We moeten voor Ronny juichen als Nederlandstaligequote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef eNGine10 het volgende:
Wat loopt maijer nu weer over imago te lullen.
Van Gerwen doet niet anders.quote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus Scholten.... Dat juichen van Gurney niet arrogant vinden.
Koos Tompé?quote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, die jonge brillemans die er laatst zat, was verrassend sterk.
Oh dan had ik er 7. 2 goede uitslagen en voorronde goed. Maar voorronde precies goed is dus ook maar 1 punt?quote:Op maandag 18 december 2017 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[..]
Helaas pindakaas
(Dan kun je alsnog 6 punten halen als je 2 uitslagen goed had, als dat is wat je bedoelde)
Van PeerGod kijkt hem maar wat dom aan. Dat maakt het af.quote:
iddquote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van PeerGod kijkt hem maar wat dom aan. Dat maakt het af.
Vooralsnog heb ik wel redelijk mijn visitekaartje afgeleverd, aangezien mij meermaals gevraagd is of ik wel helemaal 100 ben (het antwoord is nee overigens), of ik bezopen ben (antwoord is alweer nee. Maandag is de enige dag in de week dat ik geen alcohol drink dus veel van mijn posts in de nabije toekomst zullen wel geplaatst worden wanneer ik niet in nuchtere toestand ben) en er al een aanzienlijk aantal namen is genoemd waar ik potentieel het dubbelaccount van zou zijnquote:Op maandag 18 december 2017 23:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Geeft die nou zijn visitekaartje af?
0:56 ''bruh''quote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Berry kijk eens intelligent? Ok stop maar.quote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kloon van tong80quote:Op maandag 18 december 2017 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maandag is de enige dag in de week dat ik geen alcohol drink
oke, het ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 18 december 2017 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
Gurney is 100x slechter te verstaan dan Gary
Ook niet aan je tvquote:Op maandag 18 december 2017 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, het ligt dus niet aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |