abonnement Unibet Coolblue
pi_175243517
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2017 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 28-11-2017 11:18:19 ]
pi_175243610
Ha, had ik even geen zin in de OP! :P Dank Zwab! :P
Ja doei.
pi_175243721
Ik had echt een intens belabberd loopje vandaag. Misschien dat de moeheid van zondag 30km er nu pas inkwam of zo, of de premarathonfantoompijntjesperiode is begonnen maar dat zou wel erg vroeg zijn.

Zaterdag de 25km in Meijendel, ik hoop dat ik dan weer helemaal fit ben. Met mijn trainer afgesproken dat ik hem als pittige duurloop loop, ik heb een tempo meegekregen voor de eerste 20km en de laatste 5 op marathontempo. Ik vind het wel een beetje gek dat er maar één drankpost onderweg is. Was dat vorig jaar ook zo? Dat is toch veel te weinig voor 25km..?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175244061
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek dat er maar één drankpost onderweg is. Was dat vorig jaar ook zo? Dat is toch veel te weinig voor 25km..?
Één post halverwege, is altijd zo. Komt goed.
pi_175244293
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:10 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Één post halverwege, is altijd zo. Komt goed.
Mja het komt ook vast wel goed, maar het is relaxter om wat vaker te drinken, ik wil eigenlijk ook een beetje een marathonsimulatie doen qua gelletjes etc.
Ga je toevallig nog kijken? Zin om een flesje water aan te geven? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175244320
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja het komt ook vast wel goed, maar het is relaxter om wat vaker te drinken, ik wil eigenlijk ook een beetje een marathonsimulatie doen qua gelletjes etc.
Ga je toevallig nog kijken? Zin om een flesje water aan te geven? ;)
Ik kom inderdaad meerdere mensen aanmoedigen, maar ik kan nog niet zeggen waar ik sta en hoe laat :@
  woensdag 22 november 2017 @ 22:00:48 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175249154
Ha, ik mag ook op woensdagavond promoveren - ofwel een groepje hoger. Strenge mensen hoor. Ik loop verdulleme intervalletjes op 5:00 min\km en heb al een tijdje geen pijntjes meer. Desondanks willen ze volgende week even naast me komen lopen om te kijken hoe het gaat. Beeeeeeetje betuttelend wel.

En tof, ik kreeg van een fotograaf een hardloopfoto opgestuurd van afgelopen zondag. Hij vond mijn techniek mooi om te zien en had me op de kiek gezet :D :D Wie had dat gedacht?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

We zijn nu een kleine 5 maanden verder. Inmiddels meer gevonden?
Zwab! Hoe gaat het?

Ik ben nog geen stap verder. Als ik had geweten dat jij er zo'n belang bij hebt, had ik beter mijn best gedaan.
pi_175251567
Omdat ik hier wat advies en tips had gevraagd rondom spierknopen in mijn kuiten in de voorbereiding op mijn eerste marathon:

Kort:

Zondag de marathon van Valencia gelopen, doel erg hoog gesteld. Tot km 35 ging het nog, daarna kwam de man met hamer en die sloeg genadeloos op mijn kuiten en hamstrings. Wandelen, rekken, hardlopen (rinse and repeat) was het gevolg.

Het doel uiteindelijk (net) niet behaald, maar gefinisht en helemaal tevreden! Spierknopen waren geen probleem uiteindelijk (leken even op te spelen maar zakten weg), kramp wel ;) Ik had het al vaak gehoord, die laatste 10k... nu weet ik wat ze bedoelen.

Vandaag voor het eerst weer trappen kunnen lopen zonder me te hoeven ondersteunen met de leuning. Maar ondanks dat alles geen moment gedacht 'Nooit meer!'

Dus ook al ben ik hier niet heel actief (ik lees vooral mee), toch heb ik ook hier mijn inspiratie opgedaan en tips gehad... dank daarvoor dus! ;)

Lang:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175253235
Zwabber, mag ik bij de Midwintermarathon 4 februari (25 km) en de marathon van Düsseldorf 29 april? Thanks!
  donderdag 23 november 2017 @ 09:20:36 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175253822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:12 schreef m0ridin het volgende:
Lang:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desondanks een hele goede prestatie hoor! Je hebt een mooie 'time to beat' neergezet wel :)
pi_175253853
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:12 schreef m0ridin het volgende:
Omdat ik hier wat advies en tips had gevraagd rondom spierknopen in mijn kuiten in de voorbereiding op mijn eerste marathon:

Kort:

Zondag de marathon van Valencia gelopen, doel erg hoog gesteld. Tot km 35 ging het nog, daarna kwam de man met hamer en die sloeg genadeloos op mijn kuiten en hamstrings. Wandelen, rekken, hardlopen (rinse and repeat) was het gevolg.

Het doel uiteindelijk (net) niet behaald, maar gefinisht en helemaal tevreden! Spierknopen waren geen probleem uiteindelijk (leken even op te spelen maar zakten weg), kramp wel ;) Ik had het al vaak gehoord, die laatste 10k... nu weet ik wat ze bedoelen.

Vandaag voor het eerst weer trappen kunnen lopen zonder me te hoeven ondersteunen met de leuning. Maar ondanks dat alles geen moment gedacht 'Nooit meer!'

Dus ook al ben ik hier niet heel actief (ik lees vooral mee), toch heb ik ook hier mijn inspiratie opgedaan en tips gehad... dank daarvoor dus! ;)

Lang:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, gefeliciteerd met je prestatie!
En die sub 3 komt vast wel goed :)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_175256115
Thanks Quoi en Kapt-Ruigbaard!

Ben er ook zeker helemaal happy mee, ben altijd redelijk autistisch met mijn plannen. Heb ik iets in mijn hoofd dan moet het ook zo gaan ook al zijn de tekenen er niet naar ;)

Nee, maar een mooie ervaring ook. Bizar eigenlijk hoe een halve eerst al veel te ver leek, mooi om te zien hoeveel sterker je wordt en hoe veel een mens eigenlijk kan :)
pi_175257187
Heel knap m0ridin!

Ik was gisteren naar de musical De Marathon, en daarin kwam ook de befaamde uitspraak langs: Men zegt dat je jezelf leert kennen tijdens de marathon. Ik geloof dat je in de marathon bepaalt wie je bent, elke stap! :P

Was trouwens wel echt leuk, en ook een klein tikje emotioneel. Ik ben wel bang dat over 3.5 week ergens rond een zwaar punt dit liedje in mijn hoofd gaat rondspelen: 'het allerallerdomste wat de mens ooit verzon, de marathon'

Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 23 november 2017 @ 12:33:31 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175257624
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Heel knap m0ridin!

Ik was gisteren naar de musical De Marathon, en daarin kwam ook de befaamde uitspraak langs: Men zegt dat je jezelf leert kennen tijdens de marathon. Ik geloof dat je in de marathon bepaalt wie je bent, elke stap! :P

Was trouwens wel echt leuk, en ook een klein tikje emotioneel. Ik ben wel bang dat over 3.5 week ergens rond een zwaar punt dit liedje in mijn hoofd gaat rondspelen: 'het allerallerdomste wat de mens ooit verzon, de marathon'

Wij waren daar ook :D


Ik heb Spijkenisse door gebrek aan strakke voorbereiding gepromoveerd tot luxe duurloop. Evenals Meijendel zaterdag trouwens.... De focus is verschoven van Spijkenisse naar de TransGrancanaria Advanced eind februari :Y
F means you're fucked
pi_175258523
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Wij waren daar ook :D

Ik heb Spijkenisse door gebrek aan strakke voorbereiding gepromoveerd tot luxe duurloop. Evenals Meijendel zaterdag trouwens.... De focus is verschoven van Spijkenisse naar de TransGrancanaria Advanced eind februari :Y
Ah, jammer, en je marathonvoorbereiding was zo voortvarend van start gegaan! What happened?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 23 november 2017 @ 13:34:58 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175258573
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah, jammer, en je marathonvoorbereiding was zo voortvarend van start gegaan! What happened?
Teveel om op te noemen eigenlijk. Maar niets slechts, dat scheelt
F means you're fucked
  donderdag 23 november 2017 @ 13:44:52 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175258752
Ik weet dat jullie niet zo van de inspirational quotes zijn, maar ik vond hem leuk:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_175258830
Nouja, in dat geval, lekker lang genieten van de Spijkenissense polders en dan komen er nog wel genoeg kansen ;)
Ik heb vandaag even mijn stock gelletjes en gelsnoepjes bijgevuld en veel te dure sokken gekocht, hopelijk heb ik dan tijdens de marathon lekker warme en onbeblaarde voetjes.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175263109
Al lang reikhalzend uitgekeken naar forerunner 935/fenix 5... maar prijskaartje hield me tegen.
Alvast een blackfriday deal kunnen scoren dus toch overstag gegaan. Gadgets O+
Nu nog bekijken wat ik met mijn forerunner 220 ga doen, na vele kilometers dienst...
  Forum Admin donderdag 23 november 2017 @ 19:55:18 #20
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175265685
Knap gedaan moridin. Ik hoop dat je snel van die kuitrotzooi af bent, ik loop (hihi) er al bijna een jaar mee rond.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175275128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:38 schreef minimaLL het volgende:
Al lang reikhalzend uitgekeken naar forerunner 935/fenix 5... maar prijskaartje hield me tegen.
Alvast een blackfriday deal kunnen scoren dus toch overstag gegaan. Gadgets O+
Nu nog bekijken wat ik met mijn forerunner 220 ga doen, na vele kilometers dienst...
Beetje goede deal en waar?
pi_175281708
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:00 schreef Quoi het volgende:
En tof, ik kreeg van een fotograaf een hardloopfoto opgestuurd van afgelopen zondag. Hij vond mijn techniek mooi om te zien en had me op de kiek gezet :D :D Wie had dat gedacht?
Je bent vergeten 'm hier of op FB te plaatsen.

quote:
Zwab! Hoe gaat het?
3 maanden nauwelijks gelopen door een blessure, nu aan het opbouwen en dat gaat vrij rap.

quote:
Ik ben nog geen stap verder. Als ik had geweten dat jij er zo'n belang bij hebt, had ik beter mijn best gedaan.
Teleurstellend.
pi_175281731
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:28 schreef McTwente het volgende:
Zwabber, mag ik bij de Midwintermarathon 4 februari (25 km) en de marathon van Düsseldorf 29 april? Thanks!
Ik denk dat het gelukt is, al wist ik niet echt meer hoe dat moest.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was gisteren naar de musical De Marathon, en daarin kwam ook de befaamde uitspraak langs: Men zegt dat je jezelf leert kennen tijdens de marathon. Ik geloof dat je in de marathon bepaalt wie je bent, elke stap! :P
Nou, dan ben ik dus niet veel.
  vrijdag 24 november 2017 @ 16:20:00 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175281864
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik denk dat het gelukt is, al wist ik niet echt meer hoe dat moest.

[..]

Nou, dan ben ik dus niet veel.
Je bent een marathonloper
F means you're fucked
pi_175284360
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik denk dat het gelukt is, al wist ik niet echt meer hoe dat moest.

[..]

Nou, dan ben ik dus niet veel.
Top, bedankt!
pi_175286673
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Beetje goede deal en waar?
As Adventure België: -¤100 dus kwam op ¤450. Bijna hadden ze in de winkel nog eens apart een korting eroverheen gegooid, waardoor ik al met ¤45 cashback in mijn handen stond... Maar ze hadden hun fout net op tijd door. Jammer voor mij :N

Edit: Heads up voor een andere black friday deal. De fenix 5 nu voor ¤440 euro.
https://www.amazon.de/gp/(...)73f95a7ed61bdf5b263d

[ Bericht 9% gewijzigd door minimaLL op 24-11-2017 21:51:57 ]
pi_175290338
Ik ga morgen weer eens een 10km lopen. Bij de warandeloop in Tilburg / beekse bergen. Ga me morgen na-inschrijven. Ik ben niet echt in vorm, ik heb ook een stuk minder kms gelopen. Al de hele maand geen lange duurloop gelopen bijvoorbeeld. Toch ga ik proberen een pr te lopen. Zin in!
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:36:04 #28
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175290711
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 20:49 schreef minimaLL het volgende:

[..]

As Adventure België: -¤100 dus kwam op ¤450. Bijna hadden ze in de winkel nog eens apart een korting eroverheen gegooid, waardoor ik al met ¤45 cashback in mijn handen stond... Maar ze hadden hun fout net op tijd door. Jammer voor mij :N

Edit: Heads up voor een andere black friday deal. De fenix 5 nu voor ¤440 euro.
https://www.amazon.de/gp/(...)73f95a7ed61bdf5b263d
Ik zie m alleen maar voor 545 euro als ik op je link klik ;(
F means you're fucked
pi_175291835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 20:49 schreef minimaLL het volgende:

[..]

As Adventure België: -¤100 dus kwam op ¤450. Bijna hadden ze in de winkel nog eens apart een korting eroverheen gegooid, waardoor ik al met ¤45 cashback in mijn handen stond... Maar ze hadden hun fout net op tijd door. Jammer voor mij :N

Edit: Heads up voor een andere black friday deal. De fenix 5 nu voor ¤440 euro.
https://www.amazon.de/gp/(...)73f95a7ed61bdf5b263d
Zeker een mooie aanbieding. Alles boven ¤500, ¤100 euro korting. Zelf er ook maar eentje besteld, ben ik mooi van een irritante storing in mijn fenix3 af. Het huidige tempo geeft hij constant te laag aan. Huidige tempo is niet onder de 5 minuut per kilometer geweest en dan blijk je toch 4:56 over die kilometer te hebben gedaan.
  zaterdag 25 november 2017 @ 00:40:04 #30
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175292076
Pijn, hitte en kriebel tussen de ruggewervels is al een weekje weg dus morgen weer voor de eerste keer sinds weken een rondje doen van 9,5km door de bossen in jogtempo. Heel vroeg is er nog niemand! Zo heerlijk als je alleen mensen tegenkomt die nog heel de ronde moeten en jij al over de helft bent. 8-)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175293455
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zie m alleen maar voor 545 euro als ik op je link klik ;(
Hier nu ook. Actie was dus al snel voorbij blijkbaar...
pi_175293743
Vroegggg. Maar toch werd ik nog 20 min voor de wekker wakker dus mijn lichaam heeft er zin in :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175303513
Meijendelloop O+
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175304260
Vandaag voor het eerst sinds twee weken weer eens gelopen, half uurtje loopband en de MST Brabantse Vennen trail gelopen als een social trail.
Mooie trail, en we hadden wonderbaarlijk mooi weer.
Beetje vreemd was wel dat er om 13:00 op een zaterdag geen enkele horeca gelegenheid geopend was in Boxtel (op de shoarma tent na) voor een warme chocomel oid na...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_175305285
Ik heb vandaag meegedaan aan de 10km van de Warandeloop, de eerste editie op de nieuwe locatie bij de Beekse Bergen. Mooie locatie voor zo'n hardloopgebeuren. Morgen is daar ook de EK cross.

Ik ging voor de 10km wegwedstrijd. Die bleek achteraf 10,7 of zo te zijn. Ik weet nog steeds niet hoe lang het parcours nou echt is geweest. Het was wel een vreemde start. De startboog, die bij het inlopen er nog wel stond, was vlak voor de start kennelijk neergehaald. Hierdoor was het voor mij onduidelijk waar de startlijn nu precies lag. Meestal is dat super duidelijk, nu niet echt. Tijdens het dribbelen naar de startlijn kwam ik erachter dat ik de startlijn kennelijk al was gepasseerd... Toen maar geprobeerd om het gedribbel in te halen en vol gas te gaan. Het was de bedoeling dat ik een PR op de 10km zou gaan lopen vandaag. Vervolgens na een minuutje of zo kregen we te maken met een flinke versmalling, met twee treetjes. Dat zorgde dus voor een opstopping. En weer een klein stukje verder kwamen we weer een echt smal stukje tegen, niet echt geschikt om een meute doorheen te leiden. Na dat gekke begin heerlijk gelopen. Ik heb geprobeerd zo vol mogelijk erin te gaan, en dat lukte best aardig. Ik kon redelijk aanklampen bij wat snelle lopers. Aan het eind van de eerste ronde (het zouden twee rondjes van 5km worden) zat er een soort lange lus in het parcours, over een onverhard deel. Dat eerste rondje was dus meer dan 5km geworden. En dat maal 2 zou dik en dik over de 10km komen. Ik dacht dus dat die lus niet in het tweede rondje zou worden opgenomen, om zo netjes rond de 10km uit te komen. Niet dus... helaas had ik te vroeg dus de eindsprint ingezet en moest ik 700-800 meter verder dan ik dacht. Dat waren zware laatste meters.... De km-borden waren ook niet heel duidelijk, ze ontbraken eigenlijk op het eind zodat ik mijn gps-horloge ook niet kan checken met de borden.

Kortom, ik denk dat de nieuwe locatie nog een klein beetje wennen is, maar op zich een mooie locatie en prima loopweer (droog, beetje zon). Als ik afga op mijn gps-horloge, dan heb ik een PR gelopen op de 10 (van 46:57 naar 45:53) maar dat doorstaat de wet van pijll voor geen ene meter. Volgende keer maar een 10km op een gecertificeerd parcours lopen. Het is nu wel een beetje onbevredigend dat ik niet weet wat mijn tijd op de 10 nu echt is. Wel leuk om weer eens aan een wedstrijdje mee te doen; het komt er veel te weinig van eigenlijk.
pi_175305344
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:23 schreef Guard het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds twee weken weer eens gelopen, half uurtje loopband en de MST Brabantse Vennen trail gelopen als een social trail.
Mooie trail, en we hadden wonderbaarlijk mooi weer.
Beetje vreemd was wel dat er om 13:00 op een zaterdag geen enkele horeca gelegenheid geopend was in Boxtel (op de shoarma tent na) voor een warme chocomel oid na...
Leuke route Guard! Die heb ik ook wel eens gelopen, lekker afwisselend, beetje bos en hei tussendoor ^O^
pi_175305420
Warandeloop is niet het EK hoor, het is de wedstrijd waar men zich kan kwalificeren voor het EK ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175305505
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Warandeloop is niet het EK hoor, het is de wedstrijd waar men zich kan kwalificeren voor het EK ;)
Oh, dan heb ik niet goed opgelet...Even gegoogled: 9 december is het EK Cross, wel op dit parcours. Crossen is niet echt mijn ding trouwens.
pi_175305591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:31 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik niet goed opgelet...Even gegoogled: 9 december is het EK Cross, wel op dit parcours. Crossen is niet echt mijn ding trouwens.
Ah hadden we allebei een beetje gelijk ;) Ik vind crossen echt fantastisch, mits het met modder en heuveltjes is en niet een grote bak los strandzand. Ik merkte vandaag ook dat ik op de 'technische' delen van de Meijendelloop heel veel verschil maakte ten opzichte van mensen die daar voorzichtiger liepen, daarvoor helpt crossen wel.

Ik heb trouwens ook mijn nieuwe marathonschoenen gevonden denk ik, had ze op internet gekocht dus wel een gokje: de Adidas adizero boston. Vrijdag een loslooprondje op gedaan en ze lopen heerlijk licht maar toch voelt het best dempend! Toploopweekend! Morgen even looprust, voor het eerst mijn nieuwe mountainbike uitproberen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175305986
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Meijendelloop O+
Hier ben ik het mee eens. Goed gelopen. Derde worden bij de Meijendelloop, dan is je leven geslaagd.
pi_175309146
Gefeliciteerd LT!!

Mijn leven is nog lang niet geslaagd kennelijk, ik was 48e vandaag.

Zag nu wel dat het parcours 10,7 km was. Dus tevreden met mijn tijd.
pi_175309462
Wyccie’s ziekte is besmettelijk, zojuist ingeschreven Voor de 5,10 en Marathon bij de Utrecht Marathon. :o
  zondag 26 november 2017 @ 08:24:54 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175312207
Halve marathon van Ell vandaag. Eindelijk weer eens een halve *O*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 26 november 2017 @ 09:03:57 #44
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175312357
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wyccie’s ziekte is besmettelijk, zojuist ingeschreven Voor de 5,10 en Marathon bij de Utrecht Marathon. :o
Mafkees :D

Gisteren ook genoten van de Meijendelloop. De eerste kilometers lekker lopen keuvelen, om daarna steeds ietsje te versnellen. Op ongeveer 20km stond een loopmaatje met een bidon, daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt om vervolgens de laatste 5 kilometer nog wat te versnellen. Dat ging fijn :)

Straks de Duinstrandloop. Maar ik voel dat ik best een warmingup nodig ga hebben :P
F means you're fucked
pi_175312867
Succes Yur, Sem en Zwabber!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 26 november 2017 @ 10:13:38 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175313105
3e LT! w/ Gefeliciteerd!

Ik had gedacht een wedstrijd te gaan lopen, maar dat zou hardloopdag 3 betekenen. Benen zijn moe van gisteren: climaxtraining, heftig maar lekker.

Loopze op het strand!
  zondag 26 november 2017 @ 13:22:46 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175316373
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Succes Yur, Sem en Zwabber!
Dank je wel! Echt super gelopen! Heb denk ik niet meer zo snel gelopen sinds 2015: de halve voltooid in 1:45:10! Het was ook een supervlak parcours door de weilanden van Ell & omgeving.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_175316553
quote:
2s.gif Op zondag 26 november 2017 13:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dank je wel! Echt super gelopen! Heb denk ik niet meer zo snel gelopen sinds 2015: de halve voltooid in 1:45:10! Het was ook een supervlak parcours door de weilanden van Ell & omgeving.
Zo, knappe prestatie! En lekker om weer terug in topvorm te zijn!
  zondag 26 november 2017 @ 13:42:59 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175316818
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:31 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Zo, knappe prestatie! En lekker om weer terug in topvorm te zijn!
Ja! Dit smaakt ook weer naar meer. Halve marathons blijven geweldig leuk O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 26 november 2017 @ 13:51:38 #50
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175317070
Na 9km hardlopend joggen blijkt dat de rugblessure nog niet helemaal over is. Maar het was wel lekker, ik doe een week niks en zaterdag ga ik gewoon weer, niet te hard hardlopend joggen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175320851
Ik heb na die twee weken niet hardlopen en even met een andere sport bezig zijn weer een extra bak motivatie gevonden, zowel om zelf te lopen alsmede om iets meer met lopen te gaan doen in een andere capaciteit
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  ESF Reporter zondag 26 november 2017 @ 16:48:00 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_175321107
Vanochtend stond ik om 8 uur in de miezerregen bij het safaripark voor een funrun. Het was uiteindelijk best heel leuk, ik heb de beesten actiever gezien dan de keren dat ik er overdag op bezoek was. Voor mij was het de langzaamste 6km ooit vanwege alle fotostops. :P En na afloop een ontbijt met croissants, broodjes, yoghurtjes etc. Prima geregeld, ik heb me vermaakt.
pi_175321731
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 16:33 schreef Guard het volgende:
Ik heb na die twee weken niet hardlopen en even met een andere sport bezig zijn weer een extra bak motivatie gevonden, zowel om zelf te lopen alsmede om iets meer met lopen te gaan doen in een andere capaciteit
Dat is cryptisch omschreven... Wordt je trainer of zo?
pi_175322245
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 17:17 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Dat is cryptisch omschreven... Wordt je trainer of zo?
Blijft voorlopig ook nog even cryptisch, want tot nu toe zijn het slechts plannen. Maar zeker geen trainer.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_175322409
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Blijft voorlopig ook nog even cryptisch, want tot nu toe zijn het slechts plannen. Maar zeker geen trainer.
OK. Succes met je plannen gewenst!
pi_175327818
1
2
 [b] 31-12-2017 [url=http://www.wisentwintertrail.nl] Wisent winter trail (Apeldoorn)[/url][/b]
 [*] Parthenocissus - 8,5 km


Kan ik in de op?

Wordt mijn laatste loop dit jaar :D

[ Bericht 13% gewijzigd door Parthenocissus op 26-11-2017 22:01:03 ]
pi_175332385
Goedemorgen, ik was opzoek naar racing dots, magneten om je rugnummer op je shirt te doen ipv spelden. Nu zie ik dat dit alleen te koop is vanuit de usa? Wat natuurlijk weer heel lang gaat duren. Jullie enig idee of dit ergens in Nederland te bestellen is?
  maandag 27 november 2017 @ 08:28:16 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175332499
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 08:12 schreef Leonos het volgende:
Goedemorgen, ik was opzoek naar racing dots, magneten om je rugnummer op je shirt te doen ipv spelden. Nu zie ik dat dit alleen te koop is vanuit de usa? Wat natuurlijk weer heel lang gaat duren. Jullie enig idee of dit ergens in Nederland te bestellen is?
Google ff op BibBits ^O^
F means you're fucked
pi_175332512
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 08:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Google ff op BibBits ^O^
Viezerik :P

Dank!
  maandag 27 november 2017 @ 10:14:24 #60
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_175333894
Gaaf hoor dat verschillende mensen weer in Meijendel hebben gelopen ^O^ Die wedstrijd staat toch wel hoog in mijn top 5 van mooiste hardloopwedstrijden ooit.
En LT, netjes hoor die 3e plek! Geen Mr. B op het podium dit jaar?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_175334259
MrB is volgens mij een beetje geblesseerd :{

Ik was trouwens op 4 seconden na geen 2e, na bijna 2 uur lopen :P Ik denk dat ik de nr 2 nog wel had kunnen pakken als het echt ergens om gegaan was, maar ik had nu geen zin om heel erg hard de verzuring in te gaan in de laatste 500 meter in een wedstrijd die vooral als training moest dienen. En uiteindelijk ging het ook nergens over want ze deden alleen maar een prijsuitreiking voor de nrs 1.

Super hersteld trouwens! Mijn benen hebben alweer heel veel zin.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175335056
De voorjaarskriebels beginnen hier al :P . Ik ben er nog steeds niet helemaal uit of er een voorjaarsmarathon komt. De vorm om te gaan trainen voor een marathon is er wel, maar ja...die verrekte hersteltijd. En april kan krap worden met Maastricht (hint hint). De kans is dus wel aanwezig dat ik alsnog ergens een marathon ga doen :+ .
pi_175335987
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 08:12 schreef Leonos het volgende:
Goedemorgen, ik was opzoek naar racing dots, magneten om je rugnummer op je shirt te doen ipv spelden. Nu zie ik dat dit alleen te koop is vanuit de usa? Wat natuurlijk weer heel lang gaat duren. Jullie enig idee of dit ergens in Nederland te bestellen is?
Gewoon verkrijgbaar in de meeste hardloopwinkels volgens mij. Ik heb de mijne van de Run2Day.

En we doen niet aan rugnummers, dat is voor fietsers. Wij dragen ons nummer trots op de borst. ;-)
pi_175336100
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:09 schreef McTwente het volgende:

[..]

En we doen niet aan rugnummers, dat is voor fietsers. Wij dragen ons nummer trots op de borst. ;-)
Recreant ;) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 27 november 2017 @ 12:19:23 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_175336173
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:15 schreef Devv het volgende:

[..]

Recreant ;) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij sommige wedstrijden krijg je twee nummers :) zeldzaam, maar toch
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 27 november 2017 @ 12:25:03 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175336267
Dat heb ik ook al heel lang niet meegemaakt of gezien (en ja, ik ben ook een loper met een wedstrijdlicentie).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_175336276
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:15 schreef Devv het volgende:

[..]

Recreant ;) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt voor inderdaad. Maar over het algemeen is er één startnummer. Dit wordt volgens de KNAU regels bij afstanden tot en met 400 meter op de rug gedragen en anders op de borst. Mijn antwoord dekt dus verreweg de meeste gevallen.
  maandag 27 november 2017 @ 12:43:43 #68
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_175336506
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:09 schreef McTwente het volgende:
Wij dragen ons nummer trots op de borst.
Ik ben niet zo trots, ik draag hem meestal op mn buik :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_175339177
quote:
2s.gif Op maandag 27 november 2017 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
Gaaf hoor dat verschillende mensen weer in Meijendel hebben gelopen ^O^ Die wedstrijd staat toch wel hoog in mijn top 5 van mooiste hardloopwedstrijden ooit.
En LT, netjes hoor die 3e plek! Geen Mr. B op het podium dit jaar?
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 10:38 schreef La_Tramposa het volgende:
MrB is volgens mij een beetje geblesseerd :{

Super hersteld trouwens! Mijn benen hebben alweer heel veel zin.
Geblesseerd inderdaad :{ Mijn achillespezen spelen weer eens op waardoor ik het noodgedwongen even rustiger aan moet doen. Geen wedstrijden meer voor mij dus dit jaar
Nu kan het geen kwaad om aan het einde van een jaar waarin ik wel erg veel gelopen heb eindelijk de benen eens wat rust te gunnen. Maar ik moet nu dan helaas wel wat leuke wedstrijden missen: eerst de 7HL, nu de Meijendelloop
Hopelijk ben ik dan eind december voldoende hersteld om me we weer volledig op een voorjaarsmarathon te storten
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:25 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat komt voor inderdaad. Maar over het algemeen is er één startnummer. Dit wordt volgens de KNAU regels bij afstanden tot en met 400 meter op de rug gedragen en anders op de borst. Mijn antwoord dekt dus verreweg de meeste gevallen.
Als je aan een NK meedoet, dan krijg je ook twee startnummers
pi_175339698
En bij de marathon in Rotterdam ook een rugnummer. Ook als recreant.
pi_175352922
quote:
2s.gif Op zondag 26 november 2017 13:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dank je wel! Echt super gelopen! Heb denk ik niet meer zo snel gelopen sinds 2015: de halve voltooid in 1:45:10! Het was ook een supervlak parcours door de weilanden van Ell & omgeving.
Wow, wat een mooie tijd! Die snelheid heb je snel weer opgepakt, zeg.

Vandaag getraind, maar ook weer niet, want niet gelogd. ;(
Ik denk dat de stukken met 10k-tempo ook veel te snel gingen, het versnellen naar 5k-tempo ging eigenlijk nauwelijks. En ik ging nogal dood, dus dat had ik zeker geen 5k volgehouden. Toch lastig om dat zo met intervallen in te kunnen schatten.
En daarna natgeregend en afgekoeld naar huis fietsen, brrr.
pi_175356399
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:53 schreef Parthenocissus het volgende:

[ code verwijderd ]



Kan ik in de op?

Wordt mijn laatste loop dit jaar :D
OP is niet meer te wijzigen, sorry...

quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 10:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was trouwens op 4 seconden na geen 2e, na bijna 2 uur lopen :P Ik denk dat ik de nr 2 nog wel had kunnen pakken als het echt ergens om gegaan was, maar ik had nu geen zin om heel erg hard de verzuring in te gaan in de laatste 500 meter in een wedstrijd die vooral als training moest dienen. En uiteindelijk ging het ook nergens over want ze deden alleen maar een prijsuitreiking voor de nrs 1.
Maar wel Corniel vernederd :P

quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:06 schreef Mr.B. het volgende:
Geblesseerd inderdaad :{ Mijn achillespezen spelen weer eens op waardoor ik het noodgedwongen even rustiger aan moet doen. Geen wedstrijden meer voor mij dus dit jaar
Nu kan het geen kwaad om aan het einde van een jaar waarin ik wel erg veel gelopen heb eindelijk de benen eens wat rust te gunnen. Maar ik moet nu dan helaas wel wat leuke wedstrijden missen: eerst de 7HL, nu de Meijendelloop
Je was dit jaar tweede geworden als je mee had kunnen doen.
pi_175356457
Gewoon een bekende in de marathonranglijst, op nummer 40: http://www.hardloopnieuws(...)-mannen-2017-update/

Ik dacht dat zijn tijd echter sneller was in Rotterdam dan de 2:37 die hier staat.
pi_175357164
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Gewoon een bekende in de marathonranglijst, op nummer 40: http://www.hardloopnieuws(...)-mannen-2017-update/

Ik dacht dat zijn tijd echter sneller was in Rotterdam dan de 2:37 die hier staat.
Hopelijk kan ik die 109e plek nog even veranderen over 3 weken!

Ik kreeg trouwens nog semi op mijn kop van de trainer omdat ik de eerste 20km 5 a 10 sec. per km te hard heb gelopen O-) Ondanks dat mijn hartslag net zo laag was als die normaal bij 4.45 is. Maar hij is streng!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin dinsdag 28 november 2017 @ 11:17:45 #75
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175357698
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:53 schreef Parthenocissus het volgende:
31-12-2017 Wisent winter trail (Apeldoorn)
• Parthenocissus - 8,5 km
ik voeg je toe, ben ik nog iemand vergeten?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin dinsdag 28 november 2017 @ 11:23:03 #76
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175357784
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Gewoon een bekende in de marathonranglijst, op nummer 40: http://www.hardloopnieuws(...)-mannen-2017-update/

Ik dacht dat zijn tijd echter sneller was in Rotterdam dan de 2:37 die hier staat.
beetje raar dat de datum van de marathon van rotterdam een dag verkeerd staat.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:16:46 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175358664
De marathonranglijst O+ Misschien lukt dat in 2018 weer O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:23:49 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175358808
Daar ga ik nooit in terecht komen :)
F means you're fucked
pi_175358825
Dat is toch die lijst die helemaal scheef gegroeid is, waar mannen in verhouding veel sneller moeten zijn om erin te komen dan vrouwen?
pi_175358925
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:24 schreef Devv het volgende:
Dat is toch die lijst die helemaal scheef gegroeid is, waar mannen in verhouding veel sneller moeten zijn om erin te komen dan vrouwen?
Nee, dat is de Runnersworldlijst die in de januari editie komt. Bij deze ligt de grens voor mannen op 3.30 zo te zien.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175358945
Ah, oké. Dan heb ik niets gezegd.
pi_175358988
En voor vrouwen op 4.15. Waardoor er nu 1678 vrouwen en 2700 mannen in staan dus van deze zou je weer kunnen zeggen dat hij scheef de andere kant op is. Maar er lopen ook meer mannen marathons. Ach, de 'eerlijke' grens ga je toch niet vinden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175361468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kreeg trouwens nog semi op mijn kop van de trainer omdat ik de eerste 20km 5 a 10 sec. per km te hard heb gelopen O-) Ondanks dat mijn hartslag net zo laag was als die normaal bij 4.45 is. Maar hij is streng!
Ik hoop dat je ervan geleerd hebt en dat Spijkenisse nu geen blamerende 3:10+ oplevert... Gelukkig moet ik werken die dag en kan ik niet komen kijken, ik heb altijd moeite met gênante vertoningen.
pi_175361478
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:23 schreef YUR het volgende:
Daar ga ik nooit in terecht komen :)
Ze zouden een ranglijst moeten maken van de traagste marathons. Dan maak ik kans.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:35:47 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175361665
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:24 schreef Devv het volgende:
Dat is toch die lijst die helemaal scheef gegroeid is, waar mannen in verhouding veel sneller moeten zijn om erin te komen dan vrouwen?
Dat is toch altijd zo? :P Ga maar als man onder een vrouwenaccount hardlopen op Strava. Je struikelt dan over de CR's :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175361829
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo? :P Ga maar als man onder een vrouwenaccount hardlopen op Strava. Je struikelt dan over de CR's :D
Maar dat gaat om absoluut, niet relatief ;) De discussie is of je als man dichter bij de absolute topprestaties moet zitten om in die lijst te komen dan als vrouw. En of je dat dan moet meten in minuten verschil, procentueel verschil, hoe breed te top is, aantal man/vrouw die onder een bepaalde grens loopt, calculators die mannen en vrouwentijden vergelijken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175361916
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo? :P Ga maar als man onder een vrouwenaccount hardlopen op Strava. Je struikelt dan over de CR's :D
Je moet mij niet op ideeën brengen o|O . Het lijkt mij wel leuk om een keer een dagje CR’s te jagen :+ . De CR’s in het dorp zijn nog wel te pakken maar in de stad gaat het een ander verhaal worden. Die zijn ook voor de vrouwen vaak erg scherp.
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:03:50 #88
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_175362180
Als deze aan de OP toegevoegd kan worden, graag

1
2
 [b]16 december 2017 - [url=http://www.avflakkee.nl/index.php/nieuws/categorieen/vereniging/item/550-av-flakkee-introduceert-kievit-warmte-stratenloop]Stratenloop Menheerse (Middelharnis)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 10 km


1
2
 [b]6 januari 2018 - [url=http://www.avspirit.nl]Mourik Nieuwjaarsloop (Oud-Beijerland)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 10 km


En daarna weet ik het nog niet... Wil wel weer het loopcircuit lopen waar ik dit jaar het klassement op de bijafstanden heb gewonnen. Maar weet niet of ik mee ga doen aan de hoofdafstanden of de bijafstanden.

SPOILER: loopcircuit info
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:14:17 #89
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_175362387
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar dat gaat om absoluut, niet relatief ;) De discussie is of je als man dichter bij de absolute topprestaties moet zitten om in die lijst te komen dan als vrouw. En of je dat dan moet meten in minuten verschil, procentueel verschil, hoe breed te top is, aantal man/vrouw die onder een bepaalde grens loopt, calculators die mannen en vrouwentijden vergelijken..
Wat mij betreft moet tijd geen grens zijn, maar het aantal mensen. Dat je bijvoorbeeld een top 250 voor mannen en vrouwen maakt, of een top 1000. Maar dat is de keuze die je moet maken bij dat soort ranglijsten.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_175366655
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, dat is de Runnersworldlijst die in de januari editie komt. Bij deze ligt de grens voor mannen op 3.30 zo te zien.
Had ik maar een beetje sneller gelopen op Terschelling, dan had ik die lijst ook nog gehaald :P
Volgend jaar Düsseldorf dan maar weer (want ik sta wel in de 2016 lijst *O* )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 28 november 2017 @ 19:10:07 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175366890
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar dat gaat om absoluut, niet relatief ;) De discussie is of je als man dichter bij de absolute topprestaties moet zitten om in die lijst te komen dan als vrouw. En of je dat dan moet meten in minuten verschil, procentueel verschil, hoe breed te top is, aantal man/vrouw die onder een bepaalde grens loopt, calculators die mannen en vrouwentijden vergelijken..
Owh :o :@

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:48 schreef Devv het volgende:

[..]

Je moet mij niet op ideeën brengen o|O . Het lijkt mij wel leuk om een keer een dagje CR’s te jagen :+ . De CR’s in het dorp zijn nog wel te pakken maar in de stad gaat het een ander verhaal worden. Die zijn ook voor de vrouwen vaak erg scherp.
Ik woon in Utrecht en heb er zelfs een paar te pakken. En ik loop echt niet snel _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175393650
Ik heb geen enkel cr te pakken. De meeste staan op naam van fietsers die als loper loggen. En dan heb ik ook altijd nog Guard die in sneltreinvaart voorbij dendert.
pi_175393681
Maandtotaal: 110km. Net genoeg om jaardoel nog te kunnen halen (2017km).
  donderdag 30 november 2017 @ 09:33:55 #94
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175397992
Ja, stel je voor dat je die niet haalt. Dan kom je in de hardloophel. Moet je in kippenpakken marathons rennen :+

Ik werd gister gemonitord om te kijken in welke loopgroep ik kan gaan lopen. Dat en zeer fitte benen zorgden ervoor dat ik heb gevlogen! En voorop heb gelopen! Uitsloveritis dus. Maar het lopen gaat momenteel erg vanzelf en lekker snel.
pi_175398120
Volgens mij is mijn pre-marathon struggle begonnen. Gisteren kwam van uitstel afstel, ik had echt geen zin om te lopen ook al was het maar een rustig loopje van 45-60 minuten. Toen ik uiteindelijk om 22u de deur uitging na veel teveel gegeten te hebben en veel uitstelgedrag voelde er vanalles niet goed, vooral mijn teen/voet, dus ben ik na 100m omgekeerd. Vandaag staat er een aantal x 1200 meter op het programma en ondanks dat ik rond 6 uur al wakker was lukte het me toch niet om voor het werk de deur uit te gaan. Nu hardloopspullen mee naar het werk en hopen dat ik mezelf in mijn lunchpauze wel de deur uit geschopt krijg..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175399250
Je voelt je beter als je geweest bent ;) . Dit zijn de maanden die vrouwen/mannen van de meisjes/jongens scheiden :P .
  donderdag 30 november 2017 @ 11:12:55 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175399513
Na 22 uur of tijdens je lunchpauze gaan lopen, daar zou ik mezelf ook toe moeten zetten. Al kan het soms niet anders, het is wel ff een drempel.

Maar Devv, you're damn right.

Ik heb trouwens mijn eerste subdoel gesteld: de Koning van Spanje 15k in mei :) In januari staat de eerste 10k wedstrijd weer eens op de planning.
pi_175399689
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:56 schreef Devv het volgende:
Je voelt je beter als je geweest bent ;) . Dit zijn de maanden die vrouwen/mannen van de meisjes/jongens scheiden :P .
Klopt, maar of dat ook geldt voor de 6e training in de week als je er al 5 doet ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175399696
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 09:33 schreef Quoi het volgende:
Ja, stel je voor dat je die niet haalt. Dan kom je in de hardloophel. Moet je in kippenpakken marathons rennen
Grinnik.

Lopen gaat hier wel weer lekker. En heb een wegfiets gekocht die ik zaterdag op ga halen O+

Gisteren bijna uit- en afgesteld, maar moest concertkaartjes ophalen bij een vriendin die niet al te ver weg woont, dus besloten dat maar hardlopend te doen! 4km heen, 4km terug met een kop thee en een leuke catch-up in het midden ;)

Maandag 10km night trail gedaan, zaterdag de club cross country, en ga een voorzichtige poging #RunEveryDay in December doen!

O+ hardlopen O+
Ja doei.
pi_175406356
Ik heb nog steeds niet veel motivatie, maar wel 2 benen die het prima doen en dat werkt blijkbaar ook :P 7x1200 in tempo ~4.10/km met 2 minuten rust ging een stuk makkelijker dan verwacht, was in ieder geval heel verfrissend in de ijsregen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175406747
Wie doen hier mee met de loting voor Berlijn? Dat is toch vandaag?
pi_175406998
Ik, nog niks gehoord :{
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175407157
Dat is meestal geen goed teken.
  donderdag 30 november 2017 @ 19:03:27 #104
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_175409647
omdat ik mijzelf voor genomen heb nog een poging te wagen om Northburn100 op mijn naam te schrijven, heb ik voor mijzelf een moeilijke stap genomen.... minder junk miles en meer core.
Dat minder junk miles lukt vanaf januari vanzelf wel vanwege seizoensgebonden drukte op het werk maar meer core valt bij mij niet altijd mee, hoe goed de bedoelingen ook zijn.

Daarom sinds kort maar begonnen bij een groepje met HIIT Metafit... daar sta je dan als ultra runner met een plan B tussen huppelende huisvrouwen... :D

Maar boy o' boy...HIIT Metafit.... met sloopt je
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 30 november 2017 @ 19:38:28 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175410308
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik, nog niks gehoord :{
Paar jaar terug zat 'ie in mijn spam. Maar die zul je misschien al gecheckt hebben.
  donderdag 30 november 2017 @ 19:47:45 #106
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175410472
Een collega heeft vanmiddag gehoord dat ze was ingeloot...
F means you're fucked
  Forum Admin donderdag 30 november 2017 @ 19:51:51 #107
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175410569
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:56 schreef Devv het volgende:
Je voelt je beter als je geweest bent ;) . Dit zijn de maanden die vrouwen/mannen van de meisjes/jongens scheiden :P .
Dan ga ik zo ook maar een rondje na een weekje lambaluitstelgedragkleinepijntjes
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175410811
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:48 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb geen enkel cr te pakken. De meeste staan op naam van fietsers die als loper loggen. En dan heb ik ook altijd nog Guard die in sneltreinvaart voorbij dendert.
Mijn enige CR (1km in de bergen waarvan laatste meters op stevige helling) waaraan ik belang hechtte, werd deze wek afgenomen door een fietser. :(
pi_175413176
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Paar jaar terug zat 'ie in mijn spam. Maar die zul je misschien al gecheckt hebben.
Ja, daar kijk ik ook. Misschien doen ze de teams later? Maar eigenlijk heb ik de hoop wel opgegeven.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175413208
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:02 schreef minimaLL het volgende:

[..]

Mijn enige CR (1km in de bergen waarvan laatste meters op stevige helling) waaraan ik belang hechtte, werd deze wek afgenomen door een fietser. :(
Kan je toch flaggen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175413879
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 09:33 schreef Quoi het volgende:
Ja, stel je voor dat je die niet haalt. Dan kom je in de hardloophel. Moet je in kippenpakken marathons rennen :+

:D
Dan hoop ik dat het minder warm wordt dan dit jaar bij de marathon. Gebraden kippetje wordt het dan...
Ga nu nog meer mijn best doen de hardloophel te ontlopen.
pi_175418852
Niet ingeloot :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:14:39 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175419138
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Niet ingeloot :(
Dat zijn dan weer een van de voordelen van een monument als de Spijkenisse Marathon. Je legt 2 tientjes neer en je hoeft je nergens meer druk om te maken ^O^
F means you're fucked
pi_175432081
Morgen trainingsdag in de Ardennen, het schijnt er te sneeuwen :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_175435386
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zijn dan weer een van de voordelen van een monument als de Spijkenisse Marathon. Je legt 2 tientjes neer en je hoeft je nergens meer druk om te maken ^O^
Of zelfs op de dag zelf jezelf even inschrijven. *O*
pi_175438231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 19:03 schreef Guard het volgende:
Morgen trainingsdag in de Ardennen, het schijnt er te sneeuwen :o
Het geluid van verse sneeuw O+ . Ik ga morgen op Texel uitwaaien.
  vrijdag 1 december 2017 @ 23:12:12 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175438453
Tsk. Dan stap ik wel weer gewoon op de fiets voor een rondje door het park. Sinterklaasfartlek :P
  zaterdag 2 december 2017 @ 14:27:07 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175449382
..... en die was tof! 35 minuten rondjes van 1k rennen door de bosjes, over slootjes en over paardenpaden O+ 5 rondjes met dat parcours, ik was tevreden :)

Alleen MAN wat was het koud.
pi_175450168
Klinkt als een goeie XC, Quoi!

Ik had me verslapen voor onze XC vanochtend, dus ga straks een eindje zelf lopen als we terug thuis zijn van boodschappen. Km of 7 op sukkeltempo staat er op de planning. O+
Ja doei.
pi_175454231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 23:02 schreef Devv het volgende:

[..]

Het geluid van verse sneeuw O+ . Ik ga morgen op Texel uitwaaien.
Ook lekker.
Technisch gesproken lag er sneeuw, maar het was niet heel veel.
Wel heel veel modder, ruim 48 km gebikkeld met geweldig gezelschap. Héérlijk...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 20:05:19 #121
155227 crew  Guppy
dus
pi_175455813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
HIIT Metafit
Krijg je nu ook een killer body? :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_175455966
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:03 schreef Guard het volgende:

[..]

Ook lekker.
Technisch gesproken lag er sneeuw, maar het was niet heel veel.
Wel heel veel modder, ruim 48 km gebikkeld met geweldig gezelschap. Héérlijk...
Tof! :)
Ja doei.
pi_175456006
Ik deed daarnet 6.66 }) km, vooral saaie weg, klein stukje trans pennine trail (maar verhard) en een paar mini stukjes modder op verbindingsstukjes. Ging weg met schemer, terug met donker O+ Was fijn! Eigenlijk. Lekker rustig gehobbeld. Dag twee van m'n Run Every Day poging zit erop!

Ja doei.
  Forum Admin zaterdag 2 december 2017 @ 20:53:59 #124
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175457253
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 14:27 schreef Quoi het volgende:

Alleen MAN wat was het koud.
Zeg dat wel. Ik had een 6km open op de dijk met een waterkoud tegenwindje brrr. Water in de bidons was ook bijna bevroren.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175457570
Voordat ik de deur uit ging voor een duurloopje vroeg ik aan Meike of het koud was buiten. Nee hoor het is
een beetje frisjes.
pi_175460870
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voordat ik de deur uit ging voor een duurloopje vroeg ik aan Meike of het koud was buiten. Nee hoor het is
een beetje frisjes.
En toen in kort /kort een rondje gelopen?
pi_175464185
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 23:19 schreef steffelonio het volgende:

[..]

En toen in kort /kort een rondje gelopen?
gelukkig had ik al het idee dat het niet echt betrouwbare informatie was.
pi_175465363
Haha staan nu foto's van de Meijendelloop onderweg op de website, er zijn toch een aantal mensen betrapt op afsnijden :o

Straks de laatste echt lange training, 4x6km op marathontempo en nog 2x1km op 4.10 en in en uitlopen en dribbelpauze tussendoor, dus zal wel boven de 30 uitkomen. Het weer zit wederom niet mee maar goed dat hoort bij een december marathon :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 3 december 2017 @ 10:22:56 #129
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175465494
Wist je dat als je met 13 kilo minder na 5 weken gaat hardlopen, jezelf als een veertje gaat voelen. 8-) En dan moet er nog 12 kilo extra af, binnenkort kan ik gewoon nog dunken als het zo doorgaat..... (mits mijn rugblessure met kriebel/warmte en naar gevoel onderin eens ophoudt)

[ Bericht 32% gewijzigd door govie op 03-12-2017 11:09:55 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 3 december 2017 @ 10:26:43 #130
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175465555
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha staan nu foto's van de Meijendelloop onderweg op de website, er zijn toch een aantal mensen betrapt op afsnijden :o

Straks de laatste echt lange training, 4x6km op marathontempo en nog 2x1km op 4.10 en in en uitlopen en dribbelpauze tussendoor, dus zal wel boven de 30 uitkomen. Het weer zit wederom niet mee maar goed dat hoort bij een december marathon :P
Ik heb al een paar leuke foto's gevonden ja ^O^

Straks m'n eerste loopje deze week. Ik heb de laatste weken sowieso alleen maar in het weekend gelopen...die Marathon moet ik nog maar ff zien
F means you're fucked
pi_175472981
14 Strava top-5 noteringen in 1 training, nice 8-) Helaas geen CR want de NLs kampioene trailrunning en recordhoudster op de 100km woont hier toevallig ook in de buurt :P Maar al met al tevreden over deze training, al zijn mijn benen nu wel behoorlijk gaar. Time to taper!

Mooie vergelijking ook wel, 3 weken voor Boston liep ik 34 km in 5.08/km en hartslag 170, nu 33km in 4.43/km en hartslag 171. Het plan om in 7 weken marathonklaar te zijn lijkt toch te gaan lukken!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175473293
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:22 schreef govie het volgende:
Wist je dat als je met 13 kilo minder na 5 weken gaat hardlopen, jezelf als een veertje gaat voelen. 8-) En dan moet er nog 12 kilo extra af, binnenkort kan ik gewoon nog dunken als het zo doorgaat..... (mits mijn rugblessure met kriebel/warmte en naar gevoel onderin eens ophoudt)
13 kilo in 5 weken.. . Welk lichaamsdeel heb je geamputeerd?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 3 december 2017 @ 17:45:35 #133
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175473762
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 17:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

13 kilo in 5 weken.. . Welk lichaamsdeel heb je geamputeerd?
Ik heb mijn penis laten verkleinen, vond het zielig voor de vrouwtjes. :+ Nah.... vrij streng dieet: circa 55% minder calorien en kolydraten beetje laag houden dus geen aardappels of brood, behalve dan kolydraatarm brood max 3 sneetjes per dag. Ik zit nu zonder moeite al 5 weken rond de 1100 calorien en circa 50 kolhydraten per dag. Nog 12,7 kilo moet eraf dus nog een paar weekjes richting ik hoop begin februari.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 3 december 2017 @ 17:48:47 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175473824
Wie heeft zijn challenge bij HIERJENAAM gezet? Hij/zij/het staat weer hoog genoteerd :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_175473891
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 10:22 schreef govie het volgende:
Wist je dat als je met 13 kilo minder na 5 weken gaat hardlopen, jezelf als een veertje gaat voelen. 8-) En dan moet er nog 12 kilo extra af, binnenkort kan ik gewoon nog dunken als het zo doorgaat..... (mits mijn rugblessure met kriebel/warmte en naar gevoel onderin eens ophoudt)
13 kilo, dat is best wel veel...knap ^O^ . En dan nog eens 12 kilo eraf :o . Ik kan mij voorstellen dat het dan wat makkelijker loopt.
pi_175474005
quote:
10s.gif Op zondag 3 december 2017 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
Wie heeft zijn challenge bij HIERJENAAM gezet? Hij/zij/het staat weer hoog genoteerd :P
oehh dat herinnert me eraan om mijn jaartotalen te checken en ik ben vandaag over de 3000km gegaan :7
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175474410
Dat was dag 3, gezellig samen met d'n Wolve O+
Ja doei.
  zondag 3 december 2017 @ 18:44:32 #138
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_175474709
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Krijg je nu ook een killer body? :o
Heb ik al!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_175475051
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
14 Strava top-5 noteringen in 1 training, nice 8-) Helaas geen CR want de NLs kampioene trailrunning en recordhoudster op de 100km woont hier toevallig ook in de buurt :P Maar al met al tevreden over deze training, al zijn mijn benen nu wel behoorlijk gaar. Time to taper!

Mooie vergelijking ook wel, 3 weken voor Boston liep ik 34 km in 5.08/km en hartslag 170, nu 33km in 4.43/km en hartslag 171. Het plan om in 7 weken marathonklaar te zijn lijkt toch te gaan lukken!
Kim Mulder?

Goeie training, je steekt in een goede vorm ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_175475172
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 19:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Kim Mulder?

Goeie training, je steekt in een goede vorm ^O^
Jup!
Jij ook respect voor je bijna 50km _O_
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175475203
quote:
10s.gif Op zondag 3 december 2017 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
Wie heeft zijn challenge bij HIERJENAAM gezet? Hij/zij/het staat weer hoog genoteerd :P
Ik was het niet! 8-)
Ja doei.
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 19:58:32 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_175476075
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 18:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Heb ik al!
Hoef je ook niet te HIIT'en :{w
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 3 december 2017 @ 20:02:12 #143
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175476140
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 17:52 schreef Devv het volgende:

[..]

13 kilo, dat is best wel veel...knap ^O^ . En dan nog eens 12 kilo eraf :o . Ik kan mij voorstellen dat het dan wat makkelijker loopt.
Scheelt echt veel. Ik liep normaal hetzelfde rondje van rond 9 a 10 km door de bossen met meer dan 110 kilogram. Ik had dat opgebouwd door lopen/joggen/lopen/joggen.. en dan op de helft sowieso vaak een stukje wandelen, nog niet voor de conditie maar voor mijn knieen en gewrichten. Die hadden echt te lijden onder mijn gewicht. Na een paar weken lijnen kreeg ik rugklachten wss door overbelasting qua sport en ben toen gestopt met al het sporten voor een aantal weken. Nu ben ik sinds zaterdag weer begonnen ondanks dat de rugklachten niet helemaal weg zijn, maar het verschil tussen 110kg of 96kilogram is echt heel veel. Als mijn gewrichten niet zo slecht waren dan kon ik ook afgelopen zaterdag ook wel het dubbele joggen of 25 kilometer denk ik. Het ging te makkelijk. Maargoed ik wil sneller gaan hardlopen en niet verder, zodra ik onder de 90 kilogram kom dan zijn die schokken om mijn knieen een stuk minder en kan/durf ik ook een hoger tempo aan te houden.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 3 december 2017 @ 20:03:42 #144
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_175476159
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hoef je ook niet te HIIT'en :{w
Ik kom daar alleen maar om te shinen!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 3 december 2017 @ 20:10:06 #145
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175476310
Mo, gaan jullie voor de maandchallenge? Succes! Lijkt me lastig worden op het moment dat de feestdagen naderen, vanwege je-weet-wel ;)

Govie, logisch dat je je zo licht als een veertje voelt! Knap hoor. Per kilo gewichtsverlies word je ook sneller hè? (schijnt :+ moet je geen 50kg afvallen, dan zijn er geen garanties dat je ineens Dafne Schippers bent)

Vandaag moedigde ik aan bij de Voornse duintrail (mooi daar!) en kwam daar zowaar een Fok!er tegen. Je-weet-wel, die (ook) weleens op een podium staat. Vandaag nèt niet, maar vast binnenkort weer. Tof je te zien Jero!
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 20:11:25 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_175476343
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 20:02 schreef govie het volgende:

[..]

Scheelt echt veel. Ik liep normaal hetzelfde rondje van rond 9 a 10 km door de bossen met meer dan 110 kilogram. Ik had dat opgebouwd door lopen/joggen/lopen/joggen.. en dan op de helft sowieso vaak een stukje wandelen, nog niet voor de conditie maar voor mijn knieen en gewrichten. Die hadden echt te lijden onder mijn gewicht. Na een paar weken lijnen kreeg ik rugklachten wss door overbelasting qua sport en ben toen gestopt met al het sporten voor een aantal weken. Nu ben ik sinds zaterdag weer begonnen ondanks dat de rugklachten niet helemaal weg zijn, maar het verschil tussen 110kg of 96kilogram is echt heel veel. Als mijn gewrichten niet zo slecht waren dan kon ik ook afgelopen zaterdag ook wel het dubbele joggen of 25 kilometer denk ik. Het ging te makkelijk. Maargoed ik wil sneller gaan hardlopen en niet verder, zodra ik onder de 90 kilogram kom dan zijn die schokken om mijn knieen een stuk minder en kan/durf ik ook een hoger tempo aan te houden.
Ik snap je wel. Ik ben in de afgelopen maanden 6 kg kwijtgeraakt en ik merk ontzettend het verschil. Nu liep ik altijd wel hard, maar het gaat de laatste tijd makkelijker. M'n parcoursrecords sneuvelen bij bosjes :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_175476534
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 20:10 schreef Quoi het volgende:
Mo, gaan jullie voor de maandchallenge? Succes! Lijkt me lastig worden op het moment dat de feestdagen naderen, vanwege je-weet-wel ;)

alleen ik! En jeweetwel??
Ja doei.
  zondag 3 december 2017 @ 20:40:06 #148
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175476986
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 20:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

alleen ik! En jeweetwel??
dittem B:)B
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 20:53:17 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_175477353
Ik heb me trouwens een partij lekker gelopen bij de Montferlandrun :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 3 december 2017 @ 20:56:05 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175477406
Ik liep slechts 20 kilometer en nu voel ik me alsof ik anderhalve marathon heb gelopen. Hardlopen :r
F means you're fucked
pi_175477504
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 20:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

dittem B:)B
Oh, ja, nou ja, 's avonds een bikkel..... ;) :D
Ja doei.
pi_175478475
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 20:56 schreef YUR het volgende:
Ik liep slechts 20 kilometer en nu voel ik me alsof ik anderhalve marathon heb gelopen. Hardlopen :r
Niet miepen....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 3 december 2017 @ 21:41:43 #153
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175478525
En tot overmaat van ramp gaan mensen me ook nog met mijn eigen teksten om mn oren meppen ;(
F means you're fucked
  zondag 3 december 2017 @ 22:14:04 #154
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_175479154
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 21:41 schreef YUR het volgende:
En tot overmaat van ramp gaan mensen me ook nog met mijn eigen teksten om mn oren miepen ;(
zo klopt ie
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  ESF Reporter zondag 3 december 2017 @ 22:51:47 #155
87554 Cee
Welluk?
pi_175479919
Sorry ik kom even hier miepen en advies vragen. Gisteren met de groep gelopen en na een kilometer of 6 was het weer raak en begonnen wat spieren/pezen achter en aan de zijkant van mijn knie/been weer te trekken en branden dat het een lieve lust was.
Die overbelasting die ik in juli heb opgelopen blijft dus nog doorzeuren, niet puur op mijn knie (waar het begon) maar na de behandelingen van de eerste 1,5 maand in de spieren ernaast en er achter.

Het is echt zo onvoorspelbaar als de pest, de ene keer nergens last van, onlangs nog 13km zonder problemen gelopen en dan speelt het weer op, vaak na 6 a 7 km. Nu was ik 'klaar' bij de fysio, geen behandelingen meer nodig maar ik zit dus nog steeds met die onzekerheid en de trainer adviseert naar de huisarts te gaan, misschien dat ze foto's maken of doorsturen voor een MRI.
Ik zelf denk dat het ook weer niet zo heel ernstig is en het misschien meer zal helpen om een sportfysio op te zoeken die ook echt gaat kijken naar mijn loopstijl, voet/beenmeting o.i.d. doet en daaruit misschien een andere behandeling of oplossingen aandraagt. Dit heeft mijn huidige fysio namelijk niet gedaan.
Nu is ieders situatie natuurlijk anders maar misschien dat er mensen zijn die hun licht hierop kunnen schijnen.
pi_175480382
quote:
10s.gif Op zondag 3 december 2017 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
Wie heeft zijn challenge bij HIERJENAAM gezet? Hij/zij/het staat weer hoog genoteerd :P
:s) :W :@
  maandag 4 december 2017 @ 09:53:38 #157
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175484521
Ik loop dus zondag de Bruggenloop, maar ik ben nogal laks geweest met trainen (ja, niet zo heel slim inderdaad).. Hebben jullie nog tips om deze week even te knallen? :@ Of dat ik in ieder geval optimaal loop zondag

Ik kan nu denk ik wel 9 km lopen, maar dat is natuurlijk nog nèèèt niet genoeg
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175484601
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:53 schreef richolio het volgende:
Ik loop dus zondag de Bruggenloop, maar ik ben nogal laks geweest met trainen (ja, niet zo heel slim inderdaad).. Hebben jullie nog tips om deze week even te knallen? :@ Of dat ik in ieder geval optimaal loop zondag

Ik kan nu denk ik wel 9 km lopen, maar dat is natuurlijk nog nèèèt niet genoeg
Er is geen shortcut om in een week nog even weken aan gemiste training in te halen. De beste tip die ik je kan geven is om zondag héééél rustig te beginnen en eventueel steeds 2km hardlopen afwisselen met 1 minuutje wandelen. Dan haal je het misschien wel maar verstandig is anders.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 4 december 2017 @ 09:59:58 #159
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175484624
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Er is geen shortcut om in een week nog even weken aan gemiste training in te halen. De beste tip die ik je kan geven is om zondag héééél rustig te beginnen en eventueel steeds 2km hardlopen afwisselen met 1 minuutje wandelen. Dan haal je het misschien wel maar verstandig is anders.
Nee issook wel waar ja. Thanks voor de tip

Verstandig is inderdaad anders, maar ik wil ‘m wel lopen alsnog

[ Bericht 0% gewijzigd door richolio op 04-12-2017 10:11:34 ]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 4 december 2017 @ 11:10:45 #160
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175485603
Ik vind ademen door mijn neus trouwens nog steeds lastig soms, waardoor ik neig door mijn mond te ademen. Dat slaat nu met die koude lucht best hard op mijn keel, en dat is niet fijn :{ Bestaat er niets iets als een tuitje o.i.d. wat ik kan kopen voor mijn keel? Of iets anders voor op mijn mond
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 4 december 2017 @ 11:11:14 #161
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175485610
Ik probeer het wel, maar vaak raak ik dan gewoon buiten adem door luchttekort, en ik vergeet het vaak gewoon (wat resulteert in een beetje keelpijn)

Of andere tips misschien?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175485676
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:53 schreef richolio het volgende:
Ik loop dus zondag de Bruggenloop, maar ik ben nogal laks geweest met trainen (ja, niet zo heel slim inderdaad).. Hebben jullie nog tips om deze week even te knallen? :@ Of dat ik in ieder geval optimaal loop zondag

Ik kan nu denk ik wel 9 km lopen, maar dat is natuurlijk nog nèèèt niet genoeg
Bij iemand op z'n rug springen en meeliften (niet bij mij).
  maandag 4 december 2017 @ 11:15:34 #163
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175485684
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Bij iemand op z'n rug springen en meeliften (niet bij mij).
Ik zoek je wel op, wat is je nummer
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175486031
quote:
11s.gif Op maandag 4 december 2017 11:10 schreef richolio het volgende:
Ik vind ademen door mijn neus trouwens nog steeds lastig soms, waardoor ik neig door mijn mond te ademen. Dat slaat nu met die koude lucht best hard op mijn keel, en dat is niet fijn :{ Bestaat er niets iets als een tuitje o.i.d. wat ik kan kopen voor mijn keel? Of iets anders voor op mijn mond
Je denkt dat met een tuitje op je mond lopen prettiger is dan koude lucht inademen?

Ik zou gewoon een goede warming up doen, dan heb je er minder last van.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 4 december 2017 @ 11:49:37 #165
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175486353
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je denkt dat met een tuitje op je mond lopen prettiger is dan koude lucht inademen?

Ik zou gewoon een goede warming up doen, dan heb je er minder last van.
Nee, maar weet ik veel :@ Ik heb gewoon erg snel last van mijn keel, en moet die koude lucht voel ik gewoon dat dat niet chill is. Nu leven we niet op antarctica, dus zó erg is het ook weer niet :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175486554
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 22:51 schreef Cee het volgende:
Sorry ik kom even hier miepen en advies vragen. Gisteren met de groep gelopen en na een kilometer of 6 was het weer raak en begonnen wat spieren/pezen achter en aan de zijkant van mijn knie/been weer te trekken en branden dat het een lieve lust was.
Die overbelasting die ik in juli heb opgelopen blijft dus nog doorzeuren, niet puur op mijn knie (waar het begon) maar na de behandelingen van de eerste 1,5 maand in de spieren ernaast en er achter.

Het is echt zo onvoorspelbaar als de pest, de ene keer nergens last van, onlangs nog 13km zonder problemen gelopen en dan speelt het weer op, vaak na 6 a 7 km. Nu was ik 'klaar' bij de fysio, geen behandelingen meer nodig maar ik zit dus nog steeds met die onzekerheid en de trainer adviseert naar de huisarts te gaan, misschien dat ze foto's maken of doorsturen voor een MRI.
Ik zelf denk dat het ook weer niet zo heel ernstig is en het misschien meer zal helpen om een sportfysio op te zoeken die ook echt gaat kijken naar mijn loopstijl, voet/beenmeting o.i.d. doet en daaruit misschien een andere behandeling of oplossingen aandraagt. Dit heeft mijn huidige fysio namelijk niet gedaan.
Nu is ieders situatie natuurlijk anders maar misschien dat er mensen zijn die hun licht hierop kunnen schijnen.
Als je naar een sport fysio wil zou ik SMC willen aanraden. Die hebben ook sport artsen in dienst.
Zitten op Stappegoor.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_175487294
quote:
11s.gif Op maandag 4 december 2017 11:10 schreef richolio het volgende:
Ik vind ademen door mijn neus trouwens nog steeds lastig soms, waardoor ik neig door mijn mond te ademen.
Waarom zou je überhaupt door je neus willen ademen tijdens het hardlopen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_175487498
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt door je neus willen ademen tijdens het hardlopen?
Neus in, mond uit.
Ja doei.
pi_175487714
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neus in, mond uit.
Ja, waarom?
Via de mond in en via de mond uit is veel efficiënter.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_175487932
Vind ik persoonlijk niet.
Ja doei.
pi_175488011
Ik denk er nooit zo over na, ergens tussen rustige duurloop en intensievere training gaat het geleidelijk meer naar mondademhaling.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175488060
Ik loop alleen maar rustig 8-) misschien is dat 't :P
Ja doei.
pi_175488168
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ja, waarom?
Via de mond in en via de mond uit is veel efficiënter.
Omdat de lucht dan meer gefilterd en meer verwarmd wordt.

En persoonlijk is het een graadmeter. Als ik door mijn neus in en uit kan ademen, heb ik een goed duurlooptempo. Een beetje wat LT zegt dus.
  maandag 4 december 2017 @ 13:50:46 #174
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175488544
Zodra ik na ga denken gaat het fout...
F means you're fucked
pi_175490265
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:50 schreef YUR het volgende:
Zodra ik na ga denken gaat het fout...
Lol, dan houd je op met ademhalen? :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  ESF Reporter maandag 4 december 2017 @ 16:12:11 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_175490982
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Als je naar een sport fysio wil zou ik SMC willen aanraden. Die hebben ook sport artsen in dienst.
Zitten op Stappegoor.
Da’s precies de fysio die ik voor ogen heb. :)
  maandag 4 december 2017 @ 17:22:07 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175492216
Lekker duurloopje van 25km gedaan in het bos net O+ De Two Rivers marathon zit eraan te komen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 4 december 2017 @ 17:41:29 #178
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175492635
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 15:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Lol, dan houd je op met ademhalen? :o
Die kans is aanwezig
F means you're fucked
pi_175495820
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:50 schreef YUR het volgende:
Zodra ik na ga denken gaat het fout...
Ik heb mijn mond zover open dat ik soms bijna gehecht moet worden.
  maandag 4 december 2017 @ 21:32:15 #180
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175497556
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 20:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb mijn mond zover open dat ik soms bijna gehecht moet worden.
En die schaafplekken onder je kin lijken me ook niet fijn als je gaat douchen na een loop
F means you're fucked
pi_175498114
Heerlijke 5K op dag 4. O+
Ja doei.
  maandag 4 december 2017 @ 22:09:02 #182
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175498375
Toch wel lekker gelopen net, 11 kilometertjes. Met 10 km zat ik op iets minder dan een uur

Heerlijk loopweer
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Forum Admin dinsdag 5 december 2017 @ 13:58:19 #183
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175507604
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2017 22:09 schreef richolio het volgende:
Toch wel lekker gelopen net, 11 kilometertjes. Met 10 km zat ik op iets minder dan een uur

Heerlijk loopweer
Dat geeft hoop voor zondag.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175510337
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijke 5K op dag 4. O+
Ben je niet bang dat je weer geblesseerd raakt?
pi_175514255
Doe kleine eindjes op rustig tempo, en stop zodra het niet meer comfortabel is. Vooralsnog heb ik minder rugstijfheid na 4 dagen een beetje rennen dan de dagen ervoor!
Ja doei.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:13:02 #186
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175519725
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:58 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat geeft hoop voor zondag.
Dat wel ja :Y
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175522248
Hmm ik kan blijkbaar toch niet alles, jammerlijke constatering. Vanwege te hard gelopen op de Meijendelloop moest ik nog een keer 90' @ 4.45 op nuchtere maag doen, maar de training van gisteren die pas 10 uur geleden was en de 33km van zondag zat toch nog teveel in de benen dus dat ging gewoon echt niet..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175528692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik kan blijkbaar toch niet alles, jammerlijke constatering. Vanwege te hard gelopen op de Meijendelloop moest ik nog een keer 90' @ 4.45 op nuchtere maag doen, maar de training van gisteren die pas 10 uur geleden was en de 33km van zondag zat toch nog teveel in de benen dus dat ging gewoon echt niet..
Tja... Daar gaat je Super Woman imago.... :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Forum Admin woensdag 6 december 2017 @ 21:00:30 #189
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175536321
Mijn kuit ligt nu 'ontspannen' heel freaky her en der samen te spannen, zonder dat ik dat bewust doe, na een klein 5km rondje. Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 6 december 2017 @ 21:05:27 #190
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175536518
Ik jog altijd graag 10km door het bos maar velen hier lopen graag in wedstrijdjes mee. Wat is er nou zo leuk om met 2000 tien of twintig kilometer hard te lopen i.p.v. lekker zelfstandig door de natuur te rennen? Wat mis ik?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175536839
Saamhorigheid, sfeer, competitie, combinatie daarvan. Velen vinden het ook heerlijk om alleen te lopen, het een sluit het ander niet uit.
Ja doei.
pi_175536913
Net lekker met een man (m/v) of 60 een half uur heuvels op en neer gerend. Heb ivm m'n challenge op gelijke effort gehouden en vooral lekker van de sfeer genoten en anderen aangemoedigd.

7km inclusief warming up en cooling down. O+
Ja doei.
  woensdag 6 december 2017 @ 21:20:11 #193
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175537021
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Saamhorigheid, sfeer, competitie, combinatie daarvan. Velen vinden het ook heerlijk om alleen te lopen, het een sluit het ander niet uit.
Waar vinden jullie die boslopen dan? Ik vind door de bossen wel leuk, is er een verzamelsitekalender ofzo?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175537098
Voor Nederland weet ik het niet zo 123… Maar ja, genoeg sites waar je ook op soort loop en afstand kunt zoeken.
Ja doei.
pi_175537606
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_175537876
Wat is volgens jullie de beste app tijdens het hardlopen en vooral: waarom? Ik zie er in de play store een stuk of 5 namelijk. Ik ben vooral op zoek naar een app die goede schemas aanbiedt.
  woensdag 6 december 2017 @ 21:49:56 #197
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175537902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:49 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is volgens jullie de beste app tijdens het hardlopen en vooral: waarom? Ik zie er in de play store een stuk of 5 namelijk. Ik ben vooral op zoek naar een app die goede schemas aanbiedt.
Zombies, Run! :D :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175538017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:20 schreef govie het volgende:

[..]

Waar vinden jullie die boslopen dan? Ik vind door de bossen wel leuk, is er een verzamelsitekalender ofzo?
zoek eens onderde noemer trailrun. http://www.mudsweattrails.nl/trail-kalender
pi_175538183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zombies, Run! :D :@
Serieus? Is dat niet meer ludiek?
pi_175538412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:49 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is volgens jullie de beste app tijdens het hardlopen en vooral: waarom? Ik zie er in de play store een stuk of 5 namelijk. Ik ben vooral op zoek naar een app die goede schemas aanbiedt.
Wat wil je bereiken met dat schema?
  woensdag 6 december 2017 @ 22:14:18 #201
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175538454
Tikka massala ging vaak goed in combinatie met een training erna. Vanavond niet 8)7
pi_175539076
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat wil je bereiken met dat schema?
Uitdaging in het lopen houden. Opbouw van 5 naar 10 naar 15 en mogelijk wat gericht op snelheid tussendoor.
  woensdag 6 december 2017 @ 22:51:55 #203
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175539457
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

zoek eens onderde noemer trailrun. http://www.mudsweattrails.nl/trail-kalender
Bedankt! Effe checken! ^O^ Ze hebben bij ons in het dorp op de 16de the night trail zie ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175539477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:14 schreef Quoi het volgende:
Tikka massala ging vaak goed in combinatie met een training erna. Vanavond niet 8)7
<insert die foto>
Ja doei.
  donderdag 7 december 2017 @ 07:40:36 #205
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175543087
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Serieus? Is dat niet meer ludiek?
Ze hebben een speciale app voor opbouwen naar 5k. Heb er alleen zelf geen ervaring mee (gebruik de reguliere app).

Voor mijn opbouw maakte ik gebruik van Endomondo icm RenjeFit.com. Edomondo heeft ook de mogelijkheid tot een schema, maar bij RenjeFit zit een fysio achter en past het schema zich aan op basis van je feedback van hoe het ging :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175544924
Ik ga toch naar de Berlijn marathon!! *O* *O* *O*
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175545372
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga toch naar de Berlijn marathon!! *O* *O* *O*
Tof! Ik ga er heel misschien heen om bekenden aan te moedigen.
  donderdag 7 december 2017 @ 10:41:35 #208
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175545720
Tof LT!

Ik heb besloten om Spijkenisse over te slaan. Gebrek aan training, slecht gevoel...
En gezien de doelen daarna zal het herstel van de marathon mij teveel kostbare tijd gaan kosten
F means you're fucked
pi_175546115
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:41 schreef YUR het volgende:
Tof LT!

Ik heb besloten om Spijkenisse over te slaan. Gebrek aan training, slecht gevoel...
En gezien de doelen daarna zal het herstel van de marathon mij teveel kostbare tijd gaan kosten
Ook geen halfje?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175546388
Bruggenloop wordt sneeuwloop? ~:) :X
  donderdag 7 december 2017 @ 11:27:24 #211
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175546757
Als de prijs van een loop nie op de promowebsite staat, dan is he wss te duur voor jan modaal?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175546818
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:27 schreef govie het volgende:
Als de prijs van een loop nie op de promowebsite staat, dan is he wss te duur voor jan modaal?
Of juist niet, de goedkoopste loopjes hebben meestal een beroerde website.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin donderdag 7 december 2017 @ 12:27:12 #213
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175547947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Bruggenloop wordt sneeuwloop? ~:) :X
Lekker zuidoosten windje met sneeuw op de van brienenoord. Met een beetje geluk op Maas boulevard al in je smoel.

Ik twijfel nog wel of ik em loop. Mijn kuit gaat er niet blij mee zijn.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175548140
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:27 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Lekker zuidoosten windje met sneeuw op de van brienenoord. Met een beetje geluk op Maas boulevard al in je smoel.

Ik twijfel nog wel of ik em loop. Mijn kuit gaat er niet blij mee zijn.
Ik heb altijd nog een escape, rond km 6 lopen we langs mijn huis :')
pi_175548198
Ik ben blij dat de eerst volgende wedstrijd pas in januari is. En de tweede wedstrijd van 2018 in Valencia 8-) .
pi_175556585
Gisteravond loopje met wat snelle stukken gedaan, ik moet weet aan de intervallen blijkbaar... :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_175558351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:27 schreef govie het volgende:
Als de prijs van een loop nie op de promowebsite staat, dan is he wss te duur voor jan modaal?
Het is maar net wat jij te duur vindt voor jan modaal.
pi_175558373
Na een 4.50am wekker vanochtend zit ik nu nog in de trein van London naar huis. Ga straks 25mins run-walken op m'n dooie akkertje om m'n loopje erin te krijgen. Dan snel eten en naar bed. Wat een lange dag :z :o Kreeg net in de trein wijn aangeboden van de mensen tegenover me. Was erg moeilijk om nee te zeggen :D O+
Ja doei.
pi_175562538
Vraagje: wat is het nut van het tegelijkertijd gebruiken van een sportwatch als bijv. De tomtom runner 3 en een app als runkeeper?
pi_175562614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:06 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje: wat is het nut van het tegelijkertijd gebruiken van een sportwatch als bijv. De tomtom runner 3 en een app als runkeeper?
Geen, als je een horloge hebt kun je je telefoon lekker thuislaten.

Wel kun je dan thuis het horloge laten synchronizeren naar de app zodat je alle kilometers netjes opgeslagen hebt staan en met je vriendjes kunt delen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175562842
Ik heb mijn tomtom voornamelijk gekocht om mijn telefoon thuis te kunnen laten en om mijn hartslag te zien.

Soms neem ik alsnog mijn telefoon mee als ik spotify wil luisteren op een duurloop of als ik verwacht mooie foto's te kunnen maken onderweg, bij zonsopkomst oid :P
  ESF Reporter donderdag 7 december 2017 @ 22:20:13 #222
87554 Cee
Welluk?
pi_175562913
Ik neem altijd mijn telefoon mee, soms om er Spotify op te luisteren, soms voor wat foto's tijdens een duurloop, maar altijd voor noodgevallen. Tenzij ik met een groep ben, en dan nog heb ik hem vaak bij me.
pi_175562998
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:17 schreef Daantke het volgende:
Ik heb mijn tomtom voornamelijk gekocht om mijn telefoon thuis te kunnen laten en om mijn hartslag te zien.

Soms neem ik alsnog mijn telefoon mee als ik spotify wil luisteren op een duurloop of als ik verwacht mooie foto's te kunnen maken onderweg, bij zonsopkomst oid :P
Sommige horloges hebben ook een muziekopslag zie ik! Wat ik leuk vind aan een app als runkeeper zijn de ingebouwde trainingen. Hebben die horloges dat ook?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Geen, als je een horloge hebt kun je je telefoon lekker thuislaten.

Wel kun je dan thuis het horloge laten synchronizeren naar de app zodat je alle kilometers netjes opgeslagen hebt staan en met je vriendjes kunt delen.
Net als bovenstaand. Heb je met een sportwatch ook de optie tot het volgen van trainingsprogrammas?
pi_175563082
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:23 schreef nickhguitar het volgende:
Sommige horloges hebben ook een muziekopslag zie ik! Wat ik leuk vind aan een app als runkeeper zijn de ingebouwde trainingen. Hebben die horloges dat ook?

Klopt, dat heeft die van mij ook, maar na drie keer was ik de muziek zat die ik erop had gezet, en ik ben te lui om elke keer mp3-bestanden te gaan downloaden en synchroniseren enz.

Ik ken de ingebouwde trainingen van runkeeper niet maar je kunt bij de tomtom uit verschillende trainingen kiezen, zoals een bepaald tempo (dan krijg je een trilsignaal als je tempo te laag of te hoog wordt) of intervaltraining (met zelf ingestelde waarden op basis van tijd of afstand)
pi_175563187
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik neem altijd mijn telefoon mee, soms om er Spotify op te luisteren, soms voor wat foto's tijdens een duurloop, maar altijd voor noodgevallen. Tenzij ik met een groep ben, en dan nog heb ik hem vaak bij me.
Wat kan er nu echt gebeuren als je geen telefoon bij je hebt, op de meeste gebieden komt toch wel eens in de zoveel tijd iemand voorbij?


quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sommige horloges hebben ook een muziekopslag zie ik! Wat ik leuk vind aan een app als runkeeper zijn de ingebouwde trainingen. Hebben die horloges dat ook?

[..]

Net als bovenstaand. Heb je met een sportwatch ook de optie tot het volgen van trainingsprogrammas?
Geen idee, ik heb nog nooit een trainingsprogramma via een app gevolgd. Maar als je weet wat je moet doen (bijvoorbeeld 10x 1 minuut) kun je dat gewoon instellen op je horloge.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  ESF Reporter vrijdag 8 december 2017 @ 06:44:02 #226
87554 Cee
Welluk?
pi_175567648
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat kan er nu echt gebeuren als je geen telefoon bij je hebt, op de meeste gebieden komt toch wel eens in de zoveel tijd iemand voorbij?

[..]

Lopen genoeg idioten rond hier en in het geval ik halverwege uitval en het noodzakelijk vind dat iemand me oppikt vind ik het handig als ik wat telefoonnummers bij me heb van mensen. Kan ze ook op een briefje schrijven maar dan bel ik ook liever met mijn eigen mobiel. En ‘t is ook weer niet dat dat ding 20 kilo weegt en in de weg zit.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:48:20 #227
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175569191
Sneeuw :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175569197
Ik heb echt geen zin in zondag.
pi_175569887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat kan er nu echt gebeuren als je geen telefoon bij je hebt, op de meeste gebieden komt toch wel eens in de zoveel tijd iemand voorbij?

[..]

Geen idee, ik heb nog nooit een trainingsprogramma via een app gevolgd. Maar als je weet wat je moet doen (bijvoorbeeld 10x 1 minuut) kun je dat gewoon instellen op je horloge.
je kan ook de noodsituatie van een ander tegenkomen. Ik wil dan zelf kunnen helpen en niet moeten wachten op anderen.
Mijn rijbewijs zit in het hoesje van mijn telefoon, moet ik me identificeren dan kan dat. En als mij wat overkomt waarbij ik niet kan antwoorden geeft het rijbewijs antwoord op de vraag wie ik ben en mijn telefoon met de ICE-nummers contact met mijn vriend aan de hulpverleners.

Is dit pessimistisch? Misschien maar ik heb al 2 gevallen van dichtbij meegemaakt waarbij een bekende tijdens het hardlopen inzakte. De eerste heeft het overleefd, de tweede niet.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:32:43 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175569961
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:28 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

je kan ook de noodsituatie van een ander tegenkomen. Ik wil dan zelf kunnen helpen en niet moeten wachten op anderen.
Mijn rijbewijs zit in het hoesje van mijn telefoon, moet ik me identificeren dan kan dat. En als mij wat overkomt waarbij ik niet kan antwoorden geeft het rijbewijs antwoord op de vraag wie ik ben en mijn telefoon met de ICE-nummers contact met mijn vriend aan de hulpverleners.

Is dit pessimistisch? Misschien maar ik heb al 2 gevallen van dichtbij meegemaakt waarbij een bekende tijdens het hardlopen inzakte. De eerste heeft het overleefd, de tweede niet.
Ik heb daarom een QR Code op mijn schoen (goed zichtbaar) die men in geval van nood kan scannen. Dan weten ze precies wie ik ben, wie mijn huisarts is, ICE en weet ik het. Toch wel een prettig idee :Y Zelfde code zit ook op mijn racefiets.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175570266
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik heb daarom een QR Code op mijn schoen (goed zichtbaar) die men in geval van nood kan scannen. Dan weten ze precies wie ik ben, wie mijn huisarts is, ICE en weet ik het. Toch wel een prettig idee :Y Zelfde code zit ook op mijn racefiets.
Gaat een hulpverlener dat snappen? Is ergens duidelijk aan dat je daar die info kan verkrijgen?
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:54:14 #232
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175570354
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:49 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Gaat een hulpverlener dat snappen? Is ergens duidelijk aan dat je daar die info kan verkrijgen?
Zo ziet het eruit:



en dit is de toelichting:

quote:
Safe-ID heeft in diverse bladen gestaan van de hulpdiensten (Politie, Ambulance en Brandweer personeel) om kenbaar te maken dat Safe-ID er is en hoe te handelen door de professionele hulpverlening.
Maar 100% zeker weten doe je het natuurlijk nooit :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 8 december 2017 @ 12:14:48 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175571996
Ik ben altijd sceptisch over die dingen. In geval van echte nood maakt het donder uit wie je huisarts is (of zelfs wie jij bent), maar geldt een universeel protocol van handelingen om jouw leven te redden. En als ik als hulpverlener of niet-hulpverlener (passant) jou zou aantreffen, zou ik eerst iets anders doen, ipv een QR scannen.
  vrijdag 8 december 2017 @ 12:23:34 #234
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175572175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:14 schreef Quoi het volgende:
Ik ben altijd sceptisch over die dingen. In geval van echte nood maakt het donder uit wie je huisarts is (of zelfs wie jij bent), maar geldt een universeel protocol van handelingen om jouw leven te redden. En als ik als hulpverlener of niet-hulpverlener (passant) jou zou aantreffen, zou ik eerst iets anders doen, ipv een QR scannen.
Natuurlijk is het scannen van de code niet het eerste wat je doet, maar het lijkt me op een bepaald moment wel handig om te weten wie ze nu hebben aangetroffen en wie ze kunnen bellen. Dan kan het helpen. Toen ik een paar jaar geleden een ongeluk kreeg wist ik amper wie ik was en kon ik niet praten :') Met dat in mijn achterhoofd vind ik het een prettig idee dat er dan die code is. Maar het is niet de bedoeling als reddend levend middel, absoluut niet :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 8 december 2017 @ 12:28:07 #235
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175572284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Natuurlijk is het scannen van de code niet het eerste wat je doet, maar het lijkt me op een bepaald moment wel handig om te weten wie ze nu hebben aangetroffen en wie ze kunnen bellen. Dan kan het helpen. Toen ik een paar jaar geleden een ongeluk kreeg wist ik amper wie ik was en kon ik niet praten :') Met dat in mijn achterhoofd vind ik het een prettig idee dat er dan die code is. Maar het is niet de bedoeling als reddend levend middel, absoluut niet :D
In dat geval wel handig ja, dat is waar :)

Als ik ga hardlopen heb ik altijd mijn mobiel bij me overigens, zonder vergrendeling. Vind ik zelf ook een veilig idee, voor als iemand anders iets overkomt.

Afgelopen woensdag werden we bij de hardloopclub ook gevraagd een noodnummer op te geven. Er was vorige week iemand gevallen en alles bij elkaar (terugstrompelen, toch naar zkh en een foto maken) duurde zolang dat de thuisblijver ongerust was geworden. Diegene had best zelf even kunnen bellen natuurlijk, maar daar ben je natuurlijk niet altijd mee bezig als je iets overkomt :P
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:08:28 #236
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_175574442
Iedereen klaar voor de bruggenloop :9
pi_175574615
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:08 schreef xzaz het volgende:
Iedereen klaar voor de bruggenloop :9
xzazgod
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:16:41 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_175574627
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:08 schreef xzaz het volgende:
Iedereen klaar voor de bruggenloop :9
Nee, maar dat hoeft ook niet. Ik loop zondag m'n favoriete cross op Duinrell *O*
F means you're fucked
pi_175575237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:28 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

je kan ook de noodsituatie van een ander tegenkomen. Ik wil dan zelf kunnen helpen en niet moeten wachten op anderen.
Mijn rijbewijs zit in het hoesje van mijn telefoon, moet ik me identificeren dan kan dat. En als mij wat overkomt waarbij ik niet kan antwoorden geeft het rijbewijs antwoord op de vraag wie ik ben en mijn telefoon met de ICE-nummers contact met mijn vriend aan de hulpverleners.

Is dit pessimistisch? Misschien maar ik heb al 2 gevallen van dichtbij meegemaakt waarbij een bekende tijdens het hardlopen inzakte. De eerste heeft het overleefd, de tweede niet.
Misschien ben ik te optimistisch 😉 maar ik ga er vanuit dat het meestal wel goedkomt. Alleen als ik echt een lange duurloop doe neem ik een telefoon mee, voor het rondje om de wijk van 10km lijkt me dat echt niet nodig. Ik kan me ook niet voorstellen dat mocht ik out gaan, ze echt op geen manier kunnen achterhalen wie ik ben. Het is ook niet alsof er im het presmartphone tijdperk constant mensen omkwamen of niet geïdentificeerd Konden worden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175575732
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien ben ik te optimistisch 😉 maar ik ga er vanuit dat het meestal wel goedkomt. Alleen als ik echt een lange duurloop doe neem ik een telefoon mee, voor het rondje om de wijk van 10km lijkt me dat echt niet nodig. Ik kan me ook niet voorstellen dat mocht ik out gaan, ze echt op geen manier kunnen achterhalen wie ik ben. Het is ook niet alsof er im het presmartphone tijdperk constant mensen omkwamen of niet geïdentificeerd Konden worden.
Nee dat klopt maar het duurde wel veel langer voordat familie wist wat er gebeurd was en waar de persoon was. Waarom zou ik mijn vriend die stress aandoen als ik simpel mijn telefoon kan meenemen.
pi_175575918
Ik heb altijd mijn mobiel bij me voor een Niet-Hardlopen-Maar-Wel-GPS-Gerelateerde App. En dat je daarmee ook foto's kan maken om het thuisfront mee te laten genieten is een welkome bijzaak :)
pi_175576553
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:08 schreef xzaz het volgende:
Iedereen klaar voor de bruggenloop :9
Ik trek m'n moonboots aan.
  Forum Admin vrijdag 8 december 2017 @ 15:51:08 #243
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175576568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:08 schreef xzaz het volgende:
Iedereen klaar voor de bruggenloop :9
Mijn kuit is hopelijk op tijd klaar om te knallen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175577295
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien ben ik te optimistisch 😉 maar ik ga er vanuit dat het meestal wel goedkomt. Alleen als ik echt een lange duurloop doe neem ik een telefoon mee, voor het rondje om de wijk van 10km lijkt me dat echt niet nodig. Ik kan me ook niet voorstellen dat mocht ik out gaan, ze echt op geen manier kunnen achterhalen wie ik ben. Het is ook niet alsof er im het presmartphone tijdperk constant mensen omkwamen of niet geïdentificeerd Konden worden.
Er hoeft ook niet iets met jouw te gebeuren, misschien wel met iemand anders diena staat. Erg frustrerend als iemand voor iets heel belangrijks niet te pakken kan krijgen.
pi_175578834
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Er hoeft ook niet iets met jouw te gebeuren, misschien wel met iemand anders diena staat. Erg frustrerend als iemand voor iets heel belangrijks niet te pakken kan krijgen.
d
Daarom bij lange duurlopen ook een telefoon mee. Als ik een uurtje of 2 niet bereikbaar ben kan iedereen daar wel mee leven. Maar ik en mijn familie staan hier zo te lezen ook wel anders in dan anderen, dat geeft ook niet. Ik vind het juist echt nodig voor mijn geestelijke gestel om af en toe niet bereikbaar te zijn en de vrije buitenlucht in te gaan zonder gedoe. ‘s nachts staat mijn telefoon ook op niet-storen, als ze me dan bellen merk ik het ook niet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_175579000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:08 schreef xzaz het volgende:
Iedereen klaar voor de bruggenloop :9
Absoluut niet.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  ESF Reporter vrijdag 8 december 2017 @ 18:17:01 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_175579448
Vandaag een afspraak gemaat voor een loopanalyse, over een kleine twee weken hoop ik wat verder te zijn in het hoe of wat, gaat het goed komen of niet, moet ik wel of geen zool, en ondertussen ga ik maar saaie 5km rondjes in de buurt doen om bij het lokale kneuter-oudejaarsdagloopje geen al te grote flater te slaan. :P
pi_175582560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

d
Daarom bij lange duurlopen ook een telefoon mee. Als ik een uurtje of 2 niet bereikbaar ben kan iedereen daar wel mee leven. Maar ik en mijn familie staan hier zo te lezen ook wel anders in dan anderen, dat geeft ook niet. Ik vind het juist echt nodig voor mijn geestelijke gestel om af en toe niet bereikbaar te zijn en de vrije buitenlucht in te gaan zonder gedoe. ‘s nachts staat mijn telefoon ook op niet-storen, als ze me dan bellen merk ik het ook niet.
In mijn geval heeft ook meer met wat ik al heb meegemaakt. Zo ben ik al eens door de politie uit bed gebeld omdat Meike een zwaar auto ongeluk had gehad. Vorige week nog uit bed gebeld om de vrouw van een vriend van ons naar het ziekenhuis te brengen, gelukkig niks ernstigs.

Een maandje geleden was ik een stukje aan het lopen, een km of 5 van huis ging mijn telefoon. Het was de arts van mijn vader die in een verzorgingstehuis zat. Het ging slecht met hem en er moest op dat moment accoord voor een belangrijke beslissing worden gegeven.
pi_175586001
Inderdaad, het is niet per definitie nodig, maar als het je een gerust gevoel geeft, gewoon lekker meenemen.

Ik heb hem altijd bij me, ook op de kleine loopjes. Ik loop vaak in het buitengebied, ook in het donker, dus het is gewoon standaarduitrusting geworden. Wel in een soort spibelt, dus ik word niet afgeleid door een simpele melding.

Verder heb ik altijd een armband om met mijn ICE gegevens en naam. Gewoon old school, voor iedereen eenvoudig leesbaar. Eigenlijk sinds ik anderhalf jaar geleden hartklachten tijdens het hardlopen had. Daarna geen last meer gehad, dus het werkt ;)
  zaterdag 9 december 2017 @ 19:52:46 #250
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175604230
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Absoluut niet.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 9 december 2017 @ 19:53:16 #251
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175604238
Maar wel erg zin in. Wel naar weer: 100% kans op neerslag, en dat zal vast natte sneeuw/regen zijn
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Forum Admin zaterdag 9 december 2017 @ 19:59:31 #252
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175604397
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:53 schreef richolio het volgende:
Maar wel erg zin in. Wel naar weer: 100% kans op neerslag, en dat zal vast natte sneeuw/regen zijn
Zit er sterk over te denken om maar eens een jasje aan te trekken.
Zo nat, met die temperaturen en wind lijkt me een shirtje iets te koud.

Weerbericht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 39% gewijzigd door Pharkus op 09-12-2017 20:34:52 ]
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 9 december 2017 @ 20:57:49 #253
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175605757
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:59 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Zit er sterk over te denken om maar eens een jasje aan te trekken.
Zo nat, met die temperaturen en wind lijkt me een shirtje iets te koud.

Weerbericht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, lekker dat weer

Ik heb zo'n shirt voor koud weer, maar daar doe ik nog wel een regenjasje bovenaan denk ik. Als ik die kan vinden

Meerdere laagjes lijkt me wel handig denk ik, maar ook weer niet te veel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175608267
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:

Daarom bij lange duurlopen ook een telefoon mee. Als ik een uurtje of 2 niet bereikbaar ben kan iedereen daar wel mee leven. Maar ik en mijn familie staan hier zo te lezen ook wel anders in dan anderen, dat geeft ook niet. Ik vind het juist echt nodig voor mijn geestelijke gestel om af en toe niet bereikbaar te zijn en de vrije buitenlucht in te gaan zonder gedoe. ‘s nachts staat mijn telefoon ook op niet-storen, als ze me dan bellen merk ik het ook niet.
Ik neem ook vrijwel nooit een telefoon mee. En zowel 's nachts als overdag staat-ie meestal op stil. Heerlijk.

Verder benieuwd of de bruggenloop doorgaat morgen. De sneeuw mag dan overgaan in regen, eerder gevallen sneeuw is ook niet zomaar weg. In 2009 en 2010 werd hij om deze reden afgelast. Ik zou het wel jammer vinden, want op de medaille staat zowel De Hef als de Willemsbrug.
  zaterdag 9 december 2017 @ 22:31:32 #255
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175608658
De Hef op een medaille!

Ik heb nog stiekem getwijfeld om mee te doen. Maar de afstand heb ik bij nader inzien toch nog niet onder de knie. Ik zou 'm uitlopen, maar qua opbouw niet zo slim. Misschien morgen een lastminute kopjesloop, afhankelijk van de sneeuw.

Nog mensen meegedaan met de Meeuwen Makrelenloop vandaag? Er ligt weer een vis in de koelkast hier.
  zaterdag 9 december 2017 @ 22:55:28 #256
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175609417
Ik naar de fysio geweest voor mijn rugklachten, blijkt dat alles geblokkeerd is. Moest ik op dat bed gaan liggen en inademen. Dan deed ze onder andere een diving elbow zoals die worstelaars van de wwf:



Daarvoor deed ze mijn onderste 2 rugwervels eventjes resetten:



Mijn hemel. Die fysiotherapeuten zijn gewoon van de dominante BDSM fetisjisten in disguise, maar ben wel blij dat ik er ben geweest. Ik mag gewoon blijven lopen en krijg behandelingen per week totdat het weg is. Dus ik ga weer op een strak regime van meerdere malen per week 10 kilometers. O~)

[ Bericht 1% gewijzigd door govie op 09-12-2017 23:02:16 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Forum Admin zondag 10 december 2017 @ 09:11:25 #257
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175615131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:31 schreef Quoi het volgende:
De Hef op een medaille!

Ik heb nog stiekem getwijfeld om mee te doen. Maar de afstand heb ik bij nader inzien toch nog niet onder de knie. Ik zou 'm uitlopen, maar qua opbouw niet zo slim. Misschien morgen een lastminute kopjesloop, afhankelijk van de sneeuw.

Nog mensen meegedaan met de Meeuwen Makrelenloop vandaag? Er ligt weer een vis in de koelkast hier.
Geen vis hier, maar wel benieuwd hoe het was :)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175615267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:06 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje: wat is het nut van het tegelijkertijd gebruiken van een sportwatch als bijv. De tomtom runner 3 en een app als runkeeper?
Je kunt makkelijker even op je pols kijken voor je tempo / afstand dan op je telefoon, die vaak weggestopt zit in een heuptas, om je bovenarm of in een zakje in je kleding. Maar vaak wil je toch ook je telefoon mee, voor je schema, muziek of bereikbaarheid.
pi_175616233
Godverdomme, ik heb dus geen startnummer ontvangen voor de bruggenloop. :(
Uiteraard wel goed aangemeld en betaald enzo (in juni al) maar niks ontvangen. Nu mag ik dus extra vroeg naar dat wedstrijdsecretariaat en dan maar hopen dat het goedkomt. Waarom wachten ze nou tot de laatste week voor de wedstrijd met versturen?
pi_175616667
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 09:24 schreef Mieshka het volgende:

[..]

Je kunt makkelijker even op je pols kijken voor je tempo / afstand dan op je telefoon, die vaak weggestopt zit in een heuptas, om je bovenarm of in een zakje in je kleding. Maar vaak wil je toch ook je telefoon mee, voor je schema, muziek of bereikbaarheid.
Dat laatste kan ik inkomen inderdaad. Ik werkte tot voor kort dus alleen met een mobiele app, maar nu heb ik de tomtom runner 3 met muziekfunctie. Daar zit ook een soort ingebouwde trainer in die je via een bluetooth headsetje kan 'coachen'. Ik vraag me nu even af of ik die mobiel gewoon thuis kan laten in vervolg :P
  zondag 10 december 2017 @ 11:48:23 #261
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175616950
Wordt lekker glad straks dus bij die bruggenloop, met deze natte sneeuw
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 10 december 2017 @ 11:56:24 #262
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_175617077
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 11:48 schreef richolio het volgende:
Wordt lekker glad straks dus bij die bruggenloop, met deze natte sneeuw
het blijft nu liggen. Wordt een drama om weer naar toe te gaan.
  zondag 10 december 2017 @ 11:59:57 #263
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175617120
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 11:56 schreef xzaz het volgende:

[..]

het blijft nu liggen. Wordt een drama om weer naar toe te gaan.
Oh ik zie het nu :o christus het is al aardig wit buiten

God behoede ons
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175617131
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 11:48 schreef richolio het volgende:
Wordt lekker glad straks dus bij die bruggenloop, met deze natte sneeuw
Jep, en harde windstoten op de van brienenoord en willemsbrug. :9
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 12:02:05 #265
155227 crew  Guppy
dus
pi_175617149
quote:
9s.gif Op zondag 10 december 2017 10:54 schreef Farenji het volgende:
Godverdomme, ik heb dus geen startnummer ontvangen voor de bruggenloop. :(
Uiteraard wel goed aangemeld en betaald enzo (in juni al) maar niks ontvangen. Nu mag ik dus extra vroeg naar dat wedstrijdsecretariaat en dan maar hopen dat het goedkomt. Waarom wachten ze nou tot de laatste week voor de wedstrijd met versturen?
Meestal komt dat wel goed, wel even je betalingsbewijs meenemen op je telefoon of zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 10 december 2017 @ 12:05:23 #266
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175617186
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:00 schreef Farenji het volgende:

[..]

Jep, en harde windstoten op de van brienenoord en willemsbrug. :9
Wel een uitdaging (voor mij) in ieder geval :P We hebben het wel getroffen met dit weer

Deze sneeuw smelt straks wel natuurlijk, dat is nog erger. Sneeuw zelf vind ik wel gezellig ~:)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175617286
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:05 schreef richolio het volgende:

[..]

Wel een uitdaging (voor mij) in ieder geval :P We hebben het wel getroffen met dit weer

Deze sneeuw smelt straks wel natuurlijk, dat is nog erger. Sneeuw zelf vind ik wel gezellig ~:)
Ja, het is wel even wat anders dan de condities waarin ik heb getraind... Zelfs regen ben ik niet echt gewend.
pi_175617927
Heb echt nog nooit in de sneeuw gelopen.
  zondag 10 december 2017 @ 12:42:30 #269
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175618084
quote:
9s.gif Op zondag 10 december 2017 12:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Heb echt nog nooit in de sneeuw gelopen.
Ik wel, vind het helemaal niks ;( blij dat ik gisteren nog heb gelopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 10 december 2017 @ 12:46:09 #270
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175618197
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:10 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja, het is wel even wat anders dan de condities waarin ik heb getraind... Zelfs regen ben ik niet echt gewend.
Ik ben hier ook totaal niet op getraind.. Die bruggen ok, maar die wind erbij en die sneeuw (+ regen strakjes).. We zullen het zien en ik heb er zin in, maar makkelijk is anders denk ik :D
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175618875
Bruggenloop afgelast :o

Dat is bizar!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 10 december 2017 @ 13:11:12 #272
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175618886
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Bruggenloop afgelast :o

Dat is bizar!
Damn -O- Jammer zeg, ik had er wel zin in
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 13:11:43 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_175618900
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Bruggenloop afgelast :o

Dat is bizar!
Waar zie je dat?? Op de website staat nog niks.

Er zullen vast ook al mensen onderweg zijn -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_175618910
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Bruggenloop afgelast :o

Dat is bizar!
Gebeurde in 2009 en 2010 ook al. Helaas een verhoogd risico van loopjes in december.

Wel zonde zo last minute voor organisatie en deelnemers, maar als ik foto's vol sneeuw zie zo dan lijkt het mij de enige juiste beslissing.
Jack does it in real time...
  zondag 10 december 2017 @ 13:12:58 #275
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175618933
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Waar zie je dat?? Op de website staat nog niks.

Er zullen vast ook al mensen onderweg zijn -O-
Ik kreeg een melding van de app

Echt jammer zeg.. Ik zat al helemaal klaar, voorpret
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 13:13:45 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_175618960
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:12 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik kreeg een melding van de app

Echt jammer zeg.. Ik zat al helemaal klaar, voorpret
Ik hoop dat ze het nog op meer manieren gaan verspreiden, lang niet iedereen zal de app hebben. M'n moeder is al onderweg er naar toe, bijvoorbeeld...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 10 december 2017 @ 13:13:56 #277
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175618963
Ah man, ik vind dit echt balen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 10 december 2017 @ 13:14:40 #278
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175618990
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze het nog op meer manieren gaan verspreiden, lang niet iedereen zal de app hebben. M'n moeder is al onderweg er naar toe, bijvoorbeeld...
Ja precies.. Veel mensen zullen het niet meegekregen hebben nog
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175619000
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:12 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Gebeurde in 2009 en 2010 ook al. Helaas een verhoogd risico van loopjes in december.

Wel zonde zo last minute voor organisatie en deelnemers, maar als ik foto's vol sneeuw zie zo dan lijkt het mij de enige juiste beslissing.
Er zijn ook wel loopjes die wel door kunnen gaan in de sneeuw. Maar de massaliteit maakt het ook wel extra risicovol natuurlijk.

Ik kreeg het trouwens van iemand geappt, stond ook op twitter.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 13:16:00 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_175619024
quote:
11s.gif Op zondag 10 december 2017 13:14 schreef richolio het volgende:

[..]

Ja precies.. Veel mensen zullen het niet meegekregen hebben nog
Ze hebben de website ook nog niet geupdate. Heb d'r maar een screenshot van Facebook doorgestuurd. Tja...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 10 december 2017 @ 13:17:48 #281
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175619087
Oh dat is wel zuur ja :o zeker als je van ver komt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175619092
Godver was me net aan t aankleden.
  zondag 10 december 2017 @ 13:18:56 #283
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175619119
Ik stond al klaar in mijn kleding met mijn banaantje en AA’tje, verdorie.

Zal nu volgend jaar wel weer gewoon pas worden of niet?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175619130
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:13 schreef richolio het volgende:
Ah man, ik vind dit echt balen
Deels, maar ik denk dat het wel echt te link is nu.
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 13:20:05 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_175619156
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:18 schreef richolio het volgende:
Ik stond al klaar in mijn kleding met mijn banaantje en AA’tje, verdorie.

Zal nu volgend jaar wel weer gewoon pas worden of niet?
Geen idee, ze zullen nog wel een besluit hierover nemen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 10 december 2017 @ 13:20:12 #286
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175619158
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:19 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Deels, maar ik denk dat het wel echt te link is nu.
Dat wel ja, het is ook wel heel begrijpelijk natuurlijk, maar toch jammer

Het weer is ook wel heftig
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 13:20:57 #287
155227 crew  Guppy
dus
pi_175619182
Ik snap de organisatie wel, maar ze hadden dit wel eerder moeten besluiten. Het kwam nu ook weer niet als een volslagen verrassing.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_175619225
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik snap de organisatie wel, maar ze hadden dit wel eerder moeten besluiten. Het kwam nu ook weer niet als een volslagen verrassing.
Dat die sneeuw bleef liggen was wel een verrassing denk ik.
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 13:23:15 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_175619255
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:22 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dat die sneeuw bleef liggen was wel een verrassing denk ik.
Mja... Hier in het Oosten lag ook al aardig wat, ik weet natuurlijk niet hoe de situatie in Rotterdam was.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 10 december 2017 @ 13:23:17 #290
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175619256
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:22 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dat die sneeuw bleef liggen was wel een verrassing denk ik.
KNMI had het gisteren toch al aangegeven? Niet dat iemand die organisatie echt serieus neemt :D :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 10 december 2017 @ 13:23:54 #291
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175619280
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mja... Hier in het Oosten lag ook al aardig wat, ik weet natuurlijk niet hoe de situatie in Rotterdam was.
Aardige dikke sneeuw ondertussen hier ook
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175619282
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik snap de organisatie wel, maar ze hadden dit wel eerder moeten besluiten. Het kwam nu ook weer niet als een volslagen verrassing.
Gisteren zeiden ze nog dat het vrij snel weg zou regenen.
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 13:25:05 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_175619311
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:23 schreef richolio het volgende:

[..]

Aardige dikke sneeuw ondertussen hier ook
Ja, hier ook. Ik heb al een voorzichtige optie op thuiswerken genomen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 10 december 2017 @ 13:25:38 #294
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175619324
Nou ja, ik ga zo alsnog maar wat lopen dan, maar dan gewoon hier thuis
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175619474
Balen voor iedereen! Als klein lichtpuntje.. volgende week in Spijkenisse kun je je op de dag zelf nog inschrijven, mocht je toch nog wedstrijdprikkels hebben!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 10 december 2017 @ 13:36:17 #296
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175619589
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Balen voor iedereen! Als klein lichtpuntje.. volgende week in Spijkenisse kun je je op de dag zelf nog inschrijven, mocht je toch nog wedstrijdprikkels hebben!
Wat voor wedstrijd is er?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175619676
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:36 schreef richolio het volgende:

[..]

Wat voor wedstrijd is er?
Spark Spijkenisse marathon, met ook een halve, 10 en 5km.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin zondag 10 december 2017 @ 13:51:47 #298
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175619929
Bumper, was al bijna onderweg. Dan maar alle pijlen op het volgende wedstrijdje in Rotterdam begin april.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175619964
Het is heerlijk weer om naar buiten te gaan, maar ik kan mij voorstellen dat het een ander verhaal is als je de veiligheid van duizenden mensen moet garanderen.
pi_175620006
Wa hebben jullie bij deze temperaturen aan tijdens het lopen? Ik begin meestal koud, dan krijg ik het heel warm en heb ik uiteindelijk het gevoel alsof ik veel te warm aangekleed ben. Ik heb een thermoset aan (lang-lang) en dan gewoon een loopshirt/broek erover.
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 14:02:47 #301
155227 crew  Guppy
dus
pi_175620183
Ik heb geen thermoset. Doe gewoon lang-lang en eventueel een extra jasje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')