abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175341205
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan is elke rationele discussie per definitie onmogelijk. Dat blijkt ook wel uit het feit dat je niet ingaat op mijn inhoudelijke argumenten omtrent de onzinnigheid vna de vermeende onveranderdelijke sinterklaastraditie die dreigt te imploderen.
Het is ook een beetje de Nederlandse variant van de uit Amerika overgewaaide conservatieve waanbeelden over een 'war on Christmas' waarbij de grote gemene progressieve atheïsten de rechtgeaarde gristelijke Amerikaan snoeihard willen onderdrukken.

[..]

Niet? Er wordt toch echt op vele manieren getornd aan religieuze gebruiken. Niet alleen evolueren die onder maatschappelijke druk, er wordt ook nog eens heel expliciet middels wetgeving gepoogd wat te doen aan specifieke religieuze gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan ritueel slachten.
Voor de goede orde: ik ben atheïst en mij persoonlijk zal het jeuken hoe Zwarte Piet eruit ziet. Maar wat ik persoonlijk vind, is helemaal geen criterium. Wat wél het criterium is, is de vraag of mensen het recht hebben om hun traditie te vieren, zolang deze niet in strijd is met de wet.

Als mensen gekwetst zijn, is dat vervelend. Dat hoeft echter niet automatisch te betekenen dat daarom het feest op de schop moet. De "gekwetsten" kunnen ook gewoon wegkijken, cq. wegblijven bij de intocht. Niemand moet verplicht aanwezig zijn. En een feest dat 100 procent van de bevolking aanspreekt, kun je sowieso wel op je buik schrijven.
pi_175341209
Pff kan deze discussie niet in het topic waar het hoort.
Nu al vermoeiend dat we dit volgend jaar WEER gaan krijgen.
  Moderator maandag 27 november 2017 @ 16:43:00 #103
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175341283
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:39 schreef Wuwwa het volgende:
Pff kan deze discussie niet in het topic waar het hoort.
Nu al vermoeiend dat we dit volgend jaar WEER gaan krijgen.
Lijkt me inderdaad beter om dat daar voort te zetten
  Moderator maandag 27 november 2017 @ 16:45:30 #104
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175341344
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:43 schreef noodgang het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad beter om dat daar voort te zetten
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175341899
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Seizoen is toch afgelopen, maar prima hoor als jullie dat per se willen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175342057
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:39 schreef Wuwwa het volgende:
Pff kan deze discussie niet in het topic waar het hoort.
Nu al vermoeiend dat we dit volgend jaar WEER gaan krijgen.
Deze: NWS / De Zwarte Piet-discussie #111 Zwarte piet wijkt niet :)
pi_175342354
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:36 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ah, die traditie wel
Klopt, kan me niet voorstellen dat iemand voorstander is van dierenmishandeling...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_175342464
Ik had dus een stukje van de sinterklaasintocht gezien laatst. Het enige wat ik nog in zwarte pieten zag waren karikaturen van donkere mensen. Eigenlijk gewoon te raar voor woorden dat mensen dat met hart en ziel verdedigen.

Het probleem is meer dat veel mensen niet kunnen accepteren dat donkere (of ‘allochtonen’) mensen net zo’n groot deel van de samenleving zijn als ‘de witte nederlander’. Mondige minderheden zijn alleen maar positief uiteindelijk.
pi_175342495
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 17:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Seizoen is toch afgelopen
Dat is wel weer heel jammer..
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_175344380
Lubach met zn pietengelul

Wat een tegenvaller zeg
pi_175344454
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:39 schreef Wuwwa het volgende:
Pff kan deze discussie niet in het topic waar het hoort.
Nu al vermoeiend dat we dit volgend jaar WEER gaan krijgen.
Dit dus.

Ik heb ook wel een mening maar die hoef ik hier niet te uiten.
pi_175344973
Angela de Jong sloopt Lubach w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175346391
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 00:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik stel vast je geen eenduidig antwoord geeft op de vraag die ik stelde; in plaats daarvan volgt weer eens een persoonlijke aanval.

Ik weet genoeg; jij hebt partij gekozen.
Omdat die vraag niet aan de orde is.

Echt, afgaande op je pohi alhier snap ik best dat het nogal moeilijk voor je kan zijn mee te komen in de buitenwereld, maar doe dan niet alsof die bubbel aan obscure internetsites waar je je in bevindt een of andere absolute waarheid is.
pi_175346413
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:34 schreef superniger het volgende:
Angela de Jong sloopt Lubach w/
Krampachtige poging haar krantje te beschermen, normaal is ze scherper.
pi_175346673
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:34 schreef superniger het volgende:
Angela de Jong sloopt Lubach w/
Wie?
pi_175348753
quote:
13s.gif Op maandag 27 november 2017 20:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Omdat die vraag niet aan de orde is.

Echt, afgaande op je pohi alhier snap ik best dat het nogal moeilijk voor je kan zijn mee te komen in de buitenwereld, maar doe dan niet alsof die bubbel aan obscure internetsites waar je je in bevindt een of andere absolute waarheid is.
Tuurlijk is die vraag wel aan de orde; dat is de kern van onze rechtsstaat en samenleving. Maar je hebt geen antwoord, dus probeer je te doen als het irrelevant is.
pi_175350611
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 17:38 schreef ChickenMan het volgende:
Ik had dus een stukje van de sinterklaasintocht gezien laatst. Het enige wat ik nog in zwarte pieten zag waren karikaturen van donkere mensen. Eigenlijk gewoon te raar voor woorden dat mensen dat met hart en ziel verdedigen.

Het probleem is meer dat veel mensen niet kunnen accepteren dat donkere (of ‘allochtonen’) mensen net zo’n groot deel van de samenleving zijn als ‘de witte nederlander’. Mondige minderheden zijn alleen maar positief uiteindelijk.
Het allerbizarste is nog wel dat die hele discussie Sinterklaasvieren op het nippertje als "eeuwenoude traditie die we niet verloren mogen laten gaan" gered heeft. Voor deze jaarlijkse zwartepietdiscussietraditie op gang kwam, was half Nederland al bezig van Sinterklaas met cadeaus en surprises af aan het stappen en overgegaan op cadeaus geven met kerst.
En Lubach heeft gewoon gelijk, in meerdere opzichten. Het is ook te gek voor woorden dat Umberto Tan en Sylvana Simons bewaking nodig hebben omdat ze gebruik hebben gemaakt van de vrijheid van meningsuiting. Zijn overdreven onderduikvlucht -mooi seizoenseinde- geeft aan hoe gevaarlijk het is geworden in Nederland eerlijk voor je standpunten uit te komen.

Jammer dat die Lubach-uitzendseizoenen zo kort duren.
  maandag 27 november 2017 @ 22:35:16 #118
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175350981
Wordt er hier ook eens een item gewijd aan zwarte piet, en gelijk verwordt deze topicreeks tot het zoveelste platform voor dit vermoeiend gezeur. Lubach is niet neutraal en dat was hij hier dus ook niet. Dit is een kijkshow voor te lachen, in vredesnaam. Ga elders janken.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175351199
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 22:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wordt er hier ook eens een item gewijd aan zwarte piet, en gelijk verwordt deze topicreeks tot het zoveelste platform voor dit vermoeiend gezeur.
Werkte die resetknop maar, hè.
pi_175352046
Nou als we dan toch doorgaan. :')

quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Voor de goede orde: ik ben atheïst en mij persoonlijk zal het jeuken hoe Zwarte Piet eruit ziet. Maar wat ik persoonlijk vind, is helemaal geen criterium. Wat wél het criterium is, is de vraag of mensen het recht hebben om hun traditie te vieren, zolang deze niet in strijd is met de wet.
Maar waar is sprake van het bestrijden van dat recht dan? Er zijn wat mensen die zich gekwetst voelen door de wijze waarop die traditie gevoerd wordt. Daarvan voert een klein deel op legale wijze actie. Demonstreren tegen iets waar je het niet mee eens bent is immers ook je goed recht in een democratische rechtsstaat. Of dat nou tegen de wijze waarop Sinterklaas gevierd wordt, de gay pride of de komst van een moskee is.

quote:
Als mensen gekwetst zijn, is dat vervelend. Dat hoeft echter niet automatisch te betekenen dat daarom het feest op de schop moet. De "gekwetsten" kunnen ook gewoon wegkijken, cq. wegblijven bij de intocht. Niemand moet verplicht aanwezig zijn. En een feest dat 100 procent van de bevolking aanspreekt, kun je sowieso wel op je buik schrijven.
Voor kinderen met een kleurtje is het wat lastiger om Sinterklaas te mijden doorgaans, maar dit argument doet nog steeds niets af aan het feit dat het mensen vrij staat om te ageren tegen een traditie.

Ik zie je niet bovendien steeds maar weer argumenten op tafel gooien, die vervolgens niet meer relevant lijken als je met hun onzinnigheid wordt geconfronteerd trouwens. Deze hele discussie kan me gestolen worden, maar aan zwakke argumenten heb ik dan persoonlijk weer een hekel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175352131
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 23:25 schreef Monolith het volgende:
Nou als we dan toch doorgaan. :')
Ik neem wat je hebt geschreven voor kennisgeving aan. Laat de hetze inderdaad maar elders dan in dit topic verder gaan.

Overigens zijn twee nieuwe reeksen van ZML in 2018 aangekondigd:
https://www.parool.nl/kun(...)or-in-2018~a4541898/
pi_175352897
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 22:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Lubach is niet neutraal en dat was hij hier dus ook niet. Dit is een kijkshow voor te lachen, in vredesnaam. Ga elders janken.
^O^
pi_175354296
Die reset knop heeft niet echt geholpen.... Wel briljant hoe ook hier weer de hypocrisie van links werd getoond met Doutzen bij Pauw. Lekker op de slachtoffer hype meelopen.

Wat mij betreft vatte hij de tegenstelling prima samen, voor sommige mensen is het kwetsend en wil je daar rekening mee houden. Persoonlijk vind ik van wel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:31:18 #124
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175355715
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

mij persoonlijk zal het jeuken hoe Zwarte Piet eruit ziet.
Ik moest hier zo om lachen dat de koffie uit mijn neus vloog.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_175356756
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:31 schreef Ryon het volgende:
Ik moest hier zo om lachen dat de koffie uit mijn neus vloog.
Wat is er zo grappig? Ik zit als atheïst niet in de kerk of moskee, maar ik vind dat mensen de vrijheid hebben om een religie te belijden en om naar de kerk of moskee te gaan. Dus dat recht verdedig ik.

Verder ben ik eigenlijk wel klaar met de discussie hier. Het is inmiddels duidelijk dat een kleine, links-extremistische minderheid in dit land een kinderfeest blijvend mag verzieken en aantasten. So be it. Ik ben alvast benieuwd naar de precedentwerking.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 10:37:49 #126
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175356980
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig? Ik zit als atheïst niet in de kerk of moskee, maar ik vind dat mensen de vrijheid hebben om een religie te belijden en om naar de kerk of moskee te gaan. Dus dat recht verdedig ik.

Verder ben ik eigenlijk wel klaar met de discussie hier. Het is inmiddels duidelijk dat een kleine, links-extremistische minderheid in dit land een kinderfeest blijvend mag verzieken en aantasten. So be it. Ik ben alvast benieuwd naar de precedentwerking.
Je verzint je eigen feiten weer.
pi_175357458
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je verzint je eigen feiten weer.
Een niet-gewilde, niet maatschappelijk gesteunde verandering van een traditie is een aantasting. En we zien welke kant het opgaat: stap voor stap wordt de traditie verder aangetast. In Amsterdam is Zwarte Piet (die op geen enkele wijze een racistische herkomst heeft) ironisch genoeg vervangen door Spaanse edelmannen; een directe verwijzing naar een land dat Nederland 80 jaar bezette...
pi_175357517
Je zegt klaar te zijn met de discussie en vervolgens blijf je framen en zeiken, waarmee je weer reacties uitlokt. Houd dan gewoon op, gast. Open een topic of zo.
pi_175357591
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een niet-gewilde, niet maatschappelijk gesteunde verandering van een traditie is een aantasting. En we zien welke kant het opgaat: stap voor stap wordt de traditie verder aangetast. In Amsterdam is Zwarte Piet (die op geen enkele wijze een racistische herkomst heeft) ironisch genoeg vervangen door Spaanse edelmannen; een directe verwijzing naar een land dat Nederland 80 jaar bezette...
Kerel ga lekker naar het ZP topic. Doei he.
pi_175358131
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:06 schreef Tchock het volgende:
Je zegt klaar te zijn met de discussie en vervolgens blijf je framen en zeiken, waarmee je weer reacties uitlokt. Houd dan gewoon op, gast. Open een topic of zo.
Dit zegt genoeg, hij krijgt er nooit genoeg van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen een kinderfeest, maar ook een discussiefeest voor Elfletterig.
pi_175358147
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg, hij krijgt er nooit genoeg van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen een kinderfeest, maar ook een discussiefeest voor Elfletterig.
*Proest* _O- Geweldig.
pi_175358212
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg, hij krijgt er nooit genoeg van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen een kinderfeest, maar ook een discussiefeest voor Elfletterig.
Het is wat hè, dat je op een discussieforum een beetje gaat zitten discussiëren. :')
pi_175358246
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is wat hè, dat je op een discussieforum een beetje gaat zitten discussiëren. :')
Jij tilt het begrip 'stokpaardje' naar een hoger niveau.
pi_175358318
Genoeg offtopic geneuzel. Het gaat hier over ZML. De ZP-discussie mag naar NWS / De Zwarte Piet-discussie #113 Zwarte piet wijkt niet.
pi_175358975
Wat mij betreft is die hele zwarte pieten discussie vooral bedoeld om de kassen te spekken van vele columnisten. En voor veel links extremische types, die zelf vinden dat je nazis in elkaar mag slaan, zichzelf graag even ergens weer een schouderklopje willen geven.
pi_175359052
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:29 schreef Deckard het volgende:
Wat mij betreft is die hele zwarte pieten discussie vooral bedoeld om de kassen te spekken van vele columnisten. En voor veel links extremische types, die zelf vinden dat je nazis in elkaar mag slaan, zichzelf graag even ergens weer een schouderklopje willen geven.
Anders lees je de post boven je even.
pi_175359079
28 januari begint het volgende seizoen dus. Twee maanden pauze, dat valt nog mee. Alsnog duren de seizoenen te kort ;(
pi_175383736
_O-

Het bewijs dat anti-racisme vaak ook racisme is :D
pi_175386243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:29 schreef bamibij het volgende:
_O-

Het bewijs dat anti-racisme vaak ook racisme is :D
Bewijs?

Eerder een voorbeeld van selectieve-perceptie.
pi_175386561
quote:
Hehe. Hij benoemt een groot probleem maar dat is negatief omdat hij niet de eerste is. Wat een white privilege, hemeltje.

Blijkt maar weer uit dat sommige mensen gewoon graag willen discussiëren, in plaats van daadwerkelijk hun standpunten willen bereiken. Als je mensen gaat aanvallen die het met je eens zijn, om hun huidskleur nota bene, ben je net zo kwalijk bezig. Vooral ook sneu voor alle andere mensen - ongeacht huidskleur - die het gewoon prettig vinden dat een programma met een miljoen kijkers zo stelling neemt.
pi_175386585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:29 schreef bamibij het volgende:
_O-

Het bewijs dat anti-racisme vaak ook racisme is :D
Nou nee, het is bewijs dat Arzu Aslan een racist is. Niets meer dan dat.
pi_175386753
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175387356
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hehe. Hij benoemt een groot probleem maar dat is negatief omdat hij niet de eerste is. Wat een white privilege, hemeltje.

Blijkt maar weer uit dat sommige mensen gewoon graag willen discussiëren, in plaats van daadwerkelijk hun standpunten willen bereiken. Als je mensen gaat aanvallen die het met je eens zijn, om hun huidskleur nota bene, ben je net zo kwalijk bezig. Vooral ook sneu voor alle andere mensen - ongeacht huidskleur - die het gewoon prettig vinden dat een programma met een miljoen kijkers zo stelling neemt.
Groot probleem man man. Als een fucking sprookje/kinderfeest al een groot probleem is heb je echt een goden leven. Zal maar je ergste probleem zijn zeg.
pi_175387365
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Groot probleem man man. Als een fucking sprookje/kinderfeest al een groot probleem is heb je echt een goden leven. Zal maar je ergste probleem zijn zeg.
Tyf op met die discussie hier, vaak genoeg gevoerd en ruimte zat voor op andere plekken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:55 schreef zoem het volgende:
Genoeg offtopic geneuzel. Het gaat hier over ZML. De ZP-discussie mag naar NWS / De Zwarte Piet-discussie #113 Zwarte piet wijkt niet.
pi_175387429
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tyf op met die discussie hier, vaak genoeg gevoerd en ruimte zat voor op andere plekken.

[..]

Je begint er zelf over :') Gvd hypocriet figuur ben je ook.
pi_175387440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Je begint er zelf over :') Gvd hypocriet figuur ben je ook.
Ik reageerde op een reactie op Zondag met Lubach. Jij komt weer aan met kinderfeest etc. Daarvoor is het NWS-topic, kun je spuien wat je wil.
pi_175387460
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik reageerde op een reactie op Zondag met Lubach. Jij komt weer aan met kinderfeest etc. Daarvoor is het NWS-topic, kun je spuien wat je wil.
Ik verlaag me niet tot die onzin. Ja en ik reageer op een reactie op een reactie :O
pi_175387482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik verlaag me niet tot die onzin. Ja en ik reageer op een reactie op een reactie :O
Mooi, dan is dit kansloze offtopic geneuzel ook klaar.
pi_175387583
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mooi, dan is dit kansloze offtopic geneuzel ook klaar.
Inderdaad. Hopelijk leer je hier van :{
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 19:07:51 #151
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175388227
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175394721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou nee, het is bewijs dat Arzu Aslan een racist is. Niets meer dan dat.
Vooral dit
Heb dat kind voor alle zekerheid al jaren preventief op de blok staan. Als zelfs Tofik Dibi je onder tafel lult qua argumenten...
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 00:56:38 #153
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175395767
Arzu is echt vreselijk ja. Nare nare nare vrouw.
pi_176755518
Het begint weer *O*
pi_176756754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:08 schreef Tuned22 het volgende:
Het begint weer *O*
*O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 26 januari 2018 @ 12:45:03 #156
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176757275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:08 schreef Tuned22 het volgende:
Het begint weer *O*
*O*
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 13:00:17 #157
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176757523
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:08 schreef Tuned22 het volgende:
Het begint weer *O*
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_176759419
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:08 schreef Tuned22 het volgende:
Het begint weer *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_176759574
Volgens mij begint het weer
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_176760340
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 14:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgens mij begint het weer
Wat begint er weer?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176761077
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat begint er weer?
Het!
Spoilers!
pi_176762691
A.s. zondag om 21.50 dus *O*

Lekker geprogrammeerd ook. Een overlap met DWHN op NPO1 die tot 22u duurt.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 18:12:34 #163
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176763183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:42 schreef zoem het volgende:
A.s. zondag om 21.50 dus *O*

Lekker geprogrammeerd ook. Een overlap met DWHN op NPO1 die tot 22u duurt.
Het loopt juist door het reclameblok naadloos in elkaar over.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 18:33:42 #164
104871 remlof
Europees federalist
pi_176763517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:42 schreef zoem het volgende:
A.s. zondag om 21.50 dus *O*

Lekker geprogrammeerd ook. Een overlap met DWHN op NPO1 die tot 22u duurt.
Boeien, je kan alles van de NPO eenvoudig terugkijken. Of je zapt en drukt op de groene knop om vanaf het begin te kijken.
Yankee go home!
pi_176779943
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het!
_O_ _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176780189
Ik zag op Facebook dat dit weer gaat beginnen.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 17:23:46 #167
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_176780279
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Boeien, je kan alles van de NPO eenvoudig terugkijken. Of je zapt en drukt op de groene knop om vanaf het begin te kijken.
Ja, maar ik wil alles voor maandag gezien hebben, dus dan moeten ze het eerder op de website zetten.
Jesus hates you.
pi_176780869
*O* Eindelijk weer eens wat ultra links op tv
pi_176781189
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:02 schreef Joezi het volgende:
*O* Eindelijk weer eens wat ultra links op tv
Links georiënteerd wel ja, maar ultra? Lubach kan je niet bepaald met Fidel vergelijken of de RAF. Ultra links bestaat niet (meer) in Nederland. Als die nuance al moeilijk is dan wordt het leven toch wel erg zwart wit.
pi_176781222
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:28 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Links georiënteerd wel ja, maar ultra? Lubach kan je niet bepaald met Fidel vergelijken of de RAF. Ultra links bestaat niet (meer) in Nederland. Als die nuance al moeilijk is dan wordt het leven toch wel erg zwart wit.
lol wat gechargeerd maar voor de maatstaven van nu, tis allemaal rechtsche bagger op tv.
pi_176781472
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:30 schreef Joezi het volgende:

[..]

lol wat gechargeerd maar voor de maatstaven van nu, tis allemaal rechtsche bagger op tv.
Tja, als de inhoud van tv wordt bepaald door welk bedrijf het meeste wil betalen (via reclame) dan krijg je vreselijke gekloonde 'middle of the road' tv. Het publieke omroepstelsel wat we hebben/hadden werd de inhoud bepaald door mensen die een tientje per jaar over hebben voor hun keuze. Het verschil lijkt klein maar op de een of andere manier is het aanbod veel gevarieerder als mensen direct met de portemonnee mogen kiezen.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 22:26:24 #172
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_176786424
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:02 schreef Joezi het volgende:
*O* Eindelijk weer eens wat ultra links op tv
Dat hij (of het programmateam) tegen zwarte piet is, maakt het niet meteen (ultra)links.
Jesus hates you.
pi_176786734
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:26 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Dat hij (of het programmateam) tegen zwarte piet is, maakt het niet meteen (ultra)links.
lol nee maar die was wel recht in de ballen van conservatief Nederland
pi_176786844
In het programmateam zit wel de rechtsche jankbal Diederik Smit, die schijn toen woest weg gegaan te zijn :')
  zondag 28 januari 2018 @ 21:13:16 #175
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176806453
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  zondag 28 januari 2018 @ 21:14:10 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176806477
Nou ik ben benieuwd
Oh.
  † In Memoriam † zondag 28 januari 2018 @ 21:55:10 #177
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176807437
:W
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 21:55:12 #178
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176807440
*G*
  zondag 28 januari 2018 @ 21:55:21 #179
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176807442
*O*
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_176807443
Naadloos van DWHN naar ZML _O_
  zondag 28 januari 2018 @ 21:55:27 #181
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_176807445
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  † In Memoriam † zondag 28 januari 2018 @ 21:55:43 #182
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176807452
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
Naadloos van DWHN naar ZML _O_
echt maatwerk!! ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Miss SHO zondag 28 januari 2018 @ 21:55:43 #183
22592 crew  Ole
pi_176807453
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
Naadloos van DWHN naar ZML _O_
top!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_176807457
Die is schor _O-
pi_176807459
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
Naadloos van DWHN naar ZML _O_
heee ken ik jou niet van DWHN?
pi_176807463
:')
  zondag 28 januari 2018 @ 21:56:10 #187
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176807466
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
Naadloos van DWHN naar ZML _O_
_O_
pi_176807467
JEUUUU hahahaha!
pi_176807471
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
Naadloos van DWHN naar ZML _O_
npo goden
  zondag 28 januari 2018 @ 21:56:25 #190
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_176807475
Kut te laat
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 21:56:50 #191
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 28 januari 2018 @ 21:57:11 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176807494
Hahaha
Oh.
pi_176807497
matrixgenot hehe
  Eindredactie Games zondag 28 januari 2018 @ 21:57:25 #194
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176807502
Snake _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 28 januari 2018 @ 21:57:34 #195
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176807508
:D
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  zondag 28 januari 2018 @ 21:57:53 #196
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176807516
quote:
4s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:57 schreef Oscar. het volgende:
Snake _O_
De Snakeweek _O_
pi_176807526
Matig begin
(she/her)
  zondag 28 januari 2018 @ 21:58:19 #198
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176807527
Zijn stem _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 28 januari 2018 @ 21:59:00 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176807539
:')
Oh.
pi_176807544
Dijkhof bash, fuck jullie VVD-ers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')