Ja, dat was het laatste écht toffe ding dat ze hadden gedaan. De Houseparty van vorig jaar was toch wat tam.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
dan maar ff een mooie throwbacktwitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
Nja 2015 vond ik wel echt het dieptepunt daar in Heerlen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
dan maar ff een mooie throwbacktwitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
wel nog dingen terug gekeken?quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat jaar zat ik aan de andere kant van de wereld en heb er 0,0 van meegekregen.
Dan is er tenminste nog interactiequote:Op dinsdag 19 december 2017 00:13 schreef Papabear het volgende:
Ze kunnen net zo goed die paar man dat nog buiten staat naar binnen laten
Zoiets jaquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tjsa, wat staat er nog? Man of 20?
Dat vond ik juist een mooie editie, na een stroef beginquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:14 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nja 2015 vond ik wel echt het dieptepunt daar in Heerlen.
Nope, was eind januari terug en had er totaal geen behoefte aan.quote:
Zit wel wat in wat je zegt hoor, wil ook niet alles meteen op de brandstapel gooien, maar er mist nog wel wat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Over de interactie met buiten, toen Domien die drie jochies de eerste keer aan de microfoon wilde hebben, hadden ze te veel last van de herrie van het podium. Viel mij ook op dat in de paar pogingen die werden gedaan om buiten er enigszins bij te betrekken, er nauwelijks reactie was. Oftewel, ik denk dat het podium zo veel geluid produceert, dat de interactie ook veel moeilijker te bewerkstelligen is. (En vanavond dan een newbie achter de knoppen wanneer alles op het podium klaar is, die het dan ook nog eens te druk heeft met haar telefoon)
Er was toen na dag 2 ongeveer duidelijk een moment dat vanuit de DJ's werd ingegrepen en er opeens een paar dingen werden verzonnen waardoor het alsnog leuk / levendig werd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:14 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nja 2015 vond ik wel echt het dieptepunt daar in Heerlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |