Dat programma dat ze allemaal stukjes/reportages van de afgelopen week laten horen vind ik wel leuk.quote:Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan blijf je tóch luisteren
Wie?quote:
Oh nee, een stoelenzaakquote:Op maandag 18 december 2017 23:56 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dat is toch een stoffeerderszaak?
Astridisliefquote:Op maandag 18 december 2017 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze werkte vroeger ook op 3, bij Giel en bij Coen & Sander
quote:
Dat is een model?quote:Op maandag 18 december 2017 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Montell heeft Hollands next topmodel gewonnen maar hij is zó droog en lomp en humoristisch
Er was dan ook vrijwel geen interactie met het publiek. Dan zou een stuk beter kunnen, want voor zover ik het heb kunnen zien wordt het publiek (nog) nergens bij betrokken.quote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Maandag is ook wel de slechtst mogelijke dag om te beginnen denk, als de kerstvakantie pas vrijdag begint.
Vind het niet zo vreemd dat het nu zo leeg is. Wat ik wel heel opvallend vind, is dat ze het grote publiek maar zo kort konden vasthouden (toen het plein helemaal volstond toen ze er in gingen)..
Die waren gewoon na een half uur voor meer dan 50% weg.
Ze zijn nog compleet in shock van het huis en alles.quote:Op maandag 18 december 2017 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Er was dan ook vrijwel geen interactie met het publiek. Dan zou een stuk beter kunnen, want voor zover ik het heb kunnen zien wordt het publiek (nog) nergens bij betrokken.
Op foto's heeft hij écht een hele mooie kop.quote:
Ik zou je gewoon nog doen hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op foto's heeft hij écht een hele mooie kop.
Het is dat ik ruim 10 jaar ouder ben
Daar geloof ik dus geen ene drol van.quote:Op maandag 18 december 2017 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zijn nog compleet in shock van het huis en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |