Lekker recalcitrant doen. Overigens ging zijn gedrag het voorbije jaar wel wat verder dan dat.quote:Op maandag 18 december 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben sinds vandaag fan van Gurney omdat iedereen hem haat omdat hij wat uitbundig juicht als hij een setje pakt.
Toen Webster daar speelde namen we de BDO nog serieus. Bij Kist allang niet meerquote:Op maandag 18 december 2017 23:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is dat toch dat sommige (bv. Wespter) worden aangekondigd als former champion of the world. en andere zoals Kist als ''the former Lakeside champion'' ? #dtv
Ik doe effe een RonDeWimmetje, ja.quote:
Ja.quote:Op maandag 18 december 2017 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is voorronde precies goed maar 1 punt?
Wel een hip kapselquote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Lim in Singapore te boek staan als een knappe man?
Maar tegelijkertijd groot fan zijn van types als vBarneveld en Klaasen omdat ze toevallig in hetzelfde land zijn geboren. Gelukkig lijkt het mee te vallen met alle 'Ik hou van Holland'-treurnis op dit forum.quote:Op maandag 18 december 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben sinds vandaag fan van Gurney omdat iedereen hem haat omdat hij wat uitbundig juicht als hij een setje pakt.
Het lange end uit Purmerend.quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Wie pakt de pijl eruit als Lim tops gooit?
https://www.ad.nl/darts/e(...)d-te-halen~a71bb7a7/quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Wie pakt de pijl eruit als Lim tops gooit?
Ik vind Klaasen vreselijk. Barney wel een sympathieke man.quote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd groot fan zijn van types als vBarneveld en Klaasen omdat ze toevallig in hetzelfde land zijn geboren. Gelukkig lijkt het mee te vallen met alle 'Ik hou van Holland'-treurnis op dit forum.
Iedereen hier is fan van Benitoquote:Op maandag 18 december 2017 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd groot fan zijn van types als vBarneveld en Klaasen omdat ze toevallig in hetzelfde land zijn geboren. Gelukkig lijkt het mee te vallen met alle 'Ik hou van Holland'-treurnis op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |