Ja, die zetten de dan well Hard.quote:Op maandag 18 december 2017 18:50 schreef noodgang het volgende:
Maar de nieuwe van Hardwell wordt nu al gepusht als entum?
matig, onder druk van de vrouw ofzo?quote:Op maandag 18 december 2017 18:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
#TeamTimber en #SR12 was geniaal. Tot zover mijn bijdrage dit jaar. De tijd van nachtenlang mee posten met SR is voorbij.
Nee dat nou ook weer niet, maar het is goed zo.quote:Op maandag 18 december 2017 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
matig, onder druk van de vrouw ofzo?
terecht, dat is verschrikkelijkquote:
https://www.npo3fm.nl/livequote:Op maandag 18 december 2017 19:02 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand een webcam stream link wat ik kan openen in een player?
gewoon er geen plezier meer in?quote:Op maandag 18 december 2017 19:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet, maar het is goed zo.
Godsammeknakenquote:Op maandag 18 december 2017 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doet die lijn nu bij jou?
ten tijde van de butthole surfers? xdquote:Op maandag 18 december 2017 19:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godsammeknaken
Ik ken haar overigens wel uit m’n vrijgezelle surfdagen XD
Leeuwarden was het laatste actieve jaar, Haarlem helemaal niets van gezien en Heerlen en Breda wat op de achtergrond. Het hoogtepunt was gewoon Enschede 2012. Dit jaat gewoon weer lekker op de achtergrond luisteren.quote:Op maandag 18 december 2017 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon er geen plezier meer in?
Blijkbaar.quote:Op maandag 18 december 2017 19:02 schreef rubbereend het volgende:
staat het live topic voortaan sticky?
Leeuwarden beste jaar ookquote:Op maandag 18 december 2017 19:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Leeuwarden was het laatste actieve jaar, Haarlem helemaal niets van gezien en Heerlen en Breda wat op de achtergrond. Het hoogtepunt was gewoon Enschede 2012. Dit jaat gewoon weer lekker op de achtergrond luisteren.
was voorgaande jaren ook al een beetje zo, maar dit is wel nog erger dan in mijn herinnering jaquote:
Heerlijk, wat een verademing vergeleken met de drukke jaren hier.quote:
Muziek is de laatste tijd wel weer beter, wat alternatiever, dan een half jaar of een jaar terug.quote:Op maandag 18 december 2017 19:43 schreef Qunix het volgende:
Ik snap wel waarom het niet best gaat met 3FM... Muziek is meh, DJ's zijn meh. Wanneer gaat Michiel weg?
Er is geen plek bij Radio 2, daarom blijft Michiel nog zitten.quote:Op maandag 18 december 2017 19:43 schreef Qunix het volgende:
Ik snap wel waarom het niet best gaat met 3FM... Muziek is meh, DJ's zijn meh. Wanneer gaat Michiel weg?
Domien/Sander of Domien/Frank, noujaquote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is qua DJ's wel het slechtste jaar ooit zeg
Broodje Gijs wil z'n plek vast afstaanquote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Er is geen plek bij Radio 2, daarom blijft Michiel nog zitten.
De 1ste garde DJ’s zijn al vertrokken.quote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is qua DJ's wel het slechtste jaar ooit zeg
quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Matige gemaakte klusjesmannenkopie dit.
Totaal geen chemie, toch benieuwd naar morgen, die zal stukken beter zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Matige gemaakte klusjesmannenkopie dit.
Gelukkig hoor ik al deze nummers voor het eerst en heb ik er nog geen haat voor ontwikkeldquote:Op maandag 18 december 2017 19:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tief toch eens op met dat Amigo
Dat komt snel genoegquote:Op maandag 18 december 2017 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik al deze nummers voor het eerst en heb ik er nog geen haat voor ontwikkeld
Het Anthem? Nee, dat is deze:quote:
Jezelf omkleden terwijl heel Apeldoorn kan meekijken?quote:
Die weet hoe prettig een beetje privacy is in het Glazen Huis.quote:
Sws dat lange haarquote:Op maandag 18 december 2017 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
die Sander heeft ook vies haar zeg.
Zit weer wat in.quote:Op maandag 18 december 2017 19:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jezelf omkleden terwijl heel Apeldoorn kan meekijken?Mehh... Snap ik xD
Meer glas blijkbaarquote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Wtf hebben ze met het glazen huis gedaan??
Dakje en tweede verdieping, er was meer glas over dit jaar.quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Make-over.quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
quote:
Ik moet er even aan wennen.. 😱quote:Op maandag 18 december 2017 20:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dakje en tweede verdieping, er was meer glas over dit jaar.
De bewoners ook zo te zienquote:Op maandag 18 december 2017 20:02 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er even aan wennen.. 😱
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |