Elk weekend?quote:Op zondag 10 december 2017 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Kat is de enige rede dat ik in het weekend nog thuis kom.
En fox sports.
Welke bedoel je precies?quote:Op zondag 10 december 2017 01:26 schreef skysherrif het volgende:
Is die politieagent die die knul neerschoot nu volledig vrijgesproken of?
Agent Brailsford. Schoot een man neer die naar hem toekroop... totaal onschuldig. Video ervan is online te vinden.quote:
Je bedoelt die agent die de afgelopen twee dagen in het nieuws is omdat hij is vrijgesproken nadat hij die knul neerschoot? Ja, die is vrijgesproken.quote:Op zondag 10 december 2017 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Agent Brailsford. Schoot een man neer die naar hem toekroop... totaal onschuldig. Video ervan is online te vinden.
Wat een achterlijk kut land met hun juryquote:Op zondag 10 december 2017 01:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je bedoelt die agent die de afgelopen twee dagen in het nieuws is omdat hij is vrijgesproken nadat hij die knul neerschoot? Ja, die is vrijgesproken.
Vreemd land, ja.quote:Op zondag 10 december 2017 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat een achterlijk kut land met hun jury
Ik hou het maar bij een rondje door de stad. Goede reden om toevallig in een warme kroeg te belanden en nog wat biertjes in te halen van een gemiste zaterdagavond.quote:Op zondag 10 december 2017 01:37 schreef Kowloon het volgende:
Ah, code oranje van het KNMI, morgen maar eens met de auto op pad naar de Veluwe. Beetje driften door de bochten.En daar ligt altijd wat meer sneeuw.
Zal ongetwijfeld iets in het water lekken.quote:Op zondag 10 december 2017 01:40 schreef Kowloon het volgende:
Vreemde inwoners, het land kan er niks aan doen.
Iets waardoor kikkers homosensueel worden?quote:Op zondag 10 december 2017 01:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld iets in het water lekken.
En als je zo'n kikker kust word hij een prins.quote:Op zondag 10 december 2017 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets waardoor kikkers homosensueel worden?
In de grote stad of het dorpscafe?quote:Op zondag 10 december 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hou het maar bij een rondje door de stad. Goede reden om toevallig in een warme kroeg te belanden en nog wat biertjes in te halen van een gemiste zaterdagavond.
Toch weer de Bijstand dus?quote:Op zondag 10 december 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hou het maar bij een rondje door de stad. Goede reden om toevallig in een warme kroeg te belanden en nog wat biertjes in te halen van een gemiste zaterdagavond.
Een dorpscafé van Nijmegen.quote:Op zondag 10 december 2017 01:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In de grote stad of het dorpscafe?
Eerder de Shamrock of Samson of zoiets.quote:
Hmmm, allemaal wel eens lijkt me. Whyquote:Op zondag 10 december 2017 01:47 schreef Janneke141 het volgende:
Zijn jullie ook wel eens kwaad op jezelf?
Ik doe jaren over een clichématige massastudie, wat denk je zelf?quote:Op zondag 10 december 2017 01:47 schreef Janneke141 het volgende:
Dat komt door God. Hij straft de kikkers voor hun zonden.quote:Op zondag 10 december 2017 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets waardoor kikkers homosensueel worden?
Nou en of.quote:Op zondag 10 december 2017 01:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, nooit. Ik heb tenslotte altijd gelijk.quote:Op zondag 10 december 2017 01:47 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2017 01:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat komt door God. Hij straft de kikkers voor hun zonden.
Nijmegen is wel een fractie minder gunstig voor sneeuw morgen.quote:Op zondag 10 december 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een dorpscafé van Nijmegen.
[..]
Ze is vast een heel verhaal aan het typen nu.quote:Op zondag 10 december 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar Janneke is dus vandaag voor het eerst in haar bestaan boos op zichzelf? Of hoe moet ik de vraag zien?
Ingesneeuwd in Nederland, onwaarschijnlijker kan het nietquote:Op zondag 10 december 2017 01:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nijmegen is wel een fractie minder gunstig voor sneeuw morgen.
Ach, ik ga ook vooral voor het Anton Pieck gevoel wanneer je door de benedenstad loopt terwijl alles met een laagje sneeuw is bedekt.quote:Op zondag 10 december 2017 01:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nijmegen is wel een fractie minder gunstig voor sneeuw morgen.
Sky, lees dat even terug? Want zonder naam van de serie is dit toch wel een hele vreemde postquote:Op zondag 10 december 2017 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, mocht iemand nog een nieuwe serie nodig hebben. Eerste 2 afleveringen die ik nu heb gezien zijn beter dan welke ook in het genre.
Als ik met vrienden ben opper ik altijd op een ludieke manier om toch eventjes door het sprookjesbos te wandelen en dat land van laaf gedeelte. Helaas lachen ze dan altijd omdat ze denken dat het een grap is en dan laat ik het er maar bij.quote:Op zondag 10 december 2017 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ach, ik ga ook vooral voor het Anton Pieck gevoel wanneer je door de benedenstad loopt terwijl alles met een laagje sneeuw is bedekt.
Google maar eens op de sneeuwstorm van 1979.quote:Op zondag 10 december 2017 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ingesneeuwd in Nederland, onwaarschijnlijker kan het niet
Oh. hihi.quote:Op zondag 10 december 2017 01:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sky, lees dat even terug? Want zonder naam van de serie is dit toch wel een hele vreemde post
Hoef ik niet op te googlen, Kowloon, ik heb het meegemaaktquote:Op zondag 10 december 2017 01:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Google maar eens op de sneeuwstorm van 1979.
Dan snap ik je eerdere opmerking niet.quote:Op zondag 10 december 2017 01:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoef ik niet op te googlen, Kowloon, ik heb het meegemaakt
Uitzondering die de regel bevestigtquote:Op zondag 10 december 2017 02:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan snap ik je eerdere opmerking niet.
Omdat je alles veel te letterlijk neemtquote:Op zondag 10 december 2017 02:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan snap ik je eerdere opmerking niet.
Naar de Efteling gaan zónder door het sprookjesbos te lopen? Schande.quote:Op zondag 10 december 2017 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik met vrienden ben opper ik altijd op een ludieke manier om toch eventjes door het sprookjesbos te wandelen en dat land van laaf gedeelte. Helaas lachen ze dan altijd omdat ze denken dat het een grap is en dan laat ik het er maar bij.
Snel kindjes en een vrouw zoeken zodat ik weer door het sprookjesbos kan wandelen.
Ook zonde voor je vriendin.quote:Op zondag 10 december 2017 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Naar de Efteling gaan zónder door het sprookjesbos te lopen? Schande.
Dat is het enige waar ik in durf.
Begin maart 2005 lag er in Friesland lokaal 50 cm sneeuw.quote:Op zondag 10 december 2017 02:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat je alles veel te letterlijk neemt
Ik durf ook niet in het huwelijk te treden.quote:Op zondag 10 december 2017 02:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goed zo, onbevlekt in het huwelijk treden is een trend aan het worden
Dan mag je FvD lid wordenquote:Op zondag 10 december 2017 02:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik durf ook niet in het huwelijk te treden.
Ik heb mijn ouders helemaal doorgezaagd over die winter. Vrij bizar was de nadering van de jaarwisseling toen. Waar het aan het op 29 december nog meer dan 10 graden boven nul was, was de temperatuur rond de jaarwisseling bijna -15 graden. Enkele dagen lang daalde de temperatuur constant. Hoogst ongebruikelijk voor onze contreien.quote:Op zondag 10 december 2017 02:05 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, in 79 konden wij toendertijd op de straat schaatsen, er lag een laag ijs op straat van meer dan een centimeter in Schiedam waar ik toen woonde.
Ik zie nog de RET bus compleet om zijn as draaien bijna in slow motion, de bus waar ik in had gezeten als ik op straat had kunnen lopen en de bus gehaald had
Thierry Baba en de 40 zetels.quote:Op zondag 10 december 2017 02:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met het sprookjesbos als referentiekader is dat inderdaad een prima carrièrestap.
Ja, ik kan het mij nog vrij goed herinneren, het was echt levensgevaarlijk op straat overigens.quote:Op zondag 10 december 2017 02:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders helemaal doorgezaagd over die winter. Vrij bizar was de nadering van de jaarwisseling toen. Waar het aan het op 29 december nog meer dan 10 graden boven nul was, was de temperatuur rond de jaarwisseling bijna -15 graden. Enkele dagen lang daalde de temperatuur constant. Hoogst ongebruikelijk voor onze contreien.
quote:Op zondag 10 december 2017 02:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik kan het mij nog vrij goed herinneren, het was echt levensgevaarlijk op straat overigens.
Het grappige is dat vrijwel iedereen die ik daarover ondervraagd heb zich die temperatuursdaling nog herinnert. En het schaatsen op straat natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2017 02:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik kan het mij nog vrij goed herinneren, het was echt levensgevaarlijk op straat overigens.
Het was ook wel wat voor Nederland, natuurlijk, ik had iig zoiets nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 10 december 2017 02:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het grappige is dat vrijwel iedereen die ik daarover ondervraagd heb zich die temperatuursdaling nog herinnert. En het schaatsen op straat natuurlijk.
Ja, dat is heel fout.quote:Op zondag 10 december 2017 02:22 schreef skysherrif het volgende:
Is het heel fout als je (delen van) dit nummer stiekem best chill vindt.
quote:Op zondag 10 december 2017 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een beetje fout
Dit is toch juist supergoed?quote:
Vervelend grapje altijd.quote:
#jesuisunchat?quote:Op zondag 10 december 2017 02:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vervelend grapje altijd.
Er zijn katten gestorven aan overgewicht veroorzaakt door nasivlees. Dat je het even weet.
Michael Jackson.quote:Op zondag 10 december 2017 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke?
Die gaia vind ik wel goed, maar het klinkt superfout
Oh, was meer een referentie naar fout als in bad.quote:
Het is ook niet zo dat ik fan ben maar ik vind Billy Jean, Beat It en Thriller wel enorm goed.quote:Op zondag 10 december 2017 02:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, was meer een referentie naar fout als in bad.
Meh ben niet zo heel erg van MJ, maar ook voor een deel omdat je al die nummers wel 1000x hebt gehoord.
Earth songquote:Op zondag 10 december 2017 02:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik fan ben maar ik vind Billy Jean, Beat It en Thriller wel enorm goed.
Beetje zijig, vind ik, de eerder drie genoemde nummers vind ik meer energie in zitten. Dat is beter voor Jackson's dansjes.quote:
Ben toevallig ook net klaar met episode 3.quote:Op zondag 10 december 2017 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Net episode 3 gezien van Dark, erg goed so far.
Een Stranger Things maar dan Nedersaksisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2017 03:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben toevallig ook net klaar met episode 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het noorden des lands. Ik had gehoopt op een wit weekend en dat de boel weer begaanbaar was op de maandagochtend. Maar dat lijkt niet te gebeuren.quote:Op zondag 10 december 2017 08:56 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Waar zat je ook al weer (ongeveer) ?
Sowieso moet alles nog komen.
Nu al een succes.quote:Op zondag 10 december 2017 02:22 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, ik zie dat de jongens van NWS een meet hebben in Rotterdam op 20 januari om 14:00?
Hou ik in mijn achterhoofd. (aanmelden njet). Foto camera yes.quote:Op zondag 10 december 2017 02:22 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, ik zie dat de jongens van NWS een meet hebben in Rotterdam op 20 januari om 14:00?
Oh als je het in het noorden zit heb je het tegenovergestelde inderdaad. Vanaf vanmiddag sneeuw en morgen niet echt veel smelt.quote:Op zondag 10 december 2017 09:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
In het noorden des lands. Ik had gehoopt op een wit weekend en dat de boel weer begaanbaar was op de maandagochtend. Maar dat lijkt niet te gebeuren.
Geen NWS's dus.quote:Op zondag 10 december 2017 09:35 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal 1 dag van te voren afzeggen.
quote:Op zondag 10 december 2017 10:30 schreef Volkorenbrood het volgende:
Haha Drugshond is boos doorgesnoven.
quote:Op zondag 10 december 2017 01:24 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vond het zonde dat het gifje van de Waskracht in de vergetelheid zou belanden, dus zette ik hem maar in de OP.
Hij zal wel weer een nachtje doorgehaald hebben.quote:Op zondag 10 december 2017 10:28 schreef Tem het volgende:
Wat een prikkelende TT, DH.
POL / Macron is een vuige EU hufter. En een uit de kast antisemiet.
Op de weg niet, op het gras wel, is aardig wit aan het worden hier.quote:Op zondag 10 december 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
Het is hier nu wel flink aan het sneeuwen maar het blijft vooralsnog niet liggen. Zo maar eens naar buiten met die apen.
Gewoon een intens triest figuur, die DH.quote:Op zondag 10 december 2017 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij zal wel weer een nachtje doorgehaald hebben.
Kan me goed voorstellen dat zulke klappen op den duur hersenletsel opleveren.quote:Op zondag 10 december 2017 12:05 schreef skysherrif het volgende:
Jezus wat een sneeuw.
[ afbeelding ]
Volkssportje daar he.quote:Op zondag 10 december 2017 12:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat zulke klappen op den duur hersenletsel opleveren.
Dat je bagger van Dumpert post is al enorm ergerlijk, maar als de link van een plaatje niet werkt (403) is het nog irritanter.quote:Op zondag 10 december 2017 12:05 schreef skysherrif het volgende:
Jezus wat een sneeuw.
[ afbeelding ]
Gebruik je afbeeldingen van derden dan?quote:Op zondag 10 december 2017 12:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik vang alle statuscodes => 400 altijd af binnen de applicatie.
Nee, gaat stiekem over iets heel anders. Geen browserverkeer.quote:Op zondag 10 december 2017 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebruik je afbeeldingen van derden dan?
Oh je xml-dataquote:Op zondag 10 december 2017 12:15 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Nee, gaat stiekem over iets heel anders. Geen browserverkeer.
Ik wilde sky even imponeren.
Overwerkenquote:Op zondag 10 december 2017 12:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, in eigen tijd overwerken om de deadline maar te halen.
Hahaha. Hardop gelachen.quote:Op zondag 10 december 2017 10:28 schreef Tem het volgende:
POL / Macron is een vuige EU hufter. En een uit de kast antisemiet.
Afgelopen week mocht ik na (onbetaald) overwerken wel avondeten bestellen en met taxi naar huis. Toch netjes. Lekker gegeten en taxi geweigerd, want kon ook nog prima met de trein thuiskomen.quote:Op zondag 10 december 2017 12:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten nog wat nazi-vergelijkingen achter verscholen.quote:Op zondag 10 december 2017 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha. Hardop gelachen.
En ga mooi niet op de link klikken. De mongool.
Verscholen?quote:Op zondag 10 december 2017 12:24 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Er zitten nog wat nazi-vergelijkingen achter verscholen.
quote:Wat denkt die nep mascara Napoleon wel niet. Alsof de VS 1 stap gaan inbinden. Not gonna happen.
quote:Dit kost hem alles. Zoveel weet ik wel. Met hem plannen maken over een verdere integratie van de EU == Nazi 1933.
Nu toch even geklikt en gerold met mijn ogen. Maak me zorgen om de gezondheid van Drugshond. Als je naar zijn fysieke en mentale ontwikkeling kijkt, dan vrees ik hoe het vandaag over vijf jaren is.quote:Op zondag 10 december 2017 12:24 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Er zitten nog wat nazi-vergelijkingen achter verscholen.
Naar resultaat werken ipv uren is veel gezonder maar ja, dan zouden de meesten minder dan het minimum loon verdienenquote:Op zondag 10 december 2017 12:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Life fast, die young (ish)quote:Op zondag 10 december 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu toch even geklikt en gerold met mijn ogen. Maak me zorgen om de gezondheid van Drugshond. Als je naar zijn fysieke en mentale ontwikkeling kijkt, dan vrees ik hoe het vandaag over vijf jaren is.
Hij takelt wel rap af inderdaadquote:Op zondag 10 december 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu toch even geklikt en gerold met mijn ogen. Maak me zorgen om de gezondheid van Drugshond. Als je naar zijn fysieke en mentale ontwikkeling kijkt, dan vrees ik hoe het vandaag over vijf jaren is.
Best een goed plan, jaquote:Op zondag 10 december 2017 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet op een gegeven moment ook maar eens wat minderen met de drogos.
Tja, als je er over 10 jaar als DH bijloopt zullen wij allemaal zeggen "Tja, hij was ooit een belofte"quote:
Wat een enorme mongool. Ik had het topic gewoon meteen geslot zonder commentaar, maar op het FOK! van 2017 blijft het gewoon open met die achterlijke TT.quote:Op zondag 10 december 2017 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha. Hardop gelachen.
En ga mooi niet op de link klikken. De mongool.
Bob is gewoon nog niet wakker.quote:Op zondag 10 december 2017 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een enorme mongool. Ik had het topic gewoon meteen geslot zonder commentaar, maar op het FOK! van 2017 blijft het gewoon open met die achterlijke TT.
Schandalig.
Flikker toch eens op met je puberbagger, het interesseert echt niemand hier.quote:
nou nou nouquote:Op zondag 10 december 2017 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je puberbagger, het interesseert echt niemand hier.
Euri sluit dat topic heus wel wanneer hij het ziet hoor. Moet het ook even tijd gunnen.quote:Op zondag 10 december 2017 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een enorme mongool. Ik had het topic gewoon meteen geslot zonder commentaar, maar op het FOK! van 2017 blijft het gewoon open met die achterlijke TT.
Schandalig.
quote:Op zondag 10 december 2017 12:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nou nou nou
Het is nog wel zo kerstig buiten.
Zou ook een betere bezigheid zijn.quote:Op zondag 10 december 2017 12:43 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Of bezig met een sneeuwballengevecht.
Hij is onze jonge vriend.
Net ook gedaan. Was heerlijk, nu weer even opwarmenquote:Op zondag 10 december 2017 12:43 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Of bezig met een sneeuwballengevecht.
Hij is onze jonge vriend.
En, gewonnen?quote:Op zondag 10 december 2017 12:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Net ook gedaan. Was heerlijk, nu weer even opwarmen
Nice.quote:Op zondag 10 december 2017 12:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op zondag 10 december 2017 12:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat soort dingen vraag je niet, die dwing je af. Gewoon sneeuw in zijn bakkes wrijven.quote:Op zondag 10 december 2017 12:53 schreef skysherrif het volgende:
Even gevraagd of mijn broertje zin had in een sneeuwballen gevecht.
Kreeg een zeer onkerstige reactie terug.
Gaat hij nog spijt van krijgen. Over 40 jaar als niemand meer weet wat sneeuw is door de klimaatsverandering zal hij verzuchten "Had ik nu maar geen nee gezegd in de winter van 2017 tegen een sneeuwballen gevecht"quote:Op zondag 10 december 2017 12:53 schreef skysherrif het volgende:
Even gevraagd of mijn broertje zin had in een sneeuwballen gevecht.
Kreeg een zeer onkerstige reactie terug.
Hier ook, maar de vlokjes zijn wat klein vind ik.quote:Op zondag 10 december 2017 12:54 schreef remlof het volgende:
Het gaat hier ook steeds harder sneeuwen. Net zoals bij Roda - Groningen, dat zo wel stilgelegd zal worden.
Dan wordt het tijd om Sky Radio af te zetten.quote:Op zondag 10 december 2017 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer al twee keer gehoord vandaag
Groningers weer vier uur in de bus naar huis.quote:Op zondag 10 december 2017 12:54 schreef remlof het volgende:
Het gaat hier ook steeds harder sneeuwen. Net zoals bij Roda - Groningen, dat zo wel stilgelegd zal worden.
Met die sneeuw onderweg ga je dat niet halen denk ik.quote:Op zondag 10 december 2017 12:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Groningers weer vier uur in de bus naar huis.
Cultureel marxisme!quote:Op zondag 10 december 2017 12:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om Sky Radio af te zetten.
Precies. Waterpoloërs stoppen toch ook niet als het bad dichtvriest?quote:Op zondag 10 december 2017 13:00 schreef 99.999 het volgende:
Wel weer mietjes die voetballers als ze er om wat sneeuw mee stoppen.
Zes uur?quote:Op zondag 10 december 2017 13:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met die sneeuw onderweg ga je dat niet halen denk ik.
Voetballers zijn mietjes, klaar.quote:Op zondag 10 december 2017 13:00 schreef 99.999 het volgende:
Schaatsers stoppen ook niet als hun baan bevriest.quote:Op zondag 10 december 2017 13:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies. Waterpoloërs stoppen toch ook niet als het bad dichtvriest?
En jij maar klagen dat vriendlief te veel geld uitgaf aan die kerst onzinquote:Op zondag 10 december 2017 13:01 schreef Kaas- het volgende:
Godver, er is toch niets chiller dan zondagochtend in je badjas met een kop koffie en heerlijke muziek op een beetje in je huiskamer met kerstboom te chillen, terwijl het voor het raam keihard sneeuwt.
Tegen hem mopper ik er ook aldoor over en zal het nooit hardop toegeven, maar vind die kerstboom echt teringchill.quote:Op zondag 10 december 2017 13:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En jij maar klagen dat vriendlief te veel geld uitgaf aan die kerst onzin
Kaas als de Grinch deze kerstmisquote:Op zondag 10 december 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen hem mopper ik er ook aldoor over en zal het nooit hardop toegeven, maar vind die kerstboom echt teringchill.Online kan het gelukkig.
Je mist alleen nog een openhaardquote:Op zondag 10 december 2017 13:01 schreef Kaas- het volgende:
Godver, er is toch niets chiller dan zondagochtend in je badjas met een kop koffie en heerlijke muziek op een beetje in je huiskamer met kerstboom te chillen, terwijl het voor het raam keihard sneeuwt.
Die zullen zich allicht minder snel druk maken over de omstandighedenquote:Op zondag 10 december 2017 13:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies. Waterpoloërs stoppen toch ook niet als het bad dichtvriest?
Jimi Hendrix op de speakers compenseert daarvoor.quote:Op zondag 10 december 2017 13:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je mist alleen nog een openhaard
Dat heb ik twee weken geleden al gedaan. Vanaf de intocht van Sinterklaas draaien ze daar alleen nog maar kerstnummersquote:Op zondag 10 december 2017 12:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om Sky Radio af te zetten.
Je moet de lijnen kunnen zien, anders kan het spel niet volgens de regels gespeeld worden.quote:Op zondag 10 december 2017 13:00 schreef 99.999 het volgende:
Mietjes dus.quote:Op zondag 10 december 2017 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet de lijnen kunnen zien, anders kan het spel niet volgens de regels gespeeld worden.
Ze hebben Roda - Groningen tien minuten stilgelegd om de sneeuw op te ruimen,
Apart dat dat nu linkt naar POL / Politieke ontwikkelingen in het Midden-Oostenquote:Op zondag 10 december 2017 10:28 schreef Tem het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2414005
Ah een FA heeft ze gemerged.quote:Op zondag 10 december 2017 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Apart dat dat nu linkt naar POL / Politieke ontwikkelingen in het Midden-Oosten
Nick Cavequote:Op zondag 10 december 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
Where the wild roses grow, van Kylie Minogue en Nick Cave is ook wel een guilty pleasure eigenlijk.
Doe hem hierna. Eerst ff La Grange van ZZ Top. Kom er zo op terug of het wat is.quote:
Daarvoor had ik dat topic geopend ipv dat er nu allemaal individuele topics komen te staan haha.quote:Op zondag 10 december 2017 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Apart dat dat nu linkt naar POL / Politieke ontwikkelingen in het Midden-Oosten
Niet zo'n beste ontwikkelingen overigens laatste paar uur rondom antisemitisme.quote:Op zondag 10 december 2017 13:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarvoor had ik dat topic geopend ipv dat er nu allemaal individuele topics komen te staan haha.
Is idd mooi.quote:
Wat gebeurt er dan? Heb laatste dagen niet heel erg het nieuws kunnen bijhouden.quote:Op zondag 10 december 2017 13:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet zo'n beste ontwikkelingen overigens laatste paar uur rondom antisemitisme.
DM, hier houden we het deze maand kerstig.quote:Op zondag 10 december 2017 13:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Heb laatste dagen niet heel erg het nieuws kunnen bijhouden.
Doe gewoon facebook dan.quote:Op zondag 10 december 2017 13:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
DM, hier houden we het deze maand kerstig.
Yes, heel goed. Mijn laatste tagje.quote:Op zondag 10 december 2017 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha hij staat er nog steeds he?
Hoi Temmie.![]()
Nee, had net zo goed gesloten kunnen worden. 3/4 ging over die TTquote:Op zondag 10 december 2017 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh verrek, ging dat topic van pvvhond ook over het midden-oosten dan?
Daarom. Was ook meteen een gooie sanctie geweest voor degene die denkt een topic met zo’n achterlijke TT te moeten openen.quote:Op zondag 10 december 2017 13:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, had net zo goed gesloten kunnen worden. 3/4 ging over die TT
Waar, België?quote:Op zondag 10 december 2017 14:09 schreef Reya het volgende:
Sneeuw is hier alweer praktisch weggedooid.
Ja, in Twente is er volgensmij nog geen dooiquote:Op zondag 10 december 2017 14:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar, België?
Hier wordt het voorlopig alleen maar meer. Cm of 5 nu en het sneeuwt nog wel even door.
Haha.quote:Op zondag 10 december 2017 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb de laptop op het werk in een kluis gedropt, dus zal wel heen moeten.
Gelukkig al winterbanden onder de auto.quote:
Zou wel iets van schaal 14/15 moeten zijn, dan.quote:Op zondag 10 december 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Reya, wanneer kom je voor ons werken? Af en toe leuke vacatures hoor.
Oei. Dan is het dus hopen dat ze al gestrooid hebben.quote:Op zondag 10 december 2017 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig al winterbanden onder de auto.
Wel jammer dat ik morgenmiddag een afspraak met de tandarts heb.... 30 km verderop.
Ik moet over de A1, dus dat zal wel, het stuk tussen huis en school (samen met Soneal een afspraak na schooltijd) is waarschijnlijk het gevaarlijkst, hoewel dat op 200 meter na een busroute is, dus ook dat zal nog meevallen.quote:Op zondag 10 december 2017 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei. Dan is het dus hopen dat ze al gestrooid hebben.
Kerstige UI, goedzo.quote:Op zondag 10 december 2017 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei. Dan is het dus hopen dat ze al gestrooid hebben.
Dat valt dus mee. Hier nog helemaal geen sneeuw.quote:Op zondag 10 december 2017 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet over de A1, dus dat zal wel, het stuk tussen huis en school (samen met Soneal een afspraak na schooltijd) is waarschijnlijk het gevaarlijkst, hoewel dat op 200 meter na een busroute is, dus ook dat zal nog meevallen.
Echt niet?quote:Op zondag 10 december 2017 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt dus mee. Hier nog helemaal geen sneeuw.
Nee nog niets.quote:Op zondag 10 december 2017 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik heb Soneal net al droge kleren aan kunnen doen, die kwam drijfnat terug van het maken van een sneeuwpop
quote:Op zondag 10 december 2017 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb de laptop op het werk in een kluis gedropt, dus zal wel heen moeten.
Yep, maar lekker warm weer binnen is ook fijn.... nu is hij een restaurant en zijn wij gasten, hij heeft daarbij wel door hoe het hoort, want op de opmerking van N dat de wijn zuur is, reageert hij rustig met een "Dan is er kennelijk iets misgegaan, ik ga even bij de kraan kijken" en neemt het glas meequote:Op zondag 10 december 2017 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nog niets.
Het is natuurlijk heerlijk voor zo'n kind, lekker ploeteren in de sneeuw.
Het zou extra mooi zijn als Kaas- morgen ergens op een perron staat te vernikkelen omdat de treinen niet rijden.quote:
Dat is humor, daar is hij dus nu al goed in.quote:Op zondag 10 december 2017 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, maar lekker warm weer binnen is ook fijn.... nu is hij een restaurant en zijn wij gasten, hij heeft daarbij wel door hoe het hoort, want op de opmerking van N dat de wijn zuur is, reageert hij rustig met een "Dan is er kennelijk iets misgegaan, ik ga even bij de kraan kijken" en neemt het glas mee![]()
De kans is groot dat er morgen weinig treinen rijden, het is nu al drama op het spoor.quote:Op zondag 10 december 2017 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zou extra mooi zijn als Kaas- morgen ergens op een perron staat te vernikkelen omdat de treinen niet rijden.
En omdat ie ook niet thuis kan werken wordt het dan gewoon een dag onbetaald verlof voor ‘m.quote:Op zondag 10 december 2017 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zou extra mooi zijn als Kaas- morgen ergens op een perron staat te vernikkelen omdat de treinen niet rijden.
Valt niet uit te sluiten. In dat geval heb ik ineens een vrije dag. Hoop dus met je mee.quote:Op zondag 10 december 2017 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh nee hoor, zo werkt dat niet.quote:Op zondag 10 december 2017 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En omdat ie ook niet thuis kan werken wordt het dan gewoon een dag onbetaald verlof voor ‘m.
Jullie werken met flexplekken, zeker?quote:Op zondag 10 december 2017 14:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt niet uit te sluiten. In dat geval heb ik ineens een vrije dag. Hoop dus met je mee.
Ja dat sowieso, gisteren zouden we kerstballen gaan kopen en toen overlegde ik met N op voorhand even welke kleuren een no-go waren, komt hij even later met "geen pink" en houdt zijn pink omhoog.... geen roze dusquote:Op zondag 10 december 2017 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is humor, daar is hij dus nu al goed in.
Zeker. En beginnen de dag bij voorkeur met een agile super scrum.quote:Op zondag 10 december 2017 14:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie werken met flexplekken, zeker?
Ellende. Gelukkig zijn de jaren zeventig hier nog niet voorbij, dus niets van die moderniteiten.quote:Op zondag 10 december 2017 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker. En beginnen de dag bij voorkeur met een agile super scrum.
Ja ach, het geeft weer wat gespreksstof bij de watercooler.quote:Op zondag 10 december 2017 14:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ellende. Gelukkig zijn de jaren zeventig hier nog niet voorbij, dus niets van die moderniteiten.
Beetje alignen met alle stakeholders, top.quote:Op zondag 10 december 2017 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker. En beginnen de dag bij voorkeur met een agile super scrum.
Flexplekken zijn een mooie uitvinding. Het werkt als een stoelendans.quote:Op zondag 10 december 2017 14:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie werken met flexplekken, zeker?
Mooi uitzicht, hier is het dit:quote:Op zondag 10 december 2017 14:41 schreef IntensiveGary het volgende:
Gaat hier aardig los nu
[ afbeelding ]
Toch zie ik het park liever groen dan wit. Maar wel mooiquote:Op zondag 10 december 2017 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi uitzicht, hier is het dit:
[ afbeelding ]
Onder je woning ligt toch een winkelcentrum is het niet, twee maal vallen en je bent er.quote:Op zondag 10 december 2017 14:29 schreef remlof het volgende:
Goed, ik ga gewoon boodschappen doen. Zet voor de zekerheid wel m’n ushanka op.
twitter:dpamersfoort twitterde op zondag 10-12-2017 om 14:13:01Wegens de sneeuwval vandaag, bestaat de kans dat er takken van de bomen loskomen in ons park. Hierdoor kunnen wij d… https://t.co/vuIgqO7snH reageer retweet
Jee. Hier in Arnhem centrum ligt een centimeter of 5 en het sneeuwt nog steeds stevig.quote:Op zondag 10 december 2017 14:58 schreef Leandra het volgende:
OMG, Omroep Gelderland heeft al een liveblog over de sneeuwval en de ongevallen die daardoor gebeuren
https://www.omroepgelderl(...)egen-en-treinbotsing
#snowdisaster al actief?quote:Op zondag 10 december 2017 14:58 schreef Leandra het volgende:
OMG, Omroep Gelderland heeft al een liveblog over de sneeuwval en de ongevallen die daardoor gebeuren
Gewoon een wedstrijdje wie het hardst in de sloot schuift doen.quote:Op zondag 10 december 2017 15:02 schreef john2406 het volgende:
Het weer om mijn quattro uit te laten.
twee sperrdiffs dat moet lukken om die bus eruit te trekken.
Tja met die snelweg vol heeft men aan een quattro ook niks.quote:Op zondag 10 december 2017 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een wedstrijdje wie het hardst in de sloot schuift doen.
Dat het maar weer snel voorbij mag wezen met de toekomstige gasprijzen.quote:Op zondag 10 december 2017 15:24 schreef DeParo het volgende:
Toch lang geleden dat het rond deze tijd van het jaar al dit soort weer was.
Steenkool dan maar.quote:Op zondag 10 december 2017 15:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat het maar weer snel voorbij mag wezen met de toekomstige gasprijzen.
Hier net een paar cm. Krap aan genoeg voor een sneeuwballengevecht met mijn nichtjequote:Op zondag 10 december 2017 14:58 schreef Leandra het volgende:
Werkt of aanwezig?quote:Op zondag 10 december 2017 15:45 schreef Kaas- het volgende:
Wisten jullie dat er op onze ministeries ook (hooggeplaatst) personeel werkt dat überhaupt geen Nederlands paspoort heeft (dus niet eens een dubbel paspoort)? Wel geinig dat dat kan, had ik niet verwacht.
Laat the usual suspects het maar niet horen. Of is dat juist de reden dat je 't meldt? 😁quote:Op zondag 10 december 2017 15:45 schreef Kaas- het volgende:
Wisten jullie dat er op onze ministeries ook (hooggeplaatst) personeel werkt dat überhaupt geen Nederlands paspoort heeft (dus niet eens een dubbel paspoort)? Wel geinig dat dat kan, had ik niet verwacht.
Gelukkig komen zij niet echt in deze SC. Dik pak sneeuw inmiddels in het buurtje van jou en mij trouwens.quote:Op zondag 10 december 2017 15:50 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Laat the usual suspects het maar niet horen. Of is dat juist de reden dat je 't meldt? 😁
Zie nu allemaal koters sleetje rijden en sneeuwpoppen maken in het park. Leuk plaatje. Vooral van achter glas met een kop warme koffie in 't knuistjequote:Op zondag 10 december 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig komen zij niet echt in deze SC. Dik pak sneeuw inmiddels in het buurtje van jou en mij trouwens.
Kwaliteit zie je aan de TT af.quote:Op zondag 10 december 2017 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Het niveau in NWS, waar we van timm ook heen moeten:
NWS / Zweedse minister: 'Islam nieuwe staatsreligie maken, een goed idee'
Terecht dat Geert hier Kamervragen over stelt.quote:Op zondag 10 december 2017 15:45 schreef Kaas- het volgende:
Het zijn toch wel EU-burgers? Dan lijkt het mij geen enkel proleem.quote:Op zondag 10 december 2017 15:45 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij heeft hij dat nog nooit gedaan. Wel over bewindslieden met dubbele paspoorten.quote:Op zondag 10 december 2017 16:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Terecht dat Geert hier Kamervragen over stelt.
Een Schot en een Zweed op mijn afdeling. Die Schot is binnenkort geen EU-burger meer, maar claimt hier gewoon te mogen blijven werken.quote:Op zondag 10 december 2017 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn toch wel EU-burgers? Dan lijkt het mij geen enkel proleem.
Ah vandaar die vage actie van Drugshond.quote:Op zondag 10 december 2017 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Het niveau in NWS, waar we van timm ook heen moeten:
NWS / Zweedse minister: 'Islam nieuwe staatsreligie maken, een goed idee'
Al zouden het geen EU-burgers zijn. Het zijn geen politici maar het is gewoon uitvoerend personeel. Daar moeten gewoon de geschikte mensen voor worden geselecteerd, en als die alleen in het buitenland gevonden kunnen worden, waarom niet.quote:Op zondag 10 december 2017 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn toch wel EU-burgers? Dan lijkt het mij geen enkel proleem.
Misschien gaat Schotland wel niet uit de EU. Als Noord-Ierland een aparte status kan krijgen, dan moet dat voor Schotland ook kunnenquote:Op zondag 10 december 2017 16:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een Schot en een Zweed op mijn afdeling. Die Schot is binnenkort geen EU-burger meer, maar claimt hier gewoon te mogen blijven werken.
Uiteraard. Het wordt alleen raar als ze beleid gaan maken.quote:Op zondag 10 december 2017 16:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Al zouden het geen EU-burgers zijn. Het zijn geen politici maar het is gewoon uitvoerend personeel. Daar moeten gewoon de geschikte mensen voor worden geselecteerd, en als die alleen in het buitenland gevonden kunnen worden, waarom niet.
Ik dacht voor/naquote:Op zondag 10 december 2017 16:05 schreef Leandra het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Achter:
[ afbeelding ]
Mijn god dat is een gewoon rijtjeshuis toch?quote:Op zondag 10 december 2017 16:05 schreef Leandra het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Achter:
[ afbeelding ]
Ligt best wat hier in de regio. Vergeleken met andere plekken.quote:Op zondag 10 december 2017 16:05 schreef Leandra het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Achter:
[ afbeelding ]
Nee, Lee woont in een woonwagen, net als jij.quote:Op zondag 10 december 2017 16:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mijn god dat is een gewoon rijtjeshuis toch?
Heb de hoop dat Noord-Ierland en Schotland zich op termijn gewoon losweken. Hoe dan ook is het voorlopig puur genot om te zien hoe de Britten zichzelf volledig in de nesten werken. Tientallen miljarden betalen en verplicht blijven om alle EU-wetten uit te voeren, maar er geen invloed op hebben. Jezus, wat een deal.quote:Op zondag 10 december 2017 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien gaat Schotland wel niet uit de EU. Als Noord-Ierland een aparte status kan krijgen, dan moet dat voor Schotland ook kunnen
Aan wat jij vaak schreef dacht ik aan een landgoed, tuin ziet uit alsof hoeveel mtr breed en lang?quote:Op zondag 10 december 2017 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij rijtjes van 2 rijtjeshuizen noemt wel idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |