_175841577
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Het probleem is een beetje dat mensen tegenwoordig weer een soort van ideologische waas voor hun ogen lijken te krijgen als iemand waar ze het niet mee eens zijn iets fout doen en de mantel der liefde gebruiken als hetzelfde gebeurd bij iemand waar ze het wel mee eens zijn. Maar dat probleem ligt niet bij één van de groepen maar gewoon bij allemaal. Fanboys (links/rechts/apple/android/ajax/feyenoord/etc/enz) zijn vervelend.

Dus tja, Pechtold heeft een flater geslagen en krijgt er nu eigenlijk door zijn eigen besluit van op zijn donder. Hij heeft geen landverraad gepleegd dus hoeft ook niet meteen zijn biezen te pakken. Uiteindelijk zal het er waarschijnlijk wel op uitlopen omdat zijn imago nu een dikke barst heeft opgelopen, of dat nou terecht is of niet maakt geen verschil.
Ik verwacht van een fatsoenlijke partij als D66 meer dan van GW en consorten. Dit is zo fout. Een slimme man als Pechtold moet geweten hebben wat er zou gebeuren als dit uitkwam. En toch doet hij het zo om de een of andere reden.
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:00:13 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175841615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik verwacht van een fatsoenlijke partij als D66 meer dan van GW en consorten. Dit is zo fout. Een slimme man als Pechtold moet geweten hebben wat er zou gebeuren als dit uitkwam. En toch doet hij het zo om de een of andere reden.
Onderhand ben ik er wel van overtuigd dat het een emotioneel besluit is geweest.
Vrijheid
pi_175841620
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is Canada dan zo impopulair in alt rechtse kringen?
De premier is een zelfverklaard feminist en heeft volgens mij ook een vrouwenquotum ingevoerd in zijn regering. De feministische golf die onder andere daar voor lobbyde is in de VS volgens mij een van de redenen van de populariteit van alt-rechts.
pi_175841631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dacht dat zijn voornemen was om dit de laatste rit te laten wezen van zijn carrière, vanaf daar achter de garaniums, in het bejaarden huis?

Evt wachten op zijn 75 ste levensjaar?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2017 17:01:35 ]
pi_175841653
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De premier is een zelfverklaard feminist en heeft volgens mij ook een vrouwenquotum ingevoerd in zijn regering. De feministische golf die onder andere daar voor lobbyde is in de VS volgens mij een van de redenen van de populariteit van alt-rechts.
Overigens is de vriend van Pechtold van al meer dan tien jaar met pensioen en heeft dus weinig te maken met de huidige regering.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175841714
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overigens is de vriend van Pechtold van al meer dan tien jaar met pensioen en heeft dus weinig te maken met de huidige regering.
Zou je ook zo luchtig doen als Geert morgen een huisje of mooi aandelenpakket (vanwege zijn permanente onderduiken...) heeft gekregen van een voormalige Russische diplomaat? Zonder het te melden.
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:06:32 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175841787
quote:

[..]

Dan nog, beeldvormingsgewijs is een appartementje van een (oud) diplomaat niet heel geweldig. Zoals je ziet. Er is nu hoogstwaarschijnlijk geen koehandel geweest maar een gepensioneerde diplomaat kan altijd overtuigd worden om zijn contacten in te zetten voor [iets].
Vrijheid
pi_175841856
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan nog, beeldvormingsgewijs is een appartementje van een (oud) diplomaat niet heel geweldig. Zoals je ziet. Er is nu hoogstwaarschijnlijk geen koehandel geweest maar een gepensioneerde diplomaat kan altijd overtuigd worden om zijn contacten in te zetten voor [iets].
Het geld wat het kan opbrengen ook niet?
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:09:22 #144
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175841859
GS blijft doorblaffen over deze kwestie. Onze nationale pers-chihuahua.
En dan hebben ze die beroepsmongool Tom Staal ook nog op heer P. afgestuurd.
Niemand anders van de redactie wilde. :').

https://www.geenstijl.nl/(...)estie-penthousegate/
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:09:51 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175841872
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het geld wat het kan opbrengen ook niet?
Ik begrijp je niet.
Vrijheid
pi_175841919
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet.
Wat had je liever het appartement of het geld wat het waard is?
pi_175841976
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:09 schreef Ringo het volgende:
GS blijft doorblaffen over deze kwestie. Onze nationale pers-chihuahua.
En dan hebben ze die beroepsmongool Tom Staal ook nog op heer P. afgestuurd.
Niemand anders van de redactie wilde. :').

https://www.geenstijl.nl/(...)estie-penthousegate/
Tom Staal is de razende reporter van Geenstijl en doet het veldwerk. Niet zo mauwen.

dinsdag 19 december 2017 @ 17:17:29 #148
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_175842076
quote:

[..]

Whoehahahaha.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_175842081
Hoeveel zou de WOZ waarde zijn van het pandje?
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:18:22 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175842093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat had je liever het appartement of het geld wat het waard is?
Dat maakt voor deze discussie niet veel uit. Als zomer appartementje voor een feestje (heeft het ook een dakterras? ) lijkt het me wel geinig.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')