Dat programma dat ze allemaal stukjes/reportages van de afgelopen week laten horen vind ik wel leuk.quote:Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan blijf je tóch luisteren
Wie?quote:
Oh nee, een stoelenzaakquote:Op maandag 18 december 2017 23:56 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dat is toch een stoffeerderszaak?
Astridisliefquote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze werkte vroeger ook op 3, bij Giel en bij Coen & Sander
quote:
Dat is een model?quote:Op maandag 18 december 2017 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Montell heeft Hollands next topmodel gewonnen maar hij is zó droog en lomp en humoristisch
Er was dan ook vrijwel geen interactie met het publiek. Dan zou een stuk beter kunnen, want voor zover ik het heb kunnen zien wordt het publiek (nog) nergens bij betrokken.quote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Maandag is ook wel de slechtst mogelijke dag om te beginnen denk, als de kerstvakantie pas vrijdag begint.
Vind het niet zo vreemd dat het nu zo leeg is. Wat ik wel heel opvallend vind, is dat ze het grote publiek maar zo kort konden vasthouden (toen het plein helemaal volstond toen ze er in gingen)..
Die waren gewoon na een half uur voor meer dan 50% weg.
Ze zijn nog compleet in shock van het huis en alles.quote:Op maandag 18 december 2017 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Er was dan ook vrijwel geen interactie met het publiek. Dan zou een stuk beter kunnen, want voor zover ik het heb kunnen zien wordt het publiek (nog) nergens bij betrokken.
Op foto's heeft hij écht een hele mooie kop.quote:
Ik zou je gewoon nog doen hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op foto's heeft hij écht een hele mooie kop.
Het is dat ik ruim 10 jaar ouder ben
Daar geloof ik dus geen ene drol van.quote:Op maandag 18 december 2017 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zijn nog compleet in shock van het huis en alles.
Mee eens, dat valt mij ook op. Als dit zo blijft haak ik af.quote:Op maandag 18 december 2017 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Er was dan ook vrijwel geen interactie met het publiek. Dat zou een stuk beter kunnen, want voor zover ik het heb kunnen zien wordt het publiek (nog) nergens bij betrokken.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:01 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik zou je gewoon nog doen hoor.
Komt wel goed. Sowieso 2 DJ's die nooit eerder huis in zijn geweest en Domien die even de weg kwijt is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:02 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Mee eens, dat valt mij ook op. Als dit zo blijft haak ik af.
Ja, maar een vrouw ''hoort'' toch altijd jonger te zijn ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]als ik naar de cijfers in je nick kijk zijn we even oud.
Sowieso is 3FM de weg kwijt..quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Komt wel goed. Sowieso 2 DJ's die nooit eerder huis in zijn geweest en Domien die even de weg kwijt is.
Vriendlief is 3 jaar jongerquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:03 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja, maar een vrouw ''hoort'' toch altijd jonger te zijn ofzo.
Domien heeft het inderdaad nogal zwaarquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Komt wel goed. Sowieso 2 DJ's die nooit eerder huis in zijn geweest en Domien die even de weg kwijt is.
En ze vinden alles spannendquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:04 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Domien heeft het inderdaad nogal zwaar
Ja oké, maar kom op.... Ze weten dat er duizenden mensen staan (stonden). Daar moet je dan wel iets mee gaan doen natuurlijk. Als is het maar af en toe een klein signaal, maar niks van datquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sinds wanneerquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:03 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja, maar een vrouw ''hoort'' toch altijd jonger te zijn ofzo.
Hmm..quote:
Hij houd het al bijna 2 jaar met mij uit, ook een prestatiequote:Op dinsdag 19 december 2017 00:04 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jeez, is het nou nog steeds niet uit.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik verzin het niet
Ik vind dit wel goed onderbouwde kritiek eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:05 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Hmm..
Ik mag het volgens mij niet zeggen hier, maar ik vind het tot nu toe echt bizar slecht. Er is tot nu toe geen enkele toegevoegde waarde van dat in een glazen huis zitten. Ze doen niets meer of minder dan wanneer ze in een studio zitten, slaapgast voegt helemaal niets toe, alles werkt maar half, er stonden een paar duizend man op dat plein rond 8 uur die na een half uur volledig genegeerd te worden maar met de staart tussen de benen zijn afgedropen.
Vrij bizar als je het mij vraagt. Alsof ze alleen maar bezig zijn geweest met het uiterlijk van het huis en niet met de inhoud.
Kloptquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:06 schreef Papabear het volgende:
Het publiek dat voor het huis staat wordt gewoon compleet genegeerd.
Dat is inderdaad erg zonde...quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:06 schreef Papabear het volgende:
Het publiek dat voor het huis staat wordt gewoon compleet genegeerd.
Eens.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goed onderbouwde kritiek eigenlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:07 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jawel, maar Angelique was te druk met whatsapp
geen grap helaas.
Kritiek mag best, vooral als het zo netjes wordt beschreven tochquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:05 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Hmm..
Ik mag het volgens mij niet zeggen hier, maar ik vind het tot nu toe echt bizar slecht. Er is tot nu toe geen enkele toegevoegde waarde van dat in een glazen huis zitten. Ze doen niets meer of minder dan wanneer ze in een studio zitten, slaapgast voegt helemaal niets toe, alles werkt maar half, er stonden een paar duizend man op dat plein rond 8 uur die na een half uur volledig genegeerd te worden maar met de staart tussen de benen zijn afgedropen.
Vrij bizar als je het mij vraagt. Alsof ze alleen maar bezig zijn geweest met het uiterlijk van het huis en niet met de inhoud.
Zelfs geen shots van het publiek, wat in voorgaande jaren juist zo leuk was.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:08 schreef houdjemond het volgende:
Ze hebben geloof ik nog geen woord tegen het publiek gezegd. En maar 1x die brievenbus-microfoon open.
Inderdaad ook geen "koppen kijken"quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:10 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Zelfs geen shots van het publiek, wat in voorgaande jaren juist zo leuk was.
de man met de jasquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Inderdaad ook geen "koppen kijken"
Waarschijnlijk omdat er bijna geen publiek is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:10 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Zelfs geen shots van het publiek, wat in voorgaande jaren juist zo leuk was.
Heel jammer ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Inderdaad ook geen "koppen kijken"
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
Dat jaar zat ik aan de andere kant van de wereld en heb er 0,0 van meegekregen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
dan maar ff een mooie throwbacktwitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
Ja, dat was het laatste écht toffe ding dat ze hadden gedaan. De Houseparty van vorig jaar was toch wat tam.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
dan maar ff een mooie throwbacktwitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
Nja 2015 vond ik wel echt het dieptepunt daar in Heerlen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
wel nog dingen terug gekeken?quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat jaar zat ik aan de andere kant van de wereld en heb er 0,0 van meegekregen.
Dan is er tenminste nog interactiequote:Op dinsdag 19 december 2017 00:13 schreef Papabear het volgende:
Ze kunnen net zo goed die paar man dat nog buiten staat naar binnen laten
Zoiets jaquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tjsa, wat staat er nog? Man of 20?
Dat vond ik juist een mooie editie, na een stroef beginquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:14 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nja 2015 vond ik wel echt het dieptepunt daar in Heerlen.
Nope, was eind januari terug en had er totaal geen behoefte aan.quote:
Zit wel wat in wat je zegt hoor, wil ook niet alles meteen op de brandstapel gooien, maar er mist nog wel wat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Over de interactie met buiten, toen Domien die drie jochies de eerste keer aan de microfoon wilde hebben, hadden ze te veel last van de herrie van het podium. Viel mij ook op dat in de paar pogingen die werden gedaan om buiten er enigszins bij te betrekken, er nauwelijks reactie was. Oftewel, ik denk dat het podium zo veel geluid produceert, dat de interactie ook veel moeilijker te bewerkstelligen is. (En vanavond dan een newbie achter de knoppen wanneer alles op het podium klaar is, die het dan ook nog eens te druk heeft met haar telefoon)
Er was toen na dag 2 ongeveer duidelijk een moment dat vanuit de DJ's werd ingegrepen en er opeens een paar dingen werden verzonnen waardoor het alsnog leuk / levendig werd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:14 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nja 2015 vond ik wel echt het dieptepunt daar in Heerlen.
Trustequote:
Dat was toen wel erg duidelijk ja. Vanaf einde dag 2 begin dag 3 keerde het opeens om en was het wel leuk.Daarvoor was het erg braaf.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:19 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Er was toen na dag 2 ongeveer duidelijk een moment dat vanuit de DJ's werd ingegrepen en er opeens een paar dingen werden verzonnen waardoor het alsnog leuk / levendig werd.
De laatste 4 dagen heerlen waren naar mijn idee prima.
Toen had je tenminste Giel beelen nog, nu alleen de braafste jongetjes uit de klas, die gaan daar niet mee komen ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |