quote:Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Soundos ziet er wel goed uit, voor haar doen dan
Blijf kijken voor Peter.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef KaBuf het volgende:
Heel slecht maar toch blijf ik kijken.
LAcht ze serieus?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:14 schreef franklop het volgende:
Meest opmerkelijke van de avond; Sylvana kan lachen
En nacht-dj bij 3FM.quote:
Dit! Een vlogger ofzo? Echt, die vlogger typesn zijn echt uit mijn tijd. Kan er niet naar kijken, vind het echt niet interessant. En dan ben ik 24 😝quote:
Ik ben 25 maar snap echt niet dat 'de jeugd' hier dagelijks naar gaat kijken.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Dit! Een vlogger ofzo? Echt, die vlogger typesn zijn echt uit mijn tijd. Kan er niet naar kijken, vind het echt niet interessant. En dan ben ik 24 😝
Hij probeert veel te hard.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Dit! Een vlogger ofzo? Echt, die vlogger typesn zijn echt uit mijn tijd. Kan er niet naar kijken, vind het echt niet interessant. En dan ben ik 24 😝
alleen Braadslee vlogs doen er toequote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 25 maar snap echt niet dat 'de jeugd' hier dagelijks naar gaat kijken.
Ik dus ook niet, maar ik heb een vriendin met een broertje van 12 en dit is echt iets van die generatie volgens mij 😵quote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 25 maar snap echt niet dat 'de jeugd' hier dagelijks naar gaat kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |