Maar wat vind jij er nou van? Is het acceptabel dat een demonstratie wordt afgelast omdat de deelnemers op de snelweg vastgezet worden door tegenstanders?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
we leven in het hier en nu
Het betekent dat je aandacht volledige gevestigd is in dit moment.
Je maakt je geen zorgen over de toekomst of het verleden.
Als je in het hier en nu leeft, leef je waar het leven aan het gebeuren is, namelijk hier en nu en niet in de toekomst of het verleden.
Dat zou dan ook nooit onderdeel zijn van een kinderfeestje. Rare vergelijking.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is een nogal extreem standpunt. Wat nou als dat kinderfeest een meer apert racistisch element kent? Bijvoorbeeld het ritueel stenigen van een Jood? Mogen we daar dan ook niet tegen protesteren?
Ze hadden gewoon in Amsterdam kunnen protesteren. Maar ja, daar draaiden alleen de camera's cvan AT5 en niet die van de NPO, dus heeft rellen daar minder zin.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe kun je ooit protesteren bij de viering van een kinderfeest als daar geen relatief grote hoeveelheid kinderen bij aanwezig mogen zijn? Moeten kinderfeesten dan maar boven alle kritiek verheven zijn?
Omdat ze er inherent bij betrokken zijn. Het is een kinderfeest met een controversieel element. Hoe moet je ooit protesteren tegen dat controversiële element als je er kinderen op geen enkele manier bij mag betrekken?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je kinderen mag ontzien, waarom zou je die hierin betrekken? Er is ellende genoeg in de wereld. Kindje die haar ouders gaan scheiden en eindelijk een fijn momentje heeft bij de intocht krijgt weer te maken met een hoop gekloot.
Rellen doen de pro's toch?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon in Amsterdam kunnen protesteren. Maar ja, daar draaiden alleen de camera's cvan AT5 en niet die van de NPO, dus heeft rellen daar minder zin.
Volgens een heel klein deel van de bevolking. Een te verwaarlozen deel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is een kinderfeest met een controversieel element.
Tja, ook zulke mensen hebben het recht op vrijheid van meningsuiting. Je kunt dat hen moeilijk praktisch ontzeggen omdat er kinderen bij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Beetje kort van geheugen zeker?
Utrecht 2015: "Black Panther"anti-pieten met een militaristische, dreigende houding schelden bezoekers van het Sinterklaasfeest in de Jaarbeurs uit voor racist. In het bijzijn van de jonge kinderen. Dat was alles behalve fraai.
Gezellige gasten voor een kinderfeestje, vind je niet?[ afbeelding ]
Neuh, een poging om je in te laten zien dat het best te verdedigen is om te protesteren bij een kinderfeest.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou dan ook nooit onderdeel zijn van een kinderfeestje. Rare vergelijking.
Vervang 'rellen' door 'demonstreren' en ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon in Amsterdam kunnen protesteren. Maar ja, daar draaiden alleen de camera's cvan AT5 en niet die van de NPO, dus heeft rellen daar minder zin.
Ook kleine en te verwaarlozen delen van de bevolking hebben recht om te demonstreren.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens een heel klein deel van de bevolking. Een te verwaarlozen deel.
Het zijn de ouderen die beslissen dat die ZP daar komt, doe daar wat mee. Het probleem met de anti-zp beweging is dat ze steeds compleet de plank misslaan met hun middelen en methodes. Het gat wordt alleen maar groter, lijkt me niet de bedoeling. Gun die kinderen een feestje.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Omdat ze er inherent bij betrokken zijn. Het is een kinderfeest met een controversieel element. Hoe moet je ooit protesteren tegen dat controversiële element als je er kinderen op geen enkele manier bij mag betrekken?
Hadden ze maar op tijd moeten vertrekken... Oh wacht, de bus reed natuurlijk maar 80 waar je 130 mocht, dat was het probleem...quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er nou van? Is het acceptabel dat een demonstratie wordt afgelast omdat de deelnemers op de snelweg vastgezet worden door tegenstanders?
Ze gunnen die kinderen ook best een feestje. Ze willen alleen niet dat Zwarte Piet daar nog onderdeel van uitmaakt. Dat is inderdaad een probleem van die volwassenen, en die gebruiken hun kinderen als levend schild om kritiek af te weren.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het zijn de ouderen die beslissen dat die ZP daar komt, doe daar wat mee. Het probleem met de anti-zp beweging is dat ze steeds compleet de plank misslaan met hun middelen en methodes. Het gat wordt alleen maar groter, lijkt me niet de bedoeling. Gun die kinderen een feestje.
Ik vind die karikatuur van een Christelijke bisschop wel op het randje hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:22 schreef Slayage het volgende:
laten we het voortaan zo doen
[ afbeelding ]
De bus reed 0 waar 'ie 80 mocht. Doordat er tuig op de weg stond.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hadden ze maar op tijd moeten vertrekken... Oh wacht, de bus reed natuurlijk maar 80 waar je 130 mocht, dat was het probleem...
quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind die karikatuur van een Christelijke bisschop wel op het randje hoor.
Wat vind je van deze club?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:14 schreef Molurus het volgende:
Maar dat het recht om te demonstreren effectief wordt voorkomen door tegenstanders van die demonstratie, dat is echt te gek voor woorden.
Ik heb er niet zo veel mee.quote:
Nou blijkbaar gunnen ze dat niet, anders zouden ze een ander moment en andere middelen kiezen. Van mij mag ZP zo snel mogelijk verdwijnen, maar dat komt niet door anti-ZP beweging, integendeel eerder. En wat is dat nu voor argument dat ze die kinderen als schild gebruiken als dat feest altijd al zo gevierd wordt. Doe wat aan ZP op een verstandige en constructieve manier, dit is destructief.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ze gunnen die kinderen ook best een feestje. Ze willen alleen niet dat Zwarte Piet daar nog onderdeel van uitmaakt. Dat is inderdaad een probleem van die volwassenen, en die gebruiken hun kinderen als levend schild om kritiek af te weren.
Het tegenhouden was feitelijk niet de reden, het niet kunnen garanderen van de veiligheid was de reden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De bus reed 0 waar 'ie 80 mocht. Doordat er tuig op de weg stond.
Maar wat vind jij er nou van? Is het acceptabel dat een demonstratie wordt afgelast omdat de deelnemers op de snelweg vastgezet worden door tegenstanders?
Vanzelfsprekend. Het betekent dat de tegendemonstranten bereid zijn om levensgevaarlijke en onwettige middelen te gebruiken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De BIlt, 1968. Drie zwarte Pieten grijpen voor de ogen van kleuters mevrouw Grunbauer, schrijfster van "het witte pieten plan" vast en dreigen haar van de flat te gooien en te verkrachten als ze niet ophoudt met haar campagne. Het begin van een nonstop traditie van bedreigingen en geweld jegens anti-pieten die we heden ten dage helaas nog steeds zien en er voor zorgt dat velen zich moeten laten beveiligen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Beetje kort van geheugen zeker?
Utrecht 2015: "Black Panther"anti-pieten met een militaristische, dreigende houding schelden bezoekers van het Sinterklaasfeest in de Jaarbeurs uit voor racist. In het bijzijn van de jonge kinderen. Dat was alles behalve fraai.
Gezellige gasten voor een kinderfeestje, vind je niet?[ afbeelding ]
Dat ie werd afgelast boeit niemand zo te zien.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel mee.
De naam heb ik hier wel eens horen vallen, maar buiten dat weet ik eigenlijk niet precies wie ze zijn.quote:
Heeft er iemand gezegd dat die daar maar een beetje onschuldig stonden te protesteren dan? Worden ze door heel pietminnend Nederland over hun bolletje geaaid omdat ze zo goed bezig zijn voor de gemene zaak?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:27 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De BIlt, 1968. Drie zwarte Pieten grijpen voor de ogen van kleuters mevrouw Grunbauer, schrijfster van "het witte pieten plan" vast en dreigen haar van de flat te gooien en te verkrachten als ze niet ophoudt met haar campagne. Het begin van een nonstop traditie van bedreigingen en geweld jegens anti-pieten die we heden ten dage helaas nog steeds zien en er voor zorgt dat velen zich moeten laten beveiligen.
Gezellige gasten voor een kinderfeestje, vind je niet ?
Dus iets als de baptist church die bij de begrafenis van een homoseksueel overleden aan aids staan te protesteren, prima?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:29 schreef Molurus het volgende:
De naam heb ik hier wel eens horen vallen, maar buiten dat weet ik eigenlijk niet precies wie ze zijn.
Maar algemeen:
1) iedereen heeft het recht om te demonstreren
2) iedereen dient zich aan de wet te houden
Verder niet zo moeilijk lijkt me.
Lang verhaal kort, die club heeft het frustreren/ tegenhouden van Pegida demo's tot doel gesteld.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
De naam heb ik hier wel eens horen vallen, maar buiten dat weet ik eigenlijk niet precies wie ze zijn.
Eens.quote:Maar algemeen:
1) iedereen heeft het recht om te demonstreren
Eens. En bij een overtreding worden er boetes uitgedeeld.quote:2) iedereen dient zich aan de wet te houden
Wat voor verstandige en constructieve manier stel je voor dan?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:26 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nou blijkbaar gunnen ze dat niet, anders zouden ze een ander moment en andere middelen kiezen. Van mij mag ZP zo snel mogelijk verdwijnen, maar dat komt niet door anti-ZP beweging, integendeel eerder. En wat is dat nu voor argument dat ze die kinderen als schild gebruiken als dat feest altijd al zo gevierd wordt. Doe wat aan ZP op een verstandige en constructieve manier, dit is destructief.
Wat vind jij ervan dat een demonstratie afgelast wordt omdat de burgemeester de veiligheid niet kan garanderen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het tegenhouden was feitelijk niet de reden, het niet kunnen garanderen van de veiligheid was de reden.
Ik ben het doorgaans niet eens met de standpunten van de baptist church, maar ik sta absoluut achter ook hun recht om te demonstreren. Jazeker.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dus iets als de baptist church die bij de begrafenis van een homoseksueel overleden aan aids staan te protesteren, prima?
Is dat niet gewoon knielen voor terrorisme? Wat nou als een burgemeester een PVV-demonstratie zou verbieden omdat moslims mogelijk aanslagen gaan plegen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Het betekent dat de tegendemonstranten bereid zijn om levensgevaarlijke en onwettige middelen te gebruiken.
Dus risico's voor de samenleving en genoeg redenen om een vergunning in te trekken.
Ja, sorry hoor, ik hoef de strategie niet te bepalen en zeker niet ff snel op een forumpje, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen constructievere manieren zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat voor verstandige en constructieve manier stel je voor dan?
Maar wat vind jij er nou van? Is het acceptabel dat een demonstratie wordt afgelast omdat de deelnemers op de snelweg vastgezet worden door tegenstanders?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat ie werd afgelast boeit niemand zo te zien.
Het gaat niet om het standpunt, het gaat om de tijd, locatie en context.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:33 schreef Molurus het volgende:
Ik ben het doorgaans niet eens met de standpunten van de baptist church, maar ik sta absoluut achter ook hun recht om te demonstreren. Jazeker.
Het idee dat het recht om te demonstreren afhankelijk zou zijn van de standpunten slaat helemaal nergens op.
Dat is makkelijk praten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, ik hoef de strategie niet te bepalen en zeker niet ff snel op een forumpje, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen constructievere manieren zijn.
Maar ze hebben nu meer schade gedaan aan hun doelstelling dan goed, dus zo'n briljante strategische keuze om daar te gaan protesteren was het niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat is makkelijk praten.
Overigens wees iemand er laatst op dat de anti-pieten een hele strategie hebben, waar demonstreren onderdeel van is. Er zijn ook genoeg andere (constructieve?) manieren waarop ze tegen Zwarte Piet strijden.
Ik zie geen conflict met de wet. Jij wel?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het gaat niet om het standpunt, het gaat om de tijd, locatie en context.
Geen idee. Het is hun strategie, niet de mijne.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:37 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu meer schade gedaan aan hun doelstelling dan goed, dus zo'n briljante strategische keuze om daar te gaan protesteren was het niet.
Nee, maar er zijn wel meer situaties die onwenselijk zijn en niet conflicteren met de wet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:39 schreef Molurus het volgende:
Ik zie geen conflict met de wet. Jij wel?
Ja natuurlijk, NPO vara, media, alwaar ze een groot podium genieten en lieft wat ongeregeldheden uitlokken tijdens de intocht wat weer tegen Nederland gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten.
Overigens wees iemand er laatst op dat de anti-pieten een hele strategie hebben, waar demonstreren onderdeel van is. Er zijn ook genoeg andere (constructieve?) manieren waarop ze tegen Zwarte Piet strijden.
Een prima beslissing van de burgemeester.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat vind jij ervan dat een demonstratie afgelast wordt omdat de burgemeester de veiligheid niet kan garanderen?
Ach, ik zie nu zelfs op joop stukjes verschijnen die toch een tijd niet mogelijk waren omtrent zp, en kritiek hebben op de beweging. Dat is toch best een ding.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Geen idee. Het is hun strategie, niet de mijne.
Overigens denk ik dat de snelwegblokkade hun juist weer heel veel goodwill heeft opgeleverd. Genoeg mensen die niet achter hun protest staan, maar wel achter hun recht om te demonstreren.
Dat is niet de reden geweestquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Uitstekend idee van de burgemeester die de veiligheid van de protesterende mensen hoog in het vaandel heeft staan, een heel stuk hoger dan de rellende anti-pieten die bij elke demonstratie gearresteerd worden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat een demonstratie afgelast wordt omdat de burgemeester de veiligheid niet kan garanderen?
Zolang je er geen goede regels voor kunt bedenken mag het gewoon.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn wel meer situaties die onwenselijk zijn en niet conflicteren met de wet.
Nee, dat is in beide gevallen gewoon het nemen van de verantwoordelijkheid die een burgemeester moet nemen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon knielen voor terrorisme? Wat nou als een burgemeester een PVV-demonstratie zou verbieden omdat moslims mogelijk aanslagen gaan plegen?
Waarom moet het weer allemaal in de wet gevangen worden. Je gaat geen kinderfeestje verpesten, dat is toch niet zo'n moeilijk concept? Je gunt kinderen toch al het plezier, het plezier dat jij ook van Sint in je jeugd hebt gehad. En nogmaals ik ben voor afschaffing van zp.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:43 schreef Molurus het volgende:
Zolang je er geen goede regels voor kunt bedenken mag het gewoon.
Het staat je helemaal vrij om een wetsvoorstel te bedenken dat - mogelijk - kan voorkomen dat er wordt gedemonstreerd door KOZP bij intochten van Sinterklaas, maar ik kan je wel garanderen: zo gauw dat wetsvoorstel woorden als 'Sinterklaas' of 'Zwarte Piet' bevat kan je een goedkeuring van die wet echt compleet vergeten.
Zelfs op joop staat een column dat hiermee de plank wordt misgeslagen, dat zegt wel wat.quote:
Basale burgerrechten wegen zwaarder dan jouw persoonlijke morele opvattingen. Ongeacht of ik het wel of niet eens ben met jouw morele opvattingen is dat wat mij betreft een goede zaak.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Waarom moet het weer allemaal in de wet gevangen worden. Je gaat geen kinderfeestje verpesten, dat is toch niet zo'n moeilijk concept? Je gunt kinderen toch al het plezier, het plezier dat jij ook van Sint in je jeugd hebt gehad. En nogmaals ik ben voor afschaffing van zp.
Doe nou niet net alsof het een unicum is dat er een demo verboden werd...quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon knielen voor terrorisme? Wat nou als een burgemeester een PVV-demonstratie zou verbieden omdat moslims mogelijk aanslagen gaan plegen?
ach op joop staan zo veel meningenquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:50 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zelfs op joop staat een column dat hiermee de plank wordt misgeslagen, dat zegt wel wat.
Het zou goed zijn als ALLE anti-Piet-clubjes eens bij elkaar kwamen en tot een compromis met elkaar kwamen over wat zij een acceptabele Zwarte Piet vinden. Met dat compromis kunnen ze dan discuteren met de pro-Pieten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat voor verstandige en constructieve manier stel je voor dan?
Ik vind dan ook niet dat het verboden moet worden om op kinderfeestjes te demonstreren, ik ga er vanuit dat mensen verstandig genoeg zijn om dat zelf in te zien. En als ze dat niet doen, doen ze hun zaak geen goed, thats all.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:50 schreef Molurus het volgende:
Basale burgerrechten wegen zwaarder dan jouw persoonlijke morele opvattingen. Ongeacht of ik het wel of niet eens ben met jouw morele opvattingen is dat wat mij betreft een goede zaak.
Goed argument wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach op joop staan zo veel meningen
Maar wel over de flits gaan als boetes bijelkaar gecrowdfund worden...quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:50 schreef Molurus het volgende:
Basale burgerrechten wegen zwaarder dan jouw persoonlijke morele opvattingen.
Ik laat nergens blijken open te staan voor ''normale'' discussie?quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb je hele verhaal gelezen en geloof me, er staat niets in wat ik niet al eerder als argument en vooral ook als verwijten heb gehoord. Nou kan ik er voor de zoveelste keer puntje voor puntje op ingaan, maar mijn ervaring heeft geleerd dat ik mezelf beter de moeite kan besparen.
Dat heeft ook vooral te maken met de toon te waarop je je verhaal brengt. Nergens laat je blijken open te staan voor een 'normale' discussie. Het is één lange tirade hoe fout andere mensen zijn, de afkeer druipt er vanaf.
Ik kan het ook net zo goed tegen een muur praten, bedenk ik mij nu. Ik toon hier meer bereidheid en welwillendheid voor nuancering en een ''normale'' discussie dan dat ik een anti pieter ooit heb horen zeggen (Ik zeg notabene dat het mij niets uitmaakt als zwarte piet uiteindelijk verdwijnt), toch beleef jij het als of ik hier juist diegene ben die hier niet in staat lijkt te zijn voor een normale discussie , puur door ''mn hakken in het zand'' houding. Onterechte en onbegrijpelijke houding voor jou dus? Wat verwacht je dan; dat ik ja en amen ga zeggen als ik geconfronteerd word en ter verantwoording word geroepen met onjuiste, zelf verzonnen insinuaties?quote:''Nee, alles kan aangepast worden wat ook gebeurd. Mij maakt het niet zo veel uit of de piet uiteindelijk zwart blijft of wat anders. Alles kan veranderen, met de tijd die het nodig heeft.''
''Verandering is prima, maar geef het zn tijd.''
''Nogmaals prima en volkomen logisch dat dingen veranderen''
'' ...maar ook weer even stil staan bij het afgrijselijke verleden van de slaven en de goede daden van de man die zich hier tegen verzette, en waarbij ook de vrijheid en gelijkheid van iedereen gevierd word. ''
Hebben ze nou allemaal pompeblêd ogen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:03 schreef Slayage het volgende:
zo gaan de smilies hier op fok er ook uit zien binnenkort
[ afbeelding ]
Dus wel negerkarikaturen, maar geen zwarte Pietenquote:Op vrijdag 1 december 2017 20:03 schreef Slayage het volgende:
zo gaan de smilies hier op fok er ook uit zien binnenkort
[ afbeelding ]
een koelie die zwarte piet helemaal okay vindt, wat verrassendquote:
Ge-ni-aal.quote:
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan spinnen idd.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:45 schreef Red_85 het volgende:
Abed, kijkertje, ser, malorus, bluesdude, eat your heart out.
Die zijn allemaal, stuk voor stuk, een voor een, allemaal, ontzettend butthurt en mad hierover. Dit kan niet in hun ogen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
Spijker op de kop.
twitter:VolkRegeert twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 20:49:07#wittemensen krijgen op hilarisch racistische wijze "instructie" over hoe zich te gedragen op de anti zwartepiet demo te dokkum Lachwekkend !!! Alleen zijn deze linksgekkies bloedserieus.… https://t.co/FZBXzmwlcC reageer retweet
Hoe.fucking.racistisch.wil.je.het.hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VolkRegeert twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 20:49:07#wittemensen krijgen op hilarisch racistische wijze "instructie" over hoe zich te gedragen op de anti #zwartepiet… https://t.co/FZBXzmwlcC reageer retweet
"Maar check morgen je privilege"...quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VRegeert twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 20:49:07#wittemensen krijgen op hilarisch racistische wijze "instructie" over hoe zich te gedragen op de anti zwartepiet demo te dokkum Lachwekkend !!! Alleen zijn deze linksgekkies bloedserieus.… https://t.co/FZBXzmwlcC reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VolkRegeert twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 20:49:07#wittemensen krijgen op hilarisch racistische wijze "instructie" over hoe zich te gedragen op de anti zwartepiet demo te dokkum Lachwekkend !!! Alleen zijn deze linksgekkies bloedserieus.… https://t.co/FZBXzmwlcC reageer retweet
Ik hoor ook graag van deze deugmensjes wat ze vinden van deze instructies omdat ze bij hoog en laag blijven beweren dat anti pieten vooral niet racistisch zijn. #fakenewsquote:Op vrijdag 1 december 2017 20:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
Spijker op de kop.
en dan is zwarte piet de grote racistquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VolkRegeert twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 20:49:07#wittemensen krijgen op hilarisch racistische wijze "instructie" over hoe zich te gedragen op de anti zwartepiet demo te dokkum Lachwekkend !!! Alleen zijn deze linksgekkies bloedserieus.… https://t.co/FZBXzmwlcC reageer retweet
Een ad hominem, je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:16 schreef Molurus het volgende:
En niemand zet vraagtekens bij de bron van dat bericht?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
Kwalijke zaak.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:16 schreef Molurus het volgende:
En niemand zet vraagtekens bij de bron van dat bericht?
staat gewoon hier > https://twitter.com/CornaDirksquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Leuk die plaatjes, maar waar is de bron?
Even lid worden van die groep op Facebook.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/RAR42/posts/1759286617709258quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wel ja, moedig hem maar aan zijn witte privilege uit te buiten.quote:
Da's beter.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
staat gewoon hier > https://twitter.com/CornaDirks
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dus Molurus, kom er nu maar ECHT inbenieuwd hoe je hierover gaat butthurten.
Weet je wel hoe kwetsend het is voor de gekleurde Piethaters door direct te reageren.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Da's beter.
En ja, dat is redelijk verwerpelijk inderdaad.
Ho ho , zo makkelijk kom je er niet vanaf he, je hebt eerst een grote bek over iedereen die als pro Piet een potentiële terrorist met racistisch kenmerk bezig zou zijn, dan kom je er niet mee weg om die-hard racisten van een extreemlinkse partij met “verwerpelijk” te betitelen. Ik verwacht dat je hier nu publiekelijk afstand neemt van deze lui en in ellenlange posts deze mensen veroordeeld op dezelfde wijze als je pro pieten door het slijk hebt gehaald. En als je dat niet doet zegt dat alles over jou en je agenda natuurlijk.quote:
Heb ik ooit gezegd dat ik achter dit clubje sta ofzo? Wat een onzin.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ho ho , zo makkelijk kom je er niet vanaf he, je hebt eerst een grote bek over iedereen die als pro Piet een potentiële terrorist met racistisch kenmerk bezig zou zijn, dan kom je er niet mee weg om die-hard racisten van een extreemlinkse partij met “verwerpelijk” te betitelen. Ik verwacht dat je hier nu publiekelijk afstand neemt van deze lui en in ellenlange posts deze mensen veroordeeld op dezelfde wijze als je pro pieten door het slijk hebt gehaald. En als je dat niet doet zegt dat alles over jou en je agenda natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |