abonnement Unibet Coolblue
pi_175263309
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.


Las Vegas na 9 minuten "mayhem":


:)
  donderdag 23 november 2017 @ 18:06:34 #2
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175263561
Om on topic te blijven gooi ik deze er nog eens in.


er zijn er zoveel je kan een top 10 hoaxes inmiddels maken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175263597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Om on topic te blijven gooi ik deze er nog eens in.


er zijn er zoveel je kan een top 10 hoaxes inmiddels maken.
Oja _O-
pi_175263723
Ff dicht om te vegen.
pi_175263940
En weer open.
Als het weer op de persoonlijke toer gaat wordt het genote en verwijderd.
On topic dus. Geldt voor iedereen.
pi_175263973
@cad:

quote:
So let me get this straight, instead of just blurring or showing his face in shadow they hired a special fx makeup artist and this person sat in a chair for 3+ hours as they applied the latex, paint, wig, facial hair?
Slaat nergens op inderdaad.
pi_175265136
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
@cad:

[..]

Slaat nergens op inderdaad.
Inderdaad. Waarom crisis actors als je iemand gewoon echt kan neerschieten en er dan 0.0% kans is dat hij je complotje blootlegt? Hij is dan immers dood, echt dood, verifieerbaar enzo.
pi_175265207
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarom crisis actors als je iemand gewoon echt kan neerschieten en er dan 0.0% kans is dat hij je complotje blootlegt? Hij is dan immers dood, echt dood, verifieerbaar enzo.
Uh, dit ging over de belachelijke vermomming van het zogenaamde gay vriendje van de schutter in de Orlando Pulse nightclub.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 19:34:30 ]
  donderdag 23 november 2017 @ 19:41:44 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175265357
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
@cad:

[..]

Slaat nergens op inderdaad.
Exactemundo. Helemaal nergens goed voor, wellicht voor het drama-hetisecht-effect.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175266722
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Exactemundo. Helemaal nergens goed voor, wellicht voor het drama-hetisecht-effect.
Herinnert u zich deze nog?


Zoon was in de club vol dode, ongeïdentificeerde lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertussen op straat een interview staan geven. Not a single tear....

Wel een oproep om alsjeblieft iets te doen aan de wetgeving rond aanvalswapens. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.

Op 01:37 schiet ze haast in de lach.

Ik zal wel spoken zien.

Edit: Nog eens helemaal full screen gekeken, en man man man... dit geloof je toch gewoon niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 20:47:10 ]
pi_175267069
En nu gaan we dus weer slachtoffers en nabestaanden uitlachen. Wat een vooruitgang.
pi_175267103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oja _O-
Maar op zich heeft dit niks te maken met de shooting.
pi_175267194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Jawel er is net een link gepost door jokkebrok
Ja, door hem ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175267214
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:52 schreef mootie het volgende:
En nu gaan we dus weer slachtoffers en nabestaanden uitlachen. Wat een vooruitgang.
Ja, dat is kennelijk eenvoudiger dan gewoon goed uitzoeken of het inderdaad acteurs zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175267240
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Uh, dit ging over de belachelijke vermomming van het zogenaamde gay vriendje van de schutter in de Orlando Pulse nightclub.
Zeker belachelijk, maar zoals al aangehaald: ze hadden hem net zo goed in een schaduw kunnen plaatsen, wat uiteindelijk ook een stuk eenvoudiger was geweest.
Dus feitelijk bewijst dit verder niets.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175267316
Ook een complot?

Onderzoek naar mysterieuze dood Britse complottheoreticus alweer uitgesteld. Wat is er gebeurd met Max Spiers?

 9 november 2017 13:00

Het onderzoek naar de mysterieuze dood van een Britse complottheoreticus die stierf nadat hij twee liter ‘zwarte vloeistof’ had gebraakt, is uitgesteld.

De plotse dood van Max Spiers (39) blijft gehuld in mysterie. Het onderzoek werd in december vorig jaar geopend.

Het zou deze week worden hervat in het Engelse Kent, maar is nu opnieuw uitgesteld. Er is geen reden gegeven voor de vertraging.

Hele artikel: https://www.ninefornews.n(...)oreticus-uitgesteld/
pi_175267542
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:52 schreef mootie het volgende:
En nu gaan we dus weer slachtoffers en nabestaanden uitlachen. Wat een vooruitgang.
Er wordt niet uitgelachen.

Ze lijkt trouwens best veel op Las Vegas slachtoffer Jan Lambourne:







[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 21:14:43 ]
pi_175267660
Mensen lijken op elkaar, wat verdacht.
pi_175267714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Mensen lijken op elkaar, wat verdacht.
Als je vermoed dat beiden crisis actors zijn dan zeker ja.

Misschien wel dezelfde persoon. Of de zus van mevrouw Orlando heeft nu een rolletje gekregen.
pi_175268273
Uiteraard heeft Jan Lambourne ook een GoFundMe page, maar de inkomsten gaan helaas niet zo hard. Pas 4,3 ruggen.

quote:
Jan Lambourne, an amazing, giving person from Teulon, Manitoba, Canada, was at the Route 91 Harvest Country Music Festival in Las Vegas when she was shot in the abdomen, damaging her intestines and shattering her pelvic bone. Jan has a long road of recovery ahead and her hospital stay, flights for her family and other expenses will be high. She also owns and operates her own hair salon and will not be able to return to work for some time. We can only imagine the pain and suffering Jan and her family are going through and we want to help in some way. Any donation is greatly appreciated.
Thank you from Teulon Collegiate's Helping Hands Committee!
Wel gek dat ze tijdens de knuffel geen pijn leek te hebben.
  donderdag 23 november 2017 @ 21:47:49 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175268371
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Uiteraard heeft Jan Lambourne ook een GoFundMe page, maar de inkomsten gaan helaas niet zo hard. Pas 4,3 ruggen.

[..]

Wel gek dat ze tijdens de knuffel geen pijn leek te hebben.
Hoe weet je dat zo exact?

verdoving?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175268380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zeker belachelijk, maar zoals al aangehaald: ze hadden hem net zo goed in een schaduw kunnen plaatsen, wat uiteindelijk ook een stuk eenvoudiger was geweest.
Dus feitelijk bewijst dit verder niets.
Het laat goed zien hoe over de top alles is bij die hoaxes.
pi_175268431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er wordt niet uitgelachen.

Ze lijkt trouwens best veel op Las Vegas slachtoffer Jan Lambourne:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Daar lijkt ze totaal niet op...
pi_175268456
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:38 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het is geen bewijs. Maar is wel heel erg opmerkelijk. Dat niet iedereen dat zo ziet is verder geen probleem denk ik.
Het is zeker circumstantial evidence that can be used to prosecute someone.
Iemand met zo'n gedarg zou wel op de 'persons of interest' lijst komen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175268464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het laat goed zien hoe over de top alles is bij die hoaxes.
Bij de Amerikaanse tv, zou ik zeggen.
pi_175268504
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar lijkt ze totaal niet op...
Dat is overdreven.

Ik vind dat ze zeker overeenkomsten hebben. Niet dezelfde persoon, dat iig niet. Maar het zouden wel zussen kunnen zijn.
pi_175268531
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Uiteraard heeft Jan Lambourne ook een GoFundMe page, maar de inkomsten gaan helaas niet zo hard. Pas 4,3 ruggen.

[..]

Wel gek dat ze tijdens de knuffel geen pijn leek te hebben.
Dat stukje omschrijft wel goed waarom sommige mensen moeten leunen op funding.
Met een eigen zaak, niet kunnen werken, waarschijnlijk geen uitkering, enorme ziekenhuisrekeningen.
En met een kapot bekken zal ze waarschijnlijk nooit meer kunnen werken in een salon.
pi_175268566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is overdreven.

Ik vind dat ze zeker overeenkomsten hebben. Niet dezelfde persoon, dat iig niet. Maar het zouden wel zussen kunnen zijn.
Beetje rond dezelfde leeftijd, paar kilo’s te veel. Kapsel lijkt een beetje. Gelaatstrekken niet.
pi_175268587
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat stukje omschrijft wel goed waarom sommige mensen moeten leunen op funding.
Met een eigen zaak, niet kunnen werken, waarschijnlijk geen uitkering, enorme ziekenhuisrekeningen.
En met een kapot bekken zal ze waarschijnlijk nooit meer kunnen werken in een salon.
Ja, jammer alleen dat al die slachtoffers zo ongeloofwaardig overkomen.

Dit ook:




Nogal vreemd ook dat ze meteen na de reactie van haar man weer terug kan antwoorden. Dat is precies anderhalf uur later.

Terwijl je in je buik bent geschoten en in het ziekenhuis bent belandt. Uh uh.. iets met OK en/of intensive care enzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 22:14:32 ]
pi_175268961
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat emoties (of het ontbreken daarvan), mimiek en lichaamstaal bijvoorbeeld veel zeggen over de oprechtheid van wat iemand verteld.

Als ik een film kijk, vrijwel welke dan ook, dan zie ik aan de personages dat ze acteren. Authentiek overkomen is namelijk super moeilijk als je dat moet spelen.

Daarom kijk ik haast geen films of series meer. De kwaliteit van de acteerprestaties vind ik vaak ondermaats waardoor het geheel als te nep op mij overkomt
Ik kijk wel sommige true crime docus. De meeste vreselijk sensationalistische zijn, maar er zijn wel verschrikkelijke fotos van echte crime scenes,echte emotionele interviews met politie agenten, overlevenden, nabestaanden enz. die vind ik veel,veel overtuigender dan de idiotische BS verhalen, beelden enz. dat we op TV binnen uurtjes naar de 'horrific' neppe aanslagen zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175268979
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, jammer alleen dat al die slachtoffers zo ongeloofwaardig overkomen.

Dit ook:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nogal vreemd ook dat ze meteen na de reactie van haar man weer terug kan antwoorden. Dat is precies anderhalf uur later.

Terwijl je in je buik bent geschoten en in het ziekenhuis bent belandt. Uh uh.. iets met OK en/of intensive care enzo.
Weer zoiets waar je totaal geen conclusies aan kunt verbinden.
pi_175269045
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Weer zoiets waar je totaal geen conclusies aan kunt verbinden.
Ik doe meestal een optelsom en trek geen conclusies aan de hand van een op zichzelf staand opmerkelijk feit. Ziet er ongeveer uit als:

Merkwaardig + raar + vreemd + bizar + ongeloofwaardig + apart + krankzinnig + kan niet + klopt voor geen meter = bullshit

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 22:18:12 ]
pi_175269047
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Weer zoiets waar je totaal geen conclusies aan kunt verbinden.
Nope. Helemaal niet.
pi_175269105
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nope. Helemaal niet.
Totaal niet raar ook he. Zou jij ook doen op die manier natuurlijk Niet op de persoon.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 23-11-2017 22:21:38 ]
pi_175269109
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Er is hier echt niemand die dit beweerd heeft. Die mensen zitten in NWS over het algemeen.

Dat er niet in een hoax geloofd wordt betekent niet automatisch dat het MSM verhaal geloofd wordt
Is dat echt zo moeilijk te begrijpen? :?
Oh? En welke MSM verhalen geloof je niet?
Welke heb je je twijfels over en waarom precies?
Ben benieuwd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175269242
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Totaal niet raar ook he. Zou jij ook doen op die manier natuurlijk Niet op de persoon.
Wat? :D

Ik had er een vraagteken achter moeten zetten. Dan had je het misschien wel begrepen, Lavenderr

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 22:29:30 ]
pi_175269282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat het complete officiële verhaal geloofd wordt?
Van de reacties van jou e.a..
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175269388
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat? :D

Ik had er een vraagteken achter moeten zetten. Dan had je het misschien wel begrepen, Lavenderr
Okee, dat verandert de zaak. Zo zie je maar hoe belangrijk dit soort dingen zijn. Vraagtekens en uitroeptekens.
En om antwoord op je vraag te geven, ik zou het echt niet weten hoe ik in zo'n situatie zou reageren en hoe ik zou doen. Misschien speelt shock een grote rol.
pi_175269452
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Okee, dat verandert de zaak. Zo zie je maar hoe belangrijk dit soort dingen zijn. Vraagtekens en uitroeptekens.
En om antwoord op je vraag te geven, ik zou het echt niet weten hoe ik in zo'n situatie zou reageren en hoe ik zou doen. Misschien speelt shock een grote rol.
Zo zie je maar hoe strikt het hier is. Je moet hier ieder leesteken zorgvuldig afwegen. Moet je eens vergelijken met NWS bijvoorbeeld. ;)

In shock nog sms-en en niet bellen en ook vanuit het ziekenhuis terwijl je zwaar gewond bent en waarschijnlijk op de operatietafel ligt ook nog sms-en?
pi_175269462
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:47 schreef theguyver het volgende:

Ik dacht dat we al tijdje over wich hunt heen waren!
Which witch hunt?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175269567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Stel je woont in de VS je hebt als beroep Beul, je moet iemand elektrocuteren of een spuitje geven naar aanleiding van wat hier als bewijs naar voren word geschoven.
Dus puur omdat ze volgens vele hier de verkeerde emotie toont, zou jij dan de schakelaar over halen, of injectie toedienen?

Tegenwoordig loopt het iets anders maar het is even als voorbeeld!
Wie? Crisis actors of andere fraudsters? Nah, gewoon de bak in gooien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175269586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo zie je maar hoe strikt het hier is. Je moet hier ieder leesteken zorgvuldig afwegen. Moet je eens vergelijken met NWS bijvoorbeeld. ;)

In shock nog sms-en en niet bellen en ook vanuit het ziekenhuis terwijl je zwaar gewond bent en waarschijnlijk op de operatietafel ligt ook nog sms-en?
Helemaal waar.
En over dat andere; ik heb geen idee hoe ik me zou gedragen als er zoiets met je gebeurt.
pi_175269877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Helemaal waar.
En over dat andere; ik heb geen idee hoe ik me zou gedragen als er zoiets met je gebeurt.
Acht jij het waarschijnlijk dat je anderhalf uur nadat je dodelijk gewond bent geraakt door een high velocity kogel in de buikstreek, je alweer sms-jes verstuurt vanuit het ziekenhuis?
pi_175269958
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik kijk wel sommige true crime docus. De meeste vreselijk sensationalistische zijn, maar er zijn wel verschrikkelijke fotos van echte crime scenes,echte emotionele interviews met politie agenten, overlevenden, nabestaanden enz. die vind ik veel,veel overtuigender dan de idiotische BS verhalen, beelden enz. dat we op TV binnen uurtjes naar de 'horrific' neppe aanslagen zien.
Agreed 100%
pi_175270152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Op een gegeven moment zie je bij de eerste beelden al dat het opnieuw dezelfde toneelspelerij is zeker als je iets van CNN, FOX e.d. onder de neus krijgt. Als je dan verder gaat zoeken blijkt je eerste vermoeden alleen maar juist te zijn geweest. Met al die prominente lui (crisis actors) voor de camera en hun emotieloze gedrag na een trauma, mediabeelden waar weinig van klopt, sentimentele verhalen over de helden gimme a break. Al die events zijn nep en in scene gezet. Ik geloof er geen bal van.
Deze gast Andy Holey (overlevenden/slachtoffer/getuig) die bij de Manchester Arena poppenkast was, heeft binnen 'n uurtje de BBC gebeld vanuit z'n hotelkamer met z'n verhaal.

Zelfde vent vroeg s' ochtends buiten de Arena op TV te zien was.
https://www.dailystar.co.(...)plosion-dead-injured

“Me and the girl got blown through the door”
“We got up and there were bodies everywhere”

Wow Andy – how fortunate that you didn't suffer blast lung and all the other serious injuries associated with being in an enclosed area when a fuckin shrapnel bomb goes off!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175270192
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Deze gast Andy Holey (overlevenden/slachtoffer/getuig) die bij de Manchester Arena poppenkast was, heeft binnen 'n uurtje de BBC gebeld vanuit z'n hotelkamer met z'n verhaal.

Zelfde vent vroeg s' ochtends buiten de Arena op TV te zien was.
https://www.dailystar.co.(...)plosion-dead-injured

“Me and the girl got blown through the door”
“We got up and there were bodies everywhere”

Wow Andy – how fortunate that you didn't suffer blast lung and all the other serious injuries associated with being in an enclosed area when a fuckin shrapnel bomb goes off!
Heb je er wel eens over nagedacht dat die man misschien gek is op aandacht? Zijn 15 minuutjes wilde pakken?
Het zegt gewoon echt helemaal niks over de aanslag, enkel over die man.
pi_175270332
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Heb je er wel eens over nagedacht dat die man misschien gek is op aandacht? Zijn 15 minuutjes wilde pakken?
Het zegt gewoon echt helemaal niks over de aanslag, enkel over die man.
Zo zijn er natuurlijk wel heel veel dingen die je op zo'n manier recht kunt praten he.

Je doet het ook bij ieder punt. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 23:16:22 ]
pi_175270563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo zijn er natuurlijk wel heel veel dingen die je op zo'n manier recht kunt praten he.

Je doet het ook bij ieder punt. :)
Ik geef alleen aan dat er veel meer opties zijn dan hoax roepen.
pi_175270597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Acht jij het waarschijnlijk dat je anderhalf uur nadat je dodelijk gewond bent geraakt door een high velocity kogel in de buikstreek, je alweer sms-jes verstuurt vanuit het ziekenhuis?
Als ze goede medicatie heeft en dat zal wel morfine zijn dan zou dat best wel kunnen. Maar nog maar eens: ik heb geen idee hoe ik me in zo'n stresssituatie zou gedragen en me volgens anderen zou horen te gedragen.
pi_175270636
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Heb je er wel eens over nagedacht dat die man misschien gek is op aandacht? Zijn 15 minuutjes wilde pakken?
Het zegt gewoon echt helemaal niks over de aanslag, enkel over die man.
Dat zou heel goed kunnen. Zijn fifty minutes of fame.
pi_175270657
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik geef alleen aan dat er veel meer opties zijn dan hoax roepen.
Zoom zelf nou eens goed in op 1 zo'n incident en verzamel alle vreemde zaken die je kunt vinden. Ga vervolgens voor al die vreemde zaken, en dat is waarschijnlijk een flinke waslijst, excuses bedenken. Mogelijk dat je dan doorkrijgt dat al die excuses niets waard zijn omdat de waslijst veel te groot is.
pi_175270671
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als ze goede medicatie heeft en dat zal wel morfine zijn dan zou dat best wel kunnen. Maar nog maar eens: ik heb geen idee hoe ik me in zo'n stresssituatie zou gedragen en me volgens anderen zou horen te gedragen.
Ik denk dat je de ernst van zo'n projectiel in de buikstreek ernstig onderschat ;)
pi_175271130
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik doe meestal een optelsom en trek geen conclusies aan de hand van een op zichzelf staand opmerkelijk feit. Ziet er ongeveer uit als:

Merkwaardig + raar + vreemd + bizar + ongeloofwaardig + apart + krankzinnig + kan niet + klopt voor geen meter = bullshit
Love it.
Who needs a BS calculator when you have a such a simple formula. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175271312
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Okee, dat verandert de zaak. Zo zie je maar hoe belangrijk dit soort dingen zijn. Vraagtekens en uitroeptekens.
En om antwoord op je vraag te geven, ik zou het echt niet weten hoe ik in zo'n situatie zou reageren en hoe ik zou doen. Misschien speelt shock een grote rol.
:)
Met schok kunnen sommige mensen voor dagenlang niet praten/spreken/communiceren....maar met de hoaxes vele gezellig aan 't ouwehoeren alsof ze bij 'n vicars tea party zijn geweest.
Iedereen reageert anders natuurlijk - ook als ze 'n high velocity kogel gekregen hebben. Sure.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 24 november 2017 @ 00:16:37 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175271411
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

:)
Met schok kunnen sommige mensen voor dagenlang niet praten/spreken/communiceren....maar met de hoaxes vele gezellig aan 't ouwehoeren alsof ze bij 'n vicars tea party zijn geweest.
Iedereen reageert anders natuurlijk - ook als ze 'n high velocity kogel gekregen hebben. Sure.
Iedereen reageert anders ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175271480
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Heb je er wel eens over nagedacht dat die man misschien gek is op aandacht? Zijn 15 minuutjes wilde pakken?
Het zegt gewoon echt helemaal niks over de aanslag, enkel over die man.
En de MSM heeft dat ook niet door ? Waarom dan heeft zoveel verschillende MSM bronnen precies hetzelfde belachelijk verhaal gepubliceerd ? En dan urenlang herhaald. Tis toch duidelijk dat de man gewoon 'n schaamteloze bullshitter is of niet?
Er zijn nog veel meer voorbeeldjes van die net zo erg te zien/horen/lezen hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175271485
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Iedereen reageert anders ja.
Bij die hoaxes juist niet. ;)
pi_175271525
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

:)
Met schok kunnen sommige mensen voor dagenlang niet praten/spreken/communiceren....maar met de hoaxes vele gezellig aan 't ouwehoeren alsof ze bij 'n vicars tea party zijn geweest.
Iedereen reageert anders natuurlijk - ook als ze 'n high velocity kogel gekregen hebben. Sure.
Je weet het eigenlijk dus wel
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175271779
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de MSM heeft dat ook niet door ? Waarom dan heeft zoveel verschillende MSM bronnen precies hetzelfde belachelijk verhaal gepubliceerd ? En dan urenlang herhaald. Tis toch duidelijk dat de man gewoon 'n schaamteloze bullshitter is of niet?
Er zijn nog veel meer voorbeeldjes van die net zo erg te zien/horen/lezen hoor.
Omdat journalisten ook smullen van dat soort interviews.
pi_175271851
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat journalisten ook smullen van dat soort interviews.
Dat lijkt me erg respectloos van slachtoffers van echte geweldadige incidenten te zijn.
Schofferende journalisten! Whatever next! :) huh?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175271862
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg respectloos van slachtoffers van echte geweldadige incidenten te zijn.
Schofferende journalisten! Whatever next! :) huh?
Als er nou iets geen nieuws is.
pi_175272729
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoom zelf nou eens goed in op 1 zo'n incident en verzamel alle vreemde zaken die je kunt vinden. Ga vervolgens voor al die vreemde zaken, en dat is waarschijnlijk een flinke waslijst, excuses bedenken. Mogelijk dat je dan doorkrijgt dat al die excuses niets waard zijn omdat de waslijst veel te groot is.
Maar kan je zelf niet indenken dat het meest basale van de hele toestand is, het feit dat je hoofdzaken niet als onwaarheden kunt aanstippen? Dat is nu hetgeen wat nooit lukt - het gaat immer en altijd over afwijkingen in bepaald verwacht gedrag. Er is letterlijk nooit een dode gedebunked alszijnde fake. Hebben dat soort essentiële feiten dan dergelijk weinig krenten in de pap te roeren? Spelen die gedragsafwijjkingen een dergelijk grote rol dat je bereid bent de essentie te negeren?

[ Bericht 0% gewijzigd door illusions op 24-11-2017 05:23:46 ]
pi_175272782
Voorbeeld - m'n oma gaat dood, ik sta bij de begrafenis te lachen. Is m'n oma dan een crisis actor die dood speelt?
  vrijdag 24 november 2017 @ 07:02:41 #64
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175273068
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ojee - I just got blown through a door by a shrapnel bomb/shot by a high-powered rifle/whatever - bodies and blood everywhere! I'll just call the TV station to give my account of this horrific incident.
Oh wacht, jij denkt dat slachtoffers zelf bellen naar de media?

Zo werkt het dus niet he. Die journalisten benaderen juist zelf actief getuigen/slachtoffers.
pi_175273865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik doe meestal een optelsom en trek geen conclusies aan de hand van een op zichzelf staand opmerkelijk feit. Ziet er ongeveer uit als:

Merkwaardig + raar + vreemd + bizar + ongeloofwaardig + apart + krankzinnig + kan niet + klopt voor geen meter = bullshit
Allemaal subjectief.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175275227
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 05:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar kan je zelf niet indenken dat het meest basale van de hele toestand is, het feit dat je hoofdzaken niet als onwaarheden kunt aanstippen? Dat is nu hetgeen wat nooit lukt - het gaat immer en altijd over afwijkingen in bepaald verwacht gedrag. Er is letterlijk nooit een dode gedebunked alszijnde fake. Hebben dat soort essentiële feiten dan dergelijk weinig krenten in de pap te roeren? Spelen die gedragsafwijjkingen een dergelijk grote rol dat je bereid bent de essentie te negeren?
Nogmaals, Las Vegas toont het perfecte voorbeeld van totaal irrationeel gedrag van een grote groep mensen die 10 minuten onder vuur ligt van een automatisch wapen. De beelden liegen er gewoonweg niet om.

Er is ruim voldoende beeldmateriaal om te concluderen dat die hele groep NIET onder vuur lag van een wapen. Zelfs niet eens van een paintball gun of waterpistool.

Er is geen sprake van totale paniek, mensen blijven rondhangen, sommigen staan in een groepje een peukje te roken, nooit zien we iemand geraakt worden, er zijn geen overtuigend gewonden te zien, nooit horen we kreten van mensen die in doodsangst zijn, nooit horen hysterisch geschreeuw van mensen die zijn neergeknald en vergaan van de pijn, nooit horen en/of zien we mensen die vechten voor hun leven, wel zien we mensen lachen, we zien mensen rechtop staan terwijl ze al minuten onder vuur liggen, nooit zien we impact van enige kogel, niet in mens, niet in object of grond. De gewonden / doden die we gezien hebben zijn overduidelijk fake.

Dit alles is niet conform werkelijkheid als er mensen in een massa worden afgeknald en men weet niet waar het vandaan komt.

En ik word dan geacht te geloven dat er daar 59 doden en 550 gewonden zijn gevallen. 8)7
Ik heb het geloof ik al vaker gezegd, maar je moet me niet in mijn smoel pissen en vervolgens beweren dat het regent.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 10:10:10 ]
pi_175275350
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]


Dit alles is niet conform werkelijkheid als er mensen in een massa worden afgeknald en men weet niet waar het vandaan komt.

Wie zijn werkelijkheid?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:16:14 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175275386
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nogmaals, Las Vegas toont het perfecte voorbeeld van totaal irrationeel gedrag van een grote groep mensen die 10 minuten onder vuur ligt van een automatisch wapen. De beelden liegen er gewoonweg niet om.

Er is ruim voldoende beeldmateriaal om te concluderen dat die hele groep NIET onder vuur lag van een wapen. Zelfs niet eens van een paintball gun of waterpistool.

Er is geen sprake van totale paniek, mensen blijven rondhangen, sommigen staan in een groepje een peukje te roken, nooit zien we iemand geraakt worden, er zijn geen overtuigend gewonden te zien, nooit horen we kreten van mensen die in doodsangst zijn, nooit horen hysterisch geschreeuw van mensen die zijn neergeknald en vergaan van de pijn, nooit horen en/of zien we mensen die vechten voor hun leven, wel zien we mensen lachen, we zien mensen rechtop staan terwijl ze al minuten onder vuur liggen, nooit zien we impact van enige kogel, niet in mens, niet in object of grond. De gewonden / doden die we gezien hebben zijn overduidelijk fake.

Dit alles is niet conform werkelijkheid als er mensen in een massa worden afgeknald en men weet niet waar het vandaan komt.

En ik word dan geacht te geloven dat er daar 59 doden en 550 gewonden zijn gevallen. 8)7
Ik heb het geloof ik al vaker gezegd, maar je moet me niet in mijn smoel pissen en vervolgens beweren dat het regent.
Als je een verhaal naloopt en gaat scheiden wat je nou daadwerkelijk ziet en voor welke delen je je fantasie moet gebruiken blijft er altijd weinig van het verhaal over .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175275431
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je een verhaal naloopt en gaat scheiden wat je nou daadwerkelijk ziet en voor welke delen je je fantasie moet gebruiken blijft er altijd weinig van het verhaal over .
Om het daadwerkelijk te zien had je aanwezig moeten zijn.
Dus dan blijft er van geen enkel verhaal iets over.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:31:15 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175275680
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nogmaals, Las Vegas toont het perfecte voorbeeld van totaal irrationeel gedrag van een grote groep mensen die 10 minuten onder vuur ligt van een automatisch wapen. De beelden liegen er gewoonweg niet om.
Dat is het nou juist moet grote groepen mensen, die gedragen zich wel vaker irrationeel.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175275710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In het geval van de LV shooting moet je inderdaad veel fantasie gebruiken om tot 59 doden en 550 gewonden te komen. De vele beelden die er zijn bewijzen jack shit en er is genoeg materiaal om te concluderen dat er geen materiaal is dat dit wel bewijst.
Ik geloof daarom ook niet dat de Bijlmerramp heeft plaatsgevonden. Geen enkele foto van het vliegtuigwrak, de crash, doden of gewonden.
Dat moet ik er allemaal maar bij bedenken...
En als iemand dan toch een foto vindt; tja, dan is die natuurlijk nep. Dat ziet zelfs een kind...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175275730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is het nou juist moet grote groepen mensen, die gedragen zich wel vaker irrationeel.
Terwijl men juist tijdens een schietpartij zich rationeel zou moeten gaan gedragen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175275803
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is het nou juist moet grote groepen mensen, die gedragen zich wel vaker irrationeel.
Afgezien van het irrationele gedrag noem ik ook zaken die niets met gedrag te maken hebben, maar gewoon met visueel bewijs van een massaslachting dat TOTAAL ontbreekt.
pi_175275838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Afgezien van het irrationele gedrag noem ik ook zaken die niets met gedrag te maken hebben, maar gewoon met visueel bewijs van een massaslachting dat TOTAAL ontbreekt.
2% van de aanwezigen is geraakt.
Jij verwacht beelden van een massaslachting....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:40:40 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175275853
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Afgezien van het irrationele gedrag noem ik ook zaken die niets met gedrag te maken hebben, maar gewoon met visueel bewijs van een massaslachting dat TOTAAL ontbreekt.
Het is dan ook geen Hollywood film :D In het echt gaat het toch net wat anders dan een over the top actie film.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175275916
Ff vegen +noten maar weer want het loopt weer uit de klauwen.
En weer open. Nog maar een keer dan: niet op de persoon.

[ Bericht 41% gewijzigd door Lavenderr op 24-11-2017 10:54:23 ]
pi_175276178
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is dan ook geen Hollywood film :D In het echt gaat het toch net wat anders dan een over the top actie film.
Je verdedigt het verhaal van een 64 jarige Rambo dat een arsenaal aan wapens zijn hotelkamer in smokkelt en deze kamer omtovert tot een soort bunker met camera's en al :D , en dan kom je mij terechtwijzen op het denken dat het zo gaat als in een Hollywood film :?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 11:03:41 ]
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:13:41 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175276450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je verdedigt het verhaal van een 64 jarige Rambo dat een arsenaal aan wapens zijn hotelkamer in smokkelt en deze kamer omtovert tot een soort bunker met camera's en al :D , en dan kom je mij terechtwijzen op het denken dat het zo gaat als in een Hollywood film :?
En visueel zag dat alles er uit als in een rambo film? Denk je dat echt ja?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175276828
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En visueel zag dat alles er uit als in een rambo film? Denk je dat echt ja?
Nee, want het is niet gebeurd. ;)
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:39:25 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175276906
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, want het is niet gebeurd. ;)
En dat is ook niet wat de berichtgeving erover te melden had, wat het een stroman argument maakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175276972
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is dan ook geen Hollywood film :D In het echt gaat het toch net wat anders dan een over the top actie film.
Dat is ook het gekke: het ziet er niet uit als in een Hollywood film, dus het is nep...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175277037
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is ook het gekke: het ziet er niet uit als in een Hollywood film, dus het is nep...
Dat maak jij er van. Lekker woorden verdraaien. Goed zo
pi_175277207
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat maak jij er van. Lekker woorden verdraaien. Goed zo
Jij verwacht een massaslachting op beeld, terwijl rond de 2% was geraakt.
2-3 op de 100 aanwezigen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175277577
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Jij verwacht een massaslachting op beeld, terwijl rond de 2% was geraakt.
2-3 op de 100 aanwezigen.
Ik verwacht realisme en dat is NIET dat mensen rustig blijven staan en roepen dat er 1 iemand in hun midden is neergeschoten, terwijl dit overigens onmogelijk is want je hoort duidelijk dat er achterelkaar wordt gevuurd, dus moeten er veel meer mensen in de nabijheid van dit ene slachtoffer gevallen zijn.... bijvoorbeeld.

Vanaf 0:00


Phoney fake show!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 12:21:41 ]
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:42:39 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175277921
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik verwacht realisme en dat is NIET dat mensen rustig blijven staan en roepen dat er 1 iemand in hun midden is neergeschoten, terwijl dit overigens onmogelijk is want je hoort duidelijk dat er achterelkaar wordt gevuurd, dus moeten er veel meer mensen in de nabijheid van dit ene slachtoffer gevallen zijn.... bijvoorbeeld.

Vanaf 0:00


Phoney fake show!
Bullshit
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175278041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nogmaals, Las Vegas toont het perfecte voorbeeld van totaal irrationeel gedrag van een grote groep mensen die 10 minuten onder vuur ligt van een automatisch wapen. De beelden liegen er gewoonweg niet om.

Er is ruim voldoende beeldmateriaal om te concluderen dat die hele groep NIET onder vuur lag van een wapen. Zelfs niet eens van een paintball gun of waterpistool.

Er is geen sprake van totale paniek, mensen blijven rondhangen, sommigen staan in een groepje een peukje te roken, nooit zien we iemand geraakt worden, er zijn geen overtuigend gewonden te zien, nooit horen we kreten van mensen die in doodsangst zijn, nooit horen hysterisch geschreeuw van mensen die zijn neergeknald en vergaan van de pijn, nooit horen en/of zien we mensen die vechten voor hun leven, wel zien we mensen lachen, we zien mensen rechtop staan terwijl ze al minuten onder vuur liggen, nooit zien we impact van enige kogel, niet in mens, niet in object of grond. De gewonden / doden die we gezien hebben zijn overduidelijk fake.

Dit alles is niet conform werkelijkheid als er mensen in een massa worden afgeknald en men weet niet waar het vandaan komt.

En ik word dan geacht te geloven dat er daar 59 doden en 550 gewonden zijn gevallen. 8)7
Ik heb het geloof ik al vaker gezegd, maar je moet me niet in mijn smoel pissen en vervolgens beweren dat het regent.
Dat is dus absoluut niet wat ik vroeg, maargoed, het zal ijdele hoop zijn dat je daar ooit op gaat antwoorden.
pi_175278116
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bullshit
Wat is de rate of fire (ROF) ofwel RPM (rounds per minute) dat je hoort?

Bij een AR-15 met bump stock kan dit oplopen tot 400 tot 800 kogels per minuut.
Je hoort in het filmpje ook dat er zeer snel achter elkaar gevuurd wordt, en toch maar 1 slachtoffer daar tussen die groep mensen.

-edit-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 24-11-2017 13:10:52 ]
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:56:19 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175278207
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is de rate of fire (ROF) ofwel RPM (rounds per minute) dat je hoort?

Bij een AR-15 met bump stock kan dit oplopen tot 400 tot 800 kogels per minuut.
Je hoort in het filmpje ook dat er zeer snel achter elkaar gevuurd wordt, en toch maar 1 slachtoffer daar tussen die groep mensen.


En die kogels ga jij met die rate of fire op die afstand in zo'n klein groepje krijgen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 24-11-2017 13:11:07 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175278286
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:
En die kogels ga jij met die rate of fire op die afstand in zo'n klein groepje krijgen?
Klein groepje?
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:03:00 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175278340
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klein groepje?
"dus moeten er veel meer mensen in de nabijheid van dit ene slachtoffer gevallen zijn"
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175278385
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

"dus moeten er veel meer mensen in de nabijheid van dit ene slachtoffer gevallen zijn"
Ja, dat lijkt me evident.

Maar nee, het is geen klein groepje.

Verder is het zo dat hoe verder je target, hoe meer bullet spread je hebt, ook weer afhankelijk van het type wapen, recoil, gebruik van tripod etc.

Maaaarrrrrrrrrr.... als je zo snel achter elkaar vuurt komt je loop vaker dan eens op of nabij het zelfde punt dus zullen kogels ook vlakbij elkaar inslaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 24-11-2017 13:11:36 ]
pi_175278434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me evident.

Maar nee, het is geen klein groepje.

Verder is het zo dat hoe verder je target, hoe meer bullet spread je hebt, ook weer afhankelijk van het type wapen, recoil, gebruik van tripod etc.

Maaaarrrrrrrrrr.... als je zo snel achter elkaar vuurt komt je loop vaker dan eens op of nabij het zelfde punt dus zullen kogels ook vlakbij elkaar inslaan.
Aldus de wapenexpert van FOK!.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 24-11-2017 13:11:52 ]
pi_175278467
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Aldus de wapenexpert van FOK!.
Is weer eens wat anders dan een NASA wetenschapper. Hebben we er hier ook zat van ;)
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:10:34 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175278475
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me evident.

Maar nee, het is geen klein groepje.

Verder is het zo dat hoe verder je target, hoe meer bullet spread je hebt, ook weer afhankelijk van het type wapen, recoil, gebruik van tripod etc.

Maaaarrrrrrrrrr.... als je zo snel achter elkaar vuurt komt je loop vaker dan eens op of nabij het zelfde punt dus zullen kogels ook vlakbij elkaar inslaan.
Groepje als in grouping. Weetje wel, als je schiet en zo? En nee, dat laatste is dus bullshit. Op dergelijke afstanden zorgt een kleine beweging al voor een enorm verschil in waar de kogel terecht komt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 24-11-2017 13:12:05 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175278495
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Groepje als in grouping. Weetje wel, als je schiet en zo? En nee, dat laatste is dus bullshit. Op dergelijke afstanden zorgt een kleine beweging al voor een enorm verschil in waar de kogel terecht komt.
Maar het uiteinde van loop komt weer terug en zal vaker hetzelfde punt passeren.
Bovendien gaan dergelijk kogels meestal ook nog eens door een persoon heen en stopt het niet in het lichaam.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 13:13:03 ]
pi_175278502
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is weer eens wat anders dan een NASA wetenschapper. Hebben we er hier ook zat van ;)
Klopt, want de aarde is plat en ruimtevaart nep :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175278514
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, want de aarde is plat en ruimtevaart nep :Y
Als jij het zegt.
pi_175278522
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik verwacht realisme en dat is NIET dat mensen rustig blijven staan en roepen dat er 1 iemand in hun midden is neergeschoten, terwijl dit overigens onmogelijk is want je hoort duidelijk dat er achterelkaar wordt gevuurd, dus moeten er veel meer mensen in de nabijheid van dit ene slachtoffer gevallen zijn.... bijvoorbeeld.

Vanaf 0:00



Maar als ik je vraag daar dieper op in te gaan, dan geef je niet thuis.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175278531
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als jij het zegt.
En daarom is NASA evil :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175278547
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 07:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Oh wacht, jij denkt dat slachtoffers zelf bellen naar de media?

Zo werkt het dus niet he. Die journalisten benaderen juist zelf actief getuigen/slachtoffers.
Die gast van de Manchester Arena fake show wel, ja.
De media-whores weten dondersgoed dat t 'n soort freakshow is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175278555
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

En daarom is NASA evil :)
Become incredulous and indignant. Avoid discussing key issues and instead focus on side issues which can be used show the topic as being critical of some otherwise sacrosanct group or theme. This is also known as the 'How dare you!' gambit.

Sidetrack opponents with name calling and ridicule. This is also known as the primary 'attack the messenger' ploy, though other methods qualify as variants of that approach. Associate opponents with unpopular titles such as 'kooks', 'right-wing', 'liberal', 'left-wing', 'terrorists', 'conspiracy buffs', 'radicals', 'militia', 'racists', 'religious fanatics', 'sexual deviates', and so forth. This makes others shrink from support out of fear of gaining the same label, and you avoid dealing with issues.
pi_175278597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is de rate of fire (ROF) ofwel RPM (rounds per minute) dat je hoort?

Bij een AR-15 met bump stock kan dit oplopen tot 400 tot 800 kogels per minuut.
Je hoort in het filmpje ook dat er zeer snel achter elkaar gevuurd wordt, en toch maar 1 slachtoffer daar tussen die groep mensen.

-edit-
Klinkt niet als 10 schoten per second.
En er maar 1:40secs of gunfire in total.
Anyhoos maakt niet uit - none of it makes the complete horse shit story any more believable.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:21:07 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175278599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar het uiteinde van loop komt weer terug en zal vaker hetzelfde punt passeren.
Bovendien gaan dergelijk kogels meestal ook nog eens door een persoon heen en stopt het niet in het lichaam.
Ongeveer hetzelfde punt sure, maar dat soort kleine verschillen zorgen voor een groot verschil 500 meter verderop.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175278678
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ongeveer hetzelfde punt sure, maar dat soort kleine verschillen zorgen voor een groot verschil 500 meter verderop.
300
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:30:57 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175278734
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is de rate of fire (ROF) ofwel RPM (rounds per minute) dat je hoort?

Bij een AR-15 met bump stock kan dit oplopen tot 400 tot 800 kogels per minuut.
Je hoort in het filmpje ook dat er zeer snel achter elkaar gevuurd wordt, en toch maar 1 slachtoffer daar tussen die groep mensen.

-edit-
Terug slag!

Ooit geschoten met een AK47 en een MP40 afstand 300mtr dus als je maar een paar mm afwijkt beland een kogel al zo een paar meter verderop!

Plus waarom zou je mikken, er waren gigantisch veel mensen aanwezig, het was amper nodig als je mikt op een menigte met als doel slachtoffers te maken.

Een vergelijkbaar voorbeeld 6 juni 1944 Heinrich Severloh akak the beast of omaha, was een machine gunner van een MG42, hij hoefde alleen op de inkomende boten te mikken, en als de soldaten dichterbij kwamen, op deze manier heeft 1 persoon een enorme hoeveelheid slachtoffers gemaakt.
Hoeveel exact is heel erg lastig om te bepalen!

Nog een klein detqail in de film van spielberg wat gebruikt is in het filmpje, lijkt het alsof de boten dichtbij waren, maar in werkelijkheid strande deze op een afstand van vaak meer dan 200 meter van de bunkers waar de Duitsers zaten!

Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:33:05 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175278772
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

300


Dat ligt maar net aan waar in dat veld we het over hebben. Maar goed, ik begrijp dat je hier verder klaar over bent, gezien je met dit soort dingen begint te komen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175278851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:33 schreef ATuin-hek het volgende:

Dat ligt maar net aan waar in dat veld we het over hebben. Maar goed, ik begrijp dat je hier verder klaar over bent, gezien je met dit soort dingen begint te komen?
Als je het filmpje gekeken had.. en de andere filmpjes,
dan zie je nergens slachtoffers. Dus...
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:41:36 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175278934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je het filmpje gekeken had.. en de andere filmpjes,
dan zie je nergens slachtoffers. Dus...
Ene filmpje niet andere filmpje wel, de meesten worden vaak geweerd van youtube, daarom heb ik veel links geplaatst van andere sites waar dat soort dingen niet van geweerd worden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175278962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ene filmpje niet andere filmpje wel, de meesten worden vaak geweerd van youtube, daarom heb ik veel links geplaatst van andere sites waar dat soort dingen niet van geweerd worden!
Er was niets op die filmpjes te zien. Ja, een dummy die CPR in een kruiwagen krijgt en een of andere belachelijke drill met een gast die met zijn vingers "slachtoffers" loopt te porren met het argument dat zijn moeder een nurse is.
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:01:11 #110
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175279285
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er was niets op die filmpjes te zien. Ja, een dummy die CPR in een kruiwagen krijgt en een of andere belachelijke drill met een gast die met zijn vingers "slachtoffers" loopt te porren met het argument dat zijn moeder een nurse is.
Vergeet Running Dan niet.



En dan dit stilleven :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175279340
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vergeet Running Dan niet.

[ afbeelding ]

En dan dit stilleven :{
Ja, triest, dat wat een tof festival zou moeten worden, eindigt zo.
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:12:57 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175279493
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vergeet Running Dan niet.

[ afbeelding ]

En dan dit stilleven :{
En wat is het probleem met deze foto?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175279584
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, triest, dat wat een tof festival zou moeten worden, eindigt zo.
Ja, de trieste getuigen van iets wat leuk had moeten worden.
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:20:31 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175279610
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er was niets op die filmpjes te zien. Ja, een dummy die CPR in een kruiwagen krijgt en een of andere belachelijke drill met een gast die met zijn vingers "slachtoffers" loopt te porren met het argument dat zijn moeder een nurse is.
Dat is vooralsnog een beetje weinig tegenover de extreme msm claim
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175280075
Hier iemand die het ook al opgevallen is wat mij eerder ook opviel

Vanaf 08:34 kijken:



[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 14:45:13 ]
pi_175280402
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier iemand die het ook al opgevallen is wat mij eerder ook opviel

Vanaf 08:34 kijken:

Ik moest alleen maar een beetje lachen om die dramaqueen die zijn schermpje zat te filmen. :@
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:13:56 #117
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175280610
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier iemand die het ook al opgevallen is wat mij eerder ook opviel

Vanaf 08:34 kijken:

Doug making some bucks :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175280614
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik moest alleen maar een beetje lachen om die dramaqueen die zijn schermpje zat te filmen. :@
Ik had ook niet verwacht dat jij het gedrag van die "gewonde" man en de cameraman verdacht zou vinden hoor. Dit lag precies binnen lijn der verwachting ;)
pi_175282315
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Doug making some bucks :)
Ook gek dat hij daar in zijn eentje gewoon achtergebleven was en hij als een einzelganger heel het terrein over moest om hulp te krijgen van een cameraman, terwijl de claims gaan dat iedereen zo ontzettend behulpzaam was en elkaar bijstond in alle drama en hectiek. Poor Doug. "I need 911"

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 16:49:47 ]
pi_175283964
Ze zijn weer ergens aan het schieten. Oxford Circus. Weet niet precies wat er aan de hand is nog, het wordt pas sinds enkele minuten verslagen.

http://www.bbc.com/news/uk-42117311

https://twitter.com/ollyofficial/status/934104483537326080
pi_175284047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:20 schreef illusions het volgende:
Ze zijn weer ergens aan het schieten. Oxford Circus. Weet niet precies wat er aan de hand is nog, het wordt pas sinds enkele minuten verslagen.

http://www.bbc.com/news/uk-42117311

https://twitter.com/ollyofficial/status/934104483537326080
Ah, weer een metrostation.
pi_175284071
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, weer een metrostation.
Je gaat toch niet nu al zeggen dat het een hoax is he?
pi_175284125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Je gaat toch niet nu al zeggen dat het een hoax is he?
Jij vult dat in hé.
pi_175284198
Maar ja, ik zal eerlijk zijn. Weer Londen, weer een metrostation. Ik ben benieuwd. Alle alarmbellen gaan wel weer bij me af.
pi_175284244
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij vult dat in hé.
Ik vroeg het alleen maar hoor.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar ja, ik zal eerlijk zijn. Weer Londen, weer een metrostation. Ik ben benieuwd. Alle alarmbellen gaan wel weer bij me af.
.. en niet geheel zonder reden zo te zien. ;)

Ben ook benieuwd.
pi_175284315
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vroeg het alleen maar hoor.

[..]

.. en niet geheel zonder reden zo te zien. ;)

Ben ook benieuwd.
Ik ook. Heb wel weer zin in een nieuwe hoax.
  vrijdag 24 november 2017 @ 18:46:16 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175284424
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ook. Heb wel weer zin in een nieuwe hoax.
Texas heeft te weinig aandacht gehad. Het is ook niet bij te houden joh.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175284602
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Texas heeft te weinig aandacht gehad. Het is ook niet bij te houden joh.
Binnen een paar dagen was de grootste schietpartij in de VS ooit alweer uit het nieuws. Ook in de VS.
pi_175287171
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Binnen een paar dagen was de grootste schietpartij in de VS ooit alweer uit het nieuws. Ook in de VS.
Klopt, dus waar was die hoax dan voor bedoeld?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 24 november 2017 @ 22:21:44 #130
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175289077
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Binnen een paar dagen was de grootste schietpartij in de VS ooit alweer uit het nieuws. Ook in de VS.
Dus? Dat is vrij normaal voor hoe het nieuws werkt. Een paar dagen later is het geen nieuws meer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 25 november 2017 @ 13:06:08 #131
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175297851
U.N. considers “killer robot regulation” to prevent Terminator robots from exterminating humankind

http://www.naturalnews.co(...)ating-humankind.html

Zo. Ontwikkeling gaat zo hard dat vn een anti-terminator regels gaat opstellen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175298050
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
U.N. considers “killer robot regulation” to prevent Terminator robots from exterminating humankind

http://www.naturalnews.co(...)ating-humankind.html

Zo. Ontwikkeling gaat zo hard dat vn een anti-terminator regels gaat opstellen.
Die terminators houden zich niet aan papieren regels
pi_175298467
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
U.N. considers “killer robot regulation” to prevent Terminator robots from exterminating humankind

http://www.naturalnews.co(...)ating-humankind.html

Zo. Ontwikkeling gaat zo hard dat vn een anti-terminator regels gaat opstellen.
En je vriend Elon Musk gaat er tegenin. ;)

https://www.vanityfair.co(...)e-to-stop-ai-space-x
  zaterdag 25 november 2017 @ 13:45:53 #134
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175298500
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Die terminators houden zich niet aan papieren regels
VN regels daar trekt volgens mij niemand zich iets van aan.
pi_175298545
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

VN regels daar trekt volgens mij niemand zich iets van aan.
Elon Musk stelt zelfs dat er 5% - 10% kans is dat we het nog winnen van AI, en anders is het menselijk ras gedoemd om uit te sterven. Beetje extreem als je het mij vraagt, maargoed.
  zaterdag 25 november 2017 @ 14:03:21 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175298775
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
U.N. considers “killer robot regulation” to prevent Terminator robots from exterminating humankind

http://www.naturalnews.co(...)ating-humankind.html

Zo. Ontwikkeling gaat zo hard dat vn een anti-terminator regels gaat opstellen.
Naar aanleiding van die drone video?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175298954
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Elon Musk stelt zelfs dat er 5% - 10% kans is dat we het nog winnen van AI, en anders is het menselijk ras gedoemd om uit te sterven. Beetje extreem als je het mij vraagt, maargoed.
Het is onvermijdelijk dat AI het overneemt. Heel misschien kunnen we het kort na het ontstaan de kop indrukken, maar dan begaan we even later weer dezelfde fout.
1 + 1 = blauw
pi_175299022
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:14 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het is onvermijdelijk dat AI het overneemt. Heel misschien kunnen we het kort na het ontstaan de kop indrukken, maar dan begaan we even later weer dezelfde fout.
In principe wel, maar het kan nu nog de "safe AI" kant opgaan, hetgeen waar Elon Musk in investeert. Als je bepaalde safeguards hebt, en zorgt dat AI z'n eigen systeem niet kan herprogrammeren, hoeft het dus niet per se gevaarlijk te zijn.
pi_175299052
Maargoed, dan kom je weer bij het vraagstuk - wat is er dan nog AI aan AI, als ze zichzelf niet kunnen programmeren en dus verbeteren.
pi_175299216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus? Dat is vrij normaal voor hoe het nieuws werkt. Een paar dagen later is het geen nieuws meer.
Bij 1 vd grootste aanslagen in de VS heb ik dat zelf niet zo ervaren.
wooblabalurg
pi_175299232
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
U.N. considers “killer robot regulation” to prevent Terminator robots from exterminating humankind

http://www.naturalnews.co(...)ating-humankind.html

Zo. Ontwikkeling gaat zo hard dat vn een anti-terminator regels gaat opstellen.
Als die regels van kracht worden zal de rest niet lang op zich laten wachten.
wooblabalurg
  zaterdag 25 november 2017 @ 14:56:35 #142
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175299695
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Die terminators houden zich niet aan papieren regels
precies.

Killerrobots zijn eral.

Geest is al uit de fles
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 25 november 2017 @ 14:58:19 #143
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175299725
https://www.gelderlander.(...)p-internet~a3f0fcc2/

Nee buma. Rusland doet dat niet. Jij zegt dat zodat je samen met -edit-Rutte een ultrafascistische politiestaat kan optuigen.
-edit-

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 25-11-2017 15:46:40 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175299811
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:58 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.gelderlander.(...)p-internet~a3f0fcc2/

Nee buma. Rusland doet dat niet. Jij zegt dat zodat je samen met Rutte een ultrafascistische politiestaat kan optuigen.


Denk aan je bloeddruk Biekie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 25-11-2017 15:47:15 ]
pi_175299966
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:58 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.gelderlander.(...)p-internet~a3f0fcc2/

Nee buma. Rusland doet dat niet. Jij zegt dat zodat je samen met Rutte een ultrafascistische politiestaat kan optuigen.


ze moeten dat eens op darknet gaan doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 25-11-2017 15:47:35 ]
  zaterdag 25 november 2017 @ 16:20:44 #146
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175301204
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Denk aan je bloeddruk Biekie.
d huidige politici moeten vergelijken worden met nazis.

Het land wordt vertrappeld onder onze ogen.

Witte de wit was voor minder vernielt.

Ik vind het uiterst verbasend dat nog niemand die lelijke tyfusmongool Rutte heeft afgetuigd.

Voor dividend grap had ie al lang in de greppel moet liggen. Wat ongelooflijk laf en naief klote land is Nederland.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 25 november 2017 @ 16:56:50 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175301835
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

d huidige politici moeten vergelijken worden met nazis.

Het land wordt vertrappeld onder onze ogen.

Witte de wit was voor minder vernielt.

Ik vind het uiterst verbasend dat nog niemand die lelijke tyfusmongool Rutte heeft afgetuigd.

Voor dividend grap had ie al lang in de greppel moet liggen. Wat ongelooflijk laf en naief klote land is Nederland.
Lambiekje je bent met de jaren steeds extremer geworden, en ik denk niet dat dat een goede ontwikkeling is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175302044
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

d huidige politici moeten vergelijken worden met nazis.

Het land wordt vertrappeld onder onze ogen.

Witte de wit was voor minder vernielt.

Ik vind het uiterst verbasend dat nog niemand die -edit-Rutte heeft afgetuigd.

Voor dividend grap had ie al lang in de greppel moet liggen. Wat ongelooflijk laf en naief klote land is Nederland.
Ik begrijp je woede Lambiekje maar probeer je wat beheerster te uiten.
pi_175302160
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

d huidige politici moeten vergelijken worden met nazis.

Het land wordt vertrappeld onder onze ogen.

Witte de wit was voor minder vernielt.

Ik vind het uiterst verbasend dat nog niemand die Rutte heeft afgetuigd.

Voor dividend grap had ie al lang in de greppel moet liggen. Wat ongelooflijk laf en naief klote land is Nederland.
Wat is in jouw ogen een beter land? ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 25-11-2017 17:45:58 ]
pi_175302789
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:58 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.gelderlander.(...)p-internet~a3f0fcc2/

Nee buma. Rusland doet dat niet. Jij zegt dat zodat je samen met -edit-Rutte een ultrafascistische politiestaat kan optuigen.
-edit-
Buma zou inderdaad meer integer zijn als hij gewoon zou accepteren dat social media niet geschikt is voor nieuwsgaring en het signaleren van trends. Sowieso wordt Twitter veel te belangrijk gemaakt in de media.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175304035
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Buma zou inderdaad meer integer zijn als hij gewoon zou accepteren dat social media niet geschikt is voor nieuwsgaring en het signaleren van trends. Sowieso wordt Twitter veel te belangrijk gemaakt in de media.
Het wordt dan ook veel gebruikt in de media, en andere industrieen. Het is zeker wel geschikt voor het signaleren van trends, al vallen die te hacken.
1 + 1 = blauw
  zondag 26 november 2017 @ 08:30:59 #152
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175312229
Hm, ik dacht dat het motief dat men bij de hoaxes gebruikt juist het indammen hiervan is?

Recordaantal Amerikanen vraagt wapenvergunning aan op Black Friday http://nu.nl/buitenland/5(...)ng-black-friday.html (via @NUnl)
  zondag 26 november 2017 @ 08:57:50 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175312319
Ik geef ze geen ongelijk. Ik zou het ook doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 26 november 2017 @ 09:03:15 #154
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175312349
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik geef ze geen ongelijk. Ik zou het ook doen.
Ik denk ik daar ook wel.
  zondag 26 november 2017 @ 09:50:15 #155
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175312826
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lambiekje je bent met de jaren steeds extremer geworden, en ik denk niet dat dat een goede ontwikkeling is.
kijk om je heen. De wereld is steeds vervelender geworden. Het kankergezwel EU wat terminale vormen aanneemt.

Politiek die alles op alles zet voor grootbedrijf.

En bespottelijke agreements. Als klimaatafspraak. Mad max moet zijn
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175312832
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik denk ik daar ook wel.
Blij dan dat ik daar niet woon ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175313437
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kijk om je heen. De wereld is steeds vervelender geworden. Het kankergezwel EU wat terminale vormen aanneemt.

Politiek die alles op alles zet voor grootbedrijf.

En bespottelijke agreements. Als klimaatafspraak. Mad max moet zijn
Doe me nou eens een plezier, ik vraag je al een miljard keer welk land nou een betere optie zou zijn dan het in jouw ogen fascistische Nederland. Mijn opa komt uit Palermo, m'n vader heeft als voormalig Stasi-officier politiek asiel in Nederland verkregen, en ik heb Nederland ook al jaren geleden verlaten. Wat is nou een reëel alternatief voor "fascistisch Nederland?"
pi_175313882
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kijk om je heen. De wereld is steeds vervelender geworden. Het kankergezwel EU wat terminale vormen aanneemt.

Politiek die alles op alles zet voor grootbedrijf.

En bespottelijke agreements. Als klimaatafspraak. Mad max moet zijn
Als ik kijk naar de onderwerpen waar jij je druk over maakt concludeer ik dat het juist veel beter gaat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 26 november 2017 @ 12:05:31 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175314866
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 08:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Hm, ik dacht dat het motief dat men bij de hoaxes gebruikt juist het indammen hiervan is?

Recordaantal Amerikanen vraagt wapenvergunning aan op Black Friday http://nu.nl/buitenland/5(...)ng-black-friday.html (via @NUnl)
Nee joh, nu ff niet, straks wel weer.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 26 november 2017 @ 12:07:25 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175314895
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik denk ik daar ook wel.
Nope, heb van dichtbij gezien wat ding kan aanrichten, en ja heb paar keer met wat kalibers geschoten bij een schietbaan in polen, maar zelf zo'n ding hebben?
Ik zie het nut er niet van in!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 26 november 2017 @ 12:09:11 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175314926
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kijk om je heen. De wereld is steeds vervelender geworden. Het kankergezwel EU wat terminale vormen aanneemt.

Politiek die alles op alles zet voor grootbedrijf.

En bespottelijke agreements. Als klimaatafspraak. Mad max moet zijn
Eu wankelt, GB weg en andere landen overwegen ook om op te stappen, maare er zou toch ook een noord amerikaanse versie van komen? Canada Mexico en VS.
Komt voor geen meter van de grond!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175315261
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eu wankelt, GB weg en andere landen overwegen ook om op te stappen, maare er zou toch ook een noord amerikaanse versie van komen? Canada Mexico en VS.
Komt voor geen meter van de grond!
Ik las er overheen: de wereld wordt vervelender omdat de EU terminaal wordt..

Dacht juist dat Lambiekje dat wilde...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 26 november 2017 @ 12:28:10 #163
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_175315292
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eu wankelt, GB weg en andere landen overwegen ook om op te stappen, maare er zou toch ook een noord amerikaanse versie van komen? Canada Mexico en VS.
Komt voor geen meter van de grond!
De constructie waar je naar refereert bestaat sinds Bush Jr en heeft al enige jaren een eigen munteenheid.
wooblabalurg
pi_175316001
Kleine uitzondering...bij de Orlando 'shootings'....14 van de 49 dodental in 't ziekenhuis als dood vermelden waren.

MAAR – de anderen 58 gewonden (sommige 'crtically injured') hebben 't overleeft. Geen vermeldingen van gewonden die later dood gegaan zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175317851
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:06 schreef Tingo het volgende:
Kleine uitzondering...bij de Orlando 'shootings'....14 van de 49 dodental in 't ziekenhuis als dood vermelden waren.

MAAR – de anderen 58 gewonden (sommige 'crtically injured') hebben 't overleeft. Geen vermeldingen van gewonden die later dood gegaan zijn.
Vind je dat slecht nieuws? Dat niemand van z'n verwondingen is bezweken?
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 14:40:50 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_175318274
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:06 schreef Tingo het volgende:
Kleine uitzondering...bij de Orlando 'shootings'....14 van de 49 dodental in 't ziekenhuis als dood vermelden waren.

MAAR – de anderen 58 gewonden (sommige 'crtically injured') hebben 't overleeft. Geen vermeldingen van gewonden die later dood gegaan zijn.
Mooi toch?
pi_175318433
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 14:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi toch?
Oh jee, niemand is naderhand dood gegaan, moet nu wel een hoax zijn. Naarmate de discussie verder gaat worden de argumenten gelukkig steeds sterker, dat scheelt.
  zondag 26 november 2017 @ 15:17:20 #168
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175319240
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:06 schreef Tingo het volgende:
Kleine uitzondering...bij de Orlando 'shootings'....14 van de 49 dodental in 't ziekenhuis als dood vermelden waren.

MAAR – de anderen 58 gewonden (sommige 'crtically injured') hebben 't overleeft. Geen vermeldingen van gewonden die later dood gegaan zijn.
dan is het een nep hoax, want je hebt dus nl 58 gewonden die de hoax kunnen verklappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 26-11-2017 15:48:55 ]
pi_175319934
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is het een nep hoax, want je hebt dus nl 58 gewonden die de hoax kunnen verklappen.
Precies ja. Waarom zouden we die ook niet even afknallen? Al die crisis actors zijn nergens voor nodig, kunnen je alleen maar verraden.
  zondag 26 november 2017 @ 19:06:38 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175324027
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 10:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Doe me nou eens een plezier, ik vraag je al een miljard keer welk land nou een betere optie zou zijn dan het in jouw ogen fascistische Nederland. Mijn opa komt uit Palermo, m'n vader heeft als voormalig Stasi-officier politiek asiel in Nederland verkregen, en ik heb Nederland ook al jaren geleden verlaten. Wat is nou een reëel alternatief voor "fascistisch Nederland?"
Ik zie een link? de NL regering had hulp nodig :P

quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De constructie waar je naar refereert bestaat sinds Bush Jr en heeft al enige jaren een eigen munteenheid.
Open grenzen.


De munt bestaat alleen op papier.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Amero

Nah voor het echt zo ver is, zijn we nog wel even paar jaar verder.
Zoals in 2010 toen hier al werd rondgebazuind dat hij heel snel zou komen.
:Z
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:06 schreef Tingo het volgende:
Kleine uitzondering...bij de Orlando 'shootings'....14 van de 49 dodental in 't ziekenhuis als dood vermelden waren.

MAAR – de anderen 58 gewonden (sommige 'crtically injured') hebben 't overleeft. Geen vermeldingen van gewonden die later dood gegaan zijn.
Ja in Bioscoop toch?
Enig idee of al die mensen gereserveerd hadden?

Durf te vragen!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 19:21:04 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_175324299
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan is het een nep hoax, want je hebt dus nl 58 gewonden die de hoax kunnen verklappen.
Een hoax staat toch al voor nep?
  zondag 26 november 2017 @ 19:22:53 #172
456432 Kamina
Tenacious!
pi_175324324
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan is het een nep hoax, want je hebt dus nl 58 gewonden die de hoax kunnen verklappen.
Een hoax hoax?
1 + 1 = blauw
  zondag 26 november 2017 @ 19:22:56 #173
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175324327
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 19:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een hoax staat toch al voor nep?
bij dubbele ontkenning is het dus waar?
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 19:34:43 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_175324553
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 19:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bij dubbele ontkenning is het dus waar?
Nou nee, dat denk ik niet :N
pi_175343131
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De constructie waar je naar refereert bestaat sinds Bush Jr en heeft al enige jaren een eigen munteenheid.
Alleen weet de restvan de wereld het nog niet :+
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175344880
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan is het een nep hoax, want je hebt dus nl 58 gewonden die de hoax kunnen verklappen.
Heb je de interviews met de TV 'slachtoffers,overlevnden,nabestaanden' goed gekeken?
Heb je ook de belachelijk verhaal over de Orlando 'shooting' van 'n fok user hier op BNW gelezen?

[ Bericht 7% gewijzigd door Tingo op 27-11-2017 19:38:43 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175344948
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 14:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi toch?
Mooi niet.
Enige 'mooi' aspect van 'n hoax is dat niemand gaat dood.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175345553
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 08:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Hm, ik dacht dat het motief dat men bij de hoaxes gebruikt juist het indammen hiervan is?

Recordaantal Amerikanen vraagt wapenvergunning aan op Black Friday http://nu.nl/buitenland/5(...)ng-black-friday.html (via @NUnl)
Ja, en waarom doen ze dat?

quote:
De stijgende cijfers komen slechts enkele dagen nadat minister Jeff Sessions van Justitie een ingrijpende herziening van het systeem aankondigde.
Dat vergeet je er voor het gemak ff bij te vermelden ;)
  dinsdag 28 november 2017 @ 00:29:16 #179
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175352981
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, en waarom doen ze dat?

[..]

Dat vergeet je er voor het gemak ff bij te vermelden ;)
Ja, een iets strengere achtergrondcheck. Zodat mensen met psychiatrisch verleden minder snel een vergunning krijgen. Nou poeh. Echt indammen dus.
pi_175353113
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja, een iets strengere achtergrondcheck. Zodat mensen met psychiatrisch verleden minder snel een vergunning krijgen. Nou poeh. Echt indammen dus.
Maar je liet het wel volledig weg uit je post. ;)

Maar oké het gaat om baby steps hé.

Verder zijn ze o.a. bezig met het verbieden van bump stocks.

Maar goed, heel erg veel succes boeken ze vooralsnog niet op dat gebied. Vandaar misschien ook die wanhoopspogingen van vele mass shootings op rij.
  dinsdag 28 november 2017 @ 00:53:50 #181
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175353133
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar je liet het wel volledig weg uit je post. ;)
Ik heb dan ook alleen de titel van het artikel + de link gedeeld. Daar zit geen rare gedachte achter verder.

quote:
Maar oké het gaat om baby steps hé.

Verder zijn ze o.a. bezig met het verbieden van bump stocks.

Maar goed, heel erg veel succes boeken ze vooralsnog niet op dat gebied. Vandaar misschien ook die wanhoopspogingen van vele mass shootings op rij.
Als Sandy Hook al niet zorgt voor anti-wapen wetgeving (kinderen, meer emo wordt het niet) dan gaat dit ook geen verschil maken.

Bovendien blijft de wapenlobby daar veel en veel te groot en sterk voor in de VS.
pi_175353697
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar je liet het wel volledig weg uit je post. ;)

Maar oké het gaat om baby steps hé.

Verder zijn ze o.a. bezig met het verbieden van bump stocks.

Maar goed, heel erg veel succes boeken ze vooralsnog niet op dat gebied. Vandaar misschien ook die wanhoopspogingen van vele mass shootings op rij.
Volgens mij vergeet jij voor het gemak dat verkoopcijfers van wapens sinds Las Vegas een record hebben behaald. Maar dat zal wel propaganda zijn, of kun je het tegendeel bewijzen?

https://frontpage.fok.nl/(...)-voor-wapenkoop.html
pi_175354264
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 04:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet jij voor het gemak dat verkoopcijfers van wapens sinds Las Vegas een record hebben behaald. Maar dat zal wel propaganda zijn, of kun je het tegendeel bewijzen?

https://frontpage.fok.nl/(...)-voor-wapenkoop.html
:? :D

Volgens mij lees jij mijn posts niet en reageer je weer eens selectief.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 07:24:40 ]
pi_175354715
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 07:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:? :D

Volgens mij lees jij mijn posts niet en reageer je weer eens selectief.
Volgens mij snap jij heel veel dingen niet zo goed.
pi_175355913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 08:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij heel veel dingen niet zo goed.
Klopt. Ik ben geen superman.

Maar goed, je reactie was een beetje als mosterd na de maaltijd:

BNW / Algemeen Complotten-topic #55: 2 shill or not 2 shill?
pi_175361108
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 19:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je de interviews met de TV 'slachtoffers,overlevnden,nabestaanden' goed gekeken?
Heb je ook de belachelijk verhaal over de Orlando 'shooting' van 'n fok user hier op BNW gelezen?
Ja, de belachelijk voor woorden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175373294
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, de belachelijk voor woorden...
De user gewoon 'n leugenaar was/is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175375476
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

De user gewoon 'n leugenaar was/is.
Kan je dat ook even aantonen? Een user voor leugenaar uitmaken vind ik nogal ver gaan.
pi_175380033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

De user gewoon 'n leugenaar was/is.
Zou je dit soort verdachtmakingen achterwege willen laten?
pi_175384785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan je dat ook even aantonen? Een user voor leugenaar uitmaken vind ik nogal ver gaan.
Er was ook echt geen reden om deze user te geloven.
pi_175384937
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er was ook echt geen reden om deze user te geloven.
Maar dat geldt voor iedereen die de hoax niet onderschrijft...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 29 november 2017 @ 16:42:18 #192
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175385160
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er was ook echt geen reden om deze user te geloven.
Dat was ook een sterk verhaal als ik even terug in mijn geheugen ga.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175385235
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat was ook een sterk verhaal als ik even terug in mijn geheugen ga.
Net zoals al die comments van mensen onder Hoax YouTubes waarvan de dochter van de buurman van hun neef ook bij de aanslag omgekomen is. "How dare you!"


:')

7 shooters. 8)7 De complottheorieën worden steeds wilder.

Nog steeds geen bewijs van überhaupt 1 shooter gezien.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2017 16:50:03 ]
  woensdag 29 november 2017 @ 16:50:27 #194
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175385304
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Net zoals al die comments van mensen onder Hoax YouTubes waarvan de dochter van de buurman van hun neef ook bij de aanslag omgekomen is. "How dare you!"
Dit zag je ook bij de MH17. Destijds is een berekening gemaakt ik meende door Vrijland maar weet ik niet meer zeker, dat dit onmogelijk is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175385312
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er was ook echt geen reden om deze user te geloven.
Want?
pi_175385334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit zag je ook bij de MH17. Destijds is een berekening gemaakt ik meende door Vrijland maar weet ik niet meer zeker, dat dit onmogelijk is.
Dat wat onmogelijk is? Dat je iemand kent die bij de aanslag/vliegtuigramp betrokken was?

Heb je daar een linkje naar, die berekening?
pi_175390549

quote:
P.S. notice how the guy in the white pants comes around to the back of the guy in BOTH shots - the one from the ground and the one filmed from the apartment above - but those are two different places and/or times -- look at the street - they stop on a corner in the original footage, and from the apartment footage there is no street corner in sight. How many times did they reenact this/how far did they carry him? weirrrd
quote:
What the hell is going on,that guy in the red shoes was standing on both feet,if he was shot in the leg,he wouldn't have been able to stand on his feet like that.At the 1.30 mark the group carrying someone,they were laughing,you can hear it plain as day,why would they be laughing at a time like that,and why would they be going towards the club and not a away from it.
pi_175391501
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit zag je ook bij de MH17. Destijds is een berekening gemaakt ik meende door Vrijland maar weet ik niet meer zeker, dat dit onmogelijk is.
Vrijland :')
Die zit tegenwoordig in een tentje ergens in de Ardennen of zo...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175391517
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat wat onmogelijk is? Dat je iemand kent die bij de aanslag/vliegtuigramp betrokken was?

Yup, volslagen onmogelijk, want het was immers een hoax. Dus geen betrokkenen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175391655
quote:
Dus die gast met die rode schoenen staat op 2 filmpjes, en? Wat is daar mis mee?

Verder is het omdat jij verwacht dat hij niet op z'n benen kan staan, terwijl je niets van z'n verwondingen weet noch professional op dat gebied bent.

Wat een overdaad aan bewijs weer. ;)
pi_175391726
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus die gast met die rode schoenen staat op 2 filmpjes, en? Wat is daar mis mee?

Verder is het omdat jij verwacht dat hij niet op z'n benen kan staan, terwijl je niets van z'n verwondingen weet noch professional op dat gebied bent.

Wat een overdaad aan bewijs weer. ;)
Ja, het blijft steken bij: 'ik vind het vreemd, dus is het een hoax'
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 29 november 2017 @ 22:10:35 #202
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175392764
Algemene vraag: als iemand dodelijk verwond raakt na een steekpartij, is het dan normaal dat iemand een dag later weer functioneert?
pi_175392788
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Algemene vraag: als iemand dodelijk verwond raakt na een steekpartij, is het dan normaal dat iemand een dag later weer functioneert?
Dodelijk verwond houdt in dat hij dus dood is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175392816
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Algemene vraag: als iemand dodelijk verwond raakt na een steekpartij, is het dan normaal dat iemand een dag later weer functioneert?
Ik heb geen flauw idee. :).

Dat zinnetje mogen mensen wel eens wat vaker gebruiken.
  woensdag 29 november 2017 @ 22:12:52 #205
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175392828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dodelijk verwond houdt in dat hij dus dood is.
Levensbedreigend. Dodelijk is het verkeerde woord
pi_175392864
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Levensbedreigend. Dodelijk is het verkeerde woord
Ah, dat is al beter.
Verder hangt het van de verwonding af. Als bijv. een slagader is geraakt ben je levensbedreigend verwond. Maar als dat is opgelapt zou je best wel weer kunnen functioneren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175393129
quote:
De video verwijt de media dat ze bij echte gebeurtenissen zaken in scene zetten om zo een mooier plaatje op tv te krijgen. Als je daar achter staat, dan betekent dat dus dat je beelden van nieuwszenders niet kunt gebruiken om een goed beeld te kunnen vormen van wat er heeft plaatsgevonden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175393335
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Algemene vraag: als iemand dodelijk verwond raakt na een steekpartij, is het dan normaal dat iemand een dag later weer functioneert?
Dat ligt aan het soort verwonding, en daarna op welke manier dat beoordeeld kan worden. Je polsen doorsnijden is bijv. een levensbedreigende verwonding, waarvan je heel snel kunt herstellen.
pi_175393374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ah, dat is al beter.
Verder hangt het van de verwonding af. Als bijv. een slagader is geraakt ben je levensbedreigend verwond. Maar als dat is opgelapt zou je best wel weer kunnen functioneren.
Hmm, deze had ik niet gelezen. Ik zeg dus hetzelfde. :X
pi_175393456
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Hmm, deze had ik niet gelezen. Ik zeg dus hetzelfde. :X
Mooi dat wij het eens kunnen zijn B-)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175393470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

De video verwijt de media dat ze bij echte gebeurtenissen zaken in scene zetten om zo een mooier plaatje op tv te krijgen. Als je daar achter staat, dan betekent dat dus dat je beelden van nieuwszenders niet kunt gebruiken om een goed beeld te kunnen vormen van wat er heeft plaatsgevonden.
Dat heb ik gezien ja.
Daar sta ik in het geval van de Pulse shooting en Sandy Hook niet achter, al zal dat ook voorkomen.

Ik denk dat de beelden die je daar kunt zien volledig in scene gezet zijn om de media hoax te ondersteunen.
pi_175393500
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb ik gezien ja.
Daar sta ik in het geval van de Pulse shooting en Sandy Hook niet achter, al zal dat ook voorkomen.

Ik denk dat de beelden die je daar kunt zien volledig in scene gezet zijn om de media hoax te ondersteunen.
Maar in welk opzicht is het een mediahoax?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175393865
Hier nog een mooie. Dit was de afsluiter van het Las Vegas topic, dus we hebben er niet over kunnen babbelen:


Uuuhm... wat was ik ook al weer aan het doen daar tussen al die doden en gewonden?
pi_175394196
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier nog een mooie. Dit was de afsluiter van het Las Vegas topic, dus we hebben er niet over kunnen babbelen:


Uuuhm... wat was ik ook al weer aan het doen daar tussen al die doden en gewonden?
Het zal je verbazen, maar ik zie weer iets heel anders.
Iemand die terugdenkt aan al die ellende, de woorden niet kan vinden. Niet gewend is aan camera’s en interviewers.
pi_175394220
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Het zal je verbazen, maar ik zie weer iets heel anders.
Iemand die terugdenkt aan al die ellende, de woorden niet kan vinden. Niet gewend is aan camera’s en interviewers.
Nee, verbaast me niets.
pi_175394285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, verbaast me niets.
Maar je kan die mogelijkheid niet uitsluiten, toch?
pi_175394322
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar je kan die mogelijkheid niet uitsluiten, toch?
Zeker wel.

De Las Vegas shooting was een hoax. Overduidelijk. Dan kan het dus niet zo zijn dat deze ene persoon het wel allemaal echt meegemaakt heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2017 23:13:50 ]
pi_175394394
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Het zal je verbazen, maar ik zie weer iets heel anders.
Iemand die terugdenkt aan al die ellende, de woorden niet kan vinden. Niet gewend is aan camera’s en interviewers.
Dat zie ik ook.
pi_175394423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zeker wel.

De Las Vegas shooting was een hoax. Overduidelijk. Dan kan het dus niet zo zijn dat deze ene persoon het wel allemaal echt meegemaakt heeft.
Dat weet je niet. Je dénkt het. maar dat is heel wat anders. Dat is geen feit zoals je zelf ook ongetwijfeld weet.
pi_175394448
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zeker wel.

De Las Vegas shooting was een hoax. Overduidelijk. Dan kan het dus niet zo zijn dat deze ene persoon het wel allemaal echt meegemaakt heeft.
Wat voor jou overduidelijk is, is misschien in feite helemaal niet zo. Ik denk niet dat het een hoax was, en dat is ook absoluut niet bewezen noch op z'n minst aannemelijk gemaakt. Ik vind het dus wel gedurfd dat je zo'n stelling plaatst, terwijl alle "bewijs" is gebaseerd op hoe jij verwacht dat iemand zich gedraagt. :)
pi_175394587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zeker wel.

De Las Vegas shooting was een hoax. Overduidelijk. Dan kan het dus niet zo zijn dat deze ene persoon het wel allemaal echt meegemaakt heeft.
Oftewel: 'De Aarde kan niet rond zijn, want hij is plat' .

Dat type redenering voer je nu uit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175394667
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Je dénkt het. maar dat is heel wat anders. Dat is geen feit zoals je zelf ook ongetwijfeld weet.
Ik weet het zeker. Dat jij denkt van niet verandert daar niets aan.
pi_175394719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Oftewel: 'De Aarde kan niet rond zijn, want hij is plat' .

Dat type redenering voer je nu uit.
Ja, of de aarde kan niet plat zijn, want hij is rond.
Of die auto kan geen fiets zijn, want het is een auto.
Of die hijskraan kan geen frikandel zijn, want het is een hijskraan.

Wat is je punt :?
pi_175394729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet het zeker. Dat jij denkt van niet verandert daar niets aan.
Niet op basis van feiten.

Ik weet zeker dat kabouters bestaan.
pi_175394745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, of de aarde kan niet plat zijn, want hij is rond.
Of die auto kan geen fiets zijn, want het is een auto.
Of die hijskraan kan geen frikandel zijn, want het is een hijskraan.

Wat is je punt :?
Nee, het is:

'de aarde kan niet rond zijn, want hij is plat'

Oftewel, je bent zo overtuigd van je gelijk dat je bewijs van het tegendeel bij voorbaat weg wuift.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175394769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat voor jou overduidelijk is, is misschien in feite helemaal niet zo. Ik denk niet dat het een hoax was, en dat is ook absoluut niet bewezen noch op z'n minst aannemelijk gemaakt. Ik vind het dus wel gedurfd dat je zo'n stelling plaatst, terwijl alle "bewijs" is gebaseerd op hoe jij verwacht dat iemand zich gedraagt. :)
Maar dan zou ik misschien wel waanbeelden hebben en anderen tegelijk met mij. Een soort collectieve psychose misschien? Of misschien hebben jullie wel wanen en zien wij het juist goed. ;)
pi_175394770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, of de aarde kan niet plat zijn, want hij is rond.
Of die auto kan geen fiets zijn, want het is een auto.
Of die hijskraan kan geen frikandel zijn, want het is een hijskraan.

Wat is je punt :?
Dat je geen geldige argumentatie voert.
pi_175394778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[quote]Ja, of de aarde kan niet plat zijn, want hij is rond.
Of die auto kan geen fiets zijn, want het is een auto.
Of die hijskraan kan geen frikandel zijn, want het is een hijskraan.

Wat is je punt :?
[/quote]
Die argumentatie is even dom als 'de aarde kan niet rond zijn want hij is plat'.

Dat is het punt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175394784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar dan zou ik misschien wel waanbeelden hebben en anderen tegelijk met mij. Een soort collectieve psychose misschien? Of misschien hebben jullie wel wanen en zien wij het juist goed. ;)
Dat kan ook, maar is een stuk onwaarschijnlijker. Ik denk eerder dat je in je eerste zin goed zit, qua waanbeelden.
pi_175394786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, het is:

'de aarde kan niet rond zijn, want hij is plat'

Oftewel, je bent zo overtuigd van je gelijk dat je bewijs van het tegendeel bij voorbaat weg wuift.
Laat mij bewijs van het tegendeel zien dan?

Dat is je nog steeds niet gelukt.
pi_175394803
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Laat mij bewijs van het tegendeel zien dan?

Dat is je nog steeds niet gelukt.
Dat heeft ook geen zin want:

' de aarde kan niet rond zijn, want hij is plat'
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175394809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Laat mij bewijs van het tegendeel zien dan?

Dat is je nog steeds niet gelukt.
Dodenlijst? :')
pi_175394817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat kan ook, maar is een stuk onwaarschijnlijker. Ik denk eerder dat je in je eerste zin goed zit, qua waanbeelden.
Ik liet laatst het een en ander zien aan een collega. Zijn bek viel open. Hij dacht dat de LV shooting echt gebeurd was. Nu niet meer.
pi_175394831
Er is heel veel bewijs van het feit dat het echt gebeurd is - slachtoffers, beelden, interviews, ziekenhuisopnames, etc. Jij ziet dat niet als bewijs, want "als het van de MSM komt, moet het wel 100% nep zijn."
pi_175394844
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Dodenlijst? :')
Dat bewijst voor mij niets. De beelden spreken de claim van 59 doden en 550+ gewonden nog altijd vol tegen.
pi_175394850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik liet laatst het een en ander zien aan een collega. Zijn bek viel open. Hij dacht dat de LV shooting echt gebeurd was. Nu niet meer.
Dat zegt weinig natuurlijk, ik ken je collega ook niet, voor hetzelfde geld zijn jullie papierprikkers.
pi_175394861
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:37 schreef illusions het volgende:
Er is heel veel bewijs van het feit dat het echt gebeurd is - slachtoffers, beelden, interviews, ziekenhuisopnames, etc. Jij ziet dat niet als bewijs, want "als het van de MSM komt, moet het wel 100% nep zijn."
Dat wat jij als bewijs noemt is gefaked. Nep, namaak... niet echt.
pi_175394866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat wat jij als bewijs noemt is gefaked. Nep, namaak... niet echt.
Wat je dus nooit aannemelijk hebt kunnen maken of hebt bewezen.
pi_175394908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zegt weinig natuurlijk, ik ken je collega ook niet, voor hetzelfde geld zijn jullie papierprikkers.
Niet zo laagdunkend over je werkende medemens graag.

Ik denk dat jij mensen die de hoaxes doorzien een beetje onderschat. Je vindt ze in alle lagen van de bevolking.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2017 23:45:14 ]
pi_175394938
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat je dus nooit aannemelijk hebt kunnen maken of hebt bewezen.
Je wilt zo graag bewijs voor iets waarvan jij al weet dat er geen bewijs voor is. De fake shooting is al weer 2 maanden geleden en nog vraag je dag in dag uit aan mij om bewijs. Vind je dat zelf niet een beetje gek?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2017 23:44:02 ]
pi_175394945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet zo laagdunkend over je werkende medemens graag.

Ik denk dat jij mensen die in hoaxes geloven een beetje onderschat. Je vindt ze in alle lagen van de bevolking.
Ik heb mensen die in hoaxes geloven nog nooit een hoax zien bewijzen. Dat vind ik heel raar, helemaal omdat je zelf aangeeft dat je geen enkele schietpartij/terrorist-act kent die géén hoax zou zijn. Verder dan opmerkingen op gedrag komt het niet, nooit en te nimmer.
pi_175394951
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je wilt zo graag bewijs voor iets waarvan jij al weet dat er geen bewijs voor is. De fake shooting is al weer 2 maanden geleden en nog vraag je dag in dag uit aan mij om bewijs. Vind je dat zelf niet een beetje gek?
Nee, als jij een stelling maakt die niet bewijsbaar is, krijg je daar antwoord op. Als je dat niet wilt, moet je niet op een discussieforum posten.
pi_175394988
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat wat jij als bewijs noemt is gefaked. Nep, namaak... niet echt.
Ja, precies.
Dat is je huidige tactiek: alles dat je tegenspreekt is nep, namaak, niet echt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175395000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik liet laatst het een en ander zien aan een collega. Zijn bek viel open. Hij dacht dat de LV shooting echt gebeurd was. Nu niet meer.
Hij trapt er dus in.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175395023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb mensen die in hoaxes geloven nog nooit een hoax zien bewijzen. Dat vind ik heel raar, helemaal omdat je zelf aangeeft dat je geen enkele schietpartij/terrorist-act kent die géén hoax zou zijn. Verder dan opmerkingen op gedrag komt het niet, nooit en te nimmer.
Ja hoor, gebrek aan kogel impact in de beelden bijvoorbeeld. Gebrek aan visueel bewijs voor een slachting. Etc etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2017 23:49:34 ]
pi_175395038
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij trapt er dus in.
Nee, juist niet. Hij doorziet het nu.
pi_175395056
Er zijn nog wel een aantal vrienden waarvan ik weet dat die serieus genoeg zijn om eens onder het genot van een biertje te gaan zitten en te gaan kijken naar bijvoorbeeld LV.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2017 23:51:34 ]
pi_175395058
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja hoor, gebrek aan kogel impact in de beelden bijvoorbeeld. Gebrek aan visueel bewijs voor een slachting. Etc etc.
Ik heb wel visueel bewijs voorbij zien komen hoor.

Maar dat is vast nep, namaak, niet echt. :')
pi_175395067
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb wel visueel bewijs voorbij zien komen hoor.

Maar dat is vast nep, namaak, niet echt. :')
Wat heb jij gezien dan? Heb je linkjes?
pi_175395083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat heb jij gezien dan? Heb je linkjes?
Foto's van het slagveld, om maar een voorbeeld te noemen.

Topicreeks: Complotten-topic. Bespreek de Brave New World we live in...
pi_175395098
quote:
Dat is een hele rits links naar delen van deze reeks.
Ik zie geen slagveld.
pi_175395102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is een hele rits links naar delen van deze reeks.
Ik zie geen slagveld.
Ik weet dat je dat wel hebt gezien, ik herinner me namelijk nog dat je het nep noemde.
pi_175395138
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik weet dat je dat wel hebt gezien, ik herinner me namelijk nog dat je het nep noemde.
Ja, makkelijk te faken in ieder geval.

Laat wat mensen op het kunstgras tussen het festivalafval liggen, en maak een foto.

Hoppa... mensen als illusions nemen het dan blind aan als bewijs.
pi_175395163
Er zijn dus zat bloederige foto's van neergeschoten mensen die op de grond liggen en dat soort dingen. Ik geloof dat Wantie er ook een paar heeft gepost, misschien is dat de reden dat je het direct nep noemde. ;)
pi_175395186
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:57 schreef illusions het volgende:
Er zijn dus zat bloederige foto's van neergeschoten mensen die op de grond liggen en dat soort dingen. Ik geloof dat Wantie er ook een paar heeft gepost, misschien is dat de reden dat je het direct nep noemde. ;)
Hoe vaker je de woordjes 'zat' en 'genoeg' gebruikt zonder ook maar met iets te komen, hoe ongeloofwaardiger je wordt.

Te pas en te onpas met dat soort woordjes strooien, is geen bewijs.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 00:01:03 ]
pi_175395201
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoe vaker je het de woordjes 'zat' en 'genoeg' gebruikt zonder ook maar met iets te komen, maakt je steeds minder geloofwaardig.

Te pas en te onpas met dat soort woordjes strooien, is geen bewijs.
Uh huh ... aldus onze bewijsexpert.
pi_175395217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Uh huh ... aldus onze bewijsexpert.
Ik heb al een collega overtuigd. Jij nog niemand ;)
pi_175395239
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb al een collega overtuigd. Jij nog niemand ;)
Evangeliseren heet dat.
Is dat je doel?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175395241
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, makkelijk te faken in ieder geval.

Laat wat mensen op het kunstgras tussen het festivalafval liggen, en maak een foto.

Hoppa... mensen als illusions nemen het dan blind aan als bewijs.
Vooral geen interviews geven als je slachtoffer bent geworden, mensen als J0kkebr0k nemen het dan blind aan als bewijs van een hoax. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb al een collega overtuigd. Jij nog niemand ;)
Ten eerste moet ik je hiervan op je mooie blauwe ogen geloven? Ten tweede, hoe weet jij dat?
pi_175395258
Dit is toch geen doen :{
pi_175395263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Evangeliseren heet dat.
Is dat je doel?
Nee hoor. Het is geen evangelie. Het is goed kijken naar zaken waar je normaliter overheen stapt. Het is je ogen en oren goed de kost geven en je hersenen gebruiken bij wat je ziet en hoort. Veel meer is het eigenlijk niet.
pi_175395272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is geen evangelie. Het is goed kijken naar zaken waar je normaliter overheen stapt. Het is je ogen en oren goed de kost geven en je hersenen gebruiken bij wat je ziet en hoort. Veel meer is het eigenlijk niet.
Wanneer begin je daarmee dan? :D
pi_175395289
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:04 schreef mootie het volgende:
Dit is toch geen doen :{
Wel voor tot nu toe tenminste 1 collega. :P
pi_175395301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Wanneer begin je daarmee dan? :D
Misschien moet ik die vraag aan jou stellen.
pi_175395313
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien moet ik die vraag aan jou stellen.
Als je je nu nog afvraagt of je mij een dergelijke vraag moet stellen heb ik je overschat.
pi_175395342
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat heeft ook geen zin want:

' de aarde kan niet rond zijn, want hij is plat'
Hier dacht ik op gereageerd te hebben, maar het is weer weggehaald. Frappant dat dit dan is blijven staan.

Nog maar eens:

Een auto is ook geen frikandel, want het is een auto,

Wat is nu je punt precies?
pi_175395357
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hier dacht ik op gereageerd te hebben, maar het is weer weggehaald. Frappant dat dit dan is blijven staan.

Nog maar eens:

Een auto is ook geen frikandel, want het is een auto,

Wat is nu je punt precies?
Dat je beargumentatie zwaar te wensen over laat.
pi_175395384
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat je beargumentatie zwaar te wensen over laat.
Jij had genoeg foto's. Zat zelfs.

Niet eentje gezien. ;)
pi_175395394
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij had genoeg foto's. Zat zelfs.

Niet eentje gezien. ;)
Heb je al eerder in deze reeks gezien, en afgedaan als nep, namaak, niet echt. Als je het nog een keer wilt zien, raad ik je aan om terug te zoeken. Iets over mij zeggen doet verder niets af aan het feit dat je beargumentatie te wensen over laat.
pi_175395424
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb je al eerder in deze reeks gezien, en afgedaan als nep, namaak, niet echt. Als je het nog een keer wilt zien, raad ik je aan om terug te zoeken. Iets over mij zeggen doet verder niets af aan het feit dat je beargumentatie te wensen over laat.
Ik heb alles ook al volop beargumenteerd. Tig keer zelfs. Val zelfs regelmatig in herhaling. Toch blijf je maar drammen. Wat wil je nu eigenlijk?

Zitten we over 10 jaar hier nog en ben je dan nog steeds bewijs en onderzoek aan het eisen?
pi_175395446
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb alles ook al volop beargumenteerd. Tig keer zelfs. Val zelfs regelmatig in herhaling. Toch blijf je maar drammen. Wat wil je nu eigenlijk?

Zitten we over 10 jaar hier nog en ben je dan nog steeds bewijs en onderzoek aan het eisen?
Zolang jij met onbewijsbare stellingen komt uit een bizar denkpatroon, zal ik om bewijs vragen ja. :Y Geldt niet alleen voor jou trouwens.
pi_175395453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Zolang jij met onbewijsbare stellingen komt uit een bizar denkpatroon, zal ik om bewijs vragen ja. :Y Geldt niet alleen voor jou trouwens.
Aparte tijdsbesteding heb jij.

Bizar zelfs.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 00:19:18 ]
pi_175395463
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Aparte tijdsbesteding heb jij.
Discussiëren op een discussieforum? Pot verwijt de ketel. _O-
pi_175395569
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb alles ook al volop beargumenteerd. Tig keer zelfs. Val zelfs regelmatig in herhaling. Toch blijf je maar drammen. Wat wil je nu eigenlijk?

Zitten we over 10 jaar hier nog en ben je dan nog steeds bewijs en onderzoek aan het eisen?
Maar de argumenten zijn blijkbaar totaal niet overuigend. Dat is een probleem.
pi_175395583
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is geen evangelie. Het is goed kijken naar zaken waar je normaliter overheen stapt. Het is je ogen en oren goed de kost geven en je hersenen gebruiken bij wat je ziet en hoort. Veel meer is het eigenlijk niet.
Je draait er weer omheen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175395589
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb je al eerder in deze reeks gezien, en afgedaan als nep, namaak, niet echt. Als je het nog een keer wilt zien, raad ik je aan om terug te zoeken. Iets over mij zeggen doet verder niets af aan het feit dat je beargumentatie te wensen over laat.
Ja klopt. En bij mij de sneer dat ik op zijn sentiment wilde inspelen door met lugubere foto's te komen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175395607
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar de argumenten zijn blijkbaar totaal niet overuigend. Dat is een probleem.
Voorjou/jullie niet inderdaad, maar dat is niet zo'n probleem.
pi_175395624
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja klopt. En bij mij de sneer dat ik op zijn sentiment wilde inspelen door met lugubere foto's te komen...
Ach jongen toch.
pi_175395646
:Z :Z :Z
pi_175395704
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach jongen toch.
Yup, toen was je even uit je lood geslagen.
Hele tijd roepen dat er geen foto's van slachtoffers zijn, en hup daar was het er opeens...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175395770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Zolang jij met onbewijsbare stellingen komt uit een bizar denkpatroon, zal ik om bewijs vragen ja. :Y Geldt niet alleen voor jou trouwens.
bewijs hoort niet bnw thuis, onderbouwing wel, dat is gedaan. dus stopt met het verzieken van dit topic!
pi_175395795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bewijs hoort niet bnw thuis, onderbouwing wel, dat is gedaan. dus stopt met het verzieken van dit topic!
Ook jij mag je eigen mening hebben. ^O^
pi_175395836
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 01:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Ook jij mag je eigen mening hebben. ^O^
nee, het is beleid, kan het je niet duidelijker maken, schijnbaar hardleers.
pi_175395902
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 01:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, het is beleid, kan het je niet duidelijker maken, schijnbaar hardleers.
[ afbeelding ]
Ook de onderbouwing en beargumentatie is naar mijn mening veel te summier. Als je wilt dat ik het zo noem, is dat geen enkel probleem. :)
pi_175395912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 01:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Ook de onderbouwing en beargumentatie is naar mijn mening veel te summier. Als je wilt dat ik het zo noem, is dat geen enkel probleem. :)
nee, topicverzieking, door een zich als een zeikwijf te gedragen
pi_175395933
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 01:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, topicverzieking, door een zich als een zeikwijf te gedragen
Zoals ik al zei, ook jij hebt recht op je mening. :Y Verder raad ik je aan om dit soort dingen in het Feedback-topic bij de moderators aan te kaarten, zodat we het hier over algemene complotten kunnen hebben, met bijbehorende onderbouwing/beargumentatie natuurlijk. ;)
  donderdag 30 november 2017 @ 01:39:33 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175396028
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bewijs hoort niet bnw thuis, onderbouwing wel, dat is gedaan. dus stopt met het verzieken van dit topic!
Mening en idee is wat anders als iemand beschuldigen en veroordelen.
Men wil hier feiten en meningen nogal door elkaar gooien.

Die man is een leugenaar en een crisis acteur.
Ik denk dat die man liegt en vermoed dat hij een crisisacteur is.

Zelfde als bij het beledigen van een agent.
Ik vind jou een klootzak!
Jij bent een klootzak.

Totaal wat anders!
Kijk naar een Wilders die weet het maar al te goed hoe je dit doet!

Zolang men Meningen als bewijs bestempeld vraag ik om tastbaar bewijs!

[ Bericht 3% gewijzigd door theguyver op 30-11-2017 03:12:21 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175396312
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 01:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ook jij hebt recht op je mening. :Y Verder raad ik je aan om dit soort dingen in het Feedback-topic bij de moderators aan te kaarten, zodat we het hier over algemene complotten kunnen hebben, met bijbehorende onderbouwing/argumentatie natuurlijk. ;)
ik zie van jou nergens onderbouwing.
pi_175396313
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 01:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mening en idee is wat anders als iemand beschuldigen en veroordelen.
Men wil hier feiten en meningen nogal door elkaar gooien.

Die man is een leugenaar en een crisis acteur.
Ik denk dat die man liegt en vermoed dat hij een crisisacteur is.

Zelfde als bij het beledigen van een agent.
Ik vind jou een klootzak!
Jij bent een klootzak.

Totaal wat anders!
Kijk naar een Wilders die weet het maar al te goed hoe je dit doet!

Zolang men Meningen als bewijs bestempeld vraag ik om tastbaar bewijs!
zie post 283
pi_175397389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zie van jou nergens onderbouwing.
Welke stellingname heeft hij dan niet onderbouwd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175397412
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zie post 283
Onzinnig, want er wordt meermaals gevraagd om bewijs van het tegendeel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175397454
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 01:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, het is beleid, kan het je niet duidelijker maken, schijnbaar hardleers.
[ afbeelding ]
'Als je argumenten hebt om die onderbouwing onderuit te halen, dan is dat prima'
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175397629
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 08:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

'Als je argumenten hebt om die onderbouwing onderuit te halen, dan is dat prima'
Die heb je dus nooit
pi_175397644
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Yup, toen was je even uit je lood geslagen.
Hele tijd roepen dat er geen foto's van slachtoffers zijn, en hup daar was het er opeens...
Komediant. 1 foto waarop iemand op de grond lag. Geen speld tussen te krijgen. :')
pi_175397725
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 09:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Komediant. 1 foto waarop iemand op de grond lag. Geen speld tussen te krijgen. :')
Zo weinig was nodig om je uit je lood te slaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175397743
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 09:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die heb je dus nooit
De wens is de vader van de gedachte
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175398055
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 09:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zo weinig was nodig om je uit je lood te slaan...
Haha, droom lekker verder. B-)
pi_175398474
Hier trouwens de bewuste post van Wantie met foto in spoiler:

BNW / Algemeen Complotten-topic #50:The fake tragedies continue...

Die foto haalt ook gelijk onderstaande beweringen van Tuinhek finaal onderuit aangezien je hier minimaal 3 personen tegen elkaar ziet liggen. Dit kan volgens Tuinhek nooit vanwege de recoil en de daaruit volgende bullet spread op grote afstanden:

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En die kogels ga jij met die rate of fire op die afstand in zo'n klein groepje krijgen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Groepje als in grouping. Weetje wel, als je schiet en zo? En nee, dat laatste is dus bullshit. Op dergelijke afstanden zorgt een kleine beweging al voor een enorm verschil in waar de kogel terecht komt.
Volgens Tuinhek zijn theorietje moeten de lijken minimaal vele meters uit elkaar hebben gelegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 10:10:03 ]
pi_175398509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier trouwens de bewuste post van Wantie met foto in spoiler:

BNW / Algemeen Complotten-topic #50:The fake tragedies continue...

Die foto haalt ook gelijk onderstaande beweringen van Tuinhek finaal onderuit aangezien je hier minimaal 3 personen tegen elkaar ziet liggen. Dit kan volgens Tuinhek nooit vanwege de recoil en de daaruit volgende bullet spread op grote afstanden:

[..]

[..]

Volgens Tuinhek zijn theorietje moeten de lijken minimaal vele meters uit elkaar hebben gelegen. :D
Godsamme gast.

Stuitend gewoon.
pi_175398550
quote:
13s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Godsamme gast.

Stuitend gewoon.
De foto is fake he. Ik hoop dat je je dat realiseert.
  donderdag 30 november 2017 @ 10:21:13 #301
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175398683
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier trouwens de bewuste post van Wantie met foto in spoiler:

BNW / Algemeen Complotten-topic #50:The fake tragedies continue...

Die foto haalt ook gelijk onderstaande beweringen van Tuinhek finaal onderuit aangezien je hier minimaal 3 personen tegen elkaar ziet liggen. Dit kan volgens Tuinhek nooit vanwege de recoil en de daaruit volgende bullet spread op grote afstanden:

[..]

[..]

Volgens Tuinhek zijn theorietje moeten de lijken minimaal vele meters uit elkaar hebben gelegen.
En voor het gemak laat je de context natuurlijk weer lekker weg. Jij stelde dat dit MOEST gebeuren, bij opeenvolgende kogels.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')