Machtsmisbruik van de blauwenquote:Op maandag 18 december 2017 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom open jij altijd topics als je de Lapo niet hebt?
geregistreerd op: maandag 18 december 2017 @ 22:06quote:Op maandag 18 december 2017 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
beter dan dat 90-gemiddeld festijn in de vorige partij van Suljovic en Painter
En maar zeggen dat fok dood is.quote:Op maandag 18 december 2017 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot, nieuw bloed.
Goede mods laten hem door de kloonmachine halen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot, nieuw bloed.
Mooi genderneutraal poppetje ook naast de usernamequote:Op maandag 18 december 2017 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot, nieuw bloed.
Dat laten doenquote:Op maandag 18 december 2017 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goede mods laten hem door de kloonmachine halen.
Die regel is er pas 6 jaar niet meer ofzoquote:Op maandag 18 december 2017 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom open jij altijd topics als je de Lapo niet hebt?
I believequote:Op maandag 18 december 2017 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Ronny moet in feite alles op alles zetten om de komende 3 legs te winnen
dit is een beginquote:Op maandag 18 december 2017 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Ronny moet in feite alles op alles zetten om de komende 3 legs te winnen
Waardeloos.quote:Op maandag 18 december 2017 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die regel is er pas 6 jaar niet meer ofzo
lekker een beetje teasen met zn dartpijlquote:Op maandag 18 december 2017 22:57 schreef Szura het volgende:
Mikt Ronny ook zo langdurig voordat ie z’n vrouw pakt?
Dart je zelf ook?quote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
las af en toe al op verveelde avonden mee op het forum als niemand met mij wilde appen over darts maar ik meningen nodig had
dus ik ben al op oppervlakkige wijze op de hoogte van enkele memes (viesdik, Marcel Maijer Bingo, druk van de prumjur liek, einde van tijdperk, enz)
vooral omdat de mannen van rtl 7 darts wandelende memes zijn dus het is niet zo heel moeilijk om het te bedenken
Oh nooit van gehoordquote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een ex-mod met een "Ik Spoor Niet" UI.
Morgen om 6.00 al hoorquote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De palletsorteerder zit overmorgen weer op de pick-up.
Geen hoofdletters, geen leestekens.... Ik snap dat je fan bent van Gurneyquote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
las af en toe al op verveelde avonden mee op het forum als niemand met mij wilde appen over darts maar ik meningen nodig had
dus ik ben al op oppervlakkige wijze op de hoogte van enkele memes (viesdik, Marcel Maijer Bingo, druk van de prumjur liek, einde van tijdperk, enz)
vooral omdat de mannen van rtl 7 darts wandelende memes zijn dus het is niet zo heel moeilijk om het te bedenken
Vond ik best een goede mod.quote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een ex-mod met een "Ik Spoor Niet" UI.
RTL7 darts crew leest mee met dit forumquote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jij bent niet 100%, wel?quote:Op maandag 18 december 2017 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
HOOPPPAAAA GURNEY DOOR LEVE DE NOORD IEREN!!!!
ik dans de polonaise als een noord ier wint!!!
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit gelooft niemandquote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat gemiddelde had hij 2 sets geleden, uiteindelijk 96quote:
Ajacied422 is al sinds zijn 9de levensjaar fan van Daryl Gurney. #leukefeitjesquote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke user vond je van een afstand echt walgelijk en waarom? Durf te vragen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja. Mijn scherm was niet ververst. Faalquote:Op maandag 18 december 2017 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat gemiddelde had hij 2 sets geleden, uiteindelijk 96
Ik heb letterlijk sinds gisteren een dartbord, ik speelde vrij regelmatig op verenigingen of bij vrienden en ik heb besloten er nu zelf maar eens mee te starten.quote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dart je zelf ook?
Zo ja met welke pijlen?
Ben je een front of backgripper?
Essentiële vragen
Ik mis het kekke excelquote:Op maandag 18 december 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael van Gerwen 106,17
Dimitri van den Bergh 104,17
Rob Cross 104,12
Gerwyn Price 101,55
Gary Anderson 100,93
Daryl Gurney 100,51
Christian Kist 100,23
Jamie Lewis 99,02
Vincent van der Voort 98,9
Robert Thornton 98,67
Stephen Bunting 98,14
James Wilson 97,94
Ian White 96,89
Dave Chisnall 96,75
Poepz0r wil je wel begeleidenquote:Op maandag 18 december 2017 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk sinds gisteren een dartbord, ik speelde vrij regelmatig op verenigingen of bij vrienden en ik heb besloten er nu zelf maar eens mee te starten.
Ik heb momenteel dus nog weinig kennis.
Is een geintje over dat nationalistische Marcel Maijer-geval wat gisteren of eregisteren iets soortgelijks riep na een overwinning van een Nederlandse speler.quote:
Je speelde bij verenigingen maar je begint nu met spelen en hebt weinig kennis? Ik ken je nog niet eens maar ik vind je nu al een raar knaapje....quote:Op maandag 18 december 2017 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk sinds gisteren een dartbord, ik speelde vrij regelmatig op verenigingen of bij vrienden en ik heb besloten er nu zelf maar eens mee te starten.
Ik heb momenteel dus nog weinig kennis.
Juist een leuke darter. Blij dat we nog een ronde mogen genieten.quote:
niet bij dartsverenigingen maar bij een andere sportvereniging waar ze toevallig een dartbord hebben. maar dat was dan meestal niet bijzonder serieus.quote:Op maandag 18 december 2017 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je speelde bij verenigingen maar je begint nu met spelen en hebt weinig kennis? Ik ken je nog niet eens maar ik vind je nu al een raar knaapje....
Voor de voorronde kun je toch max 1 punt halen?quote:Op maandag 18 december 2017 23:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb al 6 punten vanavond.
Wie wil mij aanraken
Ik heb een vele betere.quote:Op maandag 18 december 2017 23:03 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat de_boswachter een nieuwe trui heeft gekregen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 december 2017 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een vele betere.
https://www.kersttrui-sho(...)indhoven-beetje-koud
Zal ik je temperatuur even opmeten?quote:Op maandag 18 december 2017 23:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb al 6 punten vanavond.
Wie wil mij aanraken
Gewoon 2 toch?quote:Op maandag 18 december 2017 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voor de voorronde kun je toch max 1 punt halen?
Wil via de bips toch.quote:Op maandag 18 december 2017 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal ik je temperatuur even opmeten?
[..]
Ik heb een vele betere.
quote:
Helaas pindakaasquote:De puntenopzet
Voorronde: 1 punt
Eerste ronde: 2 punten (+1 bonus voor juiste uitslag)
Tweede ronde: 3 punten (+2 bonus voor juiste uitslag)
Derde ronde: 4 punten (+3 bonus voor juiste uitslag)
Kwartfinale: 5 punten (+4 bonus voor juiste uitslag)
Halve finale: 6 punten (+5 bonus voor juiste uitslag)
Finale: 7 punten (+6 bonus voor juiste uitslag)
Bonusvragen: 3 punten per vraag
[..]
Ik heb een vele betere.
Die is wel baas, eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 18 december 2017 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een vele betere.
zeer zekerquote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Ik snap die haat op Scholten nooit zo
Verreweg de beste dartsanalist
Welke haat?quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Zijn hier Roland haters?quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Nou, die jonge brillemans die er laatst zat, was verrassend sterk.quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Meulenkamp?quote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, die jonge brillemans die er laatst zat, was verrassend sterk.
We moeten voor Ronny juichen als Nederlandstaligequote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef eNGine10 het volgende:
Wat loopt maijer nu weer over imago te lullen.
Van Gerwen doet niet anders.quote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus Scholten.... Dat juichen van Gurney niet arrogant vinden.
Koos Tompé?quote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, die jonge brillemans die er laatst zat, was verrassend sterk.
Oh dan had ik er 7. 2 goede uitslagen en voorronde goed. Maar voorronde precies goed is dus ook maar 1 punt?quote:Op maandag 18 december 2017 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[..]
Helaas pindakaas
(Dan kun je alsnog 6 punten halen als je 2 uitslagen goed had, als dat is wat je bedoelde)
Van PeerGod kijkt hem maar wat dom aan. Dat maakt het af.quote:
iddquote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van PeerGod kijkt hem maar wat dom aan. Dat maakt het af.
Vooralsnog heb ik wel redelijk mijn visitekaartje afgeleverd, aangezien mij meermaals gevraagd is of ik wel helemaal 100 ben (het antwoord is nee overigens), of ik bezopen ben (antwoord is alweer nee. Maandag is de enige dag in de week dat ik geen alcohol drink dus veel van mijn posts in de nabije toekomst zullen wel geplaatst worden wanneer ik niet in nuchtere toestand ben) en er al een aanzienlijk aantal namen is genoemd waar ik potentieel het dubbelaccount van zou zijnquote:Op maandag 18 december 2017 23:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Geeft die nou zijn visitekaartje af?
0:56 ''bruh''quote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Berry kijk eens intelligent? Ok stop maar.quote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kloon van tong80quote:Op maandag 18 december 2017 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maandag is de enige dag in de week dat ik geen alcohol drink
oke, het ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 18 december 2017 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
Gurney is 100x slechter te verstaan dan Gary
Ook niet aan je tvquote:Op maandag 18 december 2017 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, het ligt dus niet aan mij
Stop met deze actquote:Op maandag 18 december 2017 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik wel redelijk mijn visitekaartje afgeleverd, aangezien mij meermaals gevraagd is of ik wel helemaal 100 ben (het antwoord is nee overigens), of ik bezopen ben (antwoord is alweer nee. Maandag is de enige dag in de week dat ik geen alcohol drink dus veel van mijn posts in de nabije toekomst zullen wel geplaatst worden wanneer ik niet in nuchtere toestand ben) en er al een aanzienlijk aantal namen is genoemd waar ik potentieel het dubbelaccount van zou zijn
maar jullie hebben echt een nieuw lid die fan is van Gurney. Ik weet hoe onrealistisch het overkomt.
Hij praat met dubbele tong.quote:Op maandag 18 december 2017 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, het ligt dus niet aan mij
In dat geval, fair enough. Dat juichen kan ik wel hebben als hij het daar bij laat.quote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het gaat nu over Gurney. Dat MvG arrogant is lijkt mij geen punt van discussie.
quote:Op maandag 18 december 2017 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik wel redelijk mijn visitekaartje afgeleverd, aangezien mij meermaals gevraagd is of ik wel helemaal 100 ben (het antwoord is nee overigens), of ik bezopen ben (antwoord is alweer nee. Maandag is de enige dag in de week dat ik geen alcohol drink dus veel van mijn posts in de nabije toekomst zullen wel geplaatst worden wanneer ik niet in nuchtere toestand ben) en er al een aanzienlijk aantal namen is genoemd waar ik potentieel het dubbelaccount van zou zijn
maar jullie hebben echt een nieuw lid die fan is van Gurney. Ik weet hoe onrealistisch het overkomt.
Ga je nou straks ook beweren dat je fan van Maijer bent?quote:Op maandag 18 december 2017 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Germaanse taal.quote:Op maandag 18 december 2017 23:12 schreef Morendo het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje dombo's.
Ik kon hem prima volgen
Ik wist niet dat pannenkoeken van de DIRK al een diner is?quote:Op maandag 18 december 2017 23:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik heb 2 glazen wijn op bij het diner
haha gay
Welkom op DRT, waar de humor niet verder komt dan grappen over seks met kinderen en iedereen voor de rest louter wartaal uitslaat.quote:Op maandag 18 december 2017 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:
Niemand op de wereld is fan van Maijer.quote:Op maandag 18 december 2017 23:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ga je nou straks ook beweren dat je fan van Maijer bent?
Risotto ouwe dibbes.quote:Op maandag 18 december 2017 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat pannenkoeken van de DIRK al een diner is?
Twee straalbezopen personen verstaan elkaar toch altijd prima?quote:Op maandag 18 december 2017 23:12 schreef Morendo het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje dombo's.
Ik kon hem prima volgen
quote:Op maandag 18 december 2017 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vergeet Maijer zelf.quote:Op maandag 18 december 2017 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand op de wereld is fan van Maijer.
Ben jij ook zo knap?quote:Op maandag 18 december 2017 23:14 schreef Wereldgozer het volgende:
WEBBYGOD
Zijn aidsworp doet mij denken aan mijn gooien.
quote:Op maandag 18 december 2017 23:14 schreef KennyPowers het volgende:
Mark Webster- The guy with the most retarded nickname...the spider.
A spider has 8 legs, that more legs than Webster will ever get in a match , the useless welsh cunt.
quote:Op maandag 18 december 2017 23:14 schreef KennyPowers het volgende:
A spider has 8 legs, that more legs than Webster will ever get in a match , the useless welsh cunt.
*Insertbarneygifquote:Op maandag 18 december 2017 23:14 schreef KennyPowers het volgende:
http://www.27bslash6.com/overdue.htmlquote:Op maandag 18 december 2017 23:14 schreef KennyPowers het volgende:
Lekker recalcitrant doen. Overigens ging zijn gedrag het voorbije jaar wel wat verder dan dat.quote:Op maandag 18 december 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben sinds vandaag fan van Gurney omdat iedereen hem haat omdat hij wat uitbundig juicht als hij een setje pakt.
Toen Webster daar speelde namen we de BDO nog serieus. Bij Kist allang niet meerquote:Op maandag 18 december 2017 23:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is dat toch dat sommige (bv. Wespter) worden aangekondigd als former champion of the world. en andere zoals Kist als ''the former Lakeside champion'' ? #dtv
Ik doe effe een RonDeWimmetje, ja.quote:
Ja.quote:Op maandag 18 december 2017 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is voorronde precies goed maar 1 punt?
Wel een hip kapselquote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Lim in Singapore te boek staan als een knappe man?
Maar tegelijkertijd groot fan zijn van types als vBarneveld en Klaasen omdat ze toevallig in hetzelfde land zijn geboren. Gelukkig lijkt het mee te vallen met alle 'Ik hou van Holland'-treurnis op dit forum.quote:Op maandag 18 december 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben sinds vandaag fan van Gurney omdat iedereen hem haat omdat hij wat uitbundig juicht als hij een setje pakt.
Het lange end uit Purmerend.quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Wie pakt de pijl eruit als Lim tops gooit?
https://www.ad.nl/darts/e(...)d-te-halen~a71bb7a7/quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vind Klaasen vreselijk. Barney wel een sympathieke man.quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd groot fan zijn van types als vBarneveld en Klaasen omdat ze toevallig in hetzelfde land zijn geboren. Gelukkig lijkt het mee te vallen met alle 'Ik hou van Holland'-treurnis op dit forum.
Iedereen hier is fan van Benitoquote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd groot fan zijn van types als vBarneveld en Klaasen omdat ze toevallig in hetzelfde land zijn geboren. Gelukkig lijkt het mee te vallen met alle 'Ik hou van Holland'-treurnis op dit forum.
Stijngodquote:Op maandag 18 december 2017 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/darts/e(...)d-te-halen~a71bb7a7/
Ik hou van Holland alleen niet van Klaasen. Verder hup Holland hup!quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Gelukkig morgen Lewis v Oreshkinquote:Op maandag 18 december 2017 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Alweer zo’n zaadpot als afsluiter.
Tandjes poetsen en naar bed. Amuseer jullie.
Morgenvroeg kijken of ik nog steeds kampgod van der Pas ben.
Van de Nederlandse darters is denk ik Dekkertje de enige die ik het wel gun. Ook al moet ik eerlijk zijn dat ik vdV een prima darter vind om naar te kijken op het podium, in de studio vind ik het helemaal niks.quote:Op maandag 18 december 2017 23:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Iedereen hier is fan van Benito
Qiang Sun heeft zich helaas niet geplaatstquote:Op maandag 18 december 2017 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie was die Aziatische vent ook alweer die een pijl buiten het bord gooide?
Dat is idd wel lekker potje waar ik voor wakker blijf.quote:Op maandag 18 december 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig morgen Lewis v Oreshkin
Nee hoor. Het gaat beterquote:Op maandag 18 december 2017 23:20 schreef Doevelaer het volgende:
Ben ik er ondertussen gewoon aan gewend of is Webster zijn worp minder verneukt dan pak 'm beet een jaar geleden?
Dat soort figuren horen natuurlijk niet thuis op een WK.quote:Op maandag 18 december 2017 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Qiang Sun heeft zich helaas niet geplaatst
Jaar erna struikelde hij over het podium overigens
OreshkinGodquote:Op maandag 18 december 2017 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is idd wel lekker potje waar ik voor wakker blijf.
Bristow had ook ooit een oplevingquote:Op maandag 18 december 2017 23:20 schreef Doevelaer het volgende:
Ben ik er ondertussen gewoon aan gewend of is Webster zijn worp minder verneukt dan pak 'm beet een jaar geleden?
Munch.quote:Op maandag 18 december 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
interesseert ons geen flikkerquote:Op maandag 18 december 2017 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van de Nederlandse darters is denk ik Dekkertje de enige die ik het wel gun. Ook al moet ik eerlijk zijn dat ik vdV een prima darter vind om naar te kijken op het podium, in de studio vind ik het helemaal niks.
Jawel joh, op een WK darts hoort ook gekkigheidquote:Op maandag 18 december 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soort figuren horen natuurlijk niet thuis op een WK.
Lim kan an sich prima dartsen, die hoort er wel.
Dan hoef je ook niet te reagerenquote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
interesseert ons geen flikker
Gooit die Rus nog wel eens wat?quote:Op maandag 18 december 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje zoals de exotenseries op een WK zwemmen/atletiek?quote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh, op een WK darts hoort ook gekkigheid
Een WK darts is geen WK darts zonder een kolderieke Aziaatquote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh, op een WK darts hoort ook gekkigheid
Zo'n neger die 9 minuten over een baantje doet. Genot.quote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals de exotenseries op een WK zwemmen/atletiek?
Zoiets. Al moet je op de kwali toch echt wel wat kunnen om dit te halen, ik geloof er best in dat dat podium compleet nieuw voor ze is en het lastiger maaktquote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals de exotenseries op een WK zwemmen/atletiek?
Dat kunnen ze in Azië prima namaken zou je zeggen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoiets. Al moet je op de kwali toch echt wel wat kunnen om dit te halen, ik geloof er best in dat dat podium compleet nieuw voor ze is en het lastiger maakt
quote:Op maandag 18 december 2017 23:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Omdat aziaten knipperlichtjes en bliepjes willen
Dan is het tijd voor voetbal.quote:Op maandag 18 december 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Smith v Lennon en Whitlock v Schindler kunnen een leuke woensdag opleveren. Alleen jammer dat Pipe v Zong/B. Smith stervende aids is.
Wat dan?quote:Op maandag 18 december 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor voetbal.
goed dat je het zegt, wat zou jij wel interessante onderwerpen vinden voor mij om over te posten? Geef het eventjes aan, dan zal ik daar in mijn posts rekening mee houden zodat jij ook wat te genieten hebt.quote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
interesseert ons geen flikker
welke potjes zijn hoe laat komende 3 dagen?quote:Op maandag 18 december 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |