Nu al een generatiekloofje dusquote:Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar ik heb een vriendin met een broertje van 12 en dit is echt iets van die generatie volgens mij 😵
ik zou m'n kinderen gelijk de tablet afpakkenquote:Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar ik heb een vriendin met een broertje van 12 en dit is echt iets van die generatie volgens mij 😵
Ik volg alleen Alodia Gosiengfiao.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
alleen Braadslee vlogs doen er toeen AdL in vroeger tijdens
je broer ook nietquote:Op woensdag 13 december 2017 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Sylvana gaat ook niet grappig zijn ben ik bang.
Dat heeft bijna niemand buiten de comedians zelfquote:Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Hier heeft ze niks van zelf verzonnen.
I know, toch jammer.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heeft bijna niemand buiten de comedians zelf
Inderdaad. Ik vind het grappigquote:Op woensdag 13 december 2017 21:41 schreef franklop het volgende:
Nou eerlijk is eerlijk, ze is zeker niet de slechtste tot nu toe
Goede journalistiek. Die drijven ook steeds verder af.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:47 schreef RipCity het volgende:
ad.nl doet live verslag
https://www.ad.nl/show/pe(...)erbuisbaby~a112480b/
Ken haar van Expeditie Robinson (en is daar bloedvervelend). Heeft ook een paar weken grappig proberen te doen in DWDD maar werd daar al snel weggestuurd.quote:
Kwam idd wat ER pixs tegen toen ik net naar tietpics zocht. Verder weinig te vinden helaas.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken haar van Expeditie Robinson (en is daar bloedvervelend). Heeft ook een paar weken grappig proberen te doen in DWDD maar werd daar al snel weggestuurd.
Ik vond Jebroer ook we goed eigenlijkquote:Op woensdag 13 december 2017 22:09 schreef Stefanovich het volgende:
Bij Henry en peter tranen van het lachen...de rest krekelgeluiden
Je zus was ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond Jebroer ook we goed eigenlijk
Ik verbaas me elk jaar weer dat ze nog steeds klanten trekt op haar leeftijd.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder ook niet. Heb haar net nog liggen knallen.
ook wel gelachen. Om Pannekoek ook. wat is er met me aan de hand?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:30 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat Soundos een rare timing heeft. Ze had op zich best goede grappen.
Nee dat staat ook zo op zijn paspoort.quote:
Die leek moeite met lezen te hebben zoals hij steeds naar de autocue keekquote:Op woensdag 13 december 2017 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond Jebroer ook we goed eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |