Heeft het nut om afspraak te maken met huisarts? Of moet je gewoon maar 'wachten'quote:Op dinsdag 28 november 2017 13:27 schreef Camac het volgende:
Streepjes voor Noa en kloonclown![]()
Cd50. Mijlpaal dit![]()
Ah, ik dacht dat je ze wel kon ontvangen maar niet beantwoorden. Dan gaat die vlieger niet op neequote:Op dinsdag 28 november 2017 07:19 schreef Kloonclown123 het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken, maar dan weet ik natuurlijk nog niet zeker wie me ge-dm/pm’d heeft 😉
In principe kun je pas na een jaar naar de huisarts voordat ze je doorverwijzen. Bij mij was dat na 7 maanden omdat ik al meerdere lange cycli had. Ik ben bang dat ze met 1 uitschieter nog niet veel gaan doen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeft het nut om afspraak te maken met huisarts? Of moet je gewoon maar 'wachten'![]()
Ah Camac. Wat vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 28 november 2017 13:27 schreef Camac het volgende:
Streepjes voor Noa en kloonclown![]()
Cd50. Mijlpaal dit![]()
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 28 november 2017 15:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik wil als mede-dreumes-mama wel een dm/pm ontvangen van de echte account van Kloonclown123.Gefeliciteerd in ieder geval!
Wanneer jij dat vindt. Snap dat je het nog spannend vindt hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2017 17:25 schreef noa11 het volgende:
Dank voor alle felicitaties! Voelt heel gek dat die voor mij zijn. Ik lees al een aantal jaar mee en bij mij is het zo snel raak. Het voelt bijna oneerlijk. Hoop dat jullie snel volgen😘
Mijn man is ook echt zo blij, heel schattig. Vraagt steeds of het echt waar is.
Ik durf nog niet echt naar Z&G. Wanneer is het daar ‘tijd voor’?
Camac zou je de huisarts je situatie voor kunnen leggen? Wellicht heb je er een die wel eerder actie wil ondernemen?
Sillie en Tink hoe is de vakantie verder?
Ga maar uit van je eigen cyclus ( en eventueel plus 2 weken daarop). Ik wacht ook af... voel wel wat en zou over drie dagen ongesteld moeten worden ( bij mijn normale cyclus van 28 dagen).quote:Op dinsdag 28 november 2017 17:22 schreef Soof-87 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe m’n lichaam de volgende cyclus oppikt. Normaal gesproken al wat langere cyclussen tussen de 34-50 dagen. Nu na de miskraam hoop ik maar dat de ongesteldheid zo snel mogelijk komt.
Dan werkt het weer zoals het hoort denk ik dan...
niks gemist helaas. Cyclus van 30 dagen dit keer. Toch netjes na de mk.quote:Op maandag 27 november 2017 16:11 schreef silliegirl het volgende:
Hmm dames, Heb ik gemist hoe het met Cassandra is? Of?
Nee een lang weekend. Mijn cyclus is meestal 26 dagen, met m’n ei dan rond dag 12. Mijn vorige menstruatie was woe 15-11..quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niks gemist helaas. Cyclus van 30 dagen dit keer. Toch netjes na de mk.
Hey had jij zo'n vroeg ei deze maand? Of was je een week weg?
Zou ik prima vinden. Als m’n lijf maar niet he-le-maal van slag is...quote:Op dinsdag 28 november 2017 18:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ga maar uit van je eigen cyclus ( en eventueel plus 2 weken daarop). Ik wacht ook af... voel wel wat en zou over drie dagen ongesteld moeten worden ( bij mijn normale cyclus van 28 dagen).
Begrijp ik. Is altijd weer spannend zo een menstruatie na een miskraam! Hoop voor jou een mooie cyclus zo. Ik aan het wachten... heb alle pms klachten. 🙈quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:16 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden. Als m’n lijf maar niet he-le-maal van slag is...
Dat zou netjes zijn weer na 28 dagen!
Dan mag het ook losbarsten.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Begrijp ik. Is altijd weer spannend zo een menstruatie na een miskraam! Hoop voor jou een mooie cyclus zo. Ik aan het wachten... heb alle pms klachten. 🙈
Ah wat fijn zeg.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:33 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd noa en kloon! Wat leuk!
De vakantie is prima, al is m'n menstruatie (en schoonfamilie) wat heftiger dan verwacht. Texel blijft fantastisch!
En m'n zusje appte of ze oud en nieuw met ons mag vieren. Zo lief! Ik werd er een beetje emo van. We groeien steeds meer naar elkaar toe en ik geniet daar zo ontzettend van
Aw wat liefquote:Op dinsdag 28 november 2017 18:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gefeliciteerd dames!!
En, yeey voor MaJo! Ik doe een schietgebedje voor je opdat je over drie weken een positieve test in je handen hebt. Amen voor dat!!
Ik had ook niks gepost hier dus vond het zelf ook opvallendquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd noa en kloon!
Kloon ken ik jou?
Ik zag even niet zo snel iets over Majo maar wel in het andere topic dus even goed:
![]()
bijna actie en dan echt heel serieus op het wachtbankje. Ik wil je eindelijk in het volgende topic zien Majo, afgesproken?
11 en een beetje. En dan heb ik nog een oudere broer, twee jongere broertjes en een pleegzusje. En da's soms best lastig, maar meestal wel gezellig.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:03 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ah wat fijn zeg.Hoeveel jaar schelen jullie?
Sobersoquote:Op woensdag 29 november 2017 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde een grapje maken over alcohol maar dat is vast grof
Wij hebben een mini pauze t/m januari. Ik hoef dan toch ook niet te verhuizen?quote:Op zaterdag 25 november 2017 12:40 schreef B.ertha het volgende:
Maghrebijnse, ben jij tot die tijd niet beter thuis in het rammelaarstopic? Daar zitten meer vrouwen die graag willen maar om wat voor reden dan ook nu niet bezig zijn.
Ik ben benieuwd naar hoe vaak je man nou in de middag thuis is gebleven om broodjes te bakken. Oma der oordoppen op het nachtkastje ter inspiratiequote:Op zaterdag 25 november 2017 13:32 schreef silliegirl het volgende:
Goed, wij zitten dus in een huisje in de ardennen en mijn eisprong is één dezer dagen. Huis is echt supergehorig, dus dat helpt niet echt.
Komt mijn oma gister “Sillie, ik vind het wel rot dat je opleiding niet door gaat enzo, maar kun je niet nog een kindje krijgen nu?”
Dus ik:![]()
![]()
![]()
Komt man: “Wil je nog een achterkleinkind ja? We willen er vannacht best aan beginnen, maar dan moet je misschien maar oordoppen indoen!”
Oma, al lachend: “Dat lijkt me een prima plan!*
Vervolgens kwam ze later nog laten zien dat ze echt oordoppen mee had.
quote:Op zondag 26 november 2017 08:04 schreef Tink89 het volgende:
Helaas...
Edit: en ik kan dit niet zo heel goed hebben vandaag... Ik wil gewoon vrolijk en blij m'n tas inpakken voor de vakantie en niet morgen met kramp 3 uur in de auto en vliegeren met maandverband enzo. En we hebben nu nog maar 1 cyclus over voordat de endocrinoloog de stekker uit onze plannen kan trekken en daar word ik gewoon naar van, van dat gevoel dat ik een deadline heb![]()
Man bleef uiteindelijk de zondag thuis, maar toen man thuisbleef bleven er ineens nog 7 man thuis (quote:Op woensdag 29 november 2017 16:45 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wij hebben een mini pauze t/m januari. Ik hoef dan toch ook niet te verhuizen?
Het kan zomaar zijn dat haar man ineens in Nederland is voor een doppie / broodjes bestellen en afhalen / werken / vakantie. En dat ze als vruchtbare konijnen op groen gras te keer gaan![]()
Ze zit hier prima hoor. Je mag maar 1 topic per keer vooruit of achteruit (liefst alleen vooruit)
me nieuwe regel bedenkt
[..]
[..]
Heb je ons niet horen hameren?quote:Op woensdag 29 november 2017 16:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Man bleef uiteindelijk de zondag thuis, maar toen man thuisbleef bleven er ineens nog 7 man thuis () dus dat schoot niet zo op, voor die broodjes dan... Uiteindelijk werd W. redelijk op tijd wakker en zijn we met het thuisclubje lekker gaan wandelen. Het had er best wat gesneeuwd (belgische ardennen), dus de hele wereld was wit tijdens het wandelen. Super mooi
![]()
We waren maar een lang weekend weg, nu dus weer thuis.
Toen we vertrokken riep oma: " Jullie hebben toch wel je best gedaan op mijn nieuwe achterkleinkind he?!" Waar mijn pa bij stond.. Zijn gezichtsuitdrukking ging ongeveer zo:
![]()
![]()
![]()
"
Dat zegt niks hoor. Oma aan manskant heeft er inmiddels 11, W. was de 10e. Maar ze reageerde mega enthousiast toen we vertelden dat ik zwanger was.quote:Op woensdag 29 november 2017 17:33 schreef Camac het volgende:
Sillie jouw oma![]()
Mijne is vast niet meer zo enthousiast als ik het vertel, maar ze heeft inmiddels dan ook al 14 achterkleinkinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze 'moet' sowieso niks van mij, maar ik dacht dat ze zich bij die emoties misschien beter thuis zou voelenquote:Op woensdag 29 november 2017 16:45 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wij hebben een mini pauze t/m januari. Ik hoef dan toch ook niet te verhuizen?
Het kan zomaar zijn dat haar man ineens in Nederland is voor een doppie / broodjes bestellen en afhalen / werken / vakantie. En dat ze als vruchtbare konijnen op groen gras te keer gaan![]()
Ze zit hier prima hoor. Je mag maar 1 topic per keer vooruit of achteruit (liefst alleen vooruit)
me nieuwe regel bedenkt
Geen idee. Mijn eerste ei was rond dag 11 al maar wanneer de laatste was....quote:Op woensdag 29 november 2017 21:43 schreef Dromertje23 het volgende:
Spannend B.ertha.. wanneer is je NOD?
Ik zit nu op cd13 en Mn ovulatietest was bijna wit op controle streep na dan..
zou ik dan op dag 10 meteen een positieve ovulatietest hebben gehad ?? 🤔
Voel me prima hier, vind wel leuk te zien hoe jullie er mee bezig zijn. Soms wel een beetje jaloers, maar ik gun het jullie allemaal zo en mijn beurt komt nog wel. Ik schuif wel netjes achteraan ( zoal het hoort).quote:Op woensdag 29 november 2017 21:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb heel sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar heb wel krampjes die anders zijn dan anders. Voor mijn gevoel in beide eierstokken. Wat zou dat zijn? Dat hoor je toch niet te hebben vlak voor je menstruatie?
Maghrefijn!!quote:Op woensdag 29 november 2017 11:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ben ongesteld! Precies 28 dagen!!
quote:Op woensdag 29 november 2017 18:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor. Oma aan manskant heeft er inmiddels 11, W. was de 10e. Maar ze reageerde mega enthousiast toen we vertelden dat ik zwanger was.
En mijn oma, ja, die roept nogal is voor ze nadenkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Moest lachen om de spoiler.
:)
Wat goed!quote:Op woensdag 29 november 2017 11:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ben ongesteld! Precies 28 dagen!!
Ik vraag me eigenlijk eerder af of die pijntjes misschien nog een paar zéér late eitjes zijnquote:Op woensdag 29 november 2017 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat goed!
B.ertha spannend hoor! Het kan natuurlijk van alles zijn. Het lastige is dat menstruatie en zwangerschapssymptomen behoorlijk op elkaar lijken. Ik hoop op een mooi sinterklaas cadeau voor jou!
Stippel dat soort data zijn ook wat confronterender. Hopelijk ook voor jou snel een tweede streep!
Ja het zou inderdaad best kunnen.. maar wel toevallig dat dan mijn allereerste ovulatietest meteen positief is 😜quote:Op woensdag 29 november 2017 21:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn eerste ei was rond dag 11 al maar wanneer de laatste was....
Ik houd voor de zekerheid 5-12 aan.
Dag 10 is vroeg maar dan springt ie op dag 11. Dat kan toch best?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |