Vond de eerste editie erg geslaagd. Ook als je Giel Beelen niet kunt pruimen, lijkt me dit een prima uitzending.quote:The Roast bleek vorig jaar al een hit te zijn: toen werd Gordon met de grond gelijkgemaakt door vrienden en collega's - en dat ging er allerminst mild aan toe. Giel mag zijn borst vast natmaken, aangezien hij flink wat vijanden heeft gemaakt in zijn radiocarrière.
Prostituee
Giel werd meerdere keren door 3FM ontslagen, onder meer omdat hij Mein Kampf als zijn favoriete boek bestempelde en zich live liet bevredigen door een prostituee. Die acties en zijn beledigende uitspraken naar collega's toe maakt hem bij velen ongeliefd.
Sylvana Simons
Wie er Giel op het podium van Comedy Central mag komen beledigen, uitlachen en kleineren? De opvallendste naam is toch wel Sylvana Simons. Woest was zij, toen Giel op de radio haar relaas rondom zwarte piet beschompte en op de achtergrond apengeluiden inzette. De dj heeft inmiddels zijn excuses aangeboden, maar daar laat Sylvana het dus niet bij zitten. "It's paybacktime", zei ze op Instagram.
Soundos
De andere roasters heeft Comedy Central inmiddels ook al bekendgemaakt: naast Sylvana zullen comediènne Soundos El Ahmadi, rapper Jebroer, comedian Peter Pannekoek, comedian Henry van Loon, presentator Dennis Weening, rapper Lange Frans en YouTuber Kaj van der Ree Giel een koekje van eigen deeg geven.
Braboneger heeft haar stukje mogen schrijven, dus dan komt dat vast goed.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:48 schreef Peter het volgende:
Ik ben benieuwd of Soundos grappig is, ik gun het haar wel, maar vrees dat de lachband aan moet..
Ik hoorde net bij 538 één grap van haar over de tanden van Giel; kansloze kutgrap. Je hoort alleen wat wijven lachen op de achtergrond.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Braboneger heeft haar stukje mogen schrijven, dus dan komt dat vast goed.
Oh dat zou heel jammer zijn, als ze haar tóch weer d'r eigen stukje laten schrijven.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoorde net bij 538 één grap van haar over de tanden van Giel; kansloze kutgrap. Je hoort alleen wat wijven lachen op de achtergrond.
Die was heel goed bij Gordonquote:Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef superniger het volgende:
Ik kijk alleen voor Peter Pannenkoek.
quote:Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef superniger het volgende:
Gestrekt been.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef superniger het volgende:
De ene roast is de andere niet. Zie ook in de VSquote:Op woensdag 13 december 2017 20:35 schreef Najieto het volgende:
De start is wel minder flitsend dan met gordon.
Oud stukje maar blijft leukquote:Op woensdag 13 december 2017 20:57 schreef RedFever007 het volgende:
moet zeggen dat ik deze kerel (ken hem verder niet) de leukste en beste is
\quote:
Ahaaaaa!! ja deze kende ik inderdaad, prachtigquote:
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Soundos ziet er wel goed uit, voor haar doen dan
Blijf kijken voor Peter.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef KaBuf het volgende:
Heel slecht maar toch blijf ik kijken.
LAcht ze serieus?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:14 schreef franklop het volgende:
Meest opmerkelijke van de avond; Sylvana kan lachen
En nacht-dj bij 3FM.quote:
Dit! Een vlogger ofzo? Echt, die vlogger typesn zijn echt uit mijn tijd. Kan er niet naar kijken, vind het echt niet interessant. En dan ben ik 24 😝quote:
Ik ben 25 maar snap echt niet dat 'de jeugd' hier dagelijks naar gaat kijken.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Dit! Een vlogger ofzo? Echt, die vlogger typesn zijn echt uit mijn tijd. Kan er niet naar kijken, vind het echt niet interessant. En dan ben ik 24 😝
Hij probeert veel te hard.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Dit! Een vlogger ofzo? Echt, die vlogger typesn zijn echt uit mijn tijd. Kan er niet naar kijken, vind het echt niet interessant. En dan ben ik 24 😝
alleen Braadslee vlogs doen er toequote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 25 maar snap echt niet dat 'de jeugd' hier dagelijks naar gaat kijken.
Ik dus ook niet, maar ik heb een vriendin met een broertje van 12 en dit is echt iets van die generatie volgens mij 😵quote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 25 maar snap echt niet dat 'de jeugd' hier dagelijks naar gaat kijken.
Nu al een generatiekloofje dusquote:Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar ik heb een vriendin met een broertje van 12 en dit is echt iets van die generatie volgens mij 😵
ik zou m'n kinderen gelijk de tablet afpakkenquote:Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar ik heb een vriendin met een broertje van 12 en dit is echt iets van die generatie volgens mij 😵
Ik volg alleen Alodia Gosiengfiao.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
alleen Braadslee vlogs doen er toeen AdL in vroeger tijdens
je broer ook nietquote:Op woensdag 13 december 2017 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Sylvana gaat ook niet grappig zijn ben ik bang.
Dat heeft bijna niemand buiten de comedians zelfquote:Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Hier heeft ze niks van zelf verzonnen.
I know, toch jammer.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heeft bijna niemand buiten de comedians zelf
Inderdaad. Ik vind het grappigquote:Op woensdag 13 december 2017 21:41 schreef franklop het volgende:
Nou eerlijk is eerlijk, ze is zeker niet de slechtste tot nu toe
Goede journalistiek. Die drijven ook steeds verder af.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:47 schreef RipCity het volgende:
ad.nl doet live verslag
https://www.ad.nl/show/pe(...)erbuisbaby~a112480b/
Ken haar van Expeditie Robinson (en is daar bloedvervelend). Heeft ook een paar weken grappig proberen te doen in DWDD maar werd daar al snel weggestuurd.quote:
Kwam idd wat ER pixs tegen toen ik net naar tietpics zocht. Verder weinig te vinden helaas.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken haar van Expeditie Robinson (en is daar bloedvervelend). Heeft ook een paar weken grappig proberen te doen in DWDD maar werd daar al snel weggestuurd.
Ik vond Jebroer ook we goed eigenlijkquote:Op woensdag 13 december 2017 22:09 schreef Stefanovich het volgende:
Bij Henry en peter tranen van het lachen...de rest krekelgeluiden
Je zus was ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond Jebroer ook we goed eigenlijk
Ik verbaas me elk jaar weer dat ze nog steeds klanten trekt op haar leeftijd.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder ook niet. Heb haar net nog liggen knallen.
ook wel gelachen. Om Pannekoek ook. wat is er met me aan de hand?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:30 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat Soundos een rare timing heeft. Ze had op zich best goede grappen.
Nee dat staat ook zo op zijn paspoort.quote:
Die leek moeite met lezen te hebben zoals hij steeds naar de autocue keekquote:Op woensdag 13 december 2017 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond Jebroer ook we goed eigenlijk
Wordt net als die van Gordon vast nog wel 100 keer herhaald P.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:22 schreef fathank het volgende:
Dat zijn flinke grappen. Kut dat ik dit gemist heb.
Ik denk dat jij het niet grappig gaat vinden.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:27 schreef Maraca het volgende:
Ik kijk nu de eerste 5 minuten. Is de hele roast zo pijnlijk niet grappig?
Als ik jou was, zou ik doorspoelen naar Henry en Peter.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:27 schreef Maraca het volgende:
Ik kijk nu de eerste 5 minuten. Is de hele roast zo pijnlijk niet grappig?
quote:Op donderdag 14 december 2017 19:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet grappig gaat vinden.
Mag niet van Comedy Centralquote:Op donderdag 14 december 2017 19:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik doorspoelen naar Henry en Peter.
Peter Pannekoek was leukquote:
quote:Op donderdag 14 december 2017 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Peter Pannekoek was leukRest was mwua .. en jebroer die rapt
Ja dat is wel een goede grap ja, de A2 die naar Friesland looptquote:Op donderdag 14 december 2017 15:57 schreef Japepk het volgende:
Ik zou me ook wel zo laten roasten, Giel is amper aan de beurt gekomen. Alleen Peter Pannekoek en die Kay pakten Giel enigszins aan. Het is toch juist de bedoeling dat je alle kandidaten even aanstipt als 'leuk dat jullie er ook zijn' en dan het lijdend voorwerp compleet de grond in werkt? Bij sommigen was de lofzang aan Giel langer dan het afzeiken. Het moet wel leuk blijven natuurlijk, maar dat lijntje is de kunst van een comedian om op te werken.
Op zich vond ik het niet heel slecht allemaal. Lange Frans en Dennis Weening vond ik niet grappig, waarbij het alleen bij Lange Frans echt heel pijnlijk was. Het enige wat ik me nog van Jebroer kan herinneren is dat het lied alles veel slechter maakte dan nodig was. Soundos had leuke grappen, maar geen timing en ze werkt gewoon op mijn zenuwen. Ik snap echt niet waar zij vandaan komt en dat er dus blijkbaar mensen zijn die geld betalen om haar in het theater te zien. Kay ken ik niet, had weinig 'easy-wins' maar wel een redelijk verhaal op zich. Peter was goed, goede grappen met goede timing, af en toe een beetje grof-om-het-grof en dat smaak ik niet zo.
Henry van Loon was goed, maar persoonlijk vond ik Sylvana de ster van de avond. Het had zó de roast van Sylvana kunnen zijn. Ik ben absoluut géén Sylvana-voorstander, maar hier deed ze precies wat ze nodig had. Ze liet zien dat ze kan relativeren en humor heeft, en dat het niet altijd met een beladen ondertoon hoeft. Bovendien wist zij Giel een behoorlijk ongemakkelijk gevoel te geven toen ze refereerde aan die aap-opnames.
Beste grap: Je tanden zijn zó bruin dat ze aan elkaar vragen: waar kom jij eigenlijk vandaan? En je longen zó zwart, dat als je naar Friesland rijdt ze de A2 dicht gooien.
Net als zijn radioprogramma, zeg maar.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:11 schreef Wuwwa het volgende:
Giel had trouwens prima grappen, maar hij bracht ze bijzonder slecht.
Ja, ze zeiden ook duidelijk A7. Maar goed, sommige mensen denken dat er achter Amersfoort alleen zandpaden liggen.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede grap ja, de A2 die naar Friesland loopt
Ik eerst ook jaquote:Op vrijdag 15 december 2017 12:40 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, ik dacht even dat dit jouw tekst was. Zo zie je maar weer hoe snel je op het verkeerde been gezet kunt worden.
Sorry dat ik besta, ik zal m'n post even aanpassen..quote:Op donderdag 14 december 2017 23:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ze zeiden ook duidelijk A7. Maar goed, sommige mensen denken dat er achter Amersfoort alleen zandpaden liggen.
Zal het volgende keer even tussen aanhalingstekens zetten.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:40 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, ik dacht even dat dit jouw tekst was. Zo zie je maar weer hoe snel je op het verkeerde been gezet kunt worden.
Denk eerder dat hij oprecht is en gewoon niet in schaterlachen uitbarst als het niet bijster grappig is.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Vond die Henri wel goed maar hij reageerde wel enorm zuur als hijzelf het lijdend voorwerp was.
Daar zat ook een komiek wiens vader als brandweerman was omgekomen bij de 11 september aanslagen. Daar wilde iemand ook geen grappen maken over derden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:23 schreef potjecreme het volgende:
Doen ze bij de Amerikaanse versie ook. Derde worden daar ook te kakken gezet. En ook daar lachen ze vaak nep. Was gewoon een prima toast.
Gilbert Gottfried kwam tijdens de roast van Hugh Hefner 17 dagen na 11 september met de grap: "I have to leave early tonight, I have a flight to California. I can’t get a direct flight — they said I have to stop at the Empire State Building first.”quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:16 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Daar zat ook een komiek wiens vader als brandweerman was omgekomen bij de 11 september aanslagen. Daar wilde iemand ook geen grappen maken over derden.
'Ik was er bang voor dat er hier mensen zouden staan die grappen zouden maken over de heroïsche opoffering van zijn vader op 9/11. Dit is niet de roast van zijn vader. Die was al in 2001.'
Zo ver zijn ze nog niet gegaan.
Dat doe ik elke dag. Die laat ik vrij.quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:13 schreef FlipjeHolland het volgende:
Sylvana is nog nooit grappig geweest. Ja, die ene keer toen ze zichzelf vergeleek met Nelson Mandela en Martin Luther King.
Topgast, maar vreemde keuze als roastmaster. Geen gangmaker.quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:39 schreef RickoKun het volgende:
Vind Jeroom beter in andere programma’s en al helemaal zijn zijn strips episch.
Klinkt alsof hij een droge mond heeft. Telkens zo’n smak geluid. Beetje zoals ik had toen ik vroegah stoned als een deur had en mijn tong nog net niet aan mijn gehemelte plakte.
Klopt, hij is beter in zijn rol bij 'De slimste mens' Belgiequote:Op dinsdag 18 december 2018 20:41 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Topgast, maar vreemde keuze als roastmaster. Geen gangmaker.
Simon was dat volgens mij.quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uit welke film kwam dat fragment van Johnny in de douche?
Hahahha! Nice. Zei ik net ook tegen mijn vriendinquote:Op dinsdag 18 december 2018 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uit welke film kwam dat fragment van Johnny in de douche?
Ruben van Swieten, de ceremoniemeester op zijn huwelijk. en dominee.quote:
Uitmelken, ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:35 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Moltalk is geen grap? Oh wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |