Dan hoef je ook niet te reagerenquote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
interesseert ons geen flikker
Gooit die Rus nog wel eens wat?quote:Op maandag 18 december 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig morgen Lewis v Oreshkin
Beetje zoals de exotenseries op een WK zwemmen/atletiek?quote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh, op een WK darts hoort ook gekkigheid
Een WK darts is geen WK darts zonder een kolderieke Aziaatquote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh, op een WK darts hoort ook gekkigheid
Zo'n neger die 9 minuten over een baantje doet. Genot.quote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals de exotenseries op een WK zwemmen/atletiek?
Zoiets. Al moet je op de kwali toch echt wel wat kunnen om dit te halen, ik geloof er best in dat dat podium compleet nieuw voor ze is en het lastiger maaktquote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals de exotenseries op een WK zwemmen/atletiek?
Dat kunnen ze in Azië prima namaken zou je zeggen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoiets. Al moet je op de kwali toch echt wel wat kunnen om dit te halen, ik geloof er best in dat dat podium compleet nieuw voor ze is en het lastiger maakt
quote:Op maandag 18 december 2017 23:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Omdat aziaten knipperlichtjes en bliepjes willen
Dan is het tijd voor voetbal.quote:Op maandag 18 december 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Smith v Lennon en Whitlock v Schindler kunnen een leuke woensdag opleveren. Alleen jammer dat Pipe v Zong/B. Smith stervende aids is.
Wat dan?quote:Op maandag 18 december 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor voetbal.
goed dat je het zegt, wat zou jij wel interessante onderwerpen vinden voor mij om over te posten? Geef het eventjes aan, dan zal ik daar in mijn posts rekening mee houden zodat jij ook wat te genieten hebt.quote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
interesseert ons geen flikker
welke potjes zijn hoe laat komende 3 dagen?quote:Op maandag 18 december 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |