Elk weekend?quote:Op zondag 10 december 2017 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Kat is de enige rede dat ik in het weekend nog thuis kom.
En fox sports.
Welke bedoel je precies?quote:Op zondag 10 december 2017 01:26 schreef skysherrif het volgende:
Is die politieagent die die knul neerschoot nu volledig vrijgesproken of?
Agent Brailsford. Schoot een man neer die naar hem toekroop... totaal onschuldig. Video ervan is online te vinden.quote:
Je bedoelt die agent die de afgelopen twee dagen in het nieuws is omdat hij is vrijgesproken nadat hij die knul neerschoot? Ja, die is vrijgesproken.quote:Op zondag 10 december 2017 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Agent Brailsford. Schoot een man neer die naar hem toekroop... totaal onschuldig. Video ervan is online te vinden.
Wat een achterlijk kut land met hun juryquote:Op zondag 10 december 2017 01:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je bedoelt die agent die de afgelopen twee dagen in het nieuws is omdat hij is vrijgesproken nadat hij die knul neerschoot? Ja, die is vrijgesproken.
Vreemd land, ja.quote:Op zondag 10 december 2017 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat een achterlijk kut land met hun jury
Ik hou het maar bij een rondje door de stad. Goede reden om toevallig in een warme kroeg te belanden en nog wat biertjes in te halen van een gemiste zaterdagavond.quote:Op zondag 10 december 2017 01:37 schreef Kowloon het volgende:
Ah, code oranje van het KNMI, morgen maar eens met de auto op pad naar de Veluwe. Beetje driften door de bochten.En daar ligt altijd wat meer sneeuw.
Zal ongetwijfeld iets in het water lekken.quote:Op zondag 10 december 2017 01:40 schreef Kowloon het volgende:
Vreemde inwoners, het land kan er niks aan doen.
Iets waardoor kikkers homosensueel worden?quote:Op zondag 10 december 2017 01:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld iets in het water lekken.
En als je zo'n kikker kust word hij een prins.quote:Op zondag 10 december 2017 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets waardoor kikkers homosensueel worden?
In de grote stad of het dorpscafe?quote:Op zondag 10 december 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hou het maar bij een rondje door de stad. Goede reden om toevallig in een warme kroeg te belanden en nog wat biertjes in te halen van een gemiste zaterdagavond.
Toch weer de Bijstand dus?quote:Op zondag 10 december 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hou het maar bij een rondje door de stad. Goede reden om toevallig in een warme kroeg te belanden en nog wat biertjes in te halen van een gemiste zaterdagavond.
Een dorpscafé van Nijmegen.quote:Op zondag 10 december 2017 01:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In de grote stad of het dorpscafe?
Eerder de Shamrock of Samson of zoiets.quote:
Hmmm, allemaal wel eens lijkt me. Whyquote:Op zondag 10 december 2017 01:47 schreef Janneke141 het volgende:
Zijn jullie ook wel eens kwaad op jezelf?
Ik doe jaren over een clichématige massastudie, wat denk je zelf?quote:Op zondag 10 december 2017 01:47 schreef Janneke141 het volgende:
Dat komt door God. Hij straft de kikkers voor hun zonden.quote:Op zondag 10 december 2017 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets waardoor kikkers homosensueel worden?
Nou en of.quote:Op zondag 10 december 2017 01:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, nooit. Ik heb tenslotte altijd gelijk.quote:Op zondag 10 december 2017 01:47 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2017 01:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat komt door God. Hij straft de kikkers voor hun zonden.
Nijmegen is wel een fractie minder gunstig voor sneeuw morgen.quote:Op zondag 10 december 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een dorpscafé van Nijmegen.
[..]
Ze is vast een heel verhaal aan het typen nu.quote:Op zondag 10 december 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar Janneke is dus vandaag voor het eerst in haar bestaan boos op zichzelf? Of hoe moet ik de vraag zien?
Ingesneeuwd in Nederland, onwaarschijnlijker kan het nietquote:Op zondag 10 december 2017 01:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nijmegen is wel een fractie minder gunstig voor sneeuw morgen.
Ach, ik ga ook vooral voor het Anton Pieck gevoel wanneer je door de benedenstad loopt terwijl alles met een laagje sneeuw is bedekt.quote:Op zondag 10 december 2017 01:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nijmegen is wel een fractie minder gunstig voor sneeuw morgen.
Sky, lees dat even terug? Want zonder naam van de serie is dit toch wel een hele vreemde postquote:Op zondag 10 december 2017 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, mocht iemand nog een nieuwe serie nodig hebben. Eerste 2 afleveringen die ik nu heb gezien zijn beter dan welke ook in het genre.
Als ik met vrienden ben opper ik altijd op een ludieke manier om toch eventjes door het sprookjesbos te wandelen en dat land van laaf gedeelte. Helaas lachen ze dan altijd omdat ze denken dat het een grap is en dan laat ik het er maar bij.quote:Op zondag 10 december 2017 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ach, ik ga ook vooral voor het Anton Pieck gevoel wanneer je door de benedenstad loopt terwijl alles met een laagje sneeuw is bedekt.
Google maar eens op de sneeuwstorm van 1979.quote:Op zondag 10 december 2017 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ingesneeuwd in Nederland, onwaarschijnlijker kan het niet
Oh. hihi.quote:Op zondag 10 december 2017 01:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sky, lees dat even terug? Want zonder naam van de serie is dit toch wel een hele vreemde post
Hoef ik niet op te googlen, Kowloon, ik heb het meegemaaktquote:Op zondag 10 december 2017 01:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Google maar eens op de sneeuwstorm van 1979.
Dan snap ik je eerdere opmerking niet.quote:Op zondag 10 december 2017 01:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoef ik niet op te googlen, Kowloon, ik heb het meegemaakt
Uitzondering die de regel bevestigtquote:Op zondag 10 december 2017 02:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan snap ik je eerdere opmerking niet.
Omdat je alles veel te letterlijk neemtquote:Op zondag 10 december 2017 02:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan snap ik je eerdere opmerking niet.
Naar de Efteling gaan zónder door het sprookjesbos te lopen? Schande.quote:Op zondag 10 december 2017 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik met vrienden ben opper ik altijd op een ludieke manier om toch eventjes door het sprookjesbos te wandelen en dat land van laaf gedeelte. Helaas lachen ze dan altijd omdat ze denken dat het een grap is en dan laat ik het er maar bij.
Snel kindjes en een vrouw zoeken zodat ik weer door het sprookjesbos kan wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |