Eens.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goed onderbouwde kritiek eigenlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:07 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jawel, maar Angelique was te druk met whatsapp
geen grap helaas.
Kritiek mag best, vooral als het zo netjes wordt beschreven tochquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:05 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Hmm..
Ik mag het volgens mij niet zeggen hier, maar ik vind het tot nu toe echt bizar slecht. Er is tot nu toe geen enkele toegevoegde waarde van dat in een glazen huis zitten. Ze doen niets meer of minder dan wanneer ze in een studio zitten, slaapgast voegt helemaal niets toe, alles werkt maar half, er stonden een paar duizend man op dat plein rond 8 uur die na een half uur volledig genegeerd te worden maar met de staart tussen de benen zijn afgedropen.
Vrij bizar als je het mij vraagt. Alsof ze alleen maar bezig zijn geweest met het uiterlijk van het huis en niet met de inhoud.
Zelfs geen shots van het publiek, wat in voorgaande jaren juist zo leuk was.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:08 schreef houdjemond het volgende:
Ze hebben geloof ik nog geen woord tegen het publiek gezegd. En maar 1x die brievenbus-microfoon open.
Inderdaad ook geen "koppen kijken"quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:10 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Zelfs geen shots van het publiek, wat in voorgaande jaren juist zo leuk was.
de man met de jasquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Inderdaad ook geen "koppen kijken"
Waarschijnlijk omdat er bijna geen publiek is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:10 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Zelfs geen shots van het publiek, wat in voorgaande jaren juist zo leuk was.
Heel jammer ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Inderdaad ook geen "koppen kijken"
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
Dat jaar zat ik aan de andere kant van de wereld en heb er 0,0 van meegekregen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
dan maar ff een mooie throwbacktwitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |