Eensquote:Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel met Frank, niet iedereen mag hem, maar hij is wel uitgesproken. Denk dat Domien/Frank/Sander wat dat betreft beter had gewerkt.
Yush, dus als je er een beetje omheen springt komt het allemaal goedquote:
quote:Op maandag 18 december 2017 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, dus als je er een beetje omheen springt komt het allemaal goed
Radio 1 draait niet veel muziek maar wat ze draaien is wel vaak kwaliteit.quote:
Leuk man, iedereen zit daar tegenwoordig.quote:Op maandag 18 december 2017 23:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Klopt ja, tijdens SR16 was het ff een post. Nu maar weer eens wat actiever mee gaan posten (ook na SR, ook al zal het misschien minder hard gaan als vroeger ben ik inmiddels achter gekomen) en ook eens naar het Radio 2 topic verkassen er bij
.
ze draaien veel te veel muziekquote:Op maandag 18 december 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 1 draait niet veel muziek maar wat ze draaien is wel vaak kwaliteit.
Hoezo? Ze draaien volgens mij maximaal 4 liedjes per uur.quote:Op maandag 18 december 2017 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze draaien veel te veel muziek
De eersste keer ging ie wel ja.quote:
Ik luister altijd naar 1 als ik niet kan slapen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 1 draait niet veel muziek maar wat ze draaien is wel vaak kwaliteit.
sowieso is Astrid daarquote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar 1 als ik niet kan slapen.
Oh en ik vind nachtzuster wel hilarisch met al die idiote vragen
Ik luister niet vaak radio dus ik hoor ik het niet zo vaakquote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eersste keer ging ie wel ja.
Ja fantastisch mensquote:
Het zal me niks verbazen als het daar over een half uurtje helemaal leeg isquote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef Embraer89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel karig hoor![]()
Ik mis ook wel wat interactie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |