Leeuwarden beste jaar ookquote:Op maandag 18 december 2017 19:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Leeuwarden was het laatste actieve jaar, Haarlem helemaal niets van gezien en Heerlen en Breda wat op de achtergrond. Het hoogtepunt was gewoon Enschede 2012. Dit jaat gewoon weer lekker op de achtergrond luisteren.
was voorgaande jaren ook al een beetje zo, maar dit is wel nog erger dan in mijn herinnering jaquote:
Heerlijk, wat een verademing vergeleken met de drukke jaren hier.quote:
Muziek is de laatste tijd wel weer beter, wat alternatiever, dan een half jaar of een jaar terug.quote:Op maandag 18 december 2017 19:43 schreef Qunix het volgende:
Ik snap wel waarom het niet best gaat met 3FM... Muziek is meh, DJ's zijn meh. Wanneer gaat Michiel weg?
Er is geen plek bij Radio 2, daarom blijft Michiel nog zitten.quote:Op maandag 18 december 2017 19:43 schreef Qunix het volgende:
Ik snap wel waarom het niet best gaat met 3FM... Muziek is meh, DJ's zijn meh. Wanneer gaat Michiel weg?
Domien/Sander of Domien/Frank, noujaquote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is qua DJ's wel het slechtste jaar ooit zeg
Broodje Gijs wil z'n plek vast afstaanquote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Er is geen plek bij Radio 2, daarom blijft Michiel nog zitten.
De 1ste garde DJ’s zijn al vertrokken.quote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is qua DJ's wel het slechtste jaar ooit zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |