abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175488904
quote:
6s.gif Op maandag 4 december 2017 14:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hoezo doet dat niet terzake? Dezelfde ziekenhuizen zitten nu met hun vingertje te wijzen dat ze geen zin hebben in vuurwerkslachtoffers. Terwijl het aantal vuurwerkslachtoffers in vergelijking met het aantal moedwillig verzwegen doden in ziekenhuizen in het NIET valt!

Dus fuck off.

Je witte pakje maakt je niet verheven.
In het ziekenhuis gebeuren dingen die elders allang niet meer mogen. Zelfs de studenten laten ze veel te lang werken alvast ter voorbereiding van de bizarre diensten die ze daar draaien. Het kantoorpikkie gaat na 8 uur naar huis toe en de heren en dames doktoren die over leven en dood gaan zijn dan pas halverwege.
  maandag 4 december 2017 @ 14:16:09 #52
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_175488909
Joey is natuurlijk een ontzettende pauper en papa en mams ook. :W
pi_175488916
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:13 schreef Ruruzzz het volgende:

[..]

Waarom rotjong als je hem niet kent door zulke uitspraken en vooroordelen is deze hele wereld verziekt
Rotjong omdat hij door zijn achterlijke handelen weer munitie is geworden om andermans hobby af te pakken.
pi_175488929
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:15 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik heb geen wit pakje en dat hoef ik ook niet.

Deze arts heeft een mening over vuurwerkslachtoffers. Dat is haar goed recht.

Misschien heeft ze ook wel een mening over verzwegen medische missers. Of over de hongersnood in Afrika. Of over buitenlanders. Doet allemaal niet ter zake. Ter zake is in deze het vuurwerk dat slachtoffers maakt, en daar heeft deze arts een mening over. Dat ze het niet heeft over medische missers maakt niet dat haar mening nu futiel is.
Ben wel benieuwd wat haar mening is over het vuurwapenbezit in Amerika.
pi_175488938
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:10 schreef Ruruzzz het volgende:

[..]

HAHAHA ‘deze jongen’ raakt geen vuurwerk mee aan en probeert andere mensen er juist mee te confronteren dus ga geen dingen zeggen als je hem niet kent
Ja nu niet, want nu heeft hij het zelf gevoeld. Een week geleden was hij nog plannen aan het maken voor deze ongelooflijk toffe vuurwerkbom.

Een vuurwerkbom waarvan K_S terecht opmerkt dat het een idioot gevaarlijk idee was en we blij mogen zijn dat het in zijn hand ontplofte, in plaats van een onschuldige voorbijganger verblindde.
  maandag 4 december 2017 @ 14:17:56 #56
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175488939
quote:
6s.gif Op maandag 4 december 2017 14:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat haar mening is over het vuurwapenbezit in Amerika.
Bel haar.
pi_175488945
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er bepaalde users in dit topic die Joey persoonlijk kennen... Zo fel allemaal.
Volgends mij ben ik de enige die hem kent maar ik bedoel het niet fel wil gewoon doordringen tot de mens en niet alleen hierover maar ook over andere dingen hoe mensen erop reageren want de slachtoffers lezen zulke dingen en vind sommige uitspraken onrespectvol tuurlijk mag je een eigen mening hebben maar mensen hoeven het niet persoonlijk te maken door rotjong of iets te zeggen terwijl ze hem niet kennen en niet weten hoe die echt is
  maandag 4 december 2017 @ 14:19:36 #58
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175488964
Ik ben blij dat Joey zichzelf heeft opgeblazen i.p.v. een random voorbijganger.
Graag op anoniem
pi_175488967
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Rotjong omdat hij door zijn achterlijke handelen weer munitie is geworden om andermans hobby af te pakken.
Dat gebeurt echt niet zomaar hoor en de overheid kan ook zeggen dat het alleen voor professionals gebruikt mag worden jij je zin
pi_175488973
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:18 schreef Ruruzzz het volgende:

[..]

Volgends mij ben ik de enige die hem kent maar ik bedoel het niet fel wil gewoon doordringen tot de mens en niet alleen hierover maar ook over andere dingen hoe mensen erop reageren want de slachtoffers lezen zulke dingen en vind sommige uitspraken onrespectvol tuurlijk mag je een eigen mening hebben maar mensen hoeven het niet persoonlijk te maken door rotjong of iets te zeggen terwijl ze hem niet kennen en niet weten hoe die echt is
Ach het zal vast een guitig ventje zijn en geen vlieg kwaad doen, maar dit was oerdom en ik zal het dan ook niet voor hem opnemen ofzo.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_175488984
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:17 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ja nu niet, want nu heeft hij het zelf gevoeld. Een week geleden was hij nog plannen aan het maken voor deze ongelooflijk toffe vuurwerkbom.

Een vuurwerkbom waarvan K_S terecht opmerkt dat het een idioot gevaarlijk idee was en we blij mogen zijn dat het in zijn hand ontplofte, in plaats van een onschuldige voorbijganger verblindde.
Dit was vorig jaar he 2 dagen voor nieuwjaar
pi_175488990
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In het ziekenhuis gebeuren dingen die elders allang niet meer mogen. Zelfs de studenten laten ze veel te lang werken alvast ter voorbereiding van de bizarre diensten die ze daar draaien. Het kantoorpikkie gaat na 8 uur naar huis toe en de heren en dames doktoren die over leven en dood gaan zijn dan pas halverwege.
Ik ken ook wel chirurgen. Ligt er maar net aan hoe hard ze zichzelf contractueel in de kont hebben laten neuken, hoe hoog hun werkdruk is. Sowieso hebben wanstanden en misdaden en dat gekut met de zorgverzekeraars in de medische wereld wat mij betreft een veel hogere prioriteit dan dit oeverloze gelul over vuurwerk, maar helaas denkt de lamestream media daar anders over.
pi_175489056
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:20 schreef Ruruzzz het volgende:

[..]

Dit was vorig jaar he 2 dagen voor nieuwjaar
Oké mijn fout, vorig jaar dan. Verder staat mijn punt nog steeds.

Die gast zit compleet illegaal te kloten met vuurwerk. Vervolgens moet hij mensen voor gaan lichten over waarom legaal vuurwerk niet oké is.

Sorry, maar wat mij betreft maakt het feit dat je zelf dom handelt je geen voorbeeldfiguur. Juist niet.

Ik neem ook nooit van junkies aan waarom elke vorm van drugsgebruik fout is. Onverantwoordelijke mensen zouden niet verantwoordelijke mensen tot verantwoording moeten roepen, maar gepaste bescheidenheid tonen.
pi_175489075
quote:
18s.gif Op maandag 4 december 2017 14:23 schreef nostra het volgende:
Beter sturen ze voor dit soort handelingen ook nog een factuur aan die Joey in plaats van aan zijn zorgverzekeraar. Achterlijk gedrag.
Zullen we dan ook bij u doen als u tegen een boom aan rijd doordat u de maximum snelheid hebt overschreden iedereen heeft tegenwoordig wel over alles wat te zeiken en dat is gewoon jammer daar word het allemaal niet beter van en jijzelf al helemaal niet als het niemand wat boeit en het zijn eigen schuld vind waarom reageer je dan en doe je veel moeite
Ik reageer zodat mensen die hetzelfde meemaken er zich in kunnen vinden of erover mee willen praten
pi_175489079
quote:
6s.gif Op maandag 4 december 2017 14:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik ken ook wel chirurgen. Ligt er maar net aan hoe hard ze zichzelf contractueel in de kont hebben laten neuken, hoe hoog hun werkdruk is. Sowieso hebben wanstanden en misdaden en dat gekut met de zorgverzekeraars in de medische wereld wat mij betreft een veel hogere prioriteit dan dit oeverloze gelul over vuurwerk, maar helaas denkt de lamestream media daar anders over.
Je denkt nog steeds dat het één het ander uitsluit ofzo? Dat als mevrouw hierover niet had geklaagd ze in de tussentijd weer 3 mensenlevens heeft gered ofzo?
Gozer.
pi_175489085
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Eigen schuld dikke bult. Als jij vuurwerk gewoon afsteekt zoals het hoort en op de verpakking staat kan er niets gebeuren. Als je gaat zitten kutten dan gebeurt dit. Maar dat geldt voor zoveel dingen in het leven. Met lucifers kan je ook leuke dingen doen als je ermee gaat spelen. Zijn die al verboden?
Zeg dat tegen de mensen die van een afstandje staan te kijken en opeens een pijl mogen koppen. :')

Het is vuurwerk, en een ongeluk zit in een klein hoekje.
pi_175489088
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zeg dat tegen de mensen die van een afstandje staan te kijken en opeens een pijl mogen koppen. :')

Dit was geen vuurwerk maar een eigen creeërsel.
pi_175489096
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik wel hoor, ik heb zelf ook weleens dingen gedaan die verkeerd hadden kunnen aflopen.

Maar als je vuurwerk in een glazen fles stopt met het idee om dat te laten ontploffen dan ben je toch wel echt heel dom en onverantwoordelijk bezig. Dan word het toch wel erg moeilijk om hier medelijden mee te hebben, want als het niet in zijn klauwen was ontploft dan had hij het buiten afgestoken vlogen de glassplinters in het rond. Je zou er maar niet aan komen fietsen en een glassplinter in je oog krijgen. Dan heb ik liever dat deze jongen zijn hand verliest, dat is tenminste zijn eigen schuld.

Dus erg sneu voor de jongen maar wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. En dan heb ik liever dat hij op de blaren zit dan een onschuldig slachtoffer.
Als twaalfjarige heb ik dit ook gedaan. Strijker in een glazen fles en dan hard wegrennen. Als ik er nu op terugkijk dan denk ik lekker dom maar als twaalfjarige zag ik het gevaar niet. Zo werkt dat met kinderen.
pi_175489109
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Je denkt nog steeds dat het één het ander uitsluit ofzo? Dat als mevrouw hierover niet had geklaagd ze in de tussentijd weer 3 mensenlevens heeft gered ofzo?
Gozer.
Jij denkt dat in een journaal van 20 minuten of een krant waarvan vooral de eerste 3 pagina's worden gelezen het niet uitmaakt waaraan prioriteit wordt gegeven?
  maandag 4 december 2017 @ 14:29:14 #71
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175489121
Dat mag toch inmiddels geen nieuws meer heten?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175489126
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok bedankt voor de waarschuwing, AD.. :')
Robert Moog died for our synths
pi_175489127
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:27 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dit was geen vuurwerk maar een eigen creeërsel.
Vroeger klooide iedereen met vuurwerk rookbommetjes maken etc etc
pi_175489150
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:28 schreef grimselman het volgende:

[..]

Als twaalfjarige heb ik dit ook gedaan. Strijker in een glazen fles en dan hard wegrennen. Als ik er nu op terugkijk dan denk ik lekker dom maar als twaalfjarige zag ik het gevaar niet. Zo werkt dat met kinderen.
Precies denk dat iedereen dat ooit wel is heeft gedaan en dat is mijn hele punt mensen willen hun eigen fouten niet inzien jij daarin tegen wel dankjewel
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 december 2017 @ 14:31:05 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175489156
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:29 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]

Ok bedankt voor de waarschuwing, AD.. :')
Doe even spoiler :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175489168
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Gozer.
pi_175489187
quote:
6s.gif Op maandag 4 december 2017 14:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Offtopic enz, maar ik ga even stuk om dit plaatje _O- _O_ :D
Robert Moog died for our synths
pi_175489197
Iemand steekt op een illegaal tijdstip een illegaal vuurwerkbommetje af en iedereen is in rep en roer en alle vuurwerk moet verboden worden. :’) Zo sneu altijd. Hetzelfde als dat een 16 jarige gaat joyriden en zich om een boom vouwt en we dan maar alle auto’s moeten gaan verbieden. :’)
pi_175489255
quote:
13s.gif Op maandag 4 december 2017 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik van die artsen altijd. Nou poe poe je moet werken met oud en nieuw. Wat een drama voor je zeg :').
Dat lijkt me niet de essentie van wat ze te melden hebben.
pi_175489282
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dan is die pijl niet goed neergezet. Begrijpend lezen is moeilijk he.
pi_175489377
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dan is die pijl niet goed neergezet. Begrijpend lezen is moeilijk he.
Zeg snollebolleke rustig he, ik kon zweren dat ik op een reactie reageerde waarin stond dat ongelukken met vuurwerk alleen maar gebeuren door misbruik van het vuurwerk. Blijkbaar heb ik of een bril nodig of is het nu tijd voor een kopje soep.
pi_175489443
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zeg snollebolleke rustig he, ik kon zweren dat ik op een reactie reageerde waarin stond dat ongelukken met vuurwerk alleen maar gebeuren door misbruik van het vuurwerk. Blijkbaar heb ik of een bril nodig of is het nu tijd voor een kopje soep.
Nee je hebt helemaal gelijk. Als je het gebruikt als omschreven op de verpakking kan er niets gebeuren. Wat is je punt nu eigenlijk :')
pi_175489490
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee je hebt helemaal gelijk. Als je het gebruikt als omschreven op de verpakking kan er niets gebeuren. Wat is je punt nu eigenlijk :')
"Glazen pot, niet gebruiken om bommen mee te maken."
"Pools are perfect for holding water"
pi_175489503
quote:
12s.gif Op maandag 4 december 2017 14:46 schreef probeer het volgende:

[..]

"Glazen pot, niet gebruiken om bommen mee te maken."
Nou zijn we het daarover eens.
pi_175489620
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Zeg droeftoeter, ga je er nu echt ophef over maken dat ik een verkeerde reactie quote? Man man man, wat een spannend leven moet jij hebben.
pi_175489630
quote:
6s.gif Op maandag 4 december 2017 14:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ok dus als mensen in de een tak van een beroepsgroep fouten maken mag een persoon in de andere tak geen uitspraken doen die de veiligheid van patienten garanderen 'want dat is hypocriet'.

Lekker simplistisch gedacht, top.
pi_175489687
Als ik de benzine via een slang uit de tank van een auto zuig en mezelf daarmee in de fik zet, ben ik dan een verkeersslachtoffer?
pi_175489738
Ze moeten mensen die vuurwerk af willen steken verbieden.
pi_175489752
Daarom privaat vuurwerk verbieden. Het is van de zotte dat de overheid toestaat dat iedereen een keer in het jaar dronken over straat met explosieven gaat gooien.
  maandag 4 december 2017 @ 14:58:52 #90
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_175489758
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:54 schreef probeer het volgende:
Als ik de benzine via een slang uit de tank van een auto zuig en mezelf daarmee in de fik zet, ben ik dan een verkeersslachtoffer?
Alleen als je op de openbare weg staat. :Y
pi_175489771
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:54 schreef probeer het volgende:
Ik zou over je heen rijden om het vuur te doven.
  maandag 4 december 2017 @ 15:01:52 #92
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_175489804
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 13:45 schreef Ruruzzz het volgende:

Even ter mededeling ik weet niet wie dit nog leest maar ik ken deze jongen en wat er in de krant staat is lekker uitvergroot ‘de glazen pot’ was kleiner dan een flugelflesje.
16 Jaar en niet snappen dat een glazen fles, van wat voor formaat dan ook, aftoppen met kruit en aansteken geen goed idee is?
pi_175489810
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zou over je heen rijden om het vuur te doven.
Awww, thanks babe *;

Je mag dan zelfs over me heen pissen.

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 04-12-2017 15:37:14 ]
pi_175489819
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:58 schreef Klummie het volgende:

[..]

Alleen als je op de openbare weg staat. :Y
Ik moest lachen
  maandag 4 december 2017 @ 15:06:44 #95
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_175489886
quote:
13s.gif Op maandag 4 december 2017 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik van die artsen altijd. Nou poe poe je moet werken met oud en nieuw. Wat een drama voor je zeg :').
Ik denk dat die artsen meer denken van: " Jezus, weer een jonge gezonde hand verneukt door dom vuurwerk".
pi_175489904
Wie zijn billen brand.
Geen medelijden met Joey
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 4 december 2017 @ 15:10:26 #97
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_175489954
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:58 schreef westwoodblvd het volgende:
Daarom privaat vuurwerk verbieden. Het is van de zotte dat de overheid toestaat dat iedereen een keer in het jaar dronken over straat met explosieven gaat gooien.
Flugelflesjes verbieden!
pi_175489990
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zeg droeftoeter, ga je er nu echt ophef over maken dat ik een verkeerde reactie quote? Man man man, wat een spannend leven moet jij hebben.
Zorg er dan voor dat je je zaakjes op orde hebt voordat je gaat blaten.
pi_175490304
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 15:10 schreef AchJa het volgende:

[..]

Flugelflesjes verbieden!
Flugelflesjes kunnen niet in het gezicht van een puber of een toevallige voorbijganger ontploffen als vuurwerk eenmaal verboden is. Lijkt me dus wat overdreven.
pi_175490330
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 15:31 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Flugelflesjes kunnen niet in het gezicht van een puber of een toevallige voorbijganger ontploffen als vuurwerk eenmaal verboden is. Lijkt me dus wat overdreven.
Ja want men steekt natuurlijk nooit illegaal vuurwerk af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')