abonnement Unibet Coolblue
pi_175396632
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PriemGirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cassandra87
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: silliegirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst: http://wiki.fok.nl/index.php/Nodlijst

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+


Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)



[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 30-11-2017 15:34:41 ]
pi_175396785
Cassandra, wil je mij in de OP zetten?

SPOILER: silliegirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175398214
Hier doet mn lijf raar. Symptomen-zoeken-alom. Zo heb ik ineens last van allerlei geuren waar ik normaal niks van opmerk (zo heb ik gisteren mijn bed tot 3x toe verschoond want ik vond de lakens raar ruiken; man rook niks) en mijn borsten zijn gevoelig. -O-
pi_175398766
Dat van dat beddengoed herken ik trouwens in het dagelijks leven wel. Mijn man ruikt er nooit iets aan en ik vind het altijd niet fris ruiken. Sinds ik het beddengoed met soda was is dat wel beter trouwens.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175399777
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 09:47 schreef silliegirl het volgende:
Hier doet mn lijf raar. Symptomen-zoeken-alom. Zo heb ik ineens last van allerlei geuren waar ik normaal niks van opmerk (zo heb ik gisteren mijn bed tot 3x toe verschoond want ik vond de lakens raar ruiken; man rook niks) en mijn borsten zijn gevoelig. -O-
hihi Nog niet koud je eisprong gehad en nu al snuffen O+

quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 05:54 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Dames en heren: VFT is back!

Toch besloten later dan juli te beginnen ivm een bruiloft volgend jaar maar op vakantie besloot meneer er toch klaar voor te zijn. Momenteel CD7 ronde 2, lange cyclus ivm ovariumcysten.

Poging gedaan tot inlezen: wat een mooie streepjesregen. Daar word ik op de vroege morgen blij van!

Ninja-edit: Tijdens het gesprek met mijn man dronken winnen champagne (we waren 10 jaar samen) en sindsdien geen druppel meer gedronken. Mijn familie weet dat ik van een drankje hou, ik heb ze verteld dat ik even geen alcohol wil “omdat wij op vakantie zo veel hadden gezopen”.
welkom terug!
Ik vind dat altijd zo gek als mensen het raar vinden dat je eens gewoon niets van alcohol wil nuttigen.

quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat goed!

B.ertha spannend hoor! Het kan natuurlijk van alles zijn. Het lastige is dat menstruatie en zwangerschapssymptomen behoorlijk op elkaar lijken. Ik hoop op een mooi sinterklaas cadeau voor jou!

Stippel dat soort data zijn ook wat confronterender. Hopelijk ook voor jou snel een tweede streep!
mijn duimen draaien overuren voor jou :P Daarna mag ik weer voor mijzelf ;)
Schudden voor gebruik
pi_175402555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:29 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

hihi Nog niet koud je eisprong gehad en nu al snuffen O+

Het stomme is dat ik ook nog eens snotverkouden ben, dus ik kan niet eens echt alles ruiken en toch ruik ik van alles 8)7 8)7
pi_175404939
@ Stippelrientje : ik sta er om bekend dat ik wel van een glaasje hou, gaat leuk worden met sinterklaas.
Ik zeg gewoon; nee dankje en vraag om een Spa rood in plaats van een biertje.

Herkenbaar, het zoeken naar symptomen. Vorige ronde dacht ik even dat het raak was maar achteraf gezien waren het mijn hormonen. Wat is een vrouwen lichaam toch apart dat je spoken gaat zien.
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 16:13:08 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175406074
Stom inderdaad dat je je zowat moet verontschuldigen als je niet drinkt :X waar zit je in je cyclus tijdens sinterklaas Venus?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175406904
Vandaag dag 7, Sinterklaas dag 12, eisprong (cd 24) op 17-12 (bij een cyclus lengte van 37 dagen, blijft gelukkig wel constant).
Ik weet dat ik wel een drankje kan drinken tot het tweede streepje maar vind het geen fijn idee. Nu ook veel vroege diensten werken en ik slaap slecht na alcohol te hebben gedronken.
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 11:02:46 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175420898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:48 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Vandaag dag 7, Sinterklaas dag 12, eisprong (cd 24) op 17-12 (bij een cyclus lengte van 37 dagen, blijft gelukkig wel constant).
Ik weet dat ik wel een drankje kan drinken tot het tweede streepje maar vind het geen fijn idee. Nu ook veel vroege diensten werken en ik slaap slecht na alcohol te hebben gedronken.
Maar voor de eisprong maakt het echt helemaal niet uit hè? Je moet sowieso doen waar je je goed bij voelt maar je hoeft dat glaasje met sinterklaas echt niet te laten staan omdat je bezig bent ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:22:52 #11
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_175421243
Nou zo stellig zou ik dat niet durven zeggen. alcohol heeft wel effect op het lichaam en bij de bevruchting,
http://www.alcoholenzwang(...)-zwanger-worden.html
ook voor de bloedband kan alcohol al kwaad om dat bijvoorbeeld de aanleg in de weg kan staan en ook de baby kan bereiken.

Dat je gewoon lekker wil genieten van het leven en doordrinkt tot streepjes kan ik wel inkomen maar om te zeggen dat het geen kwaad kan vind ik gek.
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:08:30 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_175423398
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:22 schreef Budabuddumbam het volgende:
Nou zo stellig zou ik dat niet durven zeggen. alcohol heeft wel effect op het lichaam en bij de bevruchting,
http://www.alcoholenzwang(...)-zwanger-worden.html
ook voor de bloedband kan alcohol al kwaad om dat bijvoorbeeld de aanleg in de weg kan staan en ook de baby kan bereiken.

Dat je gewoon lekker wil genieten van het leven en doordrinkt tot streepjes kan ik wel inkomen maar om te zeggen dat het geen kwaad kan vind ik gek.
1 biertje 2 weken voor je ei, nah. Kijk, bingedrinken is een ander verhaal, maar om nou te zeggen dat het kwaad kan vind ik gek :P
disclaimer
pi_175423826
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

1 biertje 2 weken voor je ei, nah. Kijk, bingedrinken is een ander verhaal, maar om nou te zeggen dat het kwaad kan vind ik gek :P
Voor je ei een biertje of wijntje drinken, doar is niks mis met vind ik.

Ik ga m’n leefstijl echt niet anders inrichten omdat ik bezig ben zwanger te worden. Natuurlijk wel foliumzuur enzo hoor... maar voor de rest doe ik gewoon normaal. :)
:)
pi_175423974
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

1 biertje 2 weken voor je ei, nah. Kijk, bingedrinken is een ander verhaal, maar om nou te zeggen dat het kwaad kan vind ik gek :P
Toch mag ik - sinds ik in het ziekenhuis loop - eigenlijk geen alcohol meer drinken.
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:46:13 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_175424325
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Toch mag ik - sinds ik in het ziekenhuis loop - eigenlijk geen alcohol meer drinken.
nee, maar dat begrijp ik ook wel - als het medisch wordt wil je gewoon elke mogelijke stoorzender uitschakelen. Ik beweer ook niet dat alcohol geheel onschuldig is en ik begrijp helemaal dat mensen er voor kiezen om het helemaal achterwege te laten.
Ik vind alleen niet dat we net moeten doen alsof alcohol bijna misdadig is, zeker niet als het om een incidenteel glaasje gaat.
Maar goed, ik reageer wellicht wat sensitief omdat betrokkene mij ooit, lang geleden, hier een schuldgevoel heeft aangepraat over het gebruik van make-up tijdens de zwangerschap :')
disclaimer
pi_175424434
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, maar dat begrijp ik ook wel - als het medisch wordt wil je gewoon elke mogelijke stoorzender uitschakelen. Ik beweer ook niet dat alcohol geheel onschuldig is en ik begrijp helemaal dat mensen er voor kiezen om het helemaal achterwege te laten.
Ik vind alleen niet dat we net moeten doen alsof alcohol bijna misdadig is, zeker niet als het om een incidenteel glaasje gaat.
Maar goed, ik reageer wellicht wat sensitief omdat betrokkene mij ooit, lang geleden, hier een schuldgevoel heeft aangepraat over het gebruik van make-up tijdens de zwangerschap :')
Iedereen weet toch dat je geen make-up mag dragen tijdens een zwangerschap.

Nee lol WAT. :D
:)
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:55:12 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_175424551
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:51 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Iedereen weet toch dat je geen make-up mag dragen tijdens een zwangerschap.

Nee lol WAT. :D
was iets met hormonen die daar in konden zitten of chemicaliën die voor een hormonale disbalans kunnen zorgen oid.
En ja, dat zal vast ergens invloed op kunnen hebben hoor, maar zo heeft het hele leven invloed op alles, en vice versa.
Ik ben nog steeds pro gezond verstand, en ik denk dat we elkaar verder niet te gek moeten maken met watalsjes ;)
disclaimer
pi_175424656
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, maar dat begrijp ik ook wel - als het medisch wordt wil je gewoon elke mogelijke stoorzender uitschakelen. Ik beweer ook niet dat alcohol geheel onschuldig is en ik begrijp helemaal dat mensen er voor kiezen om het helemaal achterwege te laten.
Ik vind alleen niet dat we net moeten doen alsof alcohol bijna misdadig is, zeker niet als het om een incidenteel glaasje gaat.
Maar goed, ik reageer wellicht wat sensitief omdat betrokkene mij ooit, lang geleden, hier een schuldgevoel heeft aangepraat over het gebruik van make-up tijdens de zwangerschap :')
Bizar! Dan kun je bijna beter in een grot gaan leven en wortels knagen :') blijkt tocht ineens killing te zijn voor je vruchtbaarheid
Ik drink nog wel eens hoor, maar zelden. En dan al helemaal zelden meer dan 1 glas. Laatst tijdens een weekendje weg nog 2 glazen gehad, maar daarvoor was het meer dan een maand geleden. Het leven moet ook leuk blijven!
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 14:27:02 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175425275
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, maar dat begrijp ik ook wel - als het medisch wordt wil je gewoon elke mogelijke stoorzender uitschakelen. Ik beweer ook niet dat alcohol geheel onschuldig is en ik begrijp helemaal dat mensen er voor kiezen om het helemaal achterwege te laten.
Ik vind alleen niet dat we net moeten doen alsof alcohol bijna misdadig is, zeker niet als het om een incidenteel glaasje gaat.
Maar goed, ik reageer wellicht wat sensitief omdat betrokkene mij ooit, lang geleden, hier een schuldgevoel heeft aangepraat over het gebruik van make-up tijdens de zwangerschap :')
Wait whut? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord :')

Ik heb wel eens in het ziekenhuis gevraagd of ik voor de punctie nog mocht drinken, dat was geen enkel probleem.

Dat je voor je nod niet drinkt snap ik maar voor de eisprong kan volgens mij echt weinig kwaad.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175426797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:59 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Bizar! Dan kun je bijna beter in een grot gaan leven en wortels knagen :') blijkt tocht ineens killing te zijn voor je vruchtbaarheid
Ik drink nog wel eens hoor, maar zelden. En dan al helemaal zelden meer dan 1 glas. Laatst tijdens een weekendje weg nog 2 glazen gehad, maar daarvoor was het meer dan een maand geleden. Het leven moet ook leuk blijven!
Dude, vitamine A o|O

Nou ja, er zijn aanwijzingen dat alcohol de vruchtbaarheid kan beïnvloeden. Dus dan gaat het niet zozeer om schadelijkheid voor het embryo, maar echt om het zwanger worden. Dat is een afweging die ieder voor zichzelf kan maken toch, zonder elkaar te verketteren?
pi_175426958
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:26 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dude, vitamine A o|O

Nou ja, er zijn aanwijzingen dat alcohol de vruchtbaarheid kan beïnvloeden. Dus dan gaat het niet zozeer om schadelijkheid voor het embryo, maar echt om het zwanger worden. Dat is een afweging die ieder voor zichzelf kan maken toch, zonder elkaar te verketteren?
Dat laatste zeker. :)
:)
pi_175427124
Eensch :s)
pi_175427640
Heb dat gedoe gelukkig niet met drinken, hehe. Heeft het toch een voordeel. :D
pi_175428127
ik ben anders wel toe aan een borrel :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175428896
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik ben anders wel toe aan een borrel :')
Anders ik wel :')
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 17:31:07 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175430124
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:26 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dude, vitamine A o|O

Nou ja, er zijn aanwijzingen dat alcohol de vruchtbaarheid kan beïnvloeden. Dus dan gaat het niet zozeer om schadelijkheid voor het embryo, maar echt om het zwanger worden. Dat is een afweging die ieder voor zichzelf kan maken toch, zonder elkaar te verketteren?
Niemand verketterd een ander toch? Ik denk dat het alleen maar goed is dat beide kanten belicht worden :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175430674
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:45 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Anders ik wel :')
Ik ook :')
pi_175430684
Baco anyone?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175430839
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:57 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik ook :')
Me too! Ik heb net twee lasagne gemaakt (from scratch, inclusief bechamelsaus en lasagnebladen), twee quiches en gevuld speculaas. Allemaal voor Sinterklaas met de familie (2x) En het avondeten moet nog :') en daarna hebben we een concert. Ik word al moe bij de gedachte :O

Dus volgens mij verdien ik een hele grote borrel.
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:43:14 #30
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_175434436
Proost!
pi_175435731
Whuut bertha, kan ik ook aanschuiven :9~. Goed bezig hoor, geniet van je concert en borrel ;).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175436317
Malibu cola please ;)
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:15:12 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175437117
Terug van vakantie en een veel langere cyclus dan de vorige keer die ook nog eens heftiger was. Ik vraag me af of m'n ei nu ook later komt...

En verder heb ik niet bijgelezen, maar drink ik toch al zelden of nooit en laat ik nu gewoon alles staan zonder dat mensen dat raar vinden :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175437765
Ik hou wel van een wijntje en drink ook wel eens, maar tussen ei en bod toch liever niet.
pi_175438628
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:28 schreef Feyre het volgende:
Whuut bertha, kan ik ook aanschuiven :9~. Goed bezig hoor, geniet van je concert en borrel ;).
Thanks! Dat is echt een hobby van me, maar ik haal me ook wel vaak te veel hooi op mijn vork
pi_175442310
Ik drink niet vaak, maar als ik een feestje heb wel graag. Gelukkig kan ik altijd mn kind inzetten als excuus om niet naar een feestje te hoeven :P

Nu in een soort niemandsland. Op man na weet één iemand van mn zwangerschap, we hebben ervoor gekozen het met kerst te vertellen. Heb een shirtje besteld voor kerst met ‘.... wordt grote zus’ om dan aan te doen. Omdat ik heel benieuwd ben naar de reacties; kan ik mn mond nog wel even houden denk ik.. eerste afspraak vk is al gemaakt, 27 dec. Tot die tijd wachten. Waar ik de tijd normaal snel vind gaan, kruipt ie nu.. Sowieso als je wacht..
pi_175442733
Och ja, drinken. Ik moet komend weekend dus weer een weekend weg. Deze keer met vrienden. W. gaat niet mee, die logeert bij opa en oma. Doen we ieder jaar wel een keer. En ieder jaar wordt er best wat gedronken.

En nu zit ik dus weer in dubio: ik heb mijn NOD ergens de week na dat weekend. Ik kan vrijdag voor vertrek testen, maar dan heb ik kans dat het nog te vroeg is en dus vals negatief. Als ik positief test weet ik dat ik niet moet drinken, maar bij negatief weet ik eigenlijk nog niks.
En als hij positief is en ik niks drink, dan gaat dat direct vragen oproepen. Een avond kom je nog wel mee weg, maar een heel weekend.. Mwah.
pi_175444318
Hier was het toch geen innesteling, maar wat het wel was? Al een week ongesteld, nog nooit zoveel bloed gezien :D

Gelukkig lijkt het nu weer normaal.. op maar de volgende poging dan maar. Hopelijk is mijn ei later dan normaal. Precies een weekend weg tijdens eisprong *)

Voordeel is wel: genieten van gluhwein op een kerstmarkt volgende week O+

En lastig he sillie. Ik drink ook altijd wel een glaasje dus het valt op als ik niet drink. Heb nu maar de regel gesteld dat ik wel drink tot ik het tweede streepje zie ;) maar dan met mate, af en toe 1 of 2 glaasjes.
Shine bright like a diamond.
pi_175446711
Ik drink ook niet veel dus zal niet zo erg opvallen.

Hier hetzelfde Kloon. Willen het misschien met kerst vertellen maar vind het eigenlijk nog wel vroeg dan. Nog geen bevestiging dan dat het goed gaat. Maar wel een heel mooi moment om het te vertellen en met kerst is er regelmatig eten wat ik dan niet wil/mag hebben.

De rest plast met kerst streepjes, afgesproken?!
pi_175452127
Ik drink nooit dus ik hoef me gelukkig niet in allerlei bochten te wringen hihi.

T/m vandaag ovulatietesten gebruikt (dag 16) en ze zijn nu allemaal zo goed als wit.. dus toch op dag 10 denk ik meteen positief getest.
Volgende week bloedprikken en daar de uitslag van afwachten.. dan pas weet ik zeker of ik een eisprong heb gehad of niet.
Ik zit dus wel op het wachtbankje nu 😊 alleen helaas hebben we de vruchtbare dagen niet heel goed benut.. gelukkig is er wel een kans
  zondag 3 december 2017 @ 10:38:27 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175465720
Ik ben eindelijk niet meer ongesteld. Hoewel de laatste dagen licht waren, heeft het wel een week geduurd :(

Volgende nod is 22 december, als het raak is, vertellen we dat wrs met kerst door een 'baby onze achternaam' cadeautje onder de boom. Vroeg, maar iedereen weet toch al dat we ermee bezig zijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175465892
Gelukkig niet meer ongesteld Tink!
Succes met wachtbankjes :)

Mijn volgende nod is 20 december..

Vind ik eigenlijk wel positief! Word ik dan ongesteld kan ik met zowel kerst als O&N een wijntje drinken en anders ga ik super fijn het nieuwe jaar in :)
Mocht het raak zijn, dan denk ik dat wij het ook wel met kerst vertellen aan de familie, iedereen heeft het wel door als ik niet mee drink (en men weet dat we de wens hebben). Met O&N, met vrienden bob ik dan gewoon :)

Maar niet teveel vanuit gaan :)
Al dacht ik gisteren m'n eisprong te voelen (wel erg vroeg dan). Dus wel even verplicht geklust, en gelukkig die dag ervoor ook :P
pi_175471843
Wie het weet mag het zeggen.
Dag 13. Dit is een positieve ovulatie test toch :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175471952
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Wie het weet mag het zeggen.
Dag 13. Dit is een positieve ovulatie test toch :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze nog veel duidelijker gehad. Maar afgelopen maand was hij zo het meest duidelijk bij mij. Ik zou iig een Just in case doen *)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175472047
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
donkerder wordt ie niet vrees ik :')
Die van net was binnen 10 seconde. Deze is van net nadat ik de foto uploadde

Wel beetje verwarrend aangezien ik mijn ei nooit eerder als dag 17/18 en meestal zelfs dag 21 heb h gehad
  zondag 3 december 2017 @ 16:24:14 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_175472251
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 16:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb ze nog veel duidelijker gehad. Maar afgelopen maand was hij zo het meest duidelijk bij mij. Ik zou iig een Just in case doen *)
nóg duidelijker? Dezer teststreep is al twee keer zo donker als de controlestreep :D
Lijkt me dus positief Cassandra! Hoe is ie normaal dan bij jou?
disclaimer
pi_175472386
Ik heb ze normaal zoals de tweede foto. Vorige cyclus 3 dagen achter elkaar :')
Maar dit is de eerste x dat ie zo snel donker werd. We gaan het dus maar gezellig maken komende dagen O+
pi_175472736
Tweede foto kan niet missen nee :9
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175478075
Allebei erg duidelijk. Die tweede knalt de pan uit. :D

Altijd fijn als een ei gevonden is.

Wij hebben hier wel gewoon seks nu na de miskraam. Sommige raden het af ofzo maar het is niet wetenschappelijk bewezen dat het niet goed is.

Geen idee wanneer m’n ei is, dus ook geen idee wanneer een volgende menstruatie is. Dat vind ik wel stom. :{ Heb stiekem de neiging om ovulatietesten te gebruiken, maar m’n verstand zegt maar even te wachten totdat ik weer in m’n volgende cyclus zit. :)
:)
pi_175480411
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 21:24 schreef Soof-87 het volgende:
Allebei erg duidelijk. Die tweede knalt de pan uit. :D

Altijd fijn als een ei gevonden is.

Wij hebben hier wel gewoon seks nu na de miskraam. Sommige raden het af ofzo maar het is niet wetenschappelijk bewezen dat het niet goed is.

Geen idee wanneer m’n ei is, dus ook geen idee wanneer een volgende menstruatie is. Dat vind ik wel stom. :{ Heb stiekem de neiging om ovulatietesten te gebruiken, maar m’n verstand zegt maar even te wachten totdat ik weer in m’n volgende cyclus zit. :)
Had je voorheen altijd een regelmatige cyclus?
pi_175481126
Cassandra veel plezier de komende dagen !
Ik heb vandaag (en gisteren ook al een beetje) last van (ik denk) mijn baarmoeder. Net onder mijn buik zeg maar.
Het doet geen pijn, maar het is wel een zeurend gevoel.. zou het iets betekenen??
Het is allemaal zo onzeker en daar hou ik helemaal niet van Haha.
pi_175482770
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Had je voorheen altijd een regelmatige cyclus?
Wel regelmatiger dan eerst...

Nu tussen 34 en 50. :)
:)
pi_175482773
Alles kan Dromertje. :)
:)
pi_175484815
Het lijkt erop dat cd56 vandaag cd1 aan het worden is. Stom trollijf, ik moet vandaag naar het CBR voor mijn tussentijdse toets :') :{
  maandag 4 december 2017 @ 10:22:48 #55
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175484937
Pfft Camac, da's irritant...

Ik ga vanaf vandaag weer ovulatietesten. FF vind dat m'n eisprong donderdag is, maar ik had gisterenochtend de allerlaatste drupjes ongesteldheid... Kan dat zo snel gaan?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175485564
quote:
16s.gif Op maandag 4 december 2017 10:14 schreef Camac het volgende:
Het lijkt erop dat cd56 vandaag cd1 aan het worden is. Stom trollijf, ik moet vandaag naar het CBR voor mijn tussentijdse toets :') :{
Enerzijds natuurlijk kei stom. Maar je weet nu wel waar je aan toe bent en op naar een nieuwe maand :*
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 4 december 2017 @ 12:38:02 #57
386633 Adnap
I love Life !
pi_175487321
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Pfft Camac, da's irritant...

Ik ga vanaf vandaag weer ovulatietesten. FF vind dat m'n eisprong donderdag is, maar ik had gisterenochtend de allerlaatste drupjes ongesteldheid... Kan dat zo snel gaan?
breekt in: dat kan ja. ik had (ben inmiddels in de overgang) op dag 8 of 9 eisprong en dan exact op dag 22 of 23 mijn menstruatie.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 4 december 2017 @ 12:57:25 #58
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175487600
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Pfft Camac, da's irritant...

Ik ga vanaf vandaag weer ovulatietesten. FF vind dat m'n eisprong donderdag is, maar ik had gisterenochtend de allerlaatste drupjes ongesteldheid... Kan dat zo snel gaan?
Het is wel goed om te bedenken dat fertility frowns en andere apps gebruik maken van je gemiddelde cyclus en dan 14 dagen eerder de eisprong inschatten. Dat is een prima suggestie maar als je cycluslengte wisselt of als je een korte lutale fase hebt dan klopt het natuurlijk niet. Oftewel: die app weet nooit meer dan jijzelf en wat je zelf kan voelen/meten.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175487734
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 07:09 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Wel regelmatiger dan eerst...

Nu tussen 34 en 50. :)
Oh ok, ga er maar van uit dat het zo lang duurt voor je je volgende menstruatie hebt. Mijn cyclus is sinds ik ongesteld ben 28 dagen... en na mijn miskraam werd ik precies na 28 dagen weer ongesteld.
pi_175492377
quote:
16s.gif Op maandag 4 december 2017 10:14 schreef Camac het volgende:
Het lijkt erop dat cd56 vandaag cd1 aan het worden is. Stom trollijf, ik moet vandaag naar het CBR voor mijn tussentijdse toets :') :{
Oh :(
:)
pi_175492408
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ok, ga er maar van uit dat het zo lang duurt voor je je volgende menstruatie hebt. Mijn cyclus is sinds ik ongesteld ben 28 dagen... en na mijn miskraam werd ik precies na 28 dagen weer ongesteld.
Ik ga nergens van uit hihi.

Heb net als Camac een trolololijf.
:)
pi_175492743
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Enerzijds natuurlijk kei stom. Maar je weet nu wel waar je aan toe bent en op naar een nieuwe maand :*
Jup. Minder onzekerheid nu.

Ttt met voorspelbare uitslag, meer aan m'n kijkgedrag werken en anticiperen. Bijzondere verrichtingen zijn wel gehaald *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Camac op 04-12-2017 17:55:01 ]
pi_175492892
Fijn Camac!
Ik ben ongesteld :(
pi_175493060
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2017 17:47 schreef Camac het volgende:

[..]

Jup. Minder onzekerheid nu.

Ttt met voorspelbare uitslag, meer aan m'n kijkgedrag werken en anticiperen. Bijzondere verrichtingen zijn wel gehaald *O*
Gefeliciteerd alvast met je bijzondere verrichtingen iig :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 4 december 2017 @ 19:15:16 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175494392
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:57 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Het is wel goed om te bedenken dat fertility frowns en andere apps gebruik maken van je gemiddelde cyclus en dan 14 dagen eerder de eisprong inschatten. Dat is een prima suggestie maar als je cycluslengte wisselt of als je een korte lutale fase hebt dan klopt het natuurlijk niet. Oftewel: die app weet nooit meer dan jijzelf en wat je zelf kan voelen/meten.
Snap ik. Maar ik heb tot nu toe steeds ovulatietesten gedaan en had twee keer een luteale fase van precies 14 dagen en een cyclus van precies 26.

Maar vandaag een ovulatietest gedaan en die was nog helemaal wit. Zou donderdag moeten ovuleren, dus test maar even door.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175495877
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 18:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gefeliciteerd alvast met je bijzondere verrichtingen iig :)
Thnx.


En ik kan het nu officieel cd1 noemen })
pi_175498465
Pff camac dat was een lange cyclus.. maar fijn dat je nu iig weer een nieuwe ronde kunt beginnen. Maar iig fijn dat je geslaagd bent voor de tussentijdse toets!

Bertha balen zeg.. op naar de volgende ronde dan maar weer.

Dromertje wanneer is jouw NOD? Of bedoelde je dat je je eisprong voelde? :)
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175499815
Misschien gek om te zeggen, maar fijn Camac! Op naar de volgende ronde!
Balen Bertha :*

Wat zijn er toch veel mensen hier die ovulatietesten gebruiken! Ik heb ze nog nooit eerder gebruikt en dacht nu (want ik wil een kindje... ;) ) laat ik er eens een paar kopen. ¤30,-!! (Oké, bij de kruidvat) dus doe het nog maar even zonder. Voorlopig zit ik nu heerlijk in m'n batsweek, dus ik ga weer :P
pi_175499947
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 17:30 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ik ga nergens van uit hihi.

Heb net als Camac een trolololijf.
Hoop voor je gauw een menstruatie! :D
pi_175501321
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:07 schreef Loj het volgende:
Misschien gek om te zeggen, maar fijn Camac! Op naar de volgende ronde!
Balen Bertha :*

Wat zijn er toch veel mensen hier die ovulatietesten gebruiken! Ik heb ze nog nooit eerder gebruikt en dacht nu (want ik wil een kindje... ;) ) laat ik er eens een paar kopen. ¤30,-!! (Oké, bij de kruidvat) dus doe het nog maar even zonder. Voorlopig zit ik nu heerlijk in m'n batsweek, dus ik ga weer :P
ik heb ze via klackstar!
pi_175502113
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:07 schreef Loj het volgende:
Misschien gek om te zeggen, maar fijn Camac! Op naar de volgende ronde!
Balen Bertha :*

Wat zijn er toch veel mensen hier die ovulatietesten gebruiken! Ik heb ze nog nooit eerder gebruikt en dacht nu (want ik wil een kindje... ;) ) laat ik er eens een paar kopen. ¤30,-!! (Oké, bij de kruidvat) dus doe het nog maar even zonder. Voorlopig zit ik nu heerlijk in m'n batsweek, dus ik ga weer :P
Ik heb er nog wel liggen van klackstar die je mag overnemen als je wilt? Moet vandaag even kijken hoeveel ik er nog heb :)
pi_175502600
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 22:12 schreef Feyre het volgende:
Pff camac dat was een lange cyclus.. maar fijn dat je nu iig weer een nieuwe ronde kunt beginnen. Maar iig fijn dat je geslaagd bent voor de tussentijdse toets!

Bertha balen zeg.. op naar de volgende ronde dan maar weer.

Dromertje wanneer is jouw NOD? Of bedoelde je dat je je eisprong voelde? :)
Het is bij mij nog even onzeker. Had op cd10 een donkerder streepje op de ovulatietesten dan erna, dus kan het zijn dat ik op cd11 een eisprong heb gehad.
Maar nu had ik 2 dagen lang last (vandaag dag 19). Dus wat het dan precies is weet ik niet.. kan ook iets heeeel anders zijn dan iets met mijn cyclus, maar misschien heeft het er toch wel mee te maken..

Ik blijf dus gewoon even wachten.. mijn NOD is op zijn vroegst dus 11 december.

Gefeliciteerd Camac met de vrijstelling ! Wel balen van je cyclus, maar op naar een nieuwe ronde 😄
pi_175503074
Pffft, niet alleen ongesteld maar ook een fijne griep te pakken. Alles van zondag uitgekotst en ik heb bijna niets gegeten en gedronken. Ben bijna twee kilo afgevallen!
Dat zal wel voornamelijk vocht zijn en er direct weer aan zitten, maar ik schrok er wel van. Gelukkig gaat mijn boterham er nu met smaak in :)
pi_175503118
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:15 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Het is bij mij nog even onzeker. Had op cd10 een donkerder streepje op de ovulatietesten dan erna, dus kan het zijn dat ik op cd11 een eisprong heb gehad.
Maar nu had ik 2 dagen lang last (vandaag dag 19). Dus wat het dan precies is weet ik niet.. kan ook iets heeeel anders zijn dan iets met mijn cyclus, maar misschien heeft het er toch wel mee te maken..

Ik blijf dus gewoon even wachten.. mijn NOD is op zijn vroegst dus 11 december.

Gefeliciteerd Camac met de vrijstelling ! Wel balen van je cyclus, maar op naar een nieuwe ronde 😄
Jij zit nu ook aan de clomid, toch? Misschien had je ook wel meerdere eisprongen. Ik voelde namelijk meerdere keren steekjes gedurende een week en pas twee weken na de laatste werd ik ongesteld.
Ik zou het sowieso even bespreken met je gyn na deze cyclus (tenzij raak natuurlijk :P )
pi_175503294
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:01 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Jij zit nu ook aan de clomid, toch? Misschien had je ook wel meerdere eisprongen. Ik voelde namelijk meerdere keren steekjes gedurende een week en pas twee weken na de laatste werd ik ongesteld.
Ik zou het sowieso even bespreken met je gyn na deze cyclus (tenzij raak natuurlijk :P )
Beterschap ! Hopelijk knap je snel weer op.
Ja klopt. Dit is de eerste ronde met clomid. Het zijn bij mij geen steekjes maar een soort druk.
Ik wacht het gewoon nog even af allemaal, maar hou het wel in de gaten. Zou leuk zijn als het gewoon meteen raak is!
pi_175504233
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:07 schreef Loj het volgende:
Misschien gek om te zeggen, maar fijn Camac! Op naar de volgende ronde!
Balen Bertha :*

Wat zijn er toch veel mensen hier die ovulatietesten gebruiken! Ik heb ze nog nooit eerder gebruikt en dacht nu (want ik wil een kindje... ;) ) laat ik er eens een paar kopen. ¤30,-!! (Oké, bij de kruidvat) dus doe het nog maar even zonder. Voorlopig zit ik nu heerlijk in m'n batsweek, dus ik ga weer :P
Een aantal testen niet (o.a. ik) :Y Dus je bent niet de enige :D Maar idd ik hoor hier wel vaker mensen die ze 'over' hebben; dus wellicht kun je ze hier goedkoop overnemen. Scheelt toch een hoop met een kruidvat ofzo :X Ik wacht er voorlopig ook nog mee. Misschien vanaf vlg jaar testen als het nog niks is; maar voorlopig vind ik het prima zo O-)

@Camac: Wel fijn dat er nu duidelijkheid is ! Hopelijk deze maand niet weer zo'n lange cyclus (of in ieder geval een positievere uitslag *) )

Beterschap B.ertha :* :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:42:50 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175504578
Ik heb ze ook van Klackstar (ebay) en die zijn echt prima. Zit te wachten op een nieuwe levering, heb er nog twee en afgelopen vrijdag besteld. Hoop dat ze op tijd zijn.

En niet testen is natuurlijk ook helemaal prima, maar door mijn schildkliergedoe wilde ik graag zeker weten dat ik uberhaupt een cyclus had enzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175504747
Als je super regelmatig bent, is testen eigenlijk niet nodig. Dan valt je eisprong eigenlijk altijd op 14 dagen voor je menstruatie.

Thanks :)
pi_175504770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:52 schreef B.ertha het volgende:
Als je super regelmatig bent, is testen eigenlijk niet nodig. Dan valt je eisprong eigenlijk altijd op 14 dagen voor je menstruatie.

Thanks :)
Dat ligt er aan hoe lang je luteale fase is toch? :@
:)
pi_175504911
Ik had eigenlijk eens een pracht maand. 29 dagen ipv 32-34 en maar 3 dagen ongesteld ipv 5 O+

Mag ik wel even klagen over maandverband wat nooit goed zit :')
Plak je zorgvuldig met of zonder flapjes vast.... zodra je je onderbroek omhoog hijst zit hij opgefrot naast je onderbroek of op je billen vastgeplakt :')
Schudden voor gebruik
pi_175504913
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:54 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Dat ligt er aan hoe lang je luteale fase is toch? :@
ja :D
Schudden voor gebruik
pi_175505059
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:54 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Dat ligt er aan hoe lang je luteale fase is toch? :@
Dat klopt, maar die is gemiddeld 13-14 dagen en dat geldt echt voor het over-overgrote deel.

Als je cyclus 24-35 dagen is maar wel regelmatig, zal je huisarts je toch niet eerder dan 1 jaar doorsturen.
pi_175507580
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:04 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik had eigenlijk eens een pracht maand. 29 dagen ipv 32-34 en maar 3 dagen ongesteld ipv 5 O+

Mag ik wel even klagen over maandverband wat nooit goed zit :')
Plak je zorgvuldig met of zonder flapjes vast.... zodra je je onderbroek omhoog hijst zit hij opgefrot naast je onderbroek of op je billen vastgeplakt :')
Haatverband. :6 is het.
:)
pi_175507676
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:04 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik had eigenlijk eens een pracht maand. 29 dagen ipv 32-34 en maar 3 dagen ongesteld ipv 5 O+

Mag ik wel even klagen over maandverband wat nooit goed zit :')
Plak je zorgvuldig met of zonder flapjes vast.... zodra je je onderbroek omhoog hijst zit hij opgefrot naast je onderbroek of op je billen vastgeplakt :')
Billen!! Check............ :') Uberhaupt weer ongesteld worden... pfff... ik vond die 10 jaar niet meer ongesteld worden echt helemaal prima _O- *mantra: het is voor een goed doel; het is voor een goed doel* :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175507804
Haat aan ongesteld zijn en aan maandverband! Dat gebruik ik echt alleen 's nachts :')

Handige tip voor de dames hier: De multivitamines zijn in de aanbieding bij de Etos
pi_175508869
Ik haat maandverband ook. Ik heb ooit nog wel is van die softcups geprobeerd, maar dat was helemaal drama. Volgens mij zijn die inmiddels al niet eens meer verkrijgbaar.

Mèn ik ben al 3 dagen misselijk... -O- . Maarja, voor hetzelfde geld krijg ik buikgriep.
Stom gedoe. Ik denk bij elk dingetje “ja? Zou het?” -O-
pi_175509204
Stom is dat he sillie.. je weet het gewoon niet.

Ik krijg wel steeds meer inzicht in m’n cyclus zo. Als ik ineens de hele dag intens verdrietig ben om niks dan word ik meestal 2-4 dagen later ongesteld. Ergo ik verwacht geen streepjes dit keer want ik ben me toch een partij jankerig vandaag ;(. Helaasch.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175510214
Mijn lijf doet naar mijn idee een 'vorige maand overgeslagen dus nu lekker dubbel'-trololol :'(
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:39:00 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175511876
Balen camac.

Ik had vandaag weer een witte ovulatietest, maar kan in de app terugzien dat ik in de vorige twee cycli ook maar twee dagen een streep zag (high en peak ingevuld).

Hebben het gisteren gezellig gemaakt en zetten vanavond de kerstboom op, dus dat wordt iig romantisch O+ ~:)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175514397
Nou, ik zit 4 dagen voor mijn vermeende nod. Licht streepje op de zwangerschapstest. Maar dat zou net zo goed nog van de vorige keer zijn geweest dus.. hopen dat ie donkerder wordt ..
pi_175514738
Wuuut! Dat zou wel heel mooi zijn! Waarom test je zo vroeg?

Heel voorzichtige jompel *O*
pi_175515535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, ik zit 4 dagen voor mijn vermeende nod. Licht streepje op de zwangerschapstest. Maar dat zou net zo goed nog van de vorige keer zijn geweest dus.. hopen dat ie donkerder wordt ..
Oeeeeeehhhh......
:)
pi_175521580
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:43 schreef B.ertha het volgende:
Wuuut! Dat zou wel heel mooi zijn! Waarom test je zo vroeg?

Heel voorzichtige jompel *O*
Omdat ik een dikke ongeduldige kneus ben..
  woensdag 6 december 2017 @ 09:16:16 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175522568
Spannend kleurdoos!

De kerstboom werd hem gisteren niet meer, wel een heel goed gesprek gehad met mijn man. Vanavond gaan we naar de manege en daarna heb ik het meestal heel koud, dus #metoo om het weer warm te krijgen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175522813
Hier gisteren wel de boom en alles opgetuigd. Ik vind het zo gezellig O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175524614
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, ik zit 4 dagen voor mijn vermeende nod. Licht streepje op de zwangerschapstest. Maar dat zou net zo goed nog van de vorige keer zijn geweest dus.. hopen dat ie donkerder wordt ..
Ik hoop met je mee!
pi_175524686
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:03 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Billen!! Check............ :') Uberhaupt weer ongesteld worden... pfff... ik vond die 10 jaar niet meer ongesteld worden echt helemaal prima _O- *mantra: het is voor een goed doel; het is voor een goed doel* :D
Het is voor een goed doel! Het is voor een goed doel! O+
Schudden voor gebruik
pi_175524699
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:12 schreef B.ertha het volgende:
Haat aan ongesteld zijn en aan maandverband! Dat gebruik ik echt alleen 's nachts :')

Handige tip voor de dames hier: De multivitamines zijn in de aanbieding bij de Etos
'snachts vind ik nog erger :')

Bed tig keer verschonen, want het blijft nooit op zijn plek zitten.....

:(
Schudden voor gebruik
pi_175524732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:17 schreef silliegirl het volgende:
Ik haat maandverband ook. Ik heb ooit nog wel is van die softcups geprobeerd, maar dat was helemaal drama. Volgens mij zijn die inmiddels al niet eens meer verkrijgbaar.

Mèn ik ben al 3 dagen misselijk... -O- . Maarja, voor hetzelfde geld krijg ik buikgriep.
Stom gedoe. Ik denk bij elk dingetje “ja? Zou het?” -O-
softcups bestaan gewoon hoor.

ik ben alleen niet handig om dan ook nog allerlei in te kopen en te proberen welke maat je dan nodig hebt. En ondertussen dus een godsvermogen aan cupjes hebt staan :P

beterschap :P
Schudden voor gebruik
pi_175524741
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:36 schreef Camac het volgende:
Mijn lijf doet naar mijn idee een 'vorige maand overgeslagen dus nu lekker dubbel'-trololol :'(
potver wat ellendig!
Schudden voor gebruik
pi_175524773
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:03 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Omdat ik een dikke ongeduldige kneus ben..
Zou het niet zo zijn dat de Zwangerschapshormonen van de vorige keer niet eerst eruit moet zijn voor je nieuwe cyclus start? Daar aan vast houdend.... is een licht streepje super positief ;) :*
Schudden voor gebruik
pi_175524889
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:03 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Omdat ik een dikke ongeduldige kneus ben..
:D
:)
pi_175524904
Kleurdoos hoeveel weken was je ook alweer zwanger toen het mis ging?
:)
pi_175524976
(Ik probeerde terug te lezen, maar kan het niet vinden, sorry. ;( )

Probeer van iedereen alles bij te houden hier, maar ik haal Tink en Think soms ook door elkaar. :')
:)
pi_175525168
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

'snachts vind ik nog erger :')

Bed tig keer verschonen, want het blijft nooit op zijn plek zitten.....

:(
Bij mij blijft maandverband wel zitten. Zonder vleugels zelfs. Ik vind het alleen super goor om te voelen. Maar ik wil mijn tampon geen 8 uur inhouden en ik bloed 's nachts nauwelijks.
pi_175525283
Oh ja.. ik ben s'nachts om de 2 uur wakker (voeding) waarvan ik geregeld moet plassen. Dan verschoon ik gelijk. Dus langer dan 4 uur draag ik ze niet.

Maar soms denk ik wel eens... ahhhhw laat ik het weer eens proberen. Dit keer gaat het vast goed :')
Schudden voor gebruik
pi_175525309
Vleugels gaat bij mij door lekken. Zonder niet.

Ik moet af en toe ook even nadenken of mensen het nou tegen Tink of tegen mij hebben _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 december 2017 @ 13:03:24 #108
56471 pinquit
oh my lama!
pi_175526429
Oehh kd, duimen!

En menstruatiecup! Echt ideaal. Eerste keren een beetje geknoei, maar uiteindelijk echt top
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 6 december 2017 @ 13:06:52 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175526493
Hihi, ik ook hoor! Verwarring alom. Handig joh, van die usernames. Ik vind dat minstens één van ons gewoon zsm naar Z&G moet omdat dat handiger is en zulks 8-)

TMI:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: niks maandverband, we gaan gewoon collectief kerststreepjes plassen en door naar Z&G! *O* *ugh*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175526516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:03 schreef pinquit het volgende:
Oehh kd, duimen!

En menstruatiecup! Echt ideaal. Eerste keren een beetje geknoei, maar uiteindelijk echt top
Dit :)
geen kans op tamponziekte dus geen 8uur regel en daardoor ideaal voor snachts.
pi_175527153
Ik wil zo'n cup ook wel proberen maar ik wil tegelijkertijd niet eens twee doosjes tampons kopen als ze 1+1 gratis zijn "omdat ik ze de maand daarna toch niet meer nodig ga hebben" :')
  woensdag 6 december 2017 @ 13:46:56 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175527410
Hier ook cup gebruiker! I-de-aal! _O_
Ik wil echt nooit meer iets anders!

Sorry, lurker, maar groot cup-fan dus kon niet stil blijven. ;)
***
pi_175527562
Ik hoop mee kd!

Manege, we zijn nu op de terug weg. Wel koud maar peuter heeft heerlijk paardjes gepoetst en in de rijbak zandkastelen gebouwd O+

Ik denk dat deze ronde geen succes is. Zondag en maandag knal positieve ovulatie testen, we hebben het alleen zondag gezellig gemaakt, maandag was man om 2100 uur thuis pas en vervolgens op de bank in slaap gevallen, en gisteren was het half 10 dat hij thuis was, na eten enzo sliep ik al. Maar we gaan het mee maken.

Haat aan maandverband, ik doe mee. Haat aan ongesteld zijn.
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 13:53:35 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175527596
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil zo'n cup ook wel proberen maar ik wil tegelijkertijd niet eens twee doosjes tampons kopen als ze 1+1 gratis zijn "omdat ik ze de maand daarna toch niet meer nodig ga hebben" :')
Tampons blijven eeuwig goed, die kunnen wel een jaartje in de kast staan ;)

Hier ook haat aan maandverband. Ik gebruik nu een week inlegkruisjes vanwege die kutbollen en ik heb een supergevoellige huid dus dat is weer feest :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175528501
Majo, morgen is het zover?
:)
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 14:31:11 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175528543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:29 schreef Soof-87 het volgende:
Majo, morgen is het zover?
Als alles goed gaat wel ja :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175528596
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als alles goed gaat wel ja :Y
Spannend.

Wat moeten ze eerst nog checken?
:)
  woensdag 6 december 2017 @ 14:41:02 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175528762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop mee kd!

Manege, we zijn nu op de terug weg. Wel koud maar peuter heeft heerlijk paardjes gepoetst en in de rijbak zandkastelen gebouwd O+

Ik denk dat deze ronde geen succes is. Zondag en maandag knal positieve ovulatie testen, we hebben het alleen zondag gezellig gemaakt, maandag was man om 2100 uur thuis pas en vervolgens op de bank in slaap gevallen, en gisteren was het half 10 dat hij thuis was, na eten enzo sliep ik al. Maar we gaan het mee maken.

Haat aan maandverband, ik doe mee. Haat aan ongesteld zijn.
Dat klinkt als een heerlijke tijd op de manege! :D

En misschien heb je een lucky shot gehad, you never know... Ik duim gewoon voor iedereen hier.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175531089
tampons kan je altijd nog gebruiken als tondel met kamperen :P
Schudden voor gebruik
  woensdag 6 december 2017 @ 16:48:55 #120
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_175531233
Meelezen is niet mijn sterkste kant maar ik ga het proberen.
@ kleurloos hopelijk is de zwangerschapstest positief!

Als ik ongesteld ben gebruik ik maandverband met vleugels. Tampons heb ik nooit fijn gevonden. Toen ik veel zwom moest ik ze wel gebruiken (word wat als ik weer voor de triatlon ga trainen...)

Dames hoe was jullie Sinterklaas? Ik rekende op poepluiers als surprise (plaag familie) maar gelukkig hebben ze zich netjes ingehouden dit jaar. Wel een gek idee dat we volgend jaar misschien met zn drieën zijn...
Vanmorgen de kerstboom op gezet! Lekker muziekje erbij en de boom mooi versieren. Na de kerst eens wat meer decoratie kopen: ik heb zo’n klein boompje met 2 slingers en tig ballen en 2 licht snoeren waarvan er 1 in de boom hangt er de ander voor het raam.
Nu lekker de kaarsjes aan en chillen op de bank
pi_175531309
Voor de rammelende eierstokken. Peuter en op de achtergrond rijdt mijn man
Althans ik ga er van rammelen :') zoet kind
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een tondel? *gaat googlen* :'
pi_175531352
KD ik hoop heel erg met je mee :*

Hier verder nog niet 'zwaar' ongesteld genoeg om door te lekken of mega zwaar maandverband/tampons nodig te hebben gelukkig; dus allemaal geen last van :@ Hopelijk blijft het zo :@ :@ :@

quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:48 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Dames hoe was jullie Sinterklaas? Ik rekende op poepluiers als surprise (plaag familie) maar gelukkig hebben ze zich netjes ingehouden dit jaar. Wel een gek idee dat we volgend jaar misschien met zn drieën zijn...
Vanmorgen de kerstboom op gezet! Lekker muziekje erbij en de boom mooi versieren. Na de kerst eens wat meer decoratie kopen: ik heb zo’n klein boompje met 2 slingers en tig ballen en 2 licht snoeren waarvan er 1 in de boom hangt er de ander voor het raam.
Nu lekker de kaarsjes aan en chillen op de bank
Behalve dat m'n schoonfamilie al gauw door had dat het nog niet raak was (aangezien ik biertje aan het drinken was); werden er enkel opmerkingen gemaakt in de trend van: Volgend jaar vieren we sint bij jullie he !! (verwijzend naar baby die we dan makkelijk te bed kunnen leggen e.d). Dus ik vond het wel erg lief/schattig en verder werd er niets over gezegd. Ze weten dat we het heel graag willen en wachten dus 'geduldig' met ons af hehe :D

quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor de rammelende eierstokken. Peuter en op de achtergrond rijdt mijn man
Althans ik ga er van rammelen :') zoet kind
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een tondel? *gaat googlen* :'
Mnoohhh peuter O+ O+ O+ Echt ik rammel me toch een eind weg als ik ook maar iets van foto's van kindjes of baby's zie _O- O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 17:11:05 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175531658
quote:
11s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:33 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Spannend.

Wat moeten ze eerst nog checken?
Of het goed ontdooit en door blijft delen. Als morgenochtend blijkt dat de cryo is gestopt met doordelen dan is er geen terugplaatsing. Dus het blijft nog even spannend!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 6 december 2017 @ 17:55:30 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_175532293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil zo'n cup ook wel proberen maar ik wil tegelijkertijd niet eens twee doosjes tampons kopen als ze 1+1 gratis zijn "omdat ik ze de maand daarna toch niet meer nodig ga hebben" :')
Ik was de maand na aankoop van mijn cup ook zwanger, maar die dingen vergaan niet he ;)
disclaimer
pi_175532345
Volgens mijn App zou ik morgen ongesteld moeten worden. Gezien ik geen idee heb van mijn eisprong hou ik die even aan.

Ik ga morgen wel een zwangerschapstest doen. Wij gaan naar Edinburgh en hebben nogal veel Whisky op het programma staan. Ik heb rugpijn enzo en wat krampen dus ik heb sowieso wel het idee dat het een deze dagen door gaat zetten. Maar wil het nu toch wel graag weten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175532493
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tampons blijven eeuwig goed, die kunnen wel een jaartje in de kast staan ;)

Hier ook haat aan maandverband. Ik gebruik nu een week inlegkruisjes vanwege die kutbollen en ik heb een supergevoellige huid dus dat is weer feest :X
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:55 schreef uStormqueen het volgende:

[..]

Ik was de maand na aankoop van mijn cup ook zwanger, maar die dingen vergaan niet he ;)
Het is dan ook een psychologisch iets. Ik wil gewoon niet geloven dat ik ze binnenkort nodig heb :p
pi_175532841
MaJo, heel veel succes morgen! Ik zal morgen voor je bidden!!
pi_175532847
Ik duim mee!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175533573
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor de rammelende eierstokken. Peuter en op de achtergrond rijdt mijn man
Althans ik ga er van rammelen :') zoet kind
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een tondel? *gaat googlen* :'
Tondel is perfect materiaal om een fikkie mee te stoken.

Buikpijn, pijn in m'n hoofd onderrug en bovenbenen. Eeuwige haat aan het bloedbad.

Vandaag functioneringsgesprek gehad op werk. Promotie krijgen en minder gaan werken, ik kan het :7
pi_175533576
Majo veel succes morgen, ik duim voor jullie! :Y

Enter PMS hiero.. hoofdpijn en bloedddchagrijnig :( kom maar door dan. Potdomme.

Thinkk ongeacht de uitslag heel veel plezier gewenst dit weekend :). Al hoop ik natuurlijk dat je gewoon twee streepjes piest ;).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175533595
Majo *O* snel streepjes plassen nu ok? :*
pi_175536264
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:48 schreef VenusFlyTrap het volgende:
at we volgend jaar misschien met zn drieën zijn...
Vanmorgen de kerstboom op gezet! Lekker muziekje erbij en de boom mooi versieren. Na de kerst eens wat meer decoratie kopen: ik heb zo’n klein boompje met 2 slingers en tig ballen en 2 licht snoeren waarvan er 1 in de boom hangt er de ander voor het raam.
Koop dan plastic niet kapot te krijgen meuk O-)
Schudden voor gebruik
pi_175536299
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Of het goed ontdooit en door blijft delen. Als morgenochtend blijkt dat de cryo is gestopt met doordelen dan is er geen terugplaatsing. Dus het blijft nog even spannend!
ontzettend spannend! *O* O+ :'( :o O+ *O* *O*
Schudden voor gebruik
pi_175536369
Tondel is waar je je vuurtje mooi mee start. Het is iets wat snel vlam vat en kurk droog is ;)

Tampons zijn reuze handig op vakantie. Vooral die in plastic. Die blijven ook droog in de kano :D
Ook om in je neus te stoppen bij een ontzettende bloedneus of zo :P
Schudden voor gebruik
pi_175538755
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Of het goed ontdooit en door blijft delen. Als morgenochtend blijkt dat de cryo is gestopt met doordelen dan is er geen terugplaatsing. Dus het blijft nog even spannend!
Dat was het ja...

Duimen draaien. :*
:)
pi_175538774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mijn App zou ik morgen ongesteld moeten worden. Gezien ik geen idee heb van mijn eisprong hou ik die even aan.

Ik ga morgen wel een zwangerschapstest doen. Wij gaan naar Edinburgh en hebben nogal veel Whisky op het programma staan. Ik heb rugpijn enzo en wat krampen dus ik heb sowieso wel het idee dat het een deze dagen door gaat zetten. Maar wil het nu toch wel graag weten.
Ik hoop dat jij lekker geen whisky mag drinken :6
:)
pi_175539815
Succes morgen Majo !

Sinds vanavond heb ik gevoelige tepels.. ik denk dat ik hieruit sowieso kan concluderen dat de clomid ieder geval iets heeft gedaan..
Nu is het nog even de vraag waarom ik gevoelige tepels heb. Word ik ongesteld? Heb ik net mijn eisprong gehad? Of ben ik misschien zwanger?
pi_175541188
Irritant is dat heb dromertje, van die signalen die vanalles kunnen betekenen.,

Spannend kleurdoos!

Hier hoop ik dat de eisprong nog even uitblijf tot na het weekend. We zijn allebei apart van elkaar een weekend weg dus dan word ei benutten lastig :+
Shine bright like a diamond.
  donderdag 7 december 2017 @ 07:28:12 #139
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175542996
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik was de maand na aankoop van mijn cup ook zwanger, maar die dingen vergaan niet he ;)
Ik kocht 4 doosjes tampons in de 2+2 gratis actie en bleek die maand zwanger.

Misschien moet je ze juist wel kopen, B.ertha :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_175543031
Hopelijk blijft hij nog even weg June.

Hier een omo witte test. Dus whisky here I come.. En op naar ronde.. 6. Maar eerst nog even ongesteld worden.. Wat waarschijnlijk vannacht in het vliegtuig gaat gebeuren ofzo :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175543073
Balen thinkk.. En ongesteld zijn in het vliegtuig :%

Ik ga her ook lekker gluhwein drinken dit weekend O+
Shine bright like a diamond.
pi_175543307
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hopelijk blijft hij nog even weg June.

Hier een omo witte test. Dus whisky here I come.. En op naar ronde.. 6. Maar eerst nog even ongesteld worden.. Wat waarschijnlijk vannacht in het vliegtuig gaat gebeuren ofzo :')
Thinkk dan lopen we nog een beetje synchroon straks :P
  donderdag 7 december 2017 @ 09:17:53 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175544230
Balen Think! En het komt idd altijd op de onhandigste momenten...

quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor de rammelende eierstokken. Peuter en op de achtergrond rijdt mijn man
Althans ik ga er van rammelen :') zoet kind
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een tondel? *gaat googlen* :'
Tuurlijk ga je daarvan rammelen! Al vind ik het stiekem doodeng, paard + kind in de bak, maar ik rijd dan ook regelmatig op de niet-allerbraafste paarden die als ze aan de kletter gaan, weinig oog meer hebben voor andere mensen/paarden/bakranden/muren...

Mijn man en ik rijden allebei en hoewel je het nooit weet, hoop ik dat we onze uk ooit ook met het paardenvirus gaan besmetten. Lijkt me zo gaaf om met z'n drieën erop uit te gaan. [/toekomstdromen]

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Tondel is waar je je vuurtje mooi mee start. Het is iets wat snel vlam vat en kurk droog is ;)

Tampons zijn reuze handig op vakantie. Vooral die in plastic. Die blijven ook droog in de kano :D
Ook om in je neus te stoppen bij een ontzettende bloedneus of zo :P
Hahaha, herkenbaar! Ik heb altijd tampons bij me als we gaan wildwaterkanoën. Zijn overal goed voor: bloedneuzen, kampvuren, wonden stelpen, snel iets droog krijgen. Ideaal die dingen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175544371
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:28 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ik kocht 4 doosjes tampons in de 2+2 gratis actie en bleek die maand zwanger.

Misschien moet je ze juist wel kopen, B.ertha :+
:D
pi_175545601
Lees al even mee.. maar dit is mijn eerste post!

In juli 2017 gestopt met de pil. En de laatste 3 maanden normale cyclus 29 dagen, 30 dagen en 32 dagen.
Gebeurt verder nog weinig daarom deze week voor het eerst evaluatie testen gebruikt.
Begonnen op dag 12 en vandaag op dag 15 nog steeds witte testen 🤔 heb nog 1 test over voor morgen.

Wat nu?!
  donderdag 7 december 2017 @ 10:43:01 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_175545742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:35 schreef reeeb het volgende:
Lees al even mee.. maar dit is mijn eerste post!

In juli 2017 gestopt met de pil. En de laatste 3 maanden normale cyclus 29 dagen, 30 dagen en 32 dagen.
Gebeurt verder nog weinig daarom deze week voor het eerst evaluatie testen gebruikt.
Begonnen op dag 12 en vandaag op dag 15 nog steeds witte testen 🤔 heb nog 1 test over voor morgen.

Wat nu?!
ten eerste: niet met ochtendurine testen. En ten tweede, als je een cyclus van 32 dagen zou hebben kan je eisprong dus prima pas op dag 18-20 zijn en ben je nog te vroeg. Gewoon nog een doosje kopen dus ;)
disclaimer
pi_175546876
Wat Sq zegt en je ovulatie testen bij klackstar kopen via ebay dan ben je niet meteen een vermogen kwijt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175547862
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:39 schreef June. het volgende:
Balen thinkk.. En ongesteld zijn in het vliegtuig :%

Ik ga her ook lekker gluhwein drinken dit weekend O+
blegh!

Proost! Veel plezier!
Schudden voor gebruik
pi_175547896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:35 schreef reeeb het volgende:
Lees al even mee.. maar dit is mijn eerste post!

In juli 2017 gestopt met de pil. En de laatste 3 maanden normale cyclus 29 dagen, 30 dagen en 32 dagen.
Gebeurt verder nog weinig daarom deze week voor het eerst evaluatie testen gebruikt.
Begonnen op dag 12 en vandaag op dag 15 nog steeds witte testen 🤔 heb nog 1 test over voor morgen.

Wat nu?!
en man met ovulatietesten :D (icoontje)

ik denk dat je iets te vroeg bent ;)

Welkom trouwens!
Schudden voor gebruik
pi_175547904
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:08 schreef Dromertje23 het volgende:
Succes morgen Majo !

Sinds vanavond heb ik gevoelige tepels.. ik denk dat ik hieruit sowieso kan concluderen dat de clomid ieder geval iets heeft gedaan..
Nu is het nog even de vraag waarom ik gevoelige tepels heb. Word ik ongesteld? Heb ik net mijn eisprong gehad? Of ben ik misschien zwanger?
of heb je het koud? :P of ben je langs een zwembadrand omhoog geschraapt? :P
Schudden voor gebruik
  donderdag 7 december 2017 @ 12:32:05 #151
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175548034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat Sq zegt en je ovulatie testen bij klackstar kopen via ebay dan ben je niet meteen een vermogen kwijt :)
Wat Sq en zij zeggen dus :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175548084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:32 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat Sq en zij zeggen dus :D
Wat SQ en Thinkk en Tink zeggen dus :D
pi_175548230
_O-

Wij hebben vanmiddag 3 bezichtigingen voor ons huis. Ben nu de sporen van de hond aan het uitwissen :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175554202
Thanks voor de tips!

Misschien straks nog even een test doen dan, doe ze inderdaad sochtends omdat er over in de testen staat.

En wat langer doortesten 👍🏼

Ennnn nu wel een vrouw :)
pi_175559497
Heh thinkk wat balen.. maargoed whiskey :7. Ik kan morgenavond ook gerust een drankje doen want hier is het ook niet raak helaas. Hopelijk komt er iets uit de bezichtigingen!

En MaJo pupo wat goed *O* O+!!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175568088
Goed. Wij gaan een weekend weg met vrienden en maandag is mijn NOD; dus we ik test nu al even. Want ja: drank enzo.

Doet die stomme test het niet. Blijft compleet blanco. Geen controlestreep, niks. Nu weet ik dus nog niks. -O-
pi_175568206
Nieuwe test halen en nog een keer testen...
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:08:25 #158
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175568568
Wat irritant silliegirl! Soms zit het tegen op een gebied waar je het niet verwacht had...
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:58 schreef reeeb het volgende:
Thanks voor de tips!

Misschien straks nog even een test doen dan, doe ze inderdaad sochtends omdat er over in de testen staat.

En wat langer doortesten 👍🏼

Ennnn nu wel een vrouw :)
Hier ben je nog steeds een man. En staat er in jouw ovulatietesten dat ze 's ochtends moeten? Welke heb je dan?

Ik ben gisteren mishandeld door de mevrouw van de bloedafname, maar er zijn weer twee buisjes onderweg naar twee verschillende laboratoria. Volgende week donderdag hoor ik of m'n schildklierhormoonwaardes nog stabiel zijn of toch de pan uit aan het rijzen zijn en hoeveel antistoffen er nog in m'n bloed zitten. Doodeng, als m'n waardes niet goed zijn, trekt de endocrinoloog de stekker uit het babytraject en moet ik alsnog eerst behandeld worden met radioactief jodium...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175568745
Nagelbijten tot donderdag dus.. Merk je daar zelf iets van Tink89, als je waardes niet goed zijn? Symptomen waar je het aan herkent?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:37:41 #160
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175570040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:20 schreef Feyre het volgende:
Nagelbijten tot donderdag dus.. Merk je daar zelf iets van Tink89, als je waardes niet goed zijn? Symptomen waar je het aan herkent?
Ik weet wanneer ik echt hyper of hypo (hyper = bizar hoge hartslag, hyperventilatie, diarree, doodmoe maar niet kunnen slapen, hypo = instant depressief, doodmoe, alleen maar kunnen slapen, zware benen, moe lijf, verstopping), maar dat proces gaat heel geleidelijk. Het niet alsof ik op één dag of binnen één week van hypo naar hyper kan ofzo...
De laatste twee keer hing ik op het randje van hyper, maar wel net binnen/op de grenzen van toegestane waardes. En ik duim heel hard dat dat zo gebleven is. Ik voel me fysiek goed, maar dat kan ook nog zo zijn als ik net boven de grenzen van wat toegestaan is, zit. En de vraag is wat we dan gaan doen: nemen we een risico of gaan we eerst behandelen met de risico's die daar weer aan verbonden zijn? Ik weet het niet...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175570423
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:26 schreef Feyre het volgende:
Nieuwe test halen en nog een keer testen...
Dat heb ik gedaan, maar dit is nog vager: nu heb ik een streepje waar je een tweede streepje verwacht, maar de controlestreep komt niet?
WTF moet ik hier nu mee. Volgende keer haal ik zo'n digitale test, wat een ellende is dit.
pi_175571647
Dat is wel heel raar. Ik zou mijn geld terug vragen hoor..
pi_175576213
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 8 december 2017 09:08 schreef Tink89

[..]

Hier ben je nog steeds een man. En staat er in jouw ovulatietesten dat ze 's ochtends moeten? Welke heb je dan?
Hopelijk heb ik je zo goed gequote. Fok newbie

Ik typte het niet helemaal duidelijk maar in de gebruiksaanwijzing van de point evaluatie testen staat niks over tijd vandaar dat ik het wel handig vond om in de ochtend te testen. Maar nu gister avond een test gedaan en daar was een streepje op te zien! Nog geen knallende streep. Misschien vandaag dan? Zo nog eens testen
pi_175576939
Spannend tink,
Ik hoop dat de uitslag positief voor je is...

Ik heb de uitslag van mijn bloedonderzoek en de clomid heeft gewerkt 😁
Nu maken we dus pas echt kans ! Het is een stapje dichterbij ! *O*
pi_175578714
Jippie dromertje! Jij zit nu dus op het wachtbankje?
pi_175580327
Majo pupo *O*

Tink wat een spannend vooruitzicht! Voor hoe lang moet je je kinderwens in het slechtste geval on hold zetten?

Sillie wat raar!
Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt nu. Of heb je alweer nieuwe testen in huis?

Dromertje ook een goede stap in de juiste richting *O*

Ik heb weer steeds een tsr, ben mega verstrooid en doodmoe. Dat had ik in oktober ook en toen bleek ik zwanger. Op zich vind ik dit zo herkenbaar dat ik denk.. volgens mij is het weer raak. Niet dat ik daar vorige keer wat aan had maar goed..

Is er ondertussen weer streepjes nieuws van kleurdoos?
pi_175580380
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:36 schreef B.ertha het volgende:
Jippie dromertje! Jij zit nu dus op het wachtbankje?
Jaaa ! Alleen ik weet nu niet precies wanneer mijn NOD is 🤔 op zijn vroegst 11 december. Dus misschien dat ik die dag of de dag erna een test doe als ik niet ongesteld ben geworden.

Spannend cassandra ! Hopelijk is je voorgevoel juist 😁
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 21:36:16 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175585646
Aw wat lief dat jullie hier ook met me meeleven O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175589912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:36 schreef MaJo het volgende:
Aw wat lief dat jullie hier ook met me meeleven O+
Natuurlijk. O+ Snel je streepjes plassen nu, mevrouw Pupo :*
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 00:36:28 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175590979
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:53 schreef Camac het volgende:

[..]

Natuurlijk. O+ Snel je streepjes plassen nu, mevrouw Pupo :*
O+ Nog even geduld, moet nog 12 dagen wachten ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:24:30 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175593460
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Majo pupo *O*

Tink wat een spannend vooruitzicht! Voor hoe lang moet je je kinderwens in het slechtste geval on hold zetten?

Sillie wat raar!
Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt nu. Of heb je alweer nieuwe testen in huis?

Dromertje ook een goede stap in de juiste richting *O*

Ik heb weer steeds een tsr, ben mega verstrooid en doodmoe. Dat had ik in oktober ook en toen bleek ik zwanger. Op zich vind ik dit zo herkenbaar dat ik denk.. volgens mij is het weer raak. Niet dat ik daar vorige keer wat aan had maar goed..

Is er ondertussen weer streepjes nieuws van kleurdoos?
De behandeling zou dan nog voorbereid moeten worden en erna mag ik zes maanden niet. Als na vier maanden dan blijkt dat de behandeling niet voldoende aangeslagen is, moet er nog een keer... Dus zegmaar 7 tot 11 maanden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175593540
Oooh ik ga echt duimen dat het niet zo ver komt tink ;( met recht worst case scenario.

Ik lek melk. Ik kan me heel veel symptomen inbeelden maar dat niet :') nou hou ik op met symptomen zoeken want ik ben bang voor teleurstelling.
pi_175593599
Klinkt goed Cassandra! Nu al testen is zeker een beetje vroeg ;)

Jaaaaa Majo! Spannend!
Doe je mee? Ik heb besloten om vrijdag de 22 's ochtends twee streepjes te plassen :) (of toch al woensdag, 's avonds een borrel :P )

Vaaaag Sillie, al een nieuwe test gekocht?

Balen Tinkk, maar nu genieten van de whiskey!

Spannend Tink! Ik ga duimen voor goede uitslagen!

En maak maar plek op het wachtbankje, ik zit er weer bij :)
pi_175593832
Cassandra geef jij nog bv of heb je echt vanuit het niets nu melk? Dat is echt apart :D (en een beetje onhandig, kan je weer met die pads in de weer :P). Hopelijk voor een goed doel!

Wat lastig tink, ook omdat je je gewoon goed voelt. Ik duim voor je iig :Y.

Leest Missladybug nog mee? Zo ja: Hoe is het met jou/jullie nu?

En kleurdoos waren het nou 2 streepjes??

Succes aan alle dames op het wachtbankje :).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175594486
Nee geef al 15 maanden geen bv meer. Maar het waren maar 2 druppels en steeds een tsr gevoel. In oktober ook steeds tsr maar geen melk.
Testen is nog te vroeg ik ben nu 4/5 dpo als ik inderdaad een vroeg ei had
pi_175594572
Ik zit nu op dag 31. Nog steeds niet ongesteld. Zou ook met de stress van afgelopen twee weken te maken kunnen hebben.

Edinburgh is wel echt prachtig trouwens. En volgens mij de enige plek waar geen sneeuw is gevallen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175595091
Wat is een tsr gevoel?
pi_175595149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:21 schreef B.ertha het volgende:
Wat is een tsr gevoel?
Toeschietreflex, gevoel dat je krijgt als je melk in je boobs hebt en een baby die honger heeft begint te huilen oid, waarop je meestal ook automatisch al melk begint te lekken :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175595468
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit nu op dag 31. Nog steeds niet ongesteld. Zou ook met de stress van afgelopen twee weken te maken kunnen hebben.

Edinburgh is wel echt prachtig trouwens. En volgens mij de enige plek waar geen sneeuw is gevallen
Nog een keer testen daar?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175597297
Tsr-en waren bij mij een paar keer een vroeg zwangerschapssymptoom O~) stemt hoopvol cassandra!
pi_175598178
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:44 schreef Feyre het volgende:

[..]

Nog een keer testen daar?
Vorige maand werd ik ook ongesteld op dag 32. Maar vind het vooral irritant dat ik niet weet wanneer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 09-12-2017 14:23:09 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:42:32 #182
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175602635
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:30 schreef WupWup het volgende:
Tsr-en waren bij mij een paar keer een vroeg zwangerschapssymptoom O~) stemt hoopvol cassandra!
Plus 1 :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_175607089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:00 schreef Feyre het volgende:


Leest Missladybug nog mee? Zo ja: Hoe is het met jou/jullie nu?


Jazeker!
Ja t gaat lekker met ons hoor!
Bedankt voor het vragen. We hebben beide heel erg het gevoel dat we niet de mmm in gaan. De onderzoeken waren allemaal goed. Ik zou gewoon zwanger moeten kunnen worden dus we blijven gewoon lekker proberen.
Inmiddels is er bij ons allebei een acceptatie ontstaan dat het misschien wel nooit gebeurd.
We hebben verder plannen om wat van de wereld te gaan zien, maar we beginnen met drie weken naar de Antillen in mei. Mijn man heeft een eigen bedrijf opgestart dat loopt als een malle. Het zou zo maar kunnen dat hij binnen een paar maanden veel personeel heeft lopen dus het lukt nu even niet om een lange reis te boeken helaas.
pi_175607326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:08 schreef Tink89 het volgende:
Wat irritant silliegirl! Soms zit het tegen op een gebied waar je het niet verwacht had...

[..]

Hier ben je nog steeds een man. En staat er in jouw ovulatietesten dat ze 's ochtends moeten? Welke heb je dan?

Ik ben gisteren mishandeld door de mevrouw van de bloedafname, maar er zijn weer twee buisjes onderweg naar twee verschillende laboratoria. Volgende week donderdag hoor ik of m'n schildklierhormoonwaardes nog stabiel zijn of toch de pan uit aan het rijzen zijn en hoeveel antistoffen er nog in m'n bloed zitten. Doodeng, als m'n waardes niet goed zijn, trekt de endocrinoloog de stekker uit het babytraject en moet ik alsnog eerst behandeld worden met radioactief jodium...
Wat spannend! :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:56 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, maar dit is nog vager: nu heb ik een streepje waar je een tweede streepje verwacht, maar de controlestreep komt niet?
WTF moet ik hier nu mee. Volgende keer haal ik zo'n digitale test, wat een ellende is dit.
welke vage sjizzle heb jij gekocht? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:11 schreef Dromertje23 het volgende:
Spannend tink,
Ik hoop dat de uitslag positief voor je is...

Ik heb de uitslag van mijn bloedonderzoek en de clomid heeft gewerkt 😁
Nu maken we dus pas echt kans ! Het is een stapje dichterbij ! *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee geef al 15 maanden geen bv meer. Maar het waren maar 2 druppels en steeds een tsr gevoel. In oktober ook steeds tsr maar geen melk.
Testen is nog te vroeg ik ben nu 4/5 dpo als ik inderdaad een vroeg ei had
Dacht je aan een minimens? Want dat veroorzaakt hier TSR :+

Mijn zus geeft al 6 jaar geen borstvoeding meer en heeft het nog geregeld onder de douche of als ze aan minimensen denkt :D

maaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr natuurlijk hoop ik dat het wel zo is voor jou ;)
Schudden voor gebruik
pi_175607343
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:41 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Jazeker!
Ja t gaat lekker met ons hoor!
Bedankt voor het vragen. We hebben beide heel erg het gevoel dat we niet de mmm in gaan. De onderzoeken waren allemaal goed. Ik zou gewoon zwanger moeten kunnen worden dus we blijven gewoon lekker proberen.
Inmiddels is er bij ons allebei een acceptatie ontstaan dat het misschien wel nooit gebeurd.
We hebben verder plannen om wat van de wereld te gaan zien, maar we beginnen met drie weken naar de Antillen in mei. Mijn man heeft een eigen bedrijf opgestart dat loopt als een malle. Het zou zo maar kunnen dat hij binnen een paar maanden veel personeel heeft lopen dus het lukt nu even niet om een lange reis te boeken helaas.
klinkt goed! Drukke baan gemaakt! :D
Schudden voor gebruik
pi_175615300
Ik kreeg tijdens mijn bv periode al geen tsr als ik aan minimensjes dacht dus dat lijkt me stug :')
Maar vrijdag en zaterdag aan de lopende band en nu niets meer dus ik denk dat het loos alarm was. Ik heb geen problemen met zwanger worden, het zwanger blijven is een probleem. We gaan het mee maken
pi_175615309
Mlb wat raar dat het dan zo uitblijft als alles goed gaat. Ik hoop dat het jullie toch nog gegund is :*
  maandag 11 december 2017 @ 09:08:16 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175638248
Na een druk weekend meld ik me hier weer... Mijn cyclus is iig geen 26 dagen deze keer, want ik verwachtte mijn eisprong op donderdag de 7e, maar had dinsdag en woensdag witte ovulatietesten. Toen waren de testen op, dus heb het verder maar zo gelaten. Zaterdag ineens 'egg white', dus denk dat m'n ovulatie twee dagen later wordt. Mijn NOD zet ik voor mezelf dan ook maar op 24-12.

En txs voor de duimpjes, ik hoop zelf ook heel hard op goed nieuws, maar probeer er niet te veel op te rekenen.

Cass, wat raar ineens, zo'n tsr! Het zou een symptoom kunnen zijn, maar da's wel heel vroeg.

Sillie, hoe is het met je vage streepjes?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 11 december 2017 @ 09:10:43 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_175638298
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 09:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kreeg tijdens mijn bv periode al geen tsr als ik aan minimensjes dacht dus dat lijkt me stug :')
Maar vrijdag en zaterdag aan de lopende band en nu niets meer dus ik denk dat het loos alarm was. Ik heb geen problemen met zwanger worden, het zwanger blijven is een probleem. We gaan het mee maken
ik had het bij de zwangerschap van noud ook, en alleen vóór mijn nod, vanaf 5dpo. Daarna nooit meer gehad tot ie geboren is. Dus ik vind het nog steeds veelbelovend O-)
disclaimer
pi_175639121
Sillie al gespot met haar vage testen?
Schudden voor gebruik
pi_175639255
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 09:53 schreef Stippelrientje het volgende:
Sillie al gespot met haar vage testen?
Ik ben hier! :W
Ik heb niet meer opnieuw getest, want ik had geen tijd meer om een nieuwe test te halen voor we weg moesten. Als ik thuis ben en nog niet ongesteld ga ik er weer 1 halen.
pi_175656256
MLB fijn dat het goed gaat met jullie, en fijn dat de onderzoeken goed waren! Wel zuur dat je dus gewoon pech lijkt te hebben tot nu toe, dat het nog niet gelukt is.. maar goed ik blijf voor jullie duimen. Wat gaaf die vakantie en wat super van je man’s werk! Heel druk dus de komende tijd :Y.

Wanneer ben je thuis sillie :P?

Ik heb toch de HA gebeld, had gevraagd om telefonisch overleg maar assistente vond dat het iets was om face to face te bespreken. Dus nu heb ik vrijdag een afspraak. Eens kijken wat hij van de (te?) korte luteale fase zegt..
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175656534
Spannend Feyre!

Onze vlucht is geannuleerd dus nu wat langer in Edinburgh. Grapjassen wilde ons pas vrijdag terug vliegen. Dus hebben maar een boot overtocht vanaf Newcastle geboekt voor morgen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175657509
Ben heel benieuwd naar MaJo. :D
  dinsdag 12 december 2017 @ 06:48:19 #195
208890 June.
Seriously?
pi_175663286
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Spannend Feyre!

Onze vlucht is geannuleerd dus nu wat langer in Edinburgh. Grapjassen wilde ons pas vrijdag terug vliegen. Dus hebben maar een boot overtocht vanaf Newcastle geboekt voor morgen.
Haha zelfde hier maar dan vast in Oostenrijk.. wat een drama he.
Shine bright like a diamond.
pi_175663509
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Spannend Feyre!

Onze vlucht is geannuleerd dus nu wat langer in Edinburgh. Grapjassen wilde ons pas vrijdag terug vliegen. Dus hebben maar een boot overtocht vanaf Newcastle geboekt voor morgen.
Jullie nemen dus de toeristische route terug naar huis :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175664006
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:48 schreef June. het volgende:

[..]

Haha zelfde hier maar dan vast in Oostenrijk.. wat een drama he.
Ik geloof dat wij op de enige plek in Europa zijn waar geen sneeuw ligt ofzo :') Niet dat ik het erg vind want ik vind sneeuw alleen leuk voor de hond of om te skiën.

Jullie al een idee wanneer je naar huis kan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175664016
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 07:38 schreef Feyre het volgende:

[..]

Jullie nemen dus de toeristische route terug naar huis :P.
En de leukste haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:29:41 #199
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175666462
Vastzittende reizigers... daar is vast een babyboom over negen maanden :D

En ik heb goed nieuws:mijn man heeft een baan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb m'n NOD op de 23e gesteld. Het is een beetje nattevingerwerk }) maar denk dat ik dan goed zit. Dus met een beetje geluk met kerst mijn familie heel, heel blij maken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:38:51 #200
208890 June.
Seriously?
pi_175666645
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik geloof dat wij op de enige plek in Europa zijn waar geen sneeuw ligt ofzo :') Niet dat ik het erg vind want ik vind sneeuw alleen leuk voor de hond of om te skiën.

Jullie al een idee wanneer je naar huis kan?
We hebben maar trein gepakt uiteindelijk. Ook een drama maar wel thuis nu gelukkig.
Shine bright like a diamond.
pi_175666749
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:38 schreef June. het volgende:

[..]

We hebben maar trein gepakt uiteindelijk. Ook een drama maar wel thuis nu gelukkig.
Ik zit nu ook in de trein naar Newcastle. Wat een gedoe zeg.. Maargoed ben al verder gekomen dan gisteren. Fijn dat jullie weer thuis zijn in ieder geval :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 12:15:48 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175667302
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben heel benieuwd naar MaJo. :D
Aw O+ moet je nog even geduld hebben, ik mag pas volgende week dinsdag testen ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175667449
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Aw O+ moet je nog even geduld hebben, ik mag pas volgende week dinsdag testen ;)
Spannend! Voel je wat of niks?
pi_175668979
Even een beetje bijgelezen. :@

Sillie hoe is het? :)
:)
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 14:11:06 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175669640
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Spannend! Voel je wat of niks?
Ik voel van alles, maar dat zijn waarschijnlijk nog de hormonen ;) ik wil deze keer niet teveel aan symptoom checken doen, dat heeft me nog nooit iets opgeleverd. "Rustig" afwachten dus maar...
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175670177
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik voel van alles, maar dat zijn waarschijnlijk nog de hormonen ;) ik wil deze keer niet teveel aan symptoom checken doen, dat heeft me nog nooit iets opgeleverd. "Rustig" afwachten dus maar...
Ben je nu ook nog extra voorzichtig met bepaalde dingen? Dingen waarvan je jaren geleden dacht: oh wat overdreven als mensen dat doen. :@

Misschien gekke vraag.. :)
:)
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 16:33:10 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175672851
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:35 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ben je nu ook nog extra voorzichtig met bepaalde dingen? Dingen waarvan je jaren geleden dacht: oh wat overdreven als mensen dat doen. :@

Misschien gekke vraag.. :)
Neuh niet echt, eerder gezond verstand ;) dus niet roken, drinken, bepaalde dingen niet eten en niet in bad. Dat laatste vind ik met dit weer nog het meest lastige _O-

En doe nu voor het eerst ook dingen die bevorderend zouden kunnen zijn zoals met sokken aan slapen en bepaalde voeding ;)

Hoe gaat het met jou? Hopelijk snel weer een streep :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175673044
Met sokken slapen? Waarom zou dat werken?

Ik moet er niet aan denken :@ Heb altijd al van die warme voeten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175673074
Ik zou hier ook graag willen aanhaken. Geen idee hoe actief ik mee ga schrijven.

We beginnen deze ronde en ik vind het best spannend. Ik ben er nu al meer mee bezig dan ik zou willen (uitrekenen wanneer ik eventueel uitgerekend zou zijn, hoe dat zou vallen met verlof :') ).

Mijn duimen draaien je voor je, Majo. Ik lees al een tijdje mee en ik hoop ontzettend dat het nu raak is!
pi_175673133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Met sokken slapen? Waarom zou dat werken?

Ik moet er niet aan denken :@ Heb altijd al van die warme voeten.
Ik krijg nachtmerries als ik te warme voeten heb of als de slaapkamer te warm is.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 17:02:53 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175673497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Met sokken slapen? Waarom zou dat werken?

Ik moet er niet aan denken :@ Heb altijd al van die warme voeten.
Schijnt goed te zijn ter bevordering van de innesteling. Nooit bewezen volgens mij maar ach, het proberen waard ;)

Ik ben ook niet fan van met sokken aan slapen maar met dit weer is het tenminste nog te doen :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175679491
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Neuh niet echt, eerder gezond verstand ;) dus niet roken, drinken, bepaalde dingen niet eten en niet in bad. Dat laatste vind ik met dit weer nog het meest lastige _O-

En doe nu voor het eerst ook dingen die bevorderend zouden kunnen zijn zoals met sokken aan slapen en bepaalde voeding ;)

Hoe gaat het met jou? Hopelijk snel weer een streep :*
Haha heel goed MaJo. Gewoon doen waarvan jij denkt dat het helpt, ook al is het maar 1%. ;) :*

Hier gaat alles goed. :) Hoop dat ik over een paar weken netjes m’n menstruatie krijg en dat niet m’n hele lijf nu van slag is na die (prille) miskraam. M’n cyclus werd namelijk eindelijk weer wat regelmatiger....

Maar we zullen het meemaken allemaal.
:)
pi_175679556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:44 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Ik zou hier ook graag willen aanhaken. Geen idee hoe actief ik mee ga schrijven.

We beginnen deze ronde en ik vind het best spannend. Ik ben er nu al meer mee bezig dan ik zou willen (uitrekenen wanneer ik eventueel uitgerekend zou zijn, hoe dat zou vallen met verlof :') ).

Mijn duimen draaien je voor je, Majo. Ik lees al een tijdje mee en ik hoop ontzettend dat het nu raak is!
Het is ook spannend allemaal. Leuk dat je meepost. :)
:)
pi_175687644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef Soof-87 het volgende:
Even een beetje bijgelezen. :@

Sillie hoe is het? :)
Lief dat je 't vraagt. Maar ik weet het niet. Mijn menstruatie laat nog opzich wachten en ik ben gisteravond laat thuisgekomen, dus nog geen test gedaan. Ik ga straks naar de winkel, dan neem ik er maar meteen 10 mee. 't is nu CD 30 voor mij en dat is voor mijn doen wel lang (meestal 26 dagen).
pi_175687706
Jemig Sil, dat jij dat KAN!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_175687763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:09 schreef pinquit het volgende:
Jemig Sil, dat jij dat KAN!
Die 2 vorige testen waren weinig zinvol, dus toen was ik er wel even klaar mee :')
  woensdag 13 december 2017 @ 09:31:17 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175687975
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:14 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Die 2 vorige testen waren weinig zinvol, dus toen was ik er wel even klaar mee :')
Dat kan ik me ergens wel voorstellen, maar toch... ik zou het niet kunnen!!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175692341
Inmiddels getest, negatief. Nu maar hopen dat mijn menstruatie snel komt, dan kan ik naar een nieuwe ronde.
pi_175692466
Balen sillie..
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175692814
Jammer Sillie

Hier inmiddels dag 35.. :')
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 13 december 2017 @ 13:45:05 #221
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175693168
Jammer Sillie!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175695837
Balen Sillie :(
pi_175696367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jammer Sillie

Hier inmiddels dag 35.. :')
Hey jij stop eens met mij nadoen o|O

Hier is het nu wachten op een ovulatie. Eens kijken hoe lang deze ronde mag gaan duren :s)
pi_175696461
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:06 schreef Camac het volgende:

[..]

Hey jij stop eens met mij nadoen o|O

Hier is het nu wachten op een ovulatie. Eens kijken hoe lang deze ronde mag gaan duren :s)
Ja ik dacht die Camac dat lijkt mij nou echt een lollig mens, laat ik dat eens doen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175696664
Hier krampen sinds twee dagen, maar niet de ongesteldheidskrampen :')
Maar ik durf nergens op te hopen..
M'n nod is pas over een week ;)

Ben wel "bezig" met het verzinnen van een smoes... vrijdag sushi eten, dus het gaat wel opvallen als ik geen zalm ofzo eet :')
  woensdag 13 december 2017 @ 16:32:20 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_175696845
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:23 schreef Loj het volgende:
Hier krampen sinds twee dagen, maar niet de ongesteldheidskrampen :')
Maar ik durf nergens op te hopen..
M'n nod is pas over een week ;)

Ben wel "bezig" met het verzinnen van een smoes... vrijdag sushi eten, dus het gaat wel opvallen als ik geen zalm ofzo eet :')
waarom zou je dat laten :?
disclaimer
pi_175696939
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:23 schreef Loj het volgende:
Hier krampen sinds twee dagen, maar niet de ongesteldheidskrampen :')
Maar ik durf nergens op te hopen..
M'n nod is pas over een week ;)

Ben wel "bezig" met het verzinnen van een smoes... vrijdag sushi eten, dus het gaat wel opvallen als ik geen zalm ofzo eet :')
Uhu je mag gewoon zalm hebben hoor. Ik at dat gewoon tijdens mij zwangerschap, inclusief gerookte zalm.
  woensdag 13 december 2017 @ 16:47:06 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_175697170
gerookte zalm moet je nou weer net niet doen, al kan dan een week voor je nod ook nog geen kwaad ;)
disclaimer
pi_175697209
Ik at gisteren biefstuk :') vermomd als suddervlees ;( was ook niet mijn bedoeling.
pi_175697237
Als je biefstuk drie uur op laat staan is 't hopelijk ook niet meer rauw van binnen toch? :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_175697736
Het is shabushabu ;)
Dus de je weet niet hoe lang het hier staat zooi ;)
Ook al een week voor nod, gewoon beter niet zegt mijn gevoel en die ja je het best volgen toch ;)
pi_175698218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:50 schreef pinquit het volgende:
Als je biefstuk drie uur op laat staan is 't hopelijk ook niet meer rauw van binnen toch? :D
was nog rood. Dus kort aan gebakken en met heel veel saus.
Was echt goddelijk zacht O+ herkende het niet als biefstuk. Tot ik het doorsneed :')
pi_175698292
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik dacht die Camac dat lijkt mij nou echt een lollig mens, laat ik dat eens doen.
Heb je al getest?
pi_175698424
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:28 schreef Camac het volgende:

[..]

Heb je al getest?
Ben morgen ochtend thuis. Ben alleen maar aan het rennen en vliegen geweest om weer in Nederland te komen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175698499
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ben morgen ochtend thuis. Ben alleen maar aan het rennen en vliegen geweest om weer in Nederland te komen.
Dus er is kans op strepen?
pi_175698532
quote:
11s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:38 schreef Camac het volgende:

[..]

Dus er is kans op strepen?
Ik heb geen idee ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest. Maar ik heb het afgelopen jaar nog niet zo'n lange cyclus gehad als nu.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175698571
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb geen idee ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest. Maar ik heb het afgelopen jaar nog niet zo'n lange cyclus gehad als nu.
Ow ik hoop zo dat je morgen strepen plast O+
pi_175703454
Oh, dat hoop ik ook O+
  woensdag 13 december 2017 @ 20:46:19 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175704652
Oeh, ik duim ook heel hard voor je Thinkk!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175705121
Ah Sillie, stom....
:)
pi_175705165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:23 schreef Loj het volgende:
Hier krampen sinds twee dagen, maar niet de ongesteldheidskrampen :')
Maar ik durf nergens op te hopen..
M'n nod is pas over een week ;)

Ben wel "bezig" met het verzinnen van een smoes... vrijdag sushi eten, dus het gaat wel opvallen als ik geen zalm ofzo eet :')
Geen zalm? Joh lekker genieten van je eten toch... :o
:)
pi_175705190
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhu je mag gewoon zalm hebben hoor. Ik at dat gewoon tijdens mij zwangerschap, inclusief gerookte zalm.
Gerookte zalm heb ik laten staan toen ik wist dat ik zwanger was. :)
:)
pi_175705214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:07 schreef Loj het volgende:
Het is shabushabu ;)
Dus de je weet niet hoe lang het hier staat zooi ;)
Ook al een week voor nod, gewoon beter niet zegt mijn gevoel en die ja je het best volgen toch ;)
Ach ja dat is ook zo. :)
:)
pi_175705235
Thinkkkkkkkk, spannend wel. :+
:)
pi_175706110
Ja het zou toch wel leuk zijn als we nog vlak-voor-de-kerst-streepjes krijgen in dit topic!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175706118
Spannend thinkk!! Het wordt weer eens tijd voor strepen hier.

Ik ben eindelijk thuis, geen ovutesten meer gedaan, denk dat hij komende dag zal komen. Gelukkig dus iets verlaat >:)
Shine bright like a diamond.
pi_175711692
Think, op welke cyclus dag zit je?
pi_175712313
Wit..

Dag 36 }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175712479
Jammer -O-
pi_175713891
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

was nog rood. Dus kort aan gebakken en met heel veel saus.
Was echt goddelijk zacht O+ herkende het niet als biefstuk. Tot ik het doorsneed :')
Uit de slowcooker?
Was het rood of nog echt rauw?

Wat jammer dat de test negatief blijft, Thinkk-Pinkk!
  donderdag 14 december 2017 @ 10:29:31 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175714102
Balen Thinkk, maar zo lang het niet losbarst, blijf ik hopen.

Ik mag pas om 16:00 uur bij de endocrinoloog komen opdraven en m'n zenuwen worden langzamerhand irritant.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175714137
Ik vrees dat de stress rondom onze verkoop van het huis en dat gedoe met de vakantie niet erg helpt.

Maar ik voel mij wel een beetje in de maling genomen door mijn eierstokken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175715003
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vrees dat de stress rondom onze verkoop van het huis en dat gedoe met de vakantie niet erg helpt.

Maar ik voel mij wel een beetje in de maling genomen door mijn eierstokken.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. :*
pi_175716020
Ik ook.

Ons huis is verkocht *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 14 december 2017 @ 12:19:39 #255
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175716233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ook.

Ons huis is verkocht *O*
Jeeej! *O* *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175716768
Gefeli Think!
Jammer van de negatieve test.

Ook zo voor Sillie.

Veel succes bij de endicrionoloog Tink, ik duim!

Ik zit weer in mijn vruchtbare periode. Vannacht zeer spontaan gebruik van gemaakt :9
En iets geks/ranzigs in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175718022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:54 schreef Missladybug het volgende:
Gefeli Think!
Jammer van de negatieve test.

Ook zo voor Sillie.

Veel succes bij de endicrionoloog Tink, ik duim!

Ik zit weer in mijn vruchtbare periode. Vannacht zeer spontaan gebruik van gemaakt :9
En iets geks/ranzigs in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook nog geen bloed. Ik vind dit stom. Doe dan gewoon die menstruatie of een positieve test..

[ Bericht 2% gewijzigd door silliegirl op 14-12-2017 14:11:57 ]
pi_175720880
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:54 schreef Missladybug het volgende:
Gefeli Think!
Jammer van de negatieve test.

Ook zo voor Sillie.

Veel succes bij de endicrionoloog Tink, ik duim!

Ik zit weer in mijn vruchtbare periode. Vannacht zeer spontaan gebruik van gemaakt :9
En iets geks/ranzigs in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler. _O-
Gewoon even met de benen omhoog blijven liggen. :P
  donderdag 14 december 2017 @ 18:01:01 #259
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175722885
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:54 schreef Missladybug het volgende:
Gefeli Think!
Jammer van de negatieve test.

Ook zo voor Sillie.

Veel succes bij de endicrionoloog Tink, ik duim!

Ik zit weer in mijn vruchtbare periode. Vannacht zeer spontaan gebruik van gemaakt :9
En iets geks/ranzigs in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook in mijn vruchtbare periode :s)

en even een snelle update: waardes voor het eerst in 1,5 jaar helemaal keurig en ik hoef pas over een half jaar terug! Ik deed een dansje in de hal van het ziekenhuis... *O* *O* En nu snel eten, ik rammel
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175723040
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:01 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Heb ik ook in mijn vruchtbare periode :s)

en even een snelle update: waardes voor het eerst in 1,5 jaar helemaal keurig en ik hoef pas over een half jaar terug! Ik deed een dansje in de hal van het ziekenhuis... *O* *O* En nu snel eten, ik rammel
*O* *O* *O* *O* *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175723119
Fijn tink!!
Shine bright like a diamond.
pi_175723258
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:54 schreef Missladybug het volgende:
Gefeli Think!
Jammer van de negatieve test.

Ook zo voor Sillie.

Veel succes bij de endicrionoloog Tink, ik duim!

Ik zit weer in mijn vruchtbare periode. Vannacht zeer spontaan gebruik van gemaakt :9
En iets geks/ranzigs in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de laatste twee keer dat i dat had bleek ik zwanger *O* mijn theorie is dat de boel op het juiste moment een beetje open staat en dan makkelijker naar binnen komt.

Yeah voor huis verkocht voor.. Thinkk-Pinkk? Als ik niet de naam kan lezen tijdens de reactie haal ik jou en tink89 altijd door elkaar 😂

Sillie balen van de blanco test!
pi_175723268
En tink89 wat een geweldig nieuws *O* *O* *O* *O*
pi_175727029
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:01 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Heb ik ook in mijn vruchtbare periode :s)

en even een snelle update: waardes voor het eerst in 1,5 jaar helemaal keurig en ik hoef pas over een half jaar terug! Ik deed een dansje in de hal van het ziekenhuis... *O* *O* En nu snel eten, ik rammel
*O* *O* jaaa! Ik heb de hele middag aan je gedacht, wat fijn!!!!
pi_175728212
Balen Think-Pink van de witte test.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Wel fijn dat je huis is verkocht *O*

Silliegirl ik hoop ook voor jou snel een positieve test!

Wat een goed niews Tink!!

Ik zit nu op dag 28 en nog geen menstruatie. Ik weet niet precies wanneer ik een eisprong heb gehad, maar mijn cyclus is maximaal 34 dagen. Nog even afwachten dus...
  donderdag 14 december 2017 @ 21:50:30 #266
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175729160
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

*O* *O* jaaa! Ik heb de hele middag aan je gedacht, wat fijn!!!!
O+

Ik ben echt zo blij. Gewoon in juni pas terug, tenzij ik tussentijds ziek of zwanger word. Wat een opluchting...

En ik ben vanavond nog even bij een dansschool gaan kijken en ga wrs per februari weer stijldansen. Even kijken of dat gaat met een dikke buik, maar in de zomer zijn er sowieso geen lessen. Dus we zien het wel. Ik ga leuke dingen niet uitstellen, omdat ik misschien wel in het komende half jaar een keer zwanger ga raken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175731357
8 of 9 dpo en in de avond. Licht streepje, (bijna) niet op de foto te zetten. Zaterdag eens kijken of hij donkerder is geworden. Gezien de tsr en de melkdruppels ging ik er al een beetje vanuit dat er in ieder geval een bevruchting had plaats gevonden. Maar of t blijft plakken is de grote vraag ;(
Ik sla in ieder geval voor de zekerheid de wijn en de sushi over tijdens het etentje zaterdag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Cassandra87 op 14-12-2017 22:56:05 ]
pi_175731591
Thinkk huis verkocht *O*
Tink goede waardes *O*
Cassandra voorzichtig streepjes *O*
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175731777
spannend Cassandra *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175734538
Oei! Spannend Cassandra!

Goede waardes voor Tink, wat fijn! *O*

En een verkocht huis, ook fijn! *O*

Als er op een ovulatietest een licht streepje komt (lang niet zo donker als de controlestreep) dan is hij negatief toch?
pi_175734785
Ja ovulatietest is pas positief als de strepen even donker of donkerder is dan de test streep.
pi_175734818
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:49 schreef Cassandra87 het volgende:
8 of 9 dpo en in de avond. Licht streepje, (bijna) niet op de foto te zetten. Zaterdag eens kijken of hij donkerder is geworden. Gezien de tsr en de melkdruppels ging ik er al een beetje vanuit dat er in ieder geval een bevruchting had plaats gevonden. Maar of t blijft plakken is de grote vraag ;(
Ik sla in ieder geval voor de zekerheid de wijn en de sushi over tijdens het etentje zaterdag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch voorzichtige jompels voor jou *O* hopelijk blijft ie plakken.

Sillie, dat klopt. Maar gezien hoe ver jij bent in je cyclus en dat je zelfs al een zwangerschapstest er tegenaan hebt gegooid, zeg ik dit er ook even bij: naast LH slaat een ovulatietest ook uit op HCG. En daarbij is de diepte van de kleur niet belangrijk. Sommige vrouwen gebruiken ze als extra vroege zwangerschapstest omdat ze gevoeliger zijn dan HCG testen. Je kunt dus alsnog zwanger zijn! Misschien even een extra gevoelige test kopen?
  vrijdag 15 december 2017 @ 08:16:42 #273
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175734901
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ovulatietest is pas positief als de strepen even donker of donkerder is dan de test streep.
Niet helemaal waar. Het gaat om de piek in je hormoonwaarde. Mijn ovulatietesten worden nooit zo donker als de controlestreep, maar ik heb wel een duidelijke piek. En volgens de gyn en de endocrinoloog is dat voldoende :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175734965
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Het gaat om de piek in je hormoonwaarde. Mijn ovulatietesten worden nooit zo donker als de controlestreep, maar ik heb wel een duidelijke piek. En volgens de gyn en de endocrinoloog is dat voldoende :)
oooh. I heb altijd strepen die twee keer zo donker zijn. Maar op mijn verpakking staat ook dat een lichtere streep negatief is, vandaar mijn opmerking. Weer wat geleerd :) Op dit moment slaat mijn ovulatie test nog niet helemaal aan, is ongeveer even donker of iets lichter.
pi_175735046
Ik zie ‘m Cassandra! Ik duim voor je!! *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_175735092
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:07 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Toch voorzichtige jompels voor jou *O* hopelijk blijft ie plakken.

Sillie, dat klopt. Maar gezien hoe ver jij bent in je cyclus en dat je zelfs al een zwangerschapstest er tegenaan hebt gegooid, zeg ik dit er ook even bij: naast LH slaat een ovulatietest ook uit op HCG. En daarbij is de diepte van de kleur niet belangrijk. Sommige vrouwen gebruiken ze als extra vroege zwangerschapstest omdat ze gevoeliger zijn dan HCG testen. Je kunt dus alsnog zwanger zijn! Misschien even een extra gevoelige test kopen?
Nahjah ik snap er vooral niks van. Ik voel me totaal niet alsof ik ongesteld ga worden en ik zit nu op dag 32. En ik kreeg gisteravond die ovulatietesten in de bus, dus ik denk “ach, ik doe er is 1, kijken hoe dat werkt”, maar daar was dus een streepje op. Niet zo donker als de controlestreep, maar zeker wel zichtbaar. Misschien ben ik wel zo iemand die altijd wel een streepje heeft op een ovulatietest, dat kan. Of deze cyclus is ineens gek veel langer dan ik normaal heb, kan ook. Maar ik snap er dus niks van.

En zo’n extra gevoelige zwangerschapstest heb ik woensdag nog gedaan, die was hartstikke blanco. Dat was dus op dag 30...
pi_175735170
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nahjah ik snap er vooral niks van. Ik voel me totaal niet alsof ik ongesteld ga worden en ik zit nu op dag 32. En ik kreeg gisteravond die ovulatietesten in de bus, dus ik denk “ach, ik doe er is 1, kijken hoe dat werkt”, maar daar was dus een streepje op. Niet zo donker als de controlestreep, maar zeker wel zichtbaar. Misschien ben ik wel zo iemand die altijd wel een streepje heeft op een ovulatietest, dat kan. Of deze cyclus is ineens gek veel langer dan ik normaal heb, kan ook. Maar ik snap er dus niks van.

En zo’n extra gevoelige zwangerschapstest heb ik woensdag nog gedaan, die was hartstikke blanco. Dat was dus op dag 30...
Dan weet ik het ook niet. Sorry dat ik je valse hoop gaf ;(
pi_175735185
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:32 schreef Philomijn het volgende:
Ik zie ‘m Cassandra! Ik duim voor je!! *O* *O*
:D
Ik ben vooral benieuwd of majo m ziet :+
Haha. Ik heb er vooralsnog geen goed gevoel over maar we zullen t zien. Man liep al door het huis te stuiteren (die zag m ook)
pi_175735302
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nahjah ik snap er vooral niks van. Ik voel me totaal niet alsof ik ongesteld ga worden en ik zit nu op dag 32. En ik kreeg gisteravond die ovulatietesten in de bus, dus ik denk “ach, ik doe er is 1, kijken hoe dat werkt”, maar daar was dus een streepje op. Niet zo donker als de controlestreep, maar zeker wel zichtbaar. Misschien ben ik wel zo iemand die altijd wel een streepje heeft op een ovulatietest, dat kan. Of deze cyclus is ineens gek veel langer dan ik normaal heb, kan ook. Maar ik snap er dus niks van.

En zo’n extra gevoelige zwangerschapstest heb ik woensdag nog gedaan, die was hartstikke blanco. Dat was dus op dag 30...
Ik heb een beetje hetzelfde zit nu op dag 37.

Ovulatie testen hebben bij mij trouwens ook heel de maand wel twee streepjes.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 15 december 2017 @ 08:55:38 #280
327807 Mariposas
יה&#14
pi_175735305
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Het gaat om de piek in je hormoonwaarde. Mijn ovulatietesten worden nooit zo donker als de controlestreep, maar ik heb wel een duidelijke piek. En volgens de gyn en de endocrinoloog is dat voldoende :)
Cassandra, voorzichtig gefeliciteerd!

[ Bericht 6% gewijzigd door Mariposas op 15-12-2017 10:10:01 (Laat maar) ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:14:30 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_175735537
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Maar dan is de test nog steeds negatief. Dat je er alsnog je LH piek mee kan vinden is een ander verhaal.

Cassandra, voorzichtig gefeliciteerd!
ik geloof niet dat deze toevoeging het begrijpelijker maakt :P
Of een ovulatietest als positief of negatief kan worden geïnterpreteerd is gewoon per persoon verschillend, de enige manier om daar echt conclusies aan te verbinden is om een paar cycli consequent te testen :) misschien moet dat maar een keer in de OP :P
Cassandra, een voorzichtige gefeliciteerd!
disclaimer
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:31:19 #282
327807 Mariposas
יה&#14
pi_175735803
...

[ Bericht 99% gewijzigd door Mariposas op 15-12-2017 10:10:20 (Laat maar) ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:33:16 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_175735833
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:31 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van interpreteren, lichter dan controlestreep = negatief. :)
prima, maar dat maakt het dus niet begrijpelijker. Maar goed, wat jij wil.
disclaimer
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:45:08 #284
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_175736029
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:31 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van interpreteren, lichter dan controlestreep = negatief. :)
wat is er negatief aan als je er de piek mee kan vinden? :')
tientalen vrouwen hebben altijd een streepje en een iets donkere bij ovulatie dat is niet minder positief dan mensen met even donkere strepen als de controlestreep :{
pi_175736430
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:31 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van interpreteren, lichter dan controlestreep = negatief. :)
dan heb ik nog noooooit een eisprong gehad ;)
Schudden voor gebruik
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:09:11 #286
327807 Mariposas
יה&#14
pi_175736605
Ik zeg toch niet dat je überhaupt geen LH piek hebt of geen eisprong hebt, alleen dat de test negatief is. Niet welke conclusies daar verder aaan verbonden zijn. Het zal wel aan mijn formulering liggen, laat maar. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_175736617
ok ik dacht het te hebben onthouden welke T(h)ink wat had...

Tink gefeliciteerd met de waardes en de baan van je man *O*
Think gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis *O*

Silly, gekke testen en gekke cyclus deze maand *O* laat het een mooie verrassings einde zijn *O*

Welkom OT *O* succes ^O^

*O* casandra *O* ik ga gewoon juigen ;) stap of streep is sowieso het begin van een verandering. :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier al een week ziek :o Lekker heftige buikgriep. Ik heb vandaag pas weer voor het eerst ontbeten O+ Wurm is ook mega ziek geweest 3 dagen heftig spugen en vandaag weer wat gegeten. Mijn meneer was de bikkel of hij probeerde erbij te horen :+ na 1 middag en avondje (en ik maar zo ziek als een hond met trillende benen slappe thee, dekens, emmers verversen en verschonen :') ) zat hij alweer fris uit bed de ochtend erop _O- en ik nog altijd zo ziek als een hond 8)7

Ontzettend sexy en ik geloof midden in mijn vruchtbare week :D
Schudden voor gebruik
pi_175736631
ik vond dat het wel weer eens tijd werd om meer te *O*

dus *O* omdat het kan
Schudden voor gebruik
pi_175736645
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:09 schreef Mariposas het volgende:
Ik zeg toch niet dat je überhaupt geen LH piek hebt of geen eisprong hebt, alleen dat de test negatief is. Niet welke conclusies daar verder aaan verbonden zijn. Het zal wel aan mijn formulering liggen, laat maar. :{
De test is niet negatief :D het is niet zo zwart wit ;)

Duidelijk verschil ook al is het nog altijd lichter dan de controlestreep.
Schudden voor gebruik
pi_175736850
Tink! Wat een top nieuws!

Beterschap Stippel!

Ik zie hem hoor Cassandra!!! Streepjes O+ op naar een goede streepjesregen :)

En verder dag 24.... van de 28 ;) Ik ben er veel te veel mee bezig deze keer... maar heb 0 symptomen :') dussssss
pi_175736968
Oh Tink wat omeeeeeunig fijn. :*

En ook voor Think goed nieuws. Spannend tijden hè een huis verkopen, pfff..

Cassandra ohhh wat spannend. Ik stuur al het geluk jouw kant op. :* !!!
:)
pi_175736985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Het gaat om de piek in je hormoonwaarde. Mijn ovulatietesten worden nooit zo donker als de controlestreep, maar ik heb wel een duidelijke piek. En volgens de gyn en de endocrinoloog is dat voldoende :)
Ik ook wat geleerd. :)
:)
pi_175737050
En beterschap Stippel. :* Blijft bijzonder hoe snel kleintjes er weer bovenop kunnen komen hè. Volwassenen daarentegen. :6

;)
:)
pi_175737101
En over de ovulatietesten gesproken.

Als mijn eisprong er aan komt, heb ik altijd wel anderhalf dag twee dikke, donkere streepjes. Wat lijkt het me vervelend als je dat niet hebt, maar dat toch je eisprong er aan komt. Volgens de test is het inderdaad negatief maar als je zelf weet dat een iets donkerder streepje dan normaal, een teken is dat je eisprong er aan komt, is het voor jou gewoon positief. Je moet maar net weten wat bij jou lichaam past. :)
:)
pi_175737112
DE HAAT AAN MOBIEL FOKKEN. Sorry, ik wilde multiquoten maar m’n lappie tekst ging weer weg enzo. ;(
:)
pi_175737203
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:30 schreef Soof-87 het volgende:
Oh Tink wat omeeeeeunig fijn. :*

En ook voor Think goed nieuws. Spannend tijden hè een huis verkopen, pfff..

Cassandra ohhh wat spannend. Ik stuur al het geluk jouw kant op. :* !!!
Ik vind nu de woningmarkt van Eindhoven op moeten veel spannender haha. Huizen hier in de wijk gaan als warme broodjes. Huis heeft 8 dagen te koop gestaan. Had sneller gekunnen als wij niet vast hadden gezeten in Schotland _O-

Ik heb ook altijd ruzie met meerdere berichten quoten op fok mobiel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175737247
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind nu de woningmarkt van Eindhoven op moeten veel spannender haha. Huizen hier in de wijk gaan als warme broodjes. Huis heeft 8 dagen te koop gestaan. Had sneller gekunnen als wij niet vast hadden gezeten in Schotland _O-

Ik heb ook altijd ruzie met meerdere berichten quoten op fok mobiel.
Ooh, dat geloof ik. Je moet er zo snel bij zijn. Wanneer moeten jullie je eigen huis uit? Of weet je dat nog niet?
:)
pi_175737435
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:45 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ooh, dat geloof ik. Je moet er zo snel bij zijn. Wanneer moeten jullie je eigen huis uit? Of weet je dat nog niet?
eind februari, maar we hebben gelukkig een tussenoplossing. Dus hoeven geen enorme haast te maken
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175737833
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:45 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:D
Ik ben vooral benieuwd of majo m ziet :+
Haha. Ik heb er vooralsnog geen goed gevoel over maar we zullen t zien. Man liep al door het huis te stuiteren (die zag m ook)
Ik duim heeeeeel hard!!
pi_175741522
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef Soof-87 het volgende:
En beterschap Stippel. :* Blijft bijzonder hoe snel kleintjes er weer bovenop kunnen komen hè. Volwassenen daarentegen. :6

;)
Hij was er sneller bovenop dan ik.
Maar ik denk dat borstvoeding daar ook echt bij geholpen heeft. Normaliter wit/blauwig en nu helemaal geel, twee dagen lang. :o Dat was ook echt het enige wat er een beetje in bleef zitten.

Ik ben toch liever zelf ziek, dan mijn wurm dat is hoor. Zieke kindjes is niks :'(
Schudden voor gebruik
pi_175746013
Cassandra, ik zie ze ook hoor! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')