Sylvana heeft haar toon altijd net en beleefd gehouden en haar punt netjes op vriendelijke en beleefde toon uitgelegd. Het gaat om haar boodschap icm haar uiterlijk waarom mensen haar thuis komen lastigvallen en haar op Facebook laten ophangen door KKK’ers.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:05 schreef Igen het volgende: [..] Quincy en Sylvana zijn zo boos en verongelijkt en gaan met gestrekt been een discussie in. Dat is gewoon veel minder leuk om naar te kijken dan Lubach die het met humor brengt.
De rijken nemen een te groot deel. Wordt tijd om ze eens flink door te lichten, net als de financiele dienstverleners die deze misdaden mogelijk maken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:13 schreef Jip141 het volgende:
Een links twitterplaatje zonder onderbouwing van waht.
[ afbeelding ]
Waarom Arjen niet?quote:
Ja, maar representeren die mensen “de Nederlander”?quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Sylvana heeft haar toon altijd net en beleefd gehouden en haar punt netjes op vriendelijke en beleefde toon uitgelegd. Het gaat om haar boodschap icm haar uiterlijk waarom mensen haar thuis komen lastigvallen en haar op Facebook laten ophangen door KKK’ers.
Witte commentatoren die net zo spreken als Gario doet zijn er inderdaad niet. Andersom echter wel, iemand als Humberto Tan is veel meer vergelijkbaar met Lubach (beide talkshow-host, beide bekend, beide welbespraakt) en krijgt wel vreselijke dingen naar zijn hoofd.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat bewijst niks. Je hebt pas een punt als een blanke dezelfde dingen op dezelfde toon zegt (wat Lubach dus niet doet) en dan niet zo bejegend wordt.
Is er ooit iemand die "de Nederlander" representeert?quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, maar representeren die mensen “de Nederlander”?
Nee. Iedereen representeert zichzelf.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, maar representeren die mensen “de Nederlander”?
Zijn geslacht speelt inderdaad ook mee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:18 schreef Igen het volgende:
[..]
In ieder geval heeft dat dus blijkbaar niet zo heel veel met zijn huidskleur te maken.
Daar kun je sowieso niets algemeens over zeggen. Er zijn tegenwoordig zoveel informatiekanalen die afzonderlijke groepen wel of niet gebruiken dat niemand overzicht heeft of een correct beeld krijgt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het is natuurlijk uiteindelijk wel een combinatie van vele factoren, het lijkt mij uiterst bizar om er één aan te wijzen als de reden waarom iemands boodschap beter overkomt.
Omdat zwarte mensen vroegah slaven waren.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:19 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Zijn geslacht speelt inderdaad ook mee.
Waarom wordt Sunny niet voor slaaf uitgemaakt?
Maar dat heeft niets met haar huidskleur te maken, inderdaad. Goed verhaal.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Omdat zwarte mensen vroegah slaven waren.
Heeft alles met huidskleur te maken. Mensen beoordelen emotioneel en oppervlakkig, oftewel op basis van uiterlijk & huidskleur.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:21 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met haar huidskleur te maken, inderdaad. Goed verhaal.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:18 schreef Igen het volgende:
[..]
In ieder geval heeft dat dus blijkbaar niet zo heel veel met zijn huidskleur te maken.
Kijk, dat zijn de vergelijkingen waar je iets aan hebtquote:Op zaterdag 2 december 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Witte commentatoren die net zo spreken als Gario doet zijn er inderdaad niet. Andersom echter wel, iemand als Humberto Tan is veel meer vergelijkbaar met Lubach (beide talkshow-host, beide bekend, beide welbespraakt) en krijgt wel vreselijke dingen naar zijn hoofd.
Racisme is alleen voorbehouden aan tokkies en ander randvolk als ik het zo moet geloven. De weldenkende gemiddelde Nederlander maakt zich daar niet schuldig aan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur dat volhoudt dat racisme niet bestaat in Nederland?
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur dat volhoudt dat racisme niet bestaat in Nederland?
Mijn overtuiging is dat die taboesfeer het hoogst haalbare is. De subtiele uitingen horen daarbij inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:24 schreef Jip141 het volgende:
Racisme is Nederland valt inderdaad erg mee ivm veel andere landen.
Dat is superfijn, in mijn ogen.
Maar het bestaat natuurlijk wel. Ook onderhuids. Ook bij ons allemaal hier.
Niet alleen bij de “ander” (tokkies, Polen, moslims, etc.)
Het verschil is dat het in bepaalde kringen in Nederland best wel taboe is (wat eigenlijk heel mooi is) dus manifesteert het zich op meer subtiele wijzen.
Eens dat we allemaal onbewust/onderhuids racistisch zijn. Hoe je daarmee omgaat is in mijn ogen het belangrijkste. Je kunt ontkennen dat racisme überhaupt een probleem is, of je kunt zeggen dat jij in elk geval niet racistisch bent, maar dat is beide geen oplossing. Je moet jezelf eigenlijk constant herinneren aan het feit dat je onterechte (voor)oordelen hebt zodat je die kan corrigeren.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:24 schreef Jip141 het volgende:
Het verschil is dat het in bepaalde kringen in Nederland best wel taboe is (wat eigenlijk heel mooi is) dus manifesteert het zich op meer subtiele wijzen.
Dit is natuurlijk wel de kern, (onbewuste) vooroordelen hebben we allemaal en die beïnvloeden ons handelen en denken meer dan we weten. Het huidige debat is alleen wel heel erg verziekt omdat we niet langer naar het mechanisme kijken (iedereen heeft vooroordelen en in hoeverre kunnen we die wegnemen) en veel meer naar wie iets zegt en over wie iets gezegd wordt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:24 schreef Jip141 het volgende:
Ik denk wel dat als bijvoorbeeld twee gelijkwaardige sollicitanten zich aandienen, een zwarte en een witte, veel mensen moeite hebben om die volstrekt neutraal te vergelijken. Nog even afgezien van wie door de huidskleur om welke precieze reden het voordeel van de twijfel krijgt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Racisme is alleen voorbehouden aan tokkies en ander randvolk als ik het zo moet geloven. De weldenkende gemiddelde Nederlander maakt zich daar niet schuldig aan.
Het is natuurlijk niet te doen om jezelf de hele tijd te corrigeren. Het is belangrijk om bij grote beslissingen (iemand aannemen als werkgever bijvoorbeeld) even stil te staan bij dit soort vooroordelen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens dat we allemaal onbewust/onderhuids racistisch zijn. Hoe je daarmee omgaat is in mijn ogen het belangrijkste. Je kunt ontkennen dat racisme überhaupt een probleem is, of je kunt zeggen dat jij in elk geval niet racistisch bent, maar dat is beide geen oplossing. Je moet jezelf eigenlijk constant herinneren aan het feit dat je onterechte (voor)oordelen hebt zodat je die kan corrigeren.
In meer of mindere mate racistisch denken is denk ik niet te voorkomen. Racistisch handelen is dat zeker wel.
Dat denk ik ook. Daarom heeft men wel eens geopperd de sollicitanten anoniem te behandelen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als bijvoorbeeld twee gelijkwaardige sollicitanten zich aandienen, een zwarte en een witte, veel mensen moeite hebben om die volstrekt neutraal te vergelijken. Nog even afgezien van wie door de huidskleur om welke precieze reden het voordeel van de twijfel krijgt.
En ondertussen maak je onbewust duizenden beslissingen die het een of het ander bij voorbaat waarschijnlijker maken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet te doen om jezelf de hele tijd te corrigeren. Het is belangrijk om bij grote beslissingen (iemand aannemen als werkgever bijvoorbeeld) even stil te staan bij dit soort vooroordelen.
Met het sollicitatiegesprek in een dark room?quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Daarom heeft men wel eens geopperd de sollicitanten anoniem te behandelen.
Thanks, dat is mijn probleem ook inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
DIG / iPhone #297 - Bugs bugs bugs
Ik doelde hier meer op gesprekken met sollicitanten met een Arabische achteraam. Dat is ongeveer hetzelfde maar uiteindelijk krijg je daadwerkelijk dat "probleem" als mensen op gesprek komen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Met het sollicitatiegesprek in een dark room?
Ik denk dus dat dat wel moet. Zoals Jip terecht zegt is racisme in veel kringen taboe en uit het zich daarom veel subtieler. Niet discrimineren bij het aannemen van iemand is relatief makkelijk. Niet discrimineren in normale omgang in de supermarkt is lastiger.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet te doen om jezelf de hele tijd te corrigeren. Het is belangrijk om bij grote beslissingen (iemand aannemen als werkgever bijvoorbeeld) even stil te staan bij dit soort vooroordelen.
Klopt, maar het bijsturen van je eigen vooroordelen kost gewoon veel energie en dat gaat ten koste van ander denkwerk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En ondertussen maak je onbewust duizenden beslissingen die het een of het ander bij voorbaat waarschijnlijker maken.
http://www.encyclo.nl/begrip/nikkerquote:Op zaterdag 2 december 2017 13:36 schreef Tchock het volgende:
Er zijn ook gewoon mensen die roepen dat ze niet zo'n nikker in hun bedrijf willen hebben natuurlijk. Maar die behoren gelukkig niet tot mijn kringen.
Teveel energie, zelfs al is de wil er. En die wil om vooroordelen los te laten is nogal klein. Acceptatie van bepaalde groepen verandert met kleine stappen, zowel in positieve als negatieve zin. Wij zijn daarin ook totaal niet uniek of beter dan andere volkeren.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Klopt, maar het bijsturen van je eigen vooroordelen kost gewoon veel energie en dat gaat ten koste van ander denkwerk.
Dat kan ook heel subtiel gaan. Denk dat het overal wel meespeelt alleen doet de één er meer mee dan de ander en laat het al dan niet zwaarder wegen om een keuze te maken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:36 schreef Tchock het volgende:
Er zijn ook gewoon mensen die roepen dat ze niet zo'n nikker in hun bedrijf willen hebben natuurlijk. Maar die behoren gelukkig niet tot mijn kringen.
Er zit wat mij betreft een verschil tussen bewust worden dat je dergelijke vooroordelen hebt en jezelf constant corrigeren. Dat eerste is een onderdeel van kritisch denken, dat tweede is vrijwel onmogelijk biologisch gezien. Want je hebt niet alleen racistische vooroordelen, maar ook over vooroordelen over iemands sekse, dialect/accent, kledingstijl, gewicht, financiële situatie, opleiding, schoonheid etc. Je zou de hele dag bezig zijn met jezelf corrigeren en dat gaat ten koste van je denkvermogen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dus dat dat wel moet. Zoals Jip terecht zegt is racisme in veel kringen taboe en uit het zich daarom veel subtieler. Niet discrimineren bij het aannemen van iemand is relatief makkelijk. Niet discrimineren in normale omgang in de supermarkt is lastiger.
Ook mee eens. Er wordt nogal eens de suggestie gedaan dat racisme (of vooroordelen in het algemeen) exclusief voorbehouden is aan witte mensen. Maar echt iedereen doet het.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Teveel energie, zelfs al is de wil er. En die wil om vooroordelen los te laten is nogal klein. Acceptatie van bepaalde groepen verandert met kleine stappen, zowel in positieve als negatieve zin. Wij zijn daarin ook totaal niet uniek of beter dan andere volkeren.
De AH was hier net vrij druk..quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:42 schreef remlof het volgende:
Als het rustig is in de Albert Heijn ga ik altijd naar de kassa met het meest allochtoon uitziende meisje
Maar je doet nu wel een beetje alsof jezelf corrigeren een heftig proces is wat hele stukken van je dag in beslag neemt. Zo bedoel ik het niet, hè. Je moet jezelf er gewoon actief aan herinneren dat je die vooroordelen hebt want anders ga je er alsnog naar handelen, ze zijn gewoon erg hardnekkig en grotendeels onbewust.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er zit wat mij betreft een verschil tussen bewust worden dat je dergelijke vooroordelen hebt en jezelf constant corrigeren. Dat eerste is een onderdeel van kritisch denken, dat tweede is vrijwel onmogelijk biologisch gezien. Want je hebt niet alleen racistische vooroordelen, maar ook over iemand sekse, dialect/accent, kledingstijl, gewicht, financiële situatie, opleiding, schoonheid etc. Je zou de hele dag bezig zijn met jezelf corrigeren en dat gaat ten koste van je denkvermogen.
Dat is in mijn wijk dan weer makkelijk. Alle caissières bij beide supermarkten zien er allochtoon uit.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:42 schreef remlof het volgende:
Als het rustig is in de Albert Heijn ga ik altijd naar de kassa met het meest allochtoon uitziende meisje
Maar dan is wel al het brood op.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga vaak 's avonds tussen 9 en 10, dan is het lekker rustig
Wij hebben nog wel een paar kortpittige autochtone dames van 45 plus werken. Verder is wel alles overal allochtoon, maarja wat verwacht je randje coolhaven/spangen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is in mijn wijk dan weer makkelijk. Alle caissières bij beide supermarkten zien er allochtoon uit.
Ja, dat wel vaak. Of in ieder geval het volkorenbroodquote:Op zaterdag 2 december 2017 13:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dan is wel al het brood op.
Daarom is het des te eigenaardiger dat als het wel aan de ;kaak wordt gesteld - zoals bij Lubach - mensen die beter zouden moeten weten meteen in een kramp schieten omdat de discussie niet exact op hun eigen termen verloopt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:24 schreef Jip141 het volgende:
Over welke groep(en) heb je het nu.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom is het des te eigenaardiger dat als het wel aan de ;kaak wordt gesteld - zoals bij Lubach - mensen die beter zouden moeten weten meteen in een kramp schieten omdat de discussie niet exact op hun eigen termen verloopt.
Misschien praten we langs elkaar heen, maar jezelf de hele tijd bewust zijn van al je vooroordelen en dan besluiten of je moet corrigeren, is echt niet mogelijk. Je moet momenten uitkiezen dat je er even stil bij staat (als dat kan).quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je doet nu wel een beetje alsof jezelf corrigeren een heftig proces is wat hele stukken van je dag in beslag neemt. Zo bedoel ik het niet, hè. Je moet jezelf er gewoon actief aan herinneren dat je die vooroordelen hebt want anders ga je er alsnog naar handelen, ze zijn gewoon erg hardnekkig en grotendeels onbewust.
En dat geldt trouwens ook ten aanzien van accent/kledingstijl/gewicht etc. Ook daar oordeel je onbewust op basis van vooroordelen die vaak niet kloppen en dat vertroebelt je kijk op de wereld.
Ik heb het niet over een groep; ik heb het over mensen met individuele meningen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Over welke groep(en) heb je het nu.
Dat denk ik ja. Ik weet dat jij het goed bedoelt en dat we allebei hetzelfde willen (namelijk zo min mogelijk handelen naar onze vooroordelen en niet racistisch zijn.)quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien praten we langs elkaar heen,
Ik keek ja. Wat een man is het toch.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens Thock, messi heeft er echt zin in. 1 1 nu in de rust tegen Celta, maar de kleine Argentijn is als een bezetene.
Dat was hier tot voor kort ook nooit zo'n punt, maar tegenwoordig mag je bij de Appie zelf kassière spelen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is in mijn wijk dan weer makkelijk. Alle caissières bij beide supermarkten zien er allochtoon uit.
Bliepen in de Jumbo.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was hier tot voor kort ook nooit zo'n punt, maar tegenwoordig mag je bij de Appie zelf kassière spelen.
Dat vind ik als mensenschuwe autist dan weer heerlijk. Kan lekker muziek blijven luisteren en zo weer naar buiten lopen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was hier tot voor kort ook nooit zo'n punt, maar tegenwoordig mag je bij de Appie zelf kassière spelen.
Dan ben je een hypocriete debiel idd, zoals zovelen in dit waardeloze debat. Ik zie liever iemand als Aboutaleb gewoon een voorbeeld zijn, dan zo'n schreeuwmongool op twitter die effe iedereen gaat vertellen wat ze moeten denken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook mee eens. Er wordt nogal eens de suggestie gedaan dat racisme (of vooroordelen in het algemeen) exclusief voorbehouden is aan witte mensen. Maar echt iedereen doet het.
Dat maakt het ook dat ik echt niet tegen die Arzu Aslan kan die beweert een anti-racist te zijn maar Lubach aanspreekt als "whitey". Ja, dan ben je dus zelf precies wat je beweert te bestrijden.
We hebben het uiteindelijk over Twitter; daar ben je binnenkort sowieso niet meer welkom als je niet loopt te schelden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dan ben je een hypocriete debiel idd, zoals zovelen in dit waardeloze debat. Ik zie liever iemand als Aboutaleb gewoon een voorbeeld zijn, dan zo'n schreeuwmongool op twitter die effe iedereen gaat vertellen wat ze moeten denken.
Maar ik krijg met m'n fantastische charmes altijd extra ovenzegels van de kassadames. Dat moet ik dan wel missen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik als mensenschuwe autist dan weer heerlijk. Kan lekker muziek blijven luisteren en zo weer naar buiten lopen.
Of op Fok openlijk tegen China zijn?quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dan ben je een hypocriete debiel idd, zoals zovelen in dit waardeloze debat. Ik zie liever iemand als Aboutaleb gewoon een voorbeeld zijn, dan zo'n schreeuwmongool op twitter die effe iedereen gaat vertellen wat ze moeten denken.
Abou is verder ook niet echt "zwart".quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik weiger die dingen altijd, maar nu ga ikdat ook eens proberen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar ik krijg met m'n fantastische charmes altijd extra ovenzegels van de kassadames. Dat moet ik dan wel missen.
Chips dan krijgt Bob of ik er geen meer extra.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weiger die dingen altijd, maar nu ga ikdat ook eens proberen.
Dus?quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Abou is verder ook niet echt "zwart".
Over jouw charmes beschik ik toch niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar ik krijg met m'n fantastische charmes altijd extra ovenzegels van de kassadames. Dat moet ik dan wel missen.
Als ik aankom met een mandje met alleen maar slecht voedsel, of als ik er sochtends kom nog in mn joggingbroek en natte haren, dan kies ik als eerst een guy uit of daarna minst knappe chick.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Chips dan krijgt Bob of ik er geen meer extra.
Het is wel efficiënter in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik als mensenschuwe autist dan weer heerlijk. Kan lekker muziek blijven luisteren en zo weer naar buiten lopen.
Ik vraag me af, weet het niet zeker, of hij daarom wel door de zwarte bevolking als een soort rolmodel kan worden gezien in die.quote:
Ik trek het even breder naar iedereen die zelf of wiens ouders een migrantenachtegrond heeft/hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Abou is verder ook niet echt "zwart".
Voel je geen discriminatie dan? Joggingbroek natte haren?quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik aankom met een mandje met alleen maar slecht voedsel, of als ik er sochtends kom nog in mn joggingbroek en natte haren, dan kies ik als eerst een guy uit of daarna minst knappe chick.
Andersom natuurlijk ook andersom.
Verder is Aboutaleb natuurlijk een geweldige vent.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik trek het even breder naar iedereen die zelf of wiens ouders een migrantenachtegrond heeft/hebben.
Aboutaleb > Asscherquote:Op zaterdag 2 december 2017 14:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verder is Aboutaleb natuurlijk een geweldige vent.
Marcouch > Halsemaquote:
Yesilgöz-Zegerius > Azarkanquote:
Ik loop er meestal even langs na het werk, gaat ook prima. Maar dan neem ik niet op vrijdag alles mee voor het weekend, dus ik moest evenquote:Op zaterdag 2 december 2017 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga vaak 's avonds tussen 9 en 10, dan is het lekker rustig
Brood haal je bij de bakker.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dan is wel al het brood op.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
Mijn boodschapjes worden straks lekker bezorgd. Scheelt toch weer al die prikkels van de supermarkt.
Kreeg van de week de CD in de bus. Leuke plaat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:08 schreef remlof het volgende:
‘Hertaalt!'’ van The Kik staat op Spotify, lekker!
https://open.spotify.com/(...)Guh2mCQKqM3zH9CqtXJg
quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:17 schreef skysherrif het volgende:
Dilan is dan ook uitgeroepen tot de meest favoriete politica van de pol sc.
Dan hebben ze goed afschot zo te lezen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:29 schreef Kowloon het volgende:
Wil ik de dakgoten alhier bladvrij maken, blijkt alles bevroren te zijn. Kan daar altijd wel chagrijnig van worden als ik voorgenomen klussen niet af krijg. Moet je er weer een ander moment voor inplannen.
Wat dacht je van de zomer?quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:29 schreef Kowloon het volgende:
Wil ik de dakgoten alhier bladvrij maken, blijkt alles bevroren te zijn. Kan daar altijd wel chagrijnig van worden als ik voorgenomen klussen niet af krijg. Moet je er weer een ander moment voor inplannen.
Zou wel leuk zijn als hij het nu ook een keer op het WK gaat laten zien.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens Thock, messi heeft er echt zin in. 1 1 nu in de rust tegen Celta, maar de kleine Argentijn is als een bezetene.
De eerste dag sinds maart waarop het de hele dag vriest en Kowloon plant juist die dag in om z’n dakgoot schoon te makenquote:Op zaterdag 2 december 2017 14:29 schreef Kowloon het volgende:
Was natuurlijk ook wel een beetje een klote tijd voor GL met hun 4 (eigenlijk 3) zeteltjes.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is nu meer me z’n snufferd op tv dan toen ie nog fractievoorzitter was.
Dat is toch een fabeltje, dat je dakgoten schoon moet maken. Je kunt het beste de natuur z'n gang laten gaan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:29 schreef Kowloon het volgende:
Warm water er doorheen gooien geen optie?quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:29 schreef Kowloon het volgende:
Ook niet gek vanwege de onrust rond Dibi vs Sapquote:Op zaterdag 2 december 2017 14:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was natuurlijk ook wel een beetje een klote tijd voor GL met hun 4 (eigenlijk 3) zeteltjes.
Gewoon benzine erin gieten en aansteken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze zitten echt propvol blad, er staan veel beukenbomen hier, dus het kan helaas niet wachten.
Inderdaad en dat was na het lente-akkoord. Plus al die mensen die toch maar op de PvdA gingen stemmen in de hoop dat ze Rutte uit het torentje konden houden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:34 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ook niet gek vanwege de onrust rond Dibi vs Sap
Morgen maar in de herkansing, hopen dat het dan weer ontdooit is.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De eerste dag sinds maart waarop het de hele dag vriest en Kowloon plant juist die dag in om z’n dakgoot schoon te maken
Dan staat het op termijn vol beukenboompjes.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat is toch een fabeltje, dat je dakgoten schoon moet maken. Je kunt het beste de natuur z'n gang laten gaan.
Dan is er toch iets fout aan die dakgoot, afschot misschien?quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan staat het op termijn vol beukenboompjes.
Deed je dat ook maar als je weer een opwelling voelt om hier te posten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:37 schreef john2406 het volgende:
Als ik voel opkomen dat ik iets wil doen, ga ik stil in een hoekje zitten en wacht dat het weggetrokken is!
Ik hoor ook overal dat heel links nu kleiner is dan de PvdA was. Blijkbaar is iedereen al vergeten dat Rutte uit het torentje houden de reden was om Samsom te stemmen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad en dat was na het lente-akkoord. Plus al die mensen die toch maar op de PvdA gingen stemmen in de hoop dat ze Rutte uit het torentje konden houden.
Jij niet? Heb je al in de spiegel gekeken, en jezelf een paar vragen gesteld.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Deed je dat ook maar als je weer een opwelling voelt om hier te posten.
Hij gaat z’n auto in een baan om Mars laten brengen?quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Musk er nog voor aan om dit echt te doen ook.
Is hij nog steeds adviseur van The Donald?quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar jaquote:Op zaterdag 2 december 2017 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij gaat z’n auto in een baan om Mars laten brengen?
Hij was geen adviseur van Donald persoonlijk maar zat in zo'n adviescommissie voor de president. Is hij uitgestapt toen Trump aankondigde uit het Parijsakkoord te stappen als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:41 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Is hij nog steeds adviseur van The Donald?
Klopt, daarbij is het door partijen als PvdD, 50PLUS en DENK lang niet altijd even simpel meer om te zeggen hoe groot links nu echt is.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:40 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ik hoor ook overal dat heel links nu kleiner is dan de PvdA was. Blijkbaar is iedereen al vergeten dat Rutte uit het torentje houden de reden was om Samsom te stemmen.
Ludiek.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
Mijn boodschapjes worden straks lekker bezorgd. Scheelt toch weer al die prikkels van de supermarkt.
Voor de tweede wedstrijd op rij lijkt Barça twee punten te laten liggen door fouten van de arbitrage.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is pakweg 150 meter aan goot denk ik. Teveel werk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Warm water er doorheen gooien geen optie?
De hellingsgraad van het dak? Daar lijkt mij niks ongewoons aan. Ik denk dat het punt meer is dat er veel hoge bomen redelijk dicht bij het huis staan. Er valt hier zoveel blad, alleen al uit de tuin heb ik inmiddels 8 kuub blad verwijderd, dan loopt het gewoon vol. Alleen het kappen van de bomen zal helpen, maar dat is zonde.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan is er toch iets fout aan die dakgoot, afschot misschien?
Bij voldoende afschot houdt die zichzelf schoon.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Over Musk gesproken:
[ afbeelding ]
Het gebrabbel ging nog verder.En de aarde is het middelpunt van het universum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Dit vond ik ook wel interessant nieuws:quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Een stapje naar een wat goedkopere en duurzamere ruimtevaart.quote:NASA gaat bij de komende missie om het International Space Station te bevoorraden een Falcon 9-raket van SpaceX inzetten die in juni al eerder gebruikt werd. Het is de eerste keer dat NASA een al gebruikte raket van SpaceX opnieuw inzet.
Wow.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:49 schreef Tchock het volgende:
Die Flat Earth Society zijn gewoon trollen. Kan toch niet anders.
Die foto's van Mars' blauwe zonsopkomst zijn echt magisch trouwens. Verdient even groot formaat.
[ afbeelding ]
Ah, vakantiefoto?quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:49 schreef Tchock het volgende:
Die foto's van Mars' blauwe zonsopkomst zijn echt magisch trouwens. Verdient even groot formaat.
[ afbeelding ]
Ik moet bekennen dat ik ook twijfelde, maar ze zijn blijkbaar serieus.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:49 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Idk hoor.twitter:Its_Stationary twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 12:54:53Flat Earth FAQYou know earth is really big, right?We know how big they say it is. With their math, u should hav… https://t.co/o1Refv5ifz reageer retweet
Je moet dan ook wel vrij bijzonder zijn om te geloven dat de wereld plat is, maar ze bestaan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]Idk hoor.twitter:Its_Stationary twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 12:54:53Flat Earth FAQYou know earth is really big, right?We know how big they say it is. With their math, u should hav… https://t.co/o1Refv5ifz reageer retweet
https://wiki.tfes.org/Frequently_Asked_Questionsquote:Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ook twijfelde, maar ze zijn blijkbaar serieus.
Ja, maar dit is wel een hele bijzondere twitterpost.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel vrij bijzonder zijn om te geloven dat de wereld plat is, maar ze bestaan.
Aldus de jurist.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://wiki.tfes.org/Frequently_Asked_Questions
Maar wat hier staat is zo overduidelijk onwaar. Hoe kunnen mensen dit geloven. En ook zo heldhaftig verdedigen.
Heb je het naberekend?quote:
O. Ik heb die pagina niet gelezen. Heb wel wat beters te doen dan onzin te lezen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staat geen berekening op die pagina, geen idee waar je het over hebt dus.
En met "iets beters doen" bedoel je hier onzinnige vragen/opmerkingen plaatsen. Aight.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
O. Ik heb die pagina niet gelezen. Heb wel wat beters te doen dan onzin te lezen.
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En met "iets beters doen" bedoel je hier onzinnige vragen/opmerkingen plaatsen. Aight.
Ja lekker FOK!ken he. Boefje.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
O. Ik heb die pagina niet gelezen. Heb wel wat beters te doen dan onzin te lezen.
150 mtr man wat is dat een boerderij een kasteel landgoed?quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is pakweg 150 meter aan goot denk ik. Teveel werk.
[..]
De hellingsgraad van het dak? Daar lijkt mij niks ongewoons aan. Ik denk dat het punt meer is dat er veel hoge bomen redelijk dicht bij het huis staan. Er valt hier zoveel blad, alleen al uit de tuin heb ik inmiddels 8 kuub blad verwijderd, dan loopt het gewoon vol. Alleen het kappen van de bomen zal helpen, maar dat is zonde.
Trouwens, had je dit gezien?quote:Op woensdag 29 november 2017 17:53 schreef Kowloon het volgende:
Ben nou toch razend benieuwd welk gif die Kroatische oorlogsmisdadiger heeft ingenomen. Een gif gerelateerd aan cyanide of zenuwgas zal het niet geweest zijn, dat werkt veel sneller en levert een tamelijk gruwelijk einde op.
quote:De Bosnisch-Kroatische oorlogsmisdadiger Slobodan Praljak heeft in de rechtszaal van het Joegoslaviëtribunaal waarschijnlijk het gif cyaankali gedronken. Dat leidde tot hartfalen, waaraan hij is overleden. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft dat vrijdagavond bekend gemaakt.
En waar die langs gevallen is krijg je thuis geleverd.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:49 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Alternatief is:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is de uitwerking van Cyaankali niet zoal je dat zag bij Javier Bartem in Skyfall.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, had je dit gezien?
https://www.volkskrant.nl(...)rechtszaal~a4542802/
[..]
Ik heb niet direct voor de geest hoe dat er uit zag maar Cyaankali zorgt er voor dat er geen zuurstof meer vervoerd wordt dus dan stopt je hart er mee. Dat is volgens mij verder niet al te heftig, je bent gewoon vrij snel dood.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de uitwerking van Cyaankali niet zoal je dat zag bij Javier Bartem in Skyfall.
Niet voor niets pleegde hele nazitop daar zelfmoord mee en ik denk niet dat je boys zin hadden in een uiterst pijnlijke dood.
Zeg je nu dat een James Bond film niet realistisch is?quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de uitwerking van Cyaankali niet zoal je dat zag bij Javier Bartem in Skyfall.
Waar ruiken amandelen naar?quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:00 schreef Tchock het volgende:
Het fascinerende aan cyanide vind ik altijd dat het ruikt naar amandelen, maar alleen als je een genetische aanleg hebt om het te kunnen ruiken. Anders ruik je niets.
Ben dan ergens benieuwd of ik dat kan ruiken maar lijkt me beter voor de gezondheid om daar nooit achter te komen.
Oh ja, dat zal ik ook nog even doen dit weekend.quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik heb mijn burgerplicht weer gedaan en voor de Top2000 35 nummers uitgekozen.
Net als het ruiken van asperges in urine. En wat ik me dan afvraag, zou dat dan nog samenhangen met het ruiken van blauwzuurgas?quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:00 schreef Tchock het volgende:
Het fascinerende aan cyanide vind ik altijd dat het ruikt naar amandelen, maar alleen als je een genetische aanleg hebt om het te kunnen ruiken. Anders ruik je niets.
Ben dan ergens benieuwd of ik dat kan ruiken maar lijkt me beter voor de gezondheid om daar nooit achter te komen.
Volgens mij ruiken amandelen niet naar amandel dankzij de cyanide. Niet alle amandelen bevatten namelijk cyanideverbindingen (maar bittere wel). Het zal inderdaad wel samenhangen, maar hoe precies weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Net als het ruiken van asperges in urine. En wat ik me dan afvraag, zou dat dan nog samenhangen met het ruiken van blauwzuurgas?
Van mijn amandelen in Spanje is een deel bitter, maar dat ruik ik niet, dat moet ik gewoon proeven. Proeft erg lekker (naar bitterkoekjes), maar ik heb mezelf toch aangeleerd om het uit te spuwen. Daarna zaag ik de bittere amandelboom bij de grond af.
Post effe je lijstje dan. Ik heb ook weer een selectie weten te maken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik heb mijn burgerplicht weer gedaan en voor de Top2000 35 nummers uitgekozen.
Blijkt wel naar te zijn omdat het lichaam feitelijk stikt. Filmpje gezien van zo'n dude die in een rechtbank in de VS cyanide neemt, die valt op gegeven moment met spasmen en happend naar adem op de grond.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet voor niets pleegde hele nazitop daar zelfmoord mee en ik denk niet dat je boys zin hadden in een uiterst pijnlijke dood.
Deel ik mijn Top 2000 lijstje ook even:quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Post effe je lijstje dan. Ik heb ook weer een selectie weten te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou bier mee drinken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deel ik mijn Top 2000 lijstje ook even:
Uit de lijst:
TAME IMPALA - LET IT HAPPEN
THE CURE - A FOREST
THE OSMONDS - CRAZY HORSES
PULP - COMMON PEOPLE
IRON MAIDEN - FEAR OF THE DARK
ALICE IN CHAINS - WOULD?
FUGEES - READY OR NOT
OLIVE - YOU'RE NOT ALONE
PET SHOP BOYS - SUBURBIA
ECHO & THE BUNNYMEN - KILLING MOON
CHICAGO - 25 OR 6 TO 4
OUTKAST - MS JACKSON
DAVID BOWIE - STARMAN
TALKING HEADS - PSYCHO KILLER
QUEENS OF THE STONE AGE - LITTLE SISTER
DEPECHE MODE - PERSONAL JESUS
JOE JACKSON - REAL MEN
PEARL JAM - BLACK
PRINCE & THE REVOLUTION - RASPBERRY BERET
JAMIROQUAI - VIRTUAL INSANITY
Vrije keuze, met meer uit de keuzelijst dan ik dacht:
ANNE CLARK - OUR DARKNESS
TALK TALK - LIVING IN ANOTHER WORLD
THE CURE - ONE HUNDRED YEARS
CAKE - SHORT SKIRT LONG JACKET
KING CRIMSON - 21ST CENTURY SCHIZOID MAN
TOOL - SCHISM
DAFT PUNK - GET LUCKY
MOBY - GO
SISTERS OF MERCY - TEMPLE OF LOVE
RADIOHEAD - KARMA POLICE
BRAN VAN 3000 - DRINKING IN L.A.
RÖYKSOPP - EPLE
THE DOORS - L.A. WOMAN
NEW ORDER - BLUE MONDAY
A FLOCK OF SEAGULLS - I RAN (SO FAR AWAY)
Daarom heb ik klikbare video's toegevoegd.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ken gewoon de meeste van jullie favorieten niet.
Apart. En wat van amandelspijs?quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:04 schreef Jip141 het volgende:
Ik vind bitterkoekjes echt super ranzig.
Net als grapefruit.
Denk dat ik hele gevoelige bitter-receptoren heb.
Don't let me be misunderstood en dan niet die van de Animals..quote:
Grapefruit.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:04 schreef Jip141 het volgende:
Net als grapefruit.
Dat is toch pure suiker.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Apart. En wat van amandelspijs?
Daar ben je waarschijnlijk nog te jong voor. Komt wel met de jaren.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:04 schreef Jip141 het volgende:
Net als grapefruit.
Maar wel gewoon xtc gebruiken hè.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:04 schreef Jip141 het volgende:
Net als grapefruit.
Ik vind die van Nina Simone echt veel mooier.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Don't let me be misunderstood en dan niet die van de Animals.
Misschien, Tchock, misschien.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben je waarschijnlijk nog te jong voor. Komt wel met de jaren.
Zonder grappen, bittere smaken zijn wel iets waar je minder gevoelig voor wordt naarmate je ouder wordt. Daarom lusten kinderen ook geen koffie en pure chocolade en dergelijke. Is waarschijnlijk een beschermingsreactie omdat veel giftige stoffen bitter zijn en kinderen bij een veel lagere dosis al in gevaar komen.quote:
Gewaagde gok.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Laten we dan nu met vooroordelen over elkaar strooien op basis van de muzieksmaak: Mystikum was een alto op de middelbare school. Linus verkiest een avondje Netflixen boven stappen.
Klopt, maar in bitterkoekjes zit ook wel wat suiker. Het is enkel wat taaier.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:14 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat is toch pure suiker.
Lekker dus.
Bitter is wel overheersend voor mijn gevoel in die koekjes.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt, maar in bitterkoekjes zit ook wel wat suiker. Het is enkel wat taaier.
Zeker.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder grappen, bittere smaken zijn wel iets waar je minder gevoelig voor wordt naarmate je ouder wordt. Daarom lusten kinderen ook geen koffie en pure chocolade en dergelijke. Is waarschijnlijk een beschermingsreactie omdat veel giftige stoffen bitter zijn en kinderen bij een veel lagere dosis al in gevaar komen.
Dus er is een serieuze kans dat je met de jaren meer van bitterkoekjes en grapefruit gaat houden. Hoewel grapefruit echt heel vies is.
Boh tiramisu.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Vond bitterkoekjes als kind niets aan. Nu wel lekker, door de pudding of zo.
Zoveel dingen die ik vroeger vies vond vind ik nu lekker. Tiramisu, whisky, bier,
Twaalf jaar ballet ten spijt, ben ik inderdaad een slechte danser.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oké, nog eentje dan: je kan niet dansen en bent enig kind.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Twaalf jaar ballet ten spijt, ben ik inderdaad een slechte danser.
Tsja, had ik je natuurlijk ook wel eerder kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Twaalf jaar ballet ten spijt, ben ik inderdaad een slechte danser.
De meest rechtse baan van de naar de links afslaande banen is uiteraard correct. Autisme of OCD is geen verontschuldiging bij het examenquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:28 schreef Tchock het volgende:
Als je moet voorsorteren om links af te slaan op een autoweg en er zijn meerdere voorsoorteerbanen naar links, moet je dan de meest linkse of de meest rechtse pakken? Mijn theorie zegt de linker maar ook dat je altijd op de meest rechtse baan moet rijden en dat lijkt me nogal tegenstrijdig.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De meest rechtse baan van de naar de links afslaande banen is uiteraard correct.
Links als je een snelle jongen bent, rechts als je langzaam optrekt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:28 schreef Tchock het volgende:
Als je moet voorsorteren om links af te slaan op een autoweg en er zijn meerdere voorsoorteerbanen naar links, moet je dan de meest linkse of de meest rechtse pakken? Mijn theorie zegt de linker maar ook dat je altijd op de meest rechtse baan moet rijden en dat lijkt me nogal tegenstrijdig.
Weet niet waarom je het op autisme gooit. Ik moet dit leren hè.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De meest rechtse baan van de naar de links afslaande banen is uiteraard correct. Autisme of OCD is geen verontschuldiging bij het examen
Nu is er niemand op de linkerbaan. Beetje verdelen mag wel.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet waarom je het op autisme gooit. Ik moet dit leren hè.
Plaatje is duidelijk, maar dus blijkbaar fout.
[ afbeelding ]
Provincieprobleem: als je met 120km/u over een 80km/u-weg rijdt en je wil over de dubbele doorgetrokken streep inhalen, hoeveel harder moet je dan gaan rijden om je boerenvrienden te imponeren?quote:
Dus toch niet de meest rechter baan? Wat zijn dit voor onlogische regels.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu is er niemand op de linkerbaan. Beetje verdelen mag wel.
Ga je stappen met remlof?quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:58 schreef Ryon het volgende:
Onderweg naar Arnhem met de trein. Volgens mijn GPS bevind ik mij nu buiten de ring. Ben benieuwd of mijn mobiel internet het blijft doen. Heb in ieder geval kraaltjes meegenomen voor als ik ruilhandel moet bedrijven met de lokale bewoners.
Nee, ik heb een date met Thierry Baudet (oprecht). Als remlof het leuk vindt mag hij ook komen.quote:
Goed dat dit wordt geschreven. Racisme tegen witte mensen is geen anti-racisme, het is gewoon zelf racisme.quote:https://www.ad.nl/nieuws/instructies-voor-witte-mensen~a519a7a6/
Hieruit blijkt dat de initiatiefnemer van de oproep zich keihard bezondigt aan wat ze naar eigen zeggen bevecht: uitsluiting en vernedering van mensen met een andere kleur.
Het is tekenend voor het anti-racismekamp in Nederland, dat elke week verder radicaliseert en daarmee zichzelf diskwalificeert. Eerder moest Arjen Lubach het ontgelden omdat hij als witte man fel van leer trok tegen Zwarte Piet, iets wat hij kennelijk niet mag doen vanwege zijn huidskleur. Alleen donkere mensen hebben die privilege.
Ben je het hier mee eens?quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:04 schreef Morendo het volgende:
http://afromagazine.nl/op(...)niet-racistisch-zijn
Van top tot teen.quote:
Kneuzenkermis.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:04 schreef Morendo het volgende:
http://afromagazine.nl/op(...)niet-racistisch-zijn
Exact. Viermaal raak.quote:Racisme is dat je bewust of onbewust onderscheid maakt en onderdrukt op grond van huidskleur.
Racisme is dat je mensen op grond van hun huidskleur bewust of onbewust als inferieur beschouwd.
Racisme is dat je mensen op grond van hun huidskleur niet dezelfde rechten toekent.
Racisme is als de mening van een groep mensen op grond van hun huidskleur niet van belang wordt geacht.
Onzin! Lubach uitmaken voor whitey en zeggen dat hij een mening niet mag verkondigen omdat hij wit is, voldoet exact aan de vier kenmerken van hierboven. Waarbij het idee dat zwarte mensen niet racistisch kunnen zijn eigenlijk nog belachelijker is, want er zijn ook mensen op de wereld die niet bruin/donker of wit zijn.quote:Dat is waarom witte mensen niet racistisch bejegend kunnen worden en zwarte mensen geen racisten kunnen zijn. Witte mensen zijn namelijk nooit onderdrukt op grond van hun huidskleur.
Je hebt toch wel ook de spiegeltjes mee genomen, he? Daar zijn ze gek op daarquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:58 schreef Ryon het volgende:
Onderweg naar Arnhem met de trein. Volgens mijn GPS bevind ik mij nu buiten de ring. Ben benieuwd of mijn mobiel internet het blijft doen. Heb in ieder geval kraaltjes meegenomen voor als ik ruilhandel moet bedrijven met de lokale bewoners.
Hier zou ik wel de meest linkerbaan nemen bij het voorsorteren, als die vrachtwagen er niet stond niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had die gele auto dan ook de linkerbaan moeten pakken? Of mag hij daar wel gaan staan achter de vrachtwagen?quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier zou ik wel de meest linkerbaan nemen bij het voorsorteren, als die vrachtwagen er niet stond niet.
Als ik in die gele auto had gezeten, had ik idd ook de meest linker invoegstrook genomen. Verkeer gaat ook om snelle doorvoer. Maar in die lesauto dus zeker.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had die gele auto dan ook de linkerbaan moeten pakken? Of mag hij daar wel gaan staan achter de vrachtwagen?
Ik heb niet het idee dat het hem is, eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, ik zie dat Bram van Loon terug is met een echt POL topic
Dat linkse van Klopkoek valt wel mee gezien zijn steun voor Le Pen en andere populisten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:31 schreef Morendo het volgende:
Nu we het over linkse gekkies hebben. Waar is klopkoek gebleven?
Permban op verzoek, las ik ergens, wrs tentamens aan het leren.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:31 schreef Morendo het volgende:
Nu we het over linkse gekkies hebben. Waar is klopkoek gebleven?
Hmm, ik had altijd een verzuurde veertiger voor me, met zeeen aan vrije tijd.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Permban op verzoek, las ik ergens, wrs tentamens aan het leren.
Daar is meer een gevalletje 'de vijand van mijn vijand'. Klopkoekje was één van de weinige echt linkse users die hier rondloopt afgezien van een verdwaalde communist die heel incidenteel in POL komt volgens mij.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat linkse van Klopkoek valt wel mee gezien zijn steun voor Le Pen en andere populisten.
Geen idee overigens maar het is wel een goede zaak.
Welnee, joh, jonge gast, helft van mijn leeftijd ongeveer.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hmm, ik had altijd een verzuurde veertiger voor me, met zeeen aan vrije tijd.
Klopt, aardige gast, kwam wel eens uithuilen bij mij in de DM over jullie.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar is meer een gevalletje 'de vijand van mijn vijand'. Klopkoekje was één van de weinige echt linkse users die hier rondloopt afgezien van een verdwaalde communist die heel incidenteel in POL komt volgens mij.
Wel jammer dat ie weg is voor de diversiteit aan meningen. Zolang hij geen woedeaanval kreeg kon je er prima mee discussiëren.
Kom anders even met z'n drieën naar Nijmegen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, ik heb een date met Thierry Baudet (oprecht). Als remlof het leuk vindt mag hij ook komen.
Jij bent wel echt cool en hip met alle belangrijke mensen die je kent zeg.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, ik heb een date met Thierry Baudet (oprecht). Als remlof het leuk vindt mag hij ook komen.
Gezellige meet in de Bijstand.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom anders even met z'n drieën naar Nijmegen.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:40 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Jij bent wel echt cool en hip met alle belangrijke mensen die je kent zeg.
Kom maar met meer vragen hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thanks! Als ik iets wil weten hoor je het.
Nee, het plaatje is niet fout. Je mag op beide banen gaan staan, maar in dit geval is het beter om op de linkerbaan te gaan staan, zodat je niet achter een traag optrekkende vrachtwagen zit, als het licht op groen gaat.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap niet helemaal wanneer nou geldt "houd zo veel mogelijk rechts" en wanneer geldt "doe lekker waar je zin in hebt want vrachtwagens etc".quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:30 schreef Viltje het volgende:
[..]
Nee, het plaatje is niet fout. Je mag op beide banen gaan staan, maar in dit geval is het beter om op de linkerbaan te gaan staan, zodat je niet achter een traag optrekkende vrachtwagen zit, als het licht op groen gaat.
Inzicht vraagje is dit dus, als beginnend automobilist misschien moeilijk, maar als je goed les krijgt en dit soort dingen meemaakt weer heel makkelijk te begrijpen. Verkeer moet stromen en niet opstropen. Dus wat spreker boven je zegt, ga je niet achter een vrachtwagen staan en nog een tweede auto, maar ernaast is nog een vrije baan, dus voila.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wanneer nou geldt "houd zo veel mogelijk rechts" en wanneer geldt "doe lekker waar je zin in hebt want vrachtwagens etc".
Eigen inzicht. Niemand onnodig in de weg zitten. Gewoon hetgeen doen waardoor het verkeer het beste doorstroomt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wanneer nou geldt "houd zo veel mogelijk rechts" en wanneer geldt "doe lekker waar je zin in hebt want vrachtwagens etc".
Klinkt als een mooi recept voor heel Nederland en niet alleen het verkeerquote:Op zaterdag 2 december 2017 19:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Eigen inzicht. Niemand onnodig in de weg zitten. Gewoon hetgeen doen waardoor het verkeer het beste doorstroomt.
Volgens mij is dat een beetje de geschiedenis van NL ook, sinds de Opstand.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi recept voor heel Nederland en niet alleen het verkeer
Ja, sorry ik kijk geen sport, lees wel dat Heerenveen gewonnen heeft van Enschede met 4 punten tegen 0 punten.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:06 schreef Drugshond het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lijkt me echt iets voor Klaas.
Lekker in de kou.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:00 schreef Tchock het volgende:
Vond dit wel een mooi bord bij de betoging in Dokkum.
[ afbeelding ]
Zometeen wordt het serieus in de Kuip.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
Twente - Ajax is meer slapstick dan voetbal.
Feyenoord wint eenvoudig.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zometeen wordt het serieus in de Kuip.
Dit is onzin.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Permban op verzoek, las ik ergens, wrs tentamens aan het leren.
Wat: de permban of de tentamens, of allebei?quote:
Niet op verzoek en hij doet allang geen tentamens meer.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat: de permban of de tentamens, of allebei?
Allebei dus?quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet op verzoek en hij doet allang geen tentamens meer.
Klopt. Maar Vitesse is de laatste weken wel echt heel erg kansloos. Tegen ADO, Groningen, PEC was het allemaal beroevend.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord dit seizoen nog niet vaak eenvoudig zien winnen
Ziyech is ook echt geen schim meer van de speler die hij vorig seizoen was.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
Twente - Ajax is meer slapstick dan voetbal.
Daarom, die dip zal wel weer voorbij zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Maar Vitesse is de laatste weken wel echt heel erg kansloos. Tegen ADO, Groningen, PEC was het allemaal beroevend.
Is ook voor een deel schijn hoor. Het is heel makkelijk om kritiek op hem te hebben maar hij neemt zoals altijd gewoon veel risico. Daardoor gaat er optisch veel fout. Ondertussen creëert er niemand in de Eredivisie meer kansen dan hij.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ziyech is ook echt geen schim meer van de speler die hij vorig seizoen was.
Correct, hij heeft gewoon een permban omdat hij soms wat grof uit de hoek komt en iemand dan uit een impuls denkt, weg ermee.quote:
Ergens wel jammer want hij was toch een uniek geluid.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Correct, hij heeft gewoon een permban omdat hij soms wat grof uit de hoek komt en iemand dan uit een impuls denkt, weg ermee.
Ja, ik heb hem wel gewaarschuwd daarvoor in POL-FB nota bene, toch zonde als hij echt weg is, ik vond het wel een aardige gozer, droeg relevante informatie aan ook. Wel erg emotioneel, dat wel.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Correct, hij heeft gewoon een permban omdat hij soms wat grof uit de hoek komt en iemand dan uit een impuls denkt, weg ermee.
Vind ik ook. Negen van de tien keer wordt hij gewoon uitgelokt en hij kan nogal uit de bocht vliegen maar veelal onderbouwt hij zijn betogen altijd uitvoerig. Jammer, maar het is niet anders.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ergens wel jammer want hij was toch een uniek geluid.
Ja, hij werd vaak uitgelokt en dan hapte hij bijna altijd waarbij hij erg ver ging. Of dat een permban waard is, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind ik ook. Negen van de tien keer wordt hij gewoon uitgelokt en hij kan nogal uit de bocht vliegen maar veelal onderbouwt hij zijn betogen altijd uitvoerig. Jammer, maar het is niet anders.
Ik zie de wedstrijden gewoon hoor. Het is niet alleen veel risico nemen. Veel beroerde aannames, steeds maar weer blinde pogingen die een aanval om zeep helpen en ook in de simpele passes heel slordig.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook voor een deel schijn hoor. Het is heel makkelijk om kritiek op hem te hebben maar hij neemt zoals altijd gewoon veel risico. Daardoor gaat er optisch veel fout. Ondertussen creëert er niemand in de Eredivisie meer kansen dan hij.
Hij moet alleen stoppen met die vrije trappen, laat dat lekker aan Schöne over of aan Kluivert als die eerste niet speelt.
Dat deed hij overigens zelf ook net zo goed.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind ik ook. Negen van de tien keer wordt hij gewoon uitgelokt en hij kan nogal uit de bocht vliegen maar veelal onderbouwt hij zijn betogen altijd uitvoerig. Jammer, maar het is niet anders.
Tja, het is een wat bokkig wijntje af en toe, maar au fond prima gast, en nogmaals hij haalde informatie uit bronnen die de meeste mensen wrs nooit gelezen hadden. Ik had er wel bewondering voor.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij werd vaak uitgelokt en dan hapte hij bijna altijd waarbij hij erg ver ging. Of dat een permban waard is, ik weet het niet.
Jij ook en je hebt ook geen permban.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat deed hij overigens zelf ook net zo goed.
Hij kan zelf schrijven en vragen om een unban. Als hij dat nederig genoeg doet lukt het mogelijk wel.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, het is een wat bokkig wijntje af en toe, maar au fond prima gast, en nogmaals hij haalde informatie uit bronnen die de meeste mensen wrs nooit gelezen hadden. Ik had er wel bewondering voor.
Dus ik pleit ervoor hem weer te laten terugkeren.
Ik zal yvonne eens aanschieten anders. Zijn toch veel mensen die hem ondanks alles konden waarderen kennelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kan zelf schrijven en vragen om een unban. Als hij dat nederig genoeg doet lukt het mogelijk wel.
Volgens mij hoeft het niet eens nederig. Ik heb ook vaak zat een ban ongedaan gemaakt nadat iemand vroeg nog eens naar het verhaal te kijken en even in gesprek te gaan met die persoon.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kan zelf schrijven en vragen om een unban. Als hij dat nederig genoeg doet lukt het mogelijk wel.
Dat jij er redelijk naar keek geloof ik meteen. Maar niet iedereen was zo, op mij was iemand echt boos en toen ben ik maar door het stof gegaan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet eens nederig. Ik heb ook vaak zat een ban ongedaan gemaakt nadat iemand vroeg nog eens naar het verhaal te kijken en even in gesprek te gaan met die persoon.
Whut?quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat jij er redelijk naar keek geloof ik meteen. Maar niet iedereen was zo, op mij was iemand echt boos en toen ben ik maar door het stof gegaan.
Als iemand het in zijn botte harses haalt om mij een ban te geven kunnen ze de tyfus krijgen met hun kutforum.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat jij er redelijk naar keek geloof ik meteen. Maar niet iedereen was zo, op mij was iemand echt boos en toen ben ik maar door het stof gegaan.
Wtf hoe kun jij nou überhaupt een ban verdienen dan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Was geen permban hoor, maar wel eentje van 6 weken waarna ik het zelf ook een tijd zat was.
Zo'n groot verlies wil niemand.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als iemand het in zijn botte harses haalt om mij een ban te geven kunnen ze de tyfus krijgen met hun kutforum.
Dat heb ik toen ook een tijd gedacht, maar uiteindelijk miste ik het toch.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als iemand het in zijn botte harses haalt om mij een ban te geven kunnen ze de tyfus krijgen met hun kutforum.
Klopt. Bij een ban zie je mij hier sowieso niet meer terug.quote:
Ja, eerste wat ik dacht idd.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgende shot: Pokkelmans smekend bij Danny op de stoep.
Ik was vroeger niet zo meegaand en had best veel kritiek.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wtf hoe kun jij nou überhaupt een ban verdienen dan.
Hoofdkritiek op jou is dat je te lief en te naïef bent, niet banwaardig toch?
Gaan we dreigen?quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt. Bij een ban zie je mij hier sowieso niet meer terug.
Ja, goed dat heb ik niet meegemaakt dan. Ik zit ook maar pas op FOK!.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was vroeger niet zo meegaand en had best veel kritiek.
Daar zet ik wel wat speciaalbiertjes op.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt. Bij een ban zie je mij hier sowieso niet meer terug.
¤ 13,50 bij de Gall&Gall, Monolith.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar zet ik wel wat speciaalbiertjes op.
Whehe.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
¤ 13, 50 bij de Gall&Gall, Monolith.
Gelukkig voor jou ben ik wegens mijn autisme niet in staat om stijlfiguren als sarcasme te herkennen, anders kwam ik je opzoeken en een pak slaag verkopen. Maar nu: bedankt.quote:
Maar je rijbewijs heb je al?quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou ben ik wegens mijn autisme niet in staat om stijlfiguren als sarcasme te herkennen, anders kwam ik je opzoeken en een pak slaag verkopen. Maar nu: bedankt.
Ik ben al wel tijden klaar met het steeds infantielere niveau in POL en NWS.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar zet ik wel wat speciaalbiertjes op.
Ik ook, maar ik kom toch terug om af en toe te ouwehoeren in de SC.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben al wel tijden klaar met het steeds infantielere niveau in POL en NWS.
Het houdt niet over inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus nu wil je een permban?quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, Tijger_m beschuldigde Tjock net nog van autisme, omdat-ie een vraagje niet wist mbt zijn theorie-examen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neen. Ik ben grof ondergekwalificeerd voor iemand van mijn leeftijd met mijn talenten.
Remlof is gewoon al ruim voorbij de "iets geven om wat anderen van je denken"-fase.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik heb vroeger wel eens grappen gemaakt over remlof die halve liters in de trein opzoop, maar een half litertje herfstbok in van die verschikkelijk trage lijnen is best prima eigenlijk.
Och er zijn veel betere redenen om Tchock met autisme te diagnosticeren.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, Tijger_m beschuldigde Tjock net nog van autisme, omdat-ie een vraagje niet wist mbt zijn theorie-examen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |