Jawel, tenminste... Er zou wel extra nachtOV zijn, alleen in welke vorm weet ik niet.quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er gaan geen nachttreinen uit Apeldoorn he?
En het is ook geen studentenstad.quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er gaan geen nachttreinen uit Apeldoorn he?
Één keer per dag zo'n nummer vind ik dan weer niet erg.quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh die demo van de dag bagger is er wel nog steeds?
Levert veel op...quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh die demo van de dag bagger is er wel nog steeds?
nja achjaquote:
Ik lees iets over extra lange treinen, maar dat is het wel.quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jawel, tenminste... Er zou wel extra nachtOV zijn, alleen in welke vorm weet ik niet.
Ik zie ditquote:Op maandag 18 december 2017 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik lees iets over extra lange treinen, maar dat is het wel.
Maar dat geldt nog niet voor vandaag dus,quote:Syntus Gelderland laat op donderdag, vrijdag en zaterdag 's nachts bussen rijden in twee richtingen, om mensen vanuit Apeldoorn weer naar hun woonplaats te krijgen. Het gaat om lijn 91 die via Beekbergen naar Arnhem gaat, en lijn 202 naar Heerde via Vaassen, Emst en Epe. Lijn 91 vertrekt in de nachten na de genoemde dagen ook om 00.30, 01.15, 02.00 en 02.45 uur vanaf het station in Apeldoorn.
Op dezelfde dagen vertrekken de extra ritten van lijn 202 om 00.28, 01.13, 01.58 en 02.43 uur vanaf het station. Die bus rijdt niet via het Marktplein, omdat de Stationsstraat is afgesloten.
quote:
Daarom zit ik maar gewoon op mijn zolderkamer achter mijn pc, beneden zitten mijn ouders toch alleen maar op hun mobiel op de bank (niet op dit tijdstip hoor). Zeg je iets over een programma op tv, "heh, huh, wat". Het is gewoon niet te geloven.quote:
Paultjuhhhquote:
Ouders van tegenwoordigquote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom zit ik maar gewoon op mijn zolderkamer achter mijn pc, beneden zitten mijn ouders toch alleen maar op hun mobiel op de bank (niet op dit tijdstip hoor). Zeg je iets over een programma op tv, "heh, huh, wat". Het is gewoon niet te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |