quote:Op maandag 18 december 2017 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat is Energie. Dit is echt vreselijk.
Denk dat het feestje bouwen van Sander moet gaan komen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:35 schreef Embraer89 het volgende:
Welnee, geen handjes, Angelique moet even met haar telefoon spelen.
Ik had de hoop dat ik haar door SR wat leuker zou gaan vinden maar het wordt alleen maar ergerquote:Op maandag 18 december 2017 23:35 schreef Embraer89 het volgende:
Welnee, geen handjes, Angelique moet even met haar telefoon spelen.
Lekker boeiend.quote:Op maandag 18 december 2017 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen een half uur achter op vorig jaar qua topics.
Ik geloof dat het hier op de bank gezelliger is dan daarquote:
Het is wel oke om te luisteren maar ik zou er niet zelf vrij voor nemen ofzoquote:Op maandag 18 december 2017 23:36 schreef JaneDoe het volgende:
en is t wat?
dit jaar tijdens sr weer eens vrij, maar waar ik in 2015 en eerdere jaren dagenlang zat mee te posten en luisteren denk ik dat ik dit jaar weinig mee zal krijgen
mag ik op je bank springen?quote:Op maandag 18 december 2017 23:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hier op de bank gezelliger is dan daar
Ja, even kijken hoe het qua belangstelling is.quote:
Klopt ja, tijdens SR16 was het ff een post. Nu maar weer eens wat actiever mee gaan posten (ook na SR, ook al zal het misschien minder hard gaan als vroeger ben ik inmiddels achter gekomenquote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt al lang niet meer gezien hierZie vorig jaar nog in je pohi, daarvoor nog langer.
oh begrijp me niet verkeerd, ben niet vrij vanwege srquote:Op maandag 18 december 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel oke om te luisteren maar ik zou er niet zelf vrij voor nemen ofzo
Nieuwe opzet is een tikje Big Brother-achtig.quote:Op maandag 18 december 2017 23:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh begrijp me niet verkeerd, ben niet vrij vanwege sr
maar vind t fijn om tijdens deze periode niet te hoeven werken
sr Was altijd een leuke bijkomstigheid
Dat begreep ik, was meer een eigen waardeoordeel.quote:Op maandag 18 december 2017 23:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh begrijp me niet verkeerd, ben niet vrij vanwege sr
maar vind t fijn om tijdens deze periode niet te hoeven werken
sr Was altijd een leuke bijkomstigheid
De muziek valt me nog alles mee..quote:Op maandag 18 december 2017 23:36 schreef JaneDoe het volgende:
en is t wat?
dit jaar tijdens sr weer eens vrij, maar waar ik in 2015 en eerdere jaren dagenlang zat mee te posten en luisteren denk ik dat ik dit jaar weinig mee zal krijgen
Dat was wel met Frank, niet iedereen mag hem, maar hij is wel uitgesproken. Denk dat Domien/Frank/Sander wat dat betreft beter had gewerkt.quote:Op maandag 18 december 2017 23:41 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
De muziek valt me nog alles mee..
Maar verder typeert deze editie voor mij het 3FM van het afgelopen jaar ; er gebeurt gewoon veel te weinig, om maar niet te zeggen; niks.
Er zitten ook geen bijzondere persoonlijkheden in het huis. Gewoon normale, brave, rustige mensen de DJ's, geen karakters. Maargoed, kan nog komen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Teken maar sneeuwvlokken op die van mij, wijzigen wil niet mobiel.
quote:Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toneelstukje altijd, gewoon genoeg bussen zodat mensen niet ellelang in de rij hoeven te staanquote:Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer, leuke is toch wel als ze nog een extra brievenbus moeten maken.
Dat was ook wel erg gekunsteld vond ikquote:Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer, leuke is toch wel als ze nog een extra brievenbus moeten maken.
Eensquote:Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel met Frank, niet iedereen mag hem, maar hij is wel uitgesproken. Denk dat Domien/Frank/Sander wat dat betreft beter had gewerkt.
Yush, dus als je er een beetje omheen springt komt het allemaal goedquote:
quote:Op maandag 18 december 2017 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, dus als je er een beetje omheen springt komt het allemaal goed
Radio 1 draait niet veel muziek maar wat ze draaien is wel vaak kwaliteit.quote:
Leuk man, iedereen zit daar tegenwoordig.quote:Op maandag 18 december 2017 23:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Klopt ja, tijdens SR16 was het ff een post. Nu maar weer eens wat actiever mee gaan posten (ook na SR, ook al zal het misschien minder hard gaan als vroeger ben ik inmiddels achter gekomen) en ook eens naar het Radio 2 topic verkassen er bij
.
ze draaien veel te veel muziekquote:Op maandag 18 december 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 1 draait niet veel muziek maar wat ze draaien is wel vaak kwaliteit.
Hoezo? Ze draaien volgens mij maximaal 4 liedjes per uur.quote:Op maandag 18 december 2017 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze draaien veel te veel muziek
De eersste keer ging ie wel ja.quote:
Ik luister altijd naar 1 als ik niet kan slapen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 1 draait niet veel muziek maar wat ze draaien is wel vaak kwaliteit.
sowieso is Astrid daarquote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar 1 als ik niet kan slapen.
Oh en ik vind nachtzuster wel hilarisch met al die idiote vragen
Ik luister niet vaak radio dus ik hoor ik het niet zo vaakquote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eersste keer ging ie wel ja.
Ja fantastisch mensquote:
Het zal me niks verbazen als het daar over een half uurtje helemaal leeg isquote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef Embraer89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel karig hoor![]()
Ik mis ook wel wat interactie...
Nee joh dit is helemaal platgedraaid op 3, wel lekkere plaatquote:
Bijna leeg zowat. Mensen moeten ook werken morgenquote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef Embraer89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel karig hoor![]()
Doelde eigenlijk op mijn vorige postquote:Op maandag 18 december 2017 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh dit is helemaal platgedraaid op 3, wel lekkere plaat
quote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef Embraer89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel karig hoor![]()
ze werkte vroeger ook op 3, bij Giel en bij Coen & Sanderquote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja fantastisch mens, lig regelmatig helemaal dubbel terwijl ik het opzet om in slaap te vallen
Tja, dat is elk jaar zo, maar het is nog geen 00:00 manquote:Op maandag 18 december 2017 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bijna leeg zowat. Mensen moeten ook werken morgen
Ik vind dat zo 'cringe' dat Nachtzusterquote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar 1 als ik niet kan slapen.
Oh en ik vind nachtzuster wel hilarisch met al die idiote vragen
Echt?quote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze werkte vroeger ook op 3, bij Giel en bij Coen & Sander
Net als ieder jaar is het begin moeilijk... Komt goed!quote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef Embraer89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel karig hoor![]()
Nee heerlijk juist, blijkbaar hebben heel veel mensen geen Googlequote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat zo 'cringe' dat Nachtzuster
Ja zeker inderdaad. Ik vind het huis ook veel te groot. Ik zei al tegen me vriendin toen ik daarstraks voor het eerst zag. Dit lijkt op big brotherquote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Tja, dat is elk jaar zo, maar het is nog geen 00:00 man![]()
thirty-threequote:
Maandag is ook wel de slechtst mogelijke dag om te beginnen denk, als de kerstvakantie pas vrijdag begint.quote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Tja, dat is elk jaar zo, maar het is nog geen 00:00 man![]()
Ik luister altijd even 10 minuten/kwartiertje radio voor ik ga slapen (tenzij alle zenders rukmuziek aan het draaien zijn op dat moment) en op donderdag kies ik nooit meer voor Radio 1 want Nachtzuster, ik weet ook de antwoorden van 9 op de 10 vragen en dan denk ik 'Hoe weet je dit nietquote:Op maandag 18 december 2017 23:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee heerlijk juist, blijkbaar hebben heel veel mensen geen Google
Mensen kunnen hun oude verlopen OV kaart inleveren (staat vaak nog saldo op)quote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat doet dat incheck-apparaat/saldo-checker dit in het Glazen Huis? Heb ik wat gemist?
Nu alquote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domienetje heeft het zwaarArme jongen
En dan blijf je tóch luisterenquote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister altijd even 10 minuten/kwartiertje radio voor ik ga slapen (tenzij alle zenders rukmuziek aan het draaien zijn op dat moment) en op donderdag kies ik nooit meer voor Radio 1 want Nachtzuster, ik weet ook de antwoorden van 9 op de 10 vragen en dan denk ik 'Hoe weet je dit niet'
Die stonden er waarschijnlijk ook al een uur of uren.quote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Maandag is ook wel de slechtst mogelijke dag om te beginnen denk, als de kerstvakantie pas vrijdag begint.
Vind het niet zo vreemd dat het nu zo leeg is. Wat ik wel heel opvallend vind, is dat ze het grote publiek maar zo kort konden vasthouden (toen het plein helemaal volstond toen ze er in gingen)..
Die waren gewoon na een half uur voor meer dan 50% weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |