Bijna leeg zowat. Mensen moeten ook werken morgenquote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef Embraer89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel karig hoor![]()
Ik mis ook wel wat interactie...
Doelde eigenlijk op mijn vorige postquote:Op maandag 18 december 2017 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh dit is helemaal platgedraaid op 3, wel lekkere plaat
quote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef Embraer89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel karig hoor![]()
ze werkte vroeger ook op 3, bij Giel en bij Coen & Sanderquote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja fantastisch mens, lig regelmatig helemaal dubbel terwijl ik het opzet om in slaap te vallen
Tja, dat is elk jaar zo, maar het is nog geen 00:00 manquote:Op maandag 18 december 2017 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bijna leeg zowat. Mensen moeten ook werken morgen
Ik vind dat zo 'cringe' dat Nachtzusterquote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar 1 als ik niet kan slapen.
Oh en ik vind nachtzuster wel hilarisch met al die idiote vragen
Echt?quote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze werkte vroeger ook op 3, bij Giel en bij Coen & Sander
Net als ieder jaar is het begin moeilijk... Komt goed!quote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef Embraer89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel karig hoor![]()
Nee heerlijk juist, blijkbaar hebben heel veel mensen geen Googlequote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat zo 'cringe' dat Nachtzuster
Ja zeker inderdaad. Ik vind het huis ook veel te groot. Ik zei al tegen me vriendin toen ik daarstraks voor het eerst zag. Dit lijkt op big brotherquote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Tja, dat is elk jaar zo, maar het is nog geen 00:00 man![]()
thirty-threequote:
Maandag is ook wel de slechtst mogelijke dag om te beginnen denk, als de kerstvakantie pas vrijdag begint.quote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Tja, dat is elk jaar zo, maar het is nog geen 00:00 man![]()
Ik luister altijd even 10 minuten/kwartiertje radio voor ik ga slapen (tenzij alle zenders rukmuziek aan het draaien zijn op dat moment) en op donderdag kies ik nooit meer voor Radio 1 want Nachtzuster, ik weet ook de antwoorden van 9 op de 10 vragen en dan denk ik 'Hoe weet je dit nietquote:Op maandag 18 december 2017 23:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee heerlijk juist, blijkbaar hebben heel veel mensen geen Google
Mensen kunnen hun oude verlopen OV kaart inleveren (staat vaak nog saldo op)quote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat doet dat incheck-apparaat/saldo-checker dit in het Glazen Huis? Heb ik wat gemist?
Nu alquote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domienetje heeft het zwaarArme jongen
En dan blijf je tóch luisterenquote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister altijd even 10 minuten/kwartiertje radio voor ik ga slapen (tenzij alle zenders rukmuziek aan het draaien zijn op dat moment) en op donderdag kies ik nooit meer voor Radio 1 want Nachtzuster, ik weet ook de antwoorden van 9 op de 10 vragen en dan denk ik 'Hoe weet je dit niet'
Die stonden er waarschijnlijk ook al een uur of uren.quote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Maandag is ook wel de slechtst mogelijke dag om te beginnen denk, als de kerstvakantie pas vrijdag begint.
Vind het niet zo vreemd dat het nu zo leeg is. Wat ik wel heel opvallend vind, is dat ze het grote publiek maar zo kort konden vasthouden (toen het plein helemaal volstond toen ze er in gingen)..
Die waren gewoon na een half uur voor meer dan 50% weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |